Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu gminy Trzcianka i zapobieganie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu gminy Trzcianka i zapobieganie bezdomności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcianka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Trzcianka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-22
  • Numer ogłoszenia506133-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506133-N-2019 z dnia 2019-01-22 r.

Gmina Trzcianka: Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu gminy Trzcianka i zapobieganie bezdomności
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcianka, krajowy numer identyfikacyjny 57079112900000, ul. ul. Gen. Wł. Sikorskiego  7 , 64980   Trzcianka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 352 73 35, e-mail inwestycje@trzcianka.pl, faks 67 216 37 50.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.trzcianka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.trzcianka.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.trzcianka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Sekretariat Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu gminy Trzcianka i zapobieganie bezdomności
Numer referencyjny: RPI.271.3.2019.JS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1.1. utrzymaniu w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Trzcianka; 1.2. sterylizacja zwierząt (suk i kotek); 1.3. elektronicznym znakowaniu (czipowaniu psów); 1.4. usypianiu ślepych miotów; 1.5. utrzymywaniu w schronisku psów i kotów odebranych właścicielom na podstawie decyzji burmistrza.

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dla obu części przedmiotu zamówienia w zakresie usług określonych w rozdziale 2 SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-02-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie schronisk wydane w trybie przepisów ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 poz. 1454) - I część zamówienia; wykonawca posiada zezwolenie na działalność w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, wydane w trybie przepisów art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 poz. 1454) - I część zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca, lub co najmniej jeden pracownik wykonawcy, posiada kwalifikacje lekarza weterynarii – I i II część zamówienia – załącznik nr 5
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wymagane pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, kiedy zajdzie co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności, usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca zobowiązany jest do oddzielenia części jawnej oferty od części stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tekst jedn. Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie, tj., że zastrzeżona informacja: ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, nie została ujawniona do wiadomości publicznej; podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych oraz psów i kotów odebranych właścicielom na podstawie decyzji burmistrza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przez utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych, o którym mowa w pkt 1.1, należy rozumieć: Wyłapywanie zwierząt bezdomnych z terenu gminy Trzcianka, przez okres całego roku lub trwania umowy, na zlecenie Burmistrza Trzcianki lub upoważnionych pracowników Urzędu Miejskiego Trzcianki w osobach kierownika Referatu Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska oraz samodzielnego referenta ds. gospodarki komunalnej i ochrony zwierząt, wraz z przetransportowaniem zwierząt do schroniska. W przypadku gdy zwierzę zostało ranne w wypadku samochodowym zlecenie umieszczenia zwierzęcia w schronisku może wydać Strażnik Miejski lub Dyżurny Komisariatu Policji; Sterylizację lub kastrację bezdomnego zwierzęcia, a w przypadku kotów po wykonaniu zabiegu, zdrowe wypuszczać na wolność; Utrzymanie (zapewnienie pobytu) zwierzęcia w schronisku; Zapewnienie niezbędnej, całodobowej opieki weterynaryjnej, dotyczy to również zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt bezdomnych; Eutanazję nieuleczalnie chorych zwierząt i ślepego miotu; Zapewnienie właściwych pomieszczeń oraz warunków bytowania zwierzętom bezdomnym; Przekazanie martwych zwierząt do zakładu utylizacji; Podskórne wszczepienie miroczipu oraz prowadzenie bazy danych dot. bezdomnych zwierząt; Przygotowanie zwierząt do adopcji, czyli podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania dla zwierząt nowych właścicieli oraz przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym do zapewnienia im należytej opieki; Prowadzenie szczegółowej dokumentacji z pobytu zwierzęcia w schronisku, w tym dokumentacji medycznej. Kopia dokumentacji medycznej zostanie przekazana nowemu właścicielowi zwierzęcia przygotowanemu do adopcji. Przez utrzymywanie w schronisku psów i kotów odebranych właścicielom na podstawie decyzji burmistrza, o którym mowa w punkcie 1, należy rozumieć: Przyjęcie do schroniska zwierząt odebranych właścicielom na podstawie decyzji burmistrza wydanej zgodnie z art. 7 ustawy o ochronie zwierząt; Utrzymanie (zapewnienie pobytu) zwierzęcia w schronisku; Zapewnienie niezbędnej, całodobowej opieki weterynaryjnej; Eutanazję nieuleczalnie chorych zwierząt; Zapewnienie właściwych pomieszczeń oraz warunków bytowania zwierzętom. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Wykonawca winien dysponować schroniskiem i odpowiednim zapleczem kadrowym i technicznym dla utrzymania wszystkich zwierząt bezdomnych (psów i kotów) zgłoszonych przez zamawiającego oraz posiadać stosowne uprawnienia zgodne z: Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1840), Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1967, Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 158, poz. 1657), Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r.w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (t. j. Dz. U. z 1998 r. Nr 116, poz. 753). Schronisko dla bezdomnych zwierząt nie może być oddalone od Trzcianki więcej niż 100 km. Wykonawca musi posiadać na terenie Trzcianki siedzibę lub utworzyć punkt obsługi dla celów realizacji przedmiotu zamówienia, spełniającym warunki do przetrzymania zwierząt bezdomnych przed ich przewiezieniem do schroniska. Wykonawca musi posiadać urządzenia i środki, przy pomocy których zwierzęta bezdomne będą wyłapywane. Wykonawca musi posiadać środki transportu do przewozu zwierząt bezdomnych. Podjęcie akcji wyłapywania zwierzęcia bezdomnego musi być rozpoczęte w okresie 3 godzin od zgłoszenia przez zamawiającego. Wyłapane bezdomne zwierzę musi zostać przewiezione do schroniska w okresie 24 godzin od zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania zwierząt bezdomnych z terenu gminy Trzcianka, a przebywających w schronisku położonym w Pile, ul. Na Leszków oraz w schronisku w Jędrzejewie gm. Czarnków, według stanu na dzień 31 grudnia 2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sterylizacja, elektroniczne znakowanie (czipowanie) zwierząt oraz usypianie ślepych miotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca musi posiadać na terenie Trzcianki siedzibę lub utworzyć punkt obsługi dla celów realizacji przedmiotu zamówienia, spełniającą warunki zamówienia do wykonywania zabiegów sterylizacji, czipowania i usypiania ślepych miotów. Wykonawca musi zachować następujące minimalne standardy usługi sterylizacji suk i kotek. Zabieg ovariohisterektomii w przypadku suki i ovariohisterektomii lub ovariektomii w przypadku kotki, zwany dalej „sterylizacją”, może być wykonywany jedynie przez osoby z tytułem lekarza weterynarii, z ważnym prawem do wykonywania zawodu. Podczas wykonywania zabiegu muszą być obecne dwie osoby. Zabiegi sterylizacji mogą być przeprowadzane wyłącznie w pomieszczeniu specjalnie do tego przeznaczonym i dostosowanym, spełniającym podstawowe standardy sali operacyjnej. Podczas wykonywania zabiegu sterylizacji muszą być zachowane zasady aseptyki i antyseptyki. Dopuszcza się stosowanie następujących środków anestetycznych: Dla kotek: ksylazyna, medetomidyna, dexmedetomidyna, ketamina, butorfanol, propofol, izofluran, sewofluran lub innych o tożsamym działaniu. Dla suczek: ksylazyna, medetomidyna, dexmedetomidyna, ketamina, butorfanol, propofol, izofluran, sewofluran lub innych o tożsamym działaniu. Suczki przed wprowadzeniem w całkowitą narkozę powinny mieć założone dojście dożylne. Może to się odbyć przed lub po podaniu ich sedacji. Przysługuje im wlew kroplowy dożylny lub podskórny roztworu soli fizjologicznej, w ilości adekwatnej do masy ciała, mający na celu przyspieszenie i ustawienie matabolizowania anestetyku. Suki na czas zabiegu sterylizacji muszą być zaintubowane. Suczki i kotki po zabiegu sterylizacji, do momentu całkowitego odzyskania świadomości, muszą podlegać obserwacji ze strony lekarza weterynarii lub technika weterynarii. Zakazuje się wydawanie do domu zwierząt nie w pełni wybudzonych. Suczkom i kotkom po zabiegu sterylizacji przysługuje terapia przeciwbólowa oraz profilaktyka zakażeń. Leki przeciwbólowe i antybiotyki w dniu zabiegu mogą być podawane jedynie w postaci iniekcji, na kolejne dni mogą być wydane w postaci tabletek do samodzielnego podania przez właściciela zwierzęcia. Suczkom przysługuje co najmniej 3-dniowa terapia przeciwbólowa i co najmniej 4-dniowa antybiotykoterapia po zabiegu. W ramach usługi właścicielom zwierzęcia przysługuje co najmniej jedna wizyta kontrolna i zdjęcie szwów. Wymagane jest prowadzenie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej, ze szczególnym uwzględnieniem zużytych leków i materiałów. Do faktury za wykonane zabiegi musi być dołączona specyfikacja wykonanych zabiegów sterylizacji, elektronicznego znakowania (czipowania) i uśpienia ślepych miotów. Gmina Trzcianka musi mieć prawo do wglądu do dokumentacji przeprowadzonych zabiegów sterylizacji. Przez sterylizację zwierząt (suk i kotek), o której mowa w punkcie 1, należy rozumieć: Wykonie zabiegu na pisemne zlecenie zamawiającego; zawarte w formie umowy pomiędzy zamawiającym, a właścicielem zwierzęcia określającej warunki jego przeprowadzenia lub pisemne zlecenie sterylizacji kotki wolno żyjącej. W przypadku sterylizacji kotek bezdomnych Wykonawca zapewnia wyłapanie zwierzęcia i jego transport. Znakowanie kotek wysterylizowanych wolno żyjących - przez nacięcie ucha - chirurgiczne, proste, niewielkie odcięcie górnej krawędzi zewnętrznej lewej małżowiny usznej. Wykonanie zabiegu sterylizacji przez lekarza weterynarii, w warunkach określonych w punkcie 5 i 6. Przez elektroniczne znakowanie (czipowanie), o którym mowa w punkcie 1, należy rozumieć: Wszczepienie podskórne mikroczipu na pisemne zlecenie zamawiającego, zawarte w formie umowy pomiędzy zamawiającym, a właścicielem zwierzęcia, określającej warunki jego przeprowadzenia, Wszczepienie podskórne mikroczipu musi odbywać się w warunkach określonych w punkcie 5, Prowadzenie elektronicznej bazy danych, Raz w miesiącu, do 10 dnia następnego miesiąca, udostępnienie bazy danych dotyczących wszystkich zaczipowanych psów z terenu gminy Trzcianka. Przez usypianie ślepych miotów, o których mowa w punkcie 1, należy rozumieć: Uśpienie ślepego miotu kotów wolno żyjących na zlecenie zamawiającego, w warunkach określonych w punkcie 5, Zapewnienie utylizacji ślepego miotu. Za wykonaną usługę wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie stanowiące iloczyn ilości jednostek oraz ryczałtowych cen jednostkowych brutto wskazanych w formularzu ofertowym. Szacunkowe ilości jednostkowe to: dla I części zamówienia: 100 szt. zwierząt/dobę utrzymywanych w schronisku dla bezdomnych zwierząt, dla II części zamówienia 75 szt. zwierząt poddanych sterylizacji w ciągu trwania umowy, 15 psów do elektronicznego oznakowania (czipowania) w ciągu trwania umowy, 10 ślepych miotów do uśpienia w ciągu trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-02-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług wynajmu sal szkoleniowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie na terenie województwa wielkopolskiego usług wynajmu sal szkoleniowych na spotkania indywidualne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI