Wykonywanie usług weterynaryjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług weterynaryjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobyłka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Kobyłka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-30
  • Numer ogłoszenia604197-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604197-N-2020 z dnia 2020-10-30 r.

Miasto Kobyłka: Wykonywanie usług weterynaryjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kobyłka, krajowy numer identyfikacyjny 13269663000000, ul. Wołomińska  1 , 05-230  Kobyłka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 760 70 08, , e-mail urzad@kobylka.pl, , faks 22 760 70 55.
Adres strony internetowej (URL): https://kobylka.pl/index.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://kobylka.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://kobylka.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, pok. nr 5 (kancelaria)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług weterynaryjnych
Numer referencyjny: WZP.271.34.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z podziałem na części: Część I - Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt bezdomnych, zwierząt z wypadków oraz zwierząt wolno żyjących i gospodarskich z terenu Miasta Kobyłka; Część II - Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka; Część III - Przeprowadzenie zabiegów sterylizacji i kastracji oraz elektronicznego znakowania zwierząt (czipowania) kotów i psów należących do mieszkańców Miasta Kobyłka z terenu Miasta Kobyłka. Opinie i orzeczenia lekarza weterynarii; Część IV - Przyjęcie i zapewnienie opieki w schronisku dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka; Część V - Usługa eliminacji zagrożenia stwarzanego przez zwierzęta dziko żyjące (łowne) z terenu Miasta Kobyłka; Część VI - Odbiór zwłok zwierzęcych z terenu Miasta Kobyłka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98380000-0
85210000-3
90510000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje w każdej części powierzenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego danej części. 2. Przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP może być zwłaszcza: 1) powierzenie realizacji przedmiotu zamówienia poza termin określony w rozdz. IV SIWZ; 2) świadczenie innych usług weterynaryjnych; 3) wykonywanie innych, koniecznych zabiegów leczniczych, poza wymienionymi w tabeli planowanych zabiegów weterynaryjnych (OPZ) wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z przedstawicielem Urzędu Miasta Kobyłka; 4) przyjęcie i zapewnienie opieki w schronisku dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka. 3. Przed powierzeniem zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji koszty ich realizacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia – Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla części I: Wykonawca winien być weterynaryjnym, zakładem leczniczym (lecznicą, kliniką przychodnią lub gabinetem) wpisanym do Izby Lekarsko-Weterynaryjnej.Dla części II: Wykonawca winien posiadać:1) posiadać zezwolenie na transport zwierząt, wydane na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638), 2) posiadać decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii wydaną na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego oraz stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych podmiotu do prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej. Dla części III: Wykonawca winien być weterynaryjnym, zakładem leczniczym (gabinet, przychodnia, lecznica lub klinika) wpisanym do Izby Lekarsko-Weterynaryjnej. Dla części IV: Wykonawca winien: 1) być schroniskiem, podając jego dokładny adres i weterynaryjny numer identyfikacyjny (wskazać, dane podmiotu, który nadał ten numer) i posiadać zezwolenie w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2) posiadać zezwolenie na transport zwierząt, wydane na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638), 3) posiadać decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, wydaną na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. Dla części V: Wykonawca winien być podmiotem zrzeszonym w Polskim Związku Łowieckim. Dla części VI: Wykonawca winien posiadać decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającą środki transportowe będące w posiadaniu Wykonawcy do przewożenia padłych zwierząt.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I: Wykonawca winien dysponować: a) oddzielną salą operacyjną, w której będą przeprowadzane zabiegi dla zwierząt; b) tzw. szpitalikiem – pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi ich obserwacji i izolacji itd. dostosowanym do gatunku leczonych zwierząt, wyposażonym w boksy, klatki itp. – na ok. 5 sztuk zwierząt tak, aby nie doszło do odmowy przyjęcia zwierząt z powodu braku miejsca w szpitaliku (pomieszczenia osobne dla kotów i osobne dla psów); c) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi (tj. sprawny sprzęt i aparaturę RTG , USG itp. ) umożliwiającymi właściwe (zgodne z prawem i zasadami określonymi w SIWZ) wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: - przynajmniej jednym środkiem transportu i niezbędnym sprzętem do przewozu zwierząt, - miejscem do przetrzymywania zwierząt przed przewiezieniem do schroniska.Dla części II: Wykonawca winien dysponować: 1) urządzeniami i środkami, przy pomocy, których będą wyłapywane zwierzęta z terenu Miasta Kobyłka, 2) przynajmniej jednym środkiem transportu do przewozu wyłapanych zwierząt. Dla części III: Wykonawca winien dysponować: 1) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2) narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi umożliwiającymi właściwe (zgodne z prawem i zasadami określonymi w SIWZ) wykonanie przedmiotu zamówienia tj.: a) urządzeniami i środkami, przy pomocy, których będą elektronicznie znakowane zwierzęta z terenu Miasta Kobyłka, b) zapewnić udział lekarza weterynarii w interwencjach terenowych na żądanie Zamawiającego, zaś opinie i orzeczenia wystawiane przez lekarza weterynarii dla Zamawiającego winny być sporządzone w ciągu 24 h. Dla części IV: Wykonawca winien dysponować: 1) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) narzędziami, wyposażeniem schroniska i urządzeniami technicznymi umożliwiającymi właściwe (zgodne z prawem i zasadami określonymi w SIWZ) wykonanie przedmiotu zamówienia, 3) środkami transportu do przewozu zwierząt, zarejestrowanymi w Rejestrze Inspekcji Weterynaryjnej oraz zezwoleniem na transport zwierząt z określeniem czasu transportu. Dla części V: Wykonawca winien dysponować: 1) osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, (co najmniej 2 osoby zarejestrowane w Polskim Związku Łowieckim), 2) sprzętem do zdalnej immobilizacji, adekwatnym do wykonania zleconego zadania. Dla części VI: Wykonawca winien dysponować odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi tj. przynajmniej jednym środkiem transportu do przewozu zwłok zwierząt lub ich części wskazanym przez Wykonawcę w posiadanym zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na zbiórce i transporcie martwych zwierząt (ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dla części I, II, III, IV: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy, b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym przypadku zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy. Dla części V, VI: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym przypadku zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części I: a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj.: uchwały o wpisaniu zakładu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt lub odpisu z tej ewidencji wydanego przez Izbę Lekarsko Weterynaryjną, b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dla części II: a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj.: - zezwolenia na transport zwierząt, wydanego na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit.a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638), - decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii wydanej na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego oraz stwierdzającej spełnienie wymagań weterynaryjnych podmiotu do prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego transportu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej, b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dla części III: a) uchwały o wpisaniu zakładu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt lub odpisu z tej ewidencji wydanego przez Izbę Lekarsko Weterynaryjną, b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dla części IV: a) decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii, wydanej na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. 2020 r. poz. 1421) w sprawie nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego, b) zezwolenia w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) zezwolenia na transport zwierząt, wydanego na podstawie decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii na podstawie art. 24a pkt 2 lit. a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. 2020 r. poz. 638), d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dla części V: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dla części VI: a) decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczającej środki transportowe będące w posiadaniu Wykonawcy do przewożenia padłych zwierząt; b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe informacje dotyczące zmian dostępne są w SIWZ i wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt bezdomnych, zwierząt z wypadków oraz zwierząt wolno żyjących i gospodarskich z terenu Miasta Kobyłka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt bezdomnych, zwierząt z wypadków oraz zwierząt wolno żyjących i gospodarskich z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
czas dojazdu do zwierzęcia z wypadku (od momentu przyjęcia zgłoszenia do momentu dojazdu) 20,00
Edukacja ekologiczna 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).


Część nr: 2 Nazwa: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas dojazdu do zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do momentu dojazdu) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia – Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).


Część nr: 3 Nazwa: Przeprowadzenie zabiegów sterylizacji i kastracji oraz elektronicznego znakowania zwierząt (czipowania) kotów i psów należących do mieszkańców Miasta Kobyłka z terenu Miasta Kobyłka. Opinie i orzeczenia lekarza weterynarii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zabiegów sterylizacji i kastracji oraz elektronicznego znakowania zwierząt (czipowania) kotów i psów należących do mieszkańców Miasta Kobyłka z terenu Miasta Kobyłka. Opinie i orzeczenia lekarza weterynarii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Odległość miejsca, w którym będą wykonywane usługi od Placu 15 Sierpnia w Kobyłce 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia – Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).


Część nr: 4 Nazwa: Przyjęcie i zapewnienie opieki w schronisku dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zapewnienie opieki w schronisku dla wyłapanych bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-0, 85200000-1, 85210000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Lliczba podpisanych umów wolontariackich (w ciągu ostatnich 12 miesięcy) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia – Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).


Część nr: 5 Nazwa: Usługa eliminacji zagrożenia stwarzanego przez zwierzęta dziko żyjące (łowne) z terenu Miasta Kobyłka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa eliminacji zagrożenia stwarzanego przez zwierzęta dziko żyjące (łowne) z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia – Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).


Część nr: 6 Nazwa: Odbiór zwłok zwierzęcych z terenu Miasta Kobyłka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór zwłok zwierzęcych z terenu Miasta Kobyłka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90510000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Czas zabrania zwłok zwierzęcych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia – Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. (chyba, że kwota zabezpieczona w danej części zostanie wcześniej wyczerpana).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI