Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług weterynaryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KOBYŁKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołomińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobyłka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kobylka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylka.pl/index.php
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług weterynaryjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-320204a5-6327-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001604/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonywanie usług weterynaryjnych na rok 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kobylka.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu platformy zakupowej: https://kobylka.ezamawiajacy.pl (dalej: Platforma) lub na adres e-mail: magdalena.przygodzka@kobylka.pl, katarzyna.lokietek@kobylka.pl z zastrzeżeniem, że oferta oraz wszelkie oświadczenia lub dokumenty, które mają zostać do niej załączone muszą zostać przekazane za pośrednictwem Platformy.
Szczegółowe informacje w rozdziale XIII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.36.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt bezdomnych, zwierząt z wypadków oraz zwierząt wolno żyjących i gospodarskich z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 6, 6a, 6b do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego Powierzenie ewentualnych zamówień będzie polegało w szczególności na:
1) powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia poza termin określony w rozdziale VI SWZ w tym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia podstawowego;
2) świadczeniu innych usług weterynaryjnych ;
3) wykonywaniu innych, koniecznych zabiegów leczniczych, poza wymienionymi w tabeli planowanych zabiegów weterynaryjnych (OPZ) wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z przedstawicielem Urzędu Miasta Kobyłka.
Zamówienie, o którym mowa powyżej może być udzielone jednokrotnie jak również kilkukrotnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Szczegółowy sposób oceny został określony w rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu do zwierzęcia z wypadku (od momentu przyjęcia zgłoszenia do momentu dojazdu)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Edukacja ekologiczna
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Powierzenie ewentualnych zamówień będzie polegało w szczególności na powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia poza termin określony w rozdziale VI SWZ
Zamówienie, o którym mowa powyżej może być udzielone jednokrotnie jak również kilkukrotnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Szczegółowy sposób oceny został określony w rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu do zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do momentu dojazdu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zapewnienie opieki w schronisku dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Powierzenie ewentualnych zamówień będzie polegało w szczególności na
1) powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia poza termin określony w rozdziale VI SWZ, w tym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia podstawowego;
2) zapewnieniu opieki w schronisku dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka.
Zamówienie, o którym mowa powyżej może być udzielone jednokrotnie jak również kilkukrotnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Szczegółowy sposób oceny został określony w rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba podpisanych umów wolontariackich (w ciągu ostatnich 12 miesięcy)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa eliminacji zagrożenia stwarzanego przez zwierzęta dziko żyjące (łowne) z terenu Miasta Kobyłka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Powierzenie ewentualnych zamówień będzie polegało w szczególności na powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia poza termin określony w rozdziale VI SWZ w tym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia podstawowego;
Zamówienie, o którym mowa powyżej może być udzielone jednokrotnie jak również kilkukrotnie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Szczegółowy sposób oceny został określony w rozdziale XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
cześć I :
Wykonawca winien być weterynaryjnym, zakładem leczniczym (lecznicą, kliniką przychodnią lub gabinetem) wpisanym do Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.
część II:
Wykonawca winien posiadać:
1) zezwolenie na transport zwierząt, wydane na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638),
2) decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii wydaną na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego oraz stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych podmiotu do prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej,
część III:
Wykonawca winien:
1) być schroniskiem, podając jego dokładny adres i weterynaryjny numer identyfikacyjny (wskazać, dane podmiotu, który nadał ten numer) i posiadać zezwolenie w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt,
o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach,
2) posiadać zezwolenie na transport zwierząt, wydane na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy
z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638),
3) posiadać decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, wydaną na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego.
część IV:
Wykonawca winien być podmiotem zrzeszonym w Polskim Związku Łowieckim.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
cześć I :
Wykonawca winien dysponować:
1) oddzielną salą operacyjną, w której będą przeprowadzane zabiegi dla zwierząt;
2) tzw. szpitalikiem – pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi ich obserwacji
i izolacji itd. dostosowanym do gatunku leczonych zwierząt, wyposażonym
w boksy, klatki itp. – na min. 5 sztuk zwierząt tak, aby nie doszło do odmowy przyjęcia zwierząt z powodu braku miejsca w szpitaliku (pomieszczenia osobne dla kotów i osobne dla psów);
3) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4) narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi (tj. sprawny sprzęt i aparaturę RTG, USG itp. ) umożliwiającymi właściwe (zgodne
z prawem i zasadami określonymi w SWZ) wykonanie przedmiotu zamówienia tj.:
- przynajmniej jednym środkiem transportu i niezbędnym sprzętem
do przewozu zwierząt,
- miejscem do przetrzymywania zwierząt przed przewiezieniem do schroniska.
część II:
Wykonawca winien dysponować:
1) urządzeniami i środkami, przy pomocy, których będą wyłapywane zwierzęta
z terenu Miasta Kobyłka,
2) przynajmniej jednym środkiem transportu do przewozu wyłapanych zwierząt.
część III:
Wykonawca winien dysponować:
1) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) narzędziami, wyposażeniem schroniska i urządzeniami technicznymi umożliwiającymi właściwe (zgodne z prawem i zasadami określonymi w SWZ) wykonanie przedmiotu zamówienia,
3) środkami transportu do przewozu zwierząt, zarejestrowanymi w Rejestrze Inspekcji Weterynaryjnej.
część IV:
Wykonawca winien dysponować:
1) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, (co najmniej 2 osoby zarejestrowane w Polskim Związku Łowieckim),
2) sprzętem do zdalnej immobilizacji, adekwatnym do wykonania zleconego zadania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 tj.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ – dotyczy części I, II, III, IV;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – dotyczy części I, II, III, IV;
3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – dotyczy części I, II, III,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ I:
1) uchwała o wpisaniu zakładu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt lub odpis z tej ewidencji wydany przez Izbę Lekarsko Weterynaryjną,
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
CZĘŚĆ II:
1) zezwolenie na transport zwierząt, wydanego na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638),
2) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii wydanej na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego oraz stwierdzającej spełnienie wymagań weterynaryjnych podmiotu do prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej,
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
CZĘŚĆ III:
1) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii, wydanej na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego,
2) zezwolenie w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3) zezwolenie na transport zwierząt, wydanego na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638),
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
CZĘŚĆ IV:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kobylka.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-29