ŚWIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN USŁUG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN USŁUG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzabelin C
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyGmina Izabelin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00275116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN USŁUG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42

1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@izabelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN USŁUG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8f44a3-4876-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005378/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 ŚWIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN USŁUG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.izabelin.pl/p,64,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
https://epuap.gov.pl/wps/portal/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal/, oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@izabelin.pl.2. Zamawiający wyznacza następujące
osoby do kontaktu z Wykonawcami: Szymon Kuzyk email. s.kuzyk@izabelin.pl. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za date przekazania oferty, wniosków, zawiadomień dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę przekazania ich do ePUAP.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Izabelin, z siedzibą przy ul. 3 Maja 42, 05 080 Izabelin, reprezentowana przez Wójta Gminy Izabelin;
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Izabelin można uzyskać pod adresem e mail: iod@izabelin.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ŚWIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN USŁUG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie na rzecz Gminy Izabelin usług w zakresie opieki weterynaryjnej, wyłapywania i transportu zwierząt bezdomnych wraz z obsługą wypadków z udziałem zwierząt (w tym zwierząt dzikich), obejmujące m. in.:
a. kastracja,
b. sterylizacja,
c. elektroniczne znakowanie zwierząt,
d. eutanazja ślepych miotów (wraz z odbiorem i utylizacją zwłok zwierzęcych),
e. szczepienie przeciwko wściekliźnie,
f. szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym,
g. odpchlenie,
h. odrobaczanie,
i. unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych,
j. eutanazja zwierząt bezdomnych,
k. pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
l. morfologia – badanie krwi,
m. biochemia – badanie krwi,
n. badanie moczu,
o. leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
p. wykonanie RTG,
q. testy FIV, FeLV dla kotów,
r. transport zwierzęcia bezdomnego,
s. odbiór i transport zwłok zwierzęcych (również zwierząt dzikich),
t. wyjazd do wypadku wraz z udzieleniem pomocy poszkodowanemu zwierzęciu (w tym do zwierząt dzikich),
u. wyjazd interwencyjny z odłowieniem/wyłapanie zwierzęcia bezdomnego (obejmujący 3 próby w przypadku nieskutecznego odłowienia),
v. eutanazja zwierzęcia dzikiego.
w. transport zwierzęcia dzikiego.
x. udostępnienie mieszkańcom klatki-pułapki do odławiania kotów,
y. każdorazowe sprawdzenie nr chip po dostarczeniu zwierzęcia do lecznicy,
z. inne zabiegi bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdom-nymi nie wymienione wyżej,
aa. zamieszczanie zdjęć z opisem zwierzęcia na ogólnodostępnej stronie internetowej lub przekazywanie zdjęć z opisem w formie elektronicznej Zamawiającemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Wartość usług przewidywanych do udzielenia w ramach usług podobnych to 50% wartości zamówienia pierwotnego. Udzielenie zamówienia podobnego będzie możliwe pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizował zamówienie podstawowe z należytą starannością.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
Część 1
Kryterium Waga
[C] Cena 60%
[R] Czas reakcji na zgłoszenie 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – świadczenie na rzecz Gminy Izabelin usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad ko-tami wolno żyjącymi obejmujące m.in.:
a. kastracja,
b. sterylizacja,
c. elektroniczne znakowanie zwierząt,
d. eutanazja ślepych miotów (wraz z odbiorem i utylizacją zwłok zwierzęcych),
e. szczepienie przeciwko wściekliźnie,
f. szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym,
g. odpchlenie,
h. odrobaczanie,
i. unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych,
j. eutanazja zwierząt bezdomnych,
k. pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
l. morfologia – badanie krwi,
m. biochemia – badanie krwi,
n. badanie moczu,
o. leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
p. wykonanie RTG,
q. testy FIV, FeLV dla kotów,
r. transport zwierzęcia,
s. udostępnienie mieszkańcom klatki-pułapki do odławiania kotów,
t. każdorazowe sprawdzenie nr chip po dostarczeniu zwierzęcia do lecznicy.
u. inne zabiegi bądź czynności w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdom-nymi nie wymienione wyżej,
v. zamieszczanie zdjęć z opisem zwierzęcia na ogólnodostępnej stronie internetowej lub przekazywanie zdjęć z opisem w formie elektronicznej Zamawiającemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Wartość usług przewidywanych do udzielenia w ramach usług podobnych to 50% wartości zamówienia pierwotnego. Udzielenie zamówienia podobnego będzie możliwe pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizował zamówienie podstawowe z należytą starannością.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga
[C] Cena 60%
[T] Termin płatności 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonywanie zabiegów dla zwierząt właścicielskich ograniczających bezdomność zwierząt (ste-rylizacja, kastracja, elektroniczne znakowanie zwierząt, usypianie ślepych miotów wraz z utyli-zacja):
a. Kastracja (kot, pies),
b. Sterylizacja (kot, pies),
c. elektroniczne znakowanie zwierzęcia wraz z wpisem do ogólnopolskiej bazy (kot, pies),
d. eutanazja ślepego miotu (wraz z odbiorem i utylizacją zwłok zwierzęcych) (kot, pies).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Wartość usług przewidywanych do udzielenia w ramach usług podobnych to 50% wartości zamówienia pierwotnego. Udzielenie zamówienia podobnego będzie możliwe pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizował zamówienie podstawowe z należytą starannością.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

Kryterium Waga
[C] Cena 60%
[T] Termin płatności 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający mnie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający określa szczegółowego warunku w tym zakresie:

a) dla Części nr 1:
- posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Izabelin wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.),
- posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tj. Dz. u. z 2019 r. poz. 24),
- posiada zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie działalności w zakresie przewozu zwierząt wydane na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421 z późn. zm.),
- posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.) lub posiada umowę zawartą z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
b) dla Części nr 2:
- posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24.),
- posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.) lub posiada umowę zawartą z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
c) dla Części nr 3:
- posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24),
- posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.) lub posiada umowę zawartą z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. -załącznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpowiedniego zezwolenia , licencji koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w krajów którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres oraz rodzaj zmian umowy został szczegółowo opisany w paragrafie 6 załączniku nr 8a, 8b, 8c stanowiących wzór Umowy dla poszczególnych części zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca, pod rygorem nieważności, składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI