Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłapywanie, zapewnienie opieki oraz przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Lesznowola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 60
1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 7089113
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 7579270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lesznowola.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłapywanie, zapewnienie opieki oraz przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Lesznowola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec389ad6-1d04-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006446/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyłapywanie, zapewnienie opieki oraz przygotowanie do adopcji bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Lesznowola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.lesznowola.eobip.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//miniportal.uzp.gov.pl/, rzp@lesznowola.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Lesznowola) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: rzp@lesznowola.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) .
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu miniPortal” oraz „Regulaminie ePUAP”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne rozporządzenia o ochronie
danych) (Dz. U.rz. UE L 119 z 04.05.2016, srr.1), dalej „RODO”, tym samym podane przez Wykonawcę
dane będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać
dane osobowe w celu innym niż, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym
przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich
innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust.2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1) wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Gminy Lesznowola
do miejsca czasowego pobytu zwierząt;
2) wykonanie podstawowych zabiegów weterynaryjnych po przewiezieniu zwierzęcia do miejsca czasowego pobytu – obowiązkowe: odrobaczanie, szczepienia obowiązkowe – wścieklizna;
3) po upływie 14 dni od stwierdzenia, że zwierzę jest bezdomne, tj. po 14 dniach od jego przyjęcia w miejscu czasowego pobytu: wykonanie zabiegu sterylizacji/kastracji;
4) podskórne wszczepienie mikrochipu, wprowadzenie numeru mikrochipu do ogólnopolskich baz danych, prowadzenie bazy danych oraz przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem;
5) objęcie zwierząt opieką polegającą na zapewnieniu pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, odpowiedniej karmy i stały dostęp do wody;
6) w razie konieczności, przekazanie zwierząt do schroniska w ramach przedstawionej przez wykonawcę umowy, ewentualnie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę;
7) leczenie przyjętych bezdomnych chorych zwierząt rokujących nadzieję na wyzdrowienie;
8) informowanie Gminy o miejscach przekazania zwierząt i nowych właścicielach
na podstawie bazy danych mikrochpów, jak i też bazy danych adopcji wyłapanych psów.
Dane te przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia podpisania umowy;
9) zapewnienie pomocy lekarskiej bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Lesznowola
w przypadku gdy:
a) zostały poszkodowane w wypadkach komunikacyjnych,
b) zostały w inny sposób okaleczone;
10) wyłapywanie zwierząt będzie się odbywać na podstawie zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy lub Policję;
11) usypianie ślepych miotów zwierząt bezdomnych;
12) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej zwierząt i przekazywanie do Urzędu Gminy
w Lesznowoli celem umieszczenia ich na stronach internetowych Urzędu i wykonanie plakatów informacyjnych o odnalezieniu zwierzęcia;
13) współpraca w przeprowadzaniu akcji informacyjnych i edukacyjnych o czipowaniu,
kastracji i sterylizacji zwierząt.
Zamawiający przewiduje następujące ilości poszczególnych usług
• Wyłapywanie i transport bezdomnych psów z terenu Gminy Lesznowola do miejsca czasowego pobytu zwierząt: 25 szt.
• Wyłapywanie i transport bezdomnych kotów oraz kotów wolnożyjących z terenu Gminy Lesznowola do miejsca czasowego pobytu zwierząt:
15 szt.
• Wykonanie podstawowych zabiegów higienicznych i lekarskich po przewiezieniu psa
do miejsca czasowego pobytu – obowiązkowe: zabieg sterylizacji/kastracji, odrobaczenie szczepienia obowiązkowe – wścieklizna, wszczepienie mikrochipów, wprowadzenie numeru mikrochipu do bazy danych, prowadzenie bazy danych oraz przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem: 30 szt.
• Wykonanie podstawowych zabiegów higienicznych i lekarskich po przywiezieniu kota
do miejsca czasowego pobytu – obowiązkowe: zabieg sterylizacji/kastracji, odrobaczenie. Szczepienia obowiązkowe – wścieklizna, wszczepienie mikrochipów, wprowadzenie numeru mikrochipu do bazy danych, prowadzenie bazy danych oraz przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem: 15 szt.
• Leczenie przyjętych bezdomnych chorych psów rokujących nadzieję na wyzdrowienie oraz psów poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych: 25 szt.
• Leczenie przyjętych bezdomnych i wolnożyjących chorych kotów rokujących nadzieję
na wyzdrowienie oraz kotów poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych: 20 szt.
• Objęcie psów opieką polegającą na zapewnieniu pomieszczenia chroniącego je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, odpowiednią karmę i stały dostęp do wody
do czasu znalezienia właściciela: 30 szt.
• Objęcie bezdomnych kotów opieką polegającą na zapewnieniu pomieszczenia chroniącego
je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiającego zmianę pozycji ciała, odpowiednią karmę i stały dostęp do wody
do czasu znalezienia właściciela: 20 szt.
• Usługa usypiania ślepych miotów psów: 4 mioty szczeniąt
• Usługi usypiania ślepych miotów kotów: 5 miotów kociąt
• Interwencje nieskuteczne (nieskuteczność wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy), potwierdzone przez Zamawiającego, koszt jednostkowy interwencji - 4 interwencje.
Przewidywane ilości mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie.
Wyłapywanie zwierząt będzie się odbywać w terminie zaproponowanym przez wykonawcę
w ofercie na podstawie zgłoszenia pod numerem telefonu wskazanym przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria określone szczegółowo w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na odłowienie bezpańskiego psa lub kota od momentu zgłoszenia, podany w godzinach (maksymalnie 24 godziny)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na odebranie i udzielenie pomocy weterynaryjnej bezpańskiemu psu lub kotu, który został poszkodowany w wypadku komunikacyjnym lub w inny sposób okaleczony (maksymalnie 120 minut)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość schroniska dla bezdomnych zwierząt od granic administracyjnych Gminy Lesznowola (maksymalnie 100 km)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiega się wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
Wykonawca musi być wpisany do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonego przez właściwą miejscowo Izbę Lekarsko – Weterynaryjną zgodnie z ustawą z dnia 18.12.2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt oraz posiadać zezwolenie na prowadzenie schroniska dla zwierząt lub posiadać zawartą umowę lub promesę umowy na przyjmowanie zwierząt w schronisku.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek dotyczący posiadania doświadczenia:
Wykonawca musi spełniać następujący warunek:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę (zamówienie) polegającą na: wyłapywaniu, zapewnieniu opieki oraz przygotowaniu do adopcji bezdomnych zwierząt
Dla wskazanych usług Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody
(referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzony według Załącznika nr 4 do SWZ.
2. Aktualny wypis z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzony przez właściwą miejscowo Izbę Lekarsko – Weterynaryjną, zgodnie z ustawą z dnia 18.12.2003r. o zakładach leczniczych dla zwierząt, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Zezwolenie na prowadzenie schroniska dla zwierząt lub umowę / promesę umowy zawartą ze schroniskiem dla zwierząt na przyjmowanie bezdomnych zwierząt tj. psów i kotów z terenu Gminy Lesznowola w roku 2021, zlokalizowanym w odległości nie większej niż 100 km od granic administracyjnych Gminy Lesznowola.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w ust 6.1 i 6.2 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz OFERTA przygotowany wg wzoru – sporządzony według Załącznika nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone według Załącznika nr 2 do SWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy – sporządzone według Załącznika nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 17.15.2 SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według Załącznika nr 2 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – sporządzone według Załącznika nr 5 do SWZ.
6. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
7. Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 8.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- pod warunkiem, że Wykonawca wykaże wpływ zmian określonych w pkt b), c) i d) na koszty realizacji umowy.
2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących lub zmiany prawa miejscowego mających wpływ na sposób realizacji przedmiotu umowy,
3) innej niż wymienione sytuacji, na które nie miał wpływu Wykonawca lub Zamawiający, których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy pomimo dochowania należytej staranności, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Gminy Lesznowola) i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02