Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSopot
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-02-21
  • ZamawiającyŻłobek Puchatek
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00055351
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Puchatek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190372553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 58

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-843

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 505 984 206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobekpuchatek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobekpuchatek.pl/kontakt/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8c18a56-8b38-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie, w podziale na 10 części”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej : zamowienia@zlobekpuchatek.pl
Z uwagi na to, że Żłobek nie posiada funkcjonalności podmiotu publicznego w celu komunikacji z Zamawiającym przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.gov.pl formularz do złożenia, zmiany, wycofania wniosku /oferty_ należy wybrać jako odbiorcę URZĄD MIASTA SOPOTU (81-704 SOPOT, WOJ. POMORSKIE).
Adres skrzynki ePUAP uzupełni się automatycznie - /u-m-s/SkrytkaESP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej rozporządzeniem 2016/679, jest Żłobek „Puchatek”, ul. Armii Krajowej 58, 81-843 Sopot, prowadzony w formie jednostki budżetowej Gminy Miasta Sopotu (dalej: Administrator).
2. Administrator przetwarza dane osobowe w rozumieniu rozporządzenia 2016/679 zawarte w dokumentacji ofertowej składanej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez wykonawców w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do następującej kategorii osób:
1) wykonawcy będącego osobą fizyczną;
2) wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą;
3) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną;
4) członka organu zarządzającego wykonawcy będącego osobą fizyczną;
5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów w sprawie zamówienia.
3. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Dyrektora Żłobka „Puchatek” z siedzibą w Sopocie jest Marek Rolewicz, tel.: +48 514 821 093, biuro@rolewicz.com.pl.
4. Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
1) prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) archiwizacyjnych.
5. Przesłanką legalizująca przetwarzanie danych osobowych w każdym ze wskazanych powyżej celów jest art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia 2016/679, tj.:
1) w przypadku celu określonego w pkt 3a przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
2) w przypadku celu określonego w pkt 3b przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
3) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 21 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIĘSO I WYROBY MIĘSNE

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15112120-3 - Indyki

15112130-6 - Kurczęta

15112300-9 - Wątróbki drobiowe

15113000-3 - Wieprzowina

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RYBY ŚWIEŻE

4.2.6.) Główny kod CPV: 15211100-1 - Świeże filety rybne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MROŻONKI

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA I OWOCE, ZIEMNIAKI

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221230-7 - Papryka

03221240-0 - Pomidory

03221270-9 - Ogórki

03221320-5 - Sałata liściasta

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03221430-9 - Brokuły

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222111-4 - Banany

03222113-8 - Mango

03222117-6 - Awokado

03222210-8 - Cytryny

03222240-7 - Mandarynki

03222310-9 - Owoc jagody

03222313-0 - Truskawki

03222314-7 - Maliny

03222321-9 - Jabłka

03222322-6 - Gruszki

03222330-5 - Owoce pestkowe

03222334-3 - Śliwki

03222340-8 - Winogrona

15331000-7 - Warzywa przetworzone

15331142-4 - Kapusta przetworzona

15872500-6 - Imbir

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PIECZYWO I WYROBY PIEKARNICZE

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

15811200-8 - Rogaliki

15811400-0 - Bułeczki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WYROBY MLECZARSKIE

4.2.6.) Główny kod CPV: 15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15511210-8 - Mleko UHT

15512000-0 - Śmietana

15530000-2 - Masło

15542000-9 - Ser świeży

15542100-0 - Ser twarogowy

15544000-3 - Ser twardy

15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych

15551500-0 - Maślanka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

JAJA

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZYPRAWY I INNE PRODUKTY

4.2.6.) Główny kod CPV: 15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03211900-2 - Produkty z ziaren

03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

03212211-2 - Soczewica

03212212-9 - Ciecierzyca

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15612100-2 - Mąka pszenna

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15614000-5 - Ryż przetworzony

15615000-2 - Otręby

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15831200-4 - Cukier biały

15841000-5 - Kakao

15851100-9 - Makaron niegotowany

15872400-5 - Sól

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15899000-6 - Proszek do pieczenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142100-9 - Miód naturalny

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15321000-4 - Soki owocowe

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15331428-3 - Sos pomidorowy

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15332290-3 - Dżemy

15332400-8 - Owoce konserwowane

15332410-1 - Owoce suszone

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15411110-6 - Oliwa z oliwek

15421000-5 - Oleje rafinowane

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15821200-1 - Herbatniki słodkie

15863000-5 - Herbata

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15898000-9 - Drożdże

15981000-8 - Wody mineralne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C).
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu ofertowym oceniana będzie w następujący sposób:
C min.
C = -------------------------- x 60%
C bad.
gdzie:
C – kryterium cena dla oferty badanej.
C min. – cena minimalna brutto spośród wszystkich ważnych ofert.
C bad. – cena brutto oferty badanej.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku liczbą.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin dostawy” (T).

Dla wszystkich części od 1 do 10:
1) termin dostawy równy 9 i 10 dni roboczych – 0 pkt.;
2) termin dostawy równy 7 i 8 dni roboczych – 20 pkt.;
3) termin dostawy równy lub poniżej 6 dni roboczych – 40 pkt.
Uwaga:
1) podanie przez wykonawcę dłuższego terminu dostawy niż 10 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty;
2) w przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego terminu dostawy, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin dopuszczony przez zamawiającego.
3. Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Σpkt= C pkt + T pkt
4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach – 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający określa szczegółowo warunek w tym zakresie i wymaga, aby wykonawcy wykazali, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum:
a) część 1 – 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy i 00/100);
b) część 2 – 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy i 00/100 PLN);
c) część 3 – 8 000,00 PLN (osiem tysięcy i 00/100 PLN);
d) część 4 – 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 PLN);
e) część 5 – 7 000,00 PLN (siedem tysięcy i 00/100 PLN);
f) część 6 – 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy i 00/100 PLN);
g) część 7 – 1 400,00 PLN (jeden tysiąc czterysta i 00/100 PLN);
h) część 8 – 800,00 PLN (osiemset i 00/100 PLN);
i) część 9 – 5 000,00 PLN (pięć tysięcy i 00/100 PLN);
j) część 10 – 13 000,00 PLN (trzynaście tysięcy i 00/100 PLN).
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie bądź więcej części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części. W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy, wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia polisy lub innego dokumentu aktualnego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający określa szczegółowo warunek w tym zakresie i wymaga, aby wykonawcy przedstawili wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę na każdą część o wartości nie mniejszej niż:
a) część 1 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 18 000,00 PLN brutto (osiemnaście tysięcy i 00/100 PLN brutto);
b) część 2 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 8 000,00 PLN brutto (osiem tysięcy i 00/100 PLN brutto);
c) część 3 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 7 000,00 PLN brutto (siedem tysięcy i 00/100 PLN brutto);
d) część 4 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 PLN brutto (dwadzieścia tysięcy i 00/100 PLN brutto);
e) część 5 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 6 000,00 PLN brutto (sześć tysięcy i 00/100 PLN brutto);
f) część 6 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 12 000,00 PLN brutto (dwanaście tysięcy i 00/100 PLN brutto);
g) część 7 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 300,00 PLN brutto (jeden tysiąc trzysta i 00/100 PLN brutto);
h) część 8 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000,00 PLN brutto (jeden tysiąc i 00/100 PLN brutto);
i) część 9 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 3 000,00 PLN brutto (trzy tysiące i 00/100 PLN brutto);
j) część 10 – jedna dostawa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 11 000,00 PLN brutto (jedenaście tysięcy i 00/100 PLN brutto).
4. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający nie dopuszcza by wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik Nr 6 do SWZ), o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu za-kłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
i) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik Nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik Nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik Nr 2 do SWZ), stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu dostaw artykułów – jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Dostawcy. Dostawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z umowy;
2) zmiana sposobu realizacji zamówienia – z samodzielnej realizacji przez Dostawcę na realizację z udziałem podwykonawcy/ów, rezygnacji z podwykonawcy/ów;
3) zmiana cen artykułów – zmiana na cenę niższą, na pisemny wniosek strony;
4) zmiana cen artykułów na niekorzyść Odbiorcy – zmiana na ceny wyższe niż w ofercie Dostawcy, w przypadku zmian kosztów artykułów, surowców, zmiany kursu euro, kosztów energii elektrycznej wykorzystywanej do produkcji;
5) zmiana przepisów prawa – w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
6) zakończenie serii produkcyjnej/wycofania zaoferowanych artykułów oraz rozpoczęcie produkcji artykułów równoważnych - o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, fizykochemicznych, eksploatacyjnych i technicznych;
7) zmiana klasyfikacji artykułów przez producenta i możliwość zastosowania uprzywilejowanej stawki podatku VAT;
8) zmiana klasyfikacji artykułów przez producenta i brak możliwości dalszego zastosowania uprzywilejowanej stawki VAT;
9) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku niewykorzystania w okresie jej obowiązywania wszystkich artykułów objętych niniejszą umową, w tym ceny;
10) w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie tej umowy;
11) gdy nowy Dostawca ma zastąpić dotychczasowego Dostawcę.
oraz
1. Strony wprowadzają postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy, w przypadku zmiany ceny artykułów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Przez zmianę ceny artykułów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Dostawcy zawartego w ofercie.
3. Strona jest uprawniona do żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku, gdy poziom zmiany ceny artykułów lub kosztów przekroczy 10%.
4. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia strony ustalają nie wcześniej niż 4 miesiące licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy.
5. Zmiana wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie:
1) wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, lub
2) wykazu rodzajów artykułów lub kosztów.
6. Strona występująca z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia należnego Dostawcy przedstawi pisemne uzasadnienie oraz szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Dostawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której ma nastąpić zmiana wynagrodzenia.
7. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, zarówno jego wzrost jak i obniżenie, jaką dopuszcza Odbiorca w efekcie zastosowania powyższych postanowień, w całym okresie obowiązywania umowy, to 20 000,00 PLN brutto (dla każdej z części).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI