Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM w Sosnowcu (w dwóch lokalizacjach) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-11
  • Numer ogłoszenia765510-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 765510-N-2020 z dnia 11.12.2020 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM w Sosnowcu (w dwóch lokalizacjach) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i, sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej zwierząt utrzymywanych w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM w Sosnowcu (w dwóch lokalizacjach) znajdującym się w strukturze organizacyjnej Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych oraz wykonywanie interwencji weterynaryjnych związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich przebywających na terenie miasta Sosnowca.
Numer referencyjny: ZP131/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 poniżej wskazane części.CZĘŚĆ 1 w zakresie której jest:Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenie zwierząt przebywających w Ogrodzie Zoologicznym w Sosnowcu w lokalizacjach:1. Ogród Zoologiczny w Parku im. Jacka Kuronia przy ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu2. przy ulicy Plonów 22i – tymczasowe pomieszczenia zaadaptowane do utrzymania zwierząt – depozyt z Ogrodu Zoologicznego - EGZOTARIUM w Sosnowcu.3. W zakresie tej części postępowania znajduje się również świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Parku im. Jacka Kuronia przy ul. Armii Krajowej 94 w SosnowcuPrzedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną, zasadami etyki zawodowej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie świadczenia usług weterynaryjnych, w szczególności zgodnie z: - Ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt - Ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne - Ustawą z dnia 21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko - weterynaryjnych- Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej- Ustawą z dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 roku w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji. Wykonawca powinien posiadać status zakładu leczniczego dla zwierząt (gabinet weterynaryjny, przychodnia weterynaryjna, lecznica weterynaryjna, klinika weterynaryjna) zgodnie z Ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt z dnia 18 grudnia 2003 (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z późn. zmianami) oraz zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz.1140 z późn. zm).Wykonawca powinien posiadać niezbędną do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy wiedzę, kwalifikacje, zezwolenia oraz sprzęt.OGRÓD ZOOLOGICZNY utworzony i działający na podstawie Decyzji z dnia 21 grudnia 2013 roku., Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska znak: DOP-OZ.6511.8.2012.mk.WYMAGANY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUGIW zakresie sprawowania pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenia zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie zoologicznym Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:1. Pełnienia stałego nadzoru sanitarno-weterynaryjny nad stanem zdrowia wszystkich zwierząt znajdujących się w Ogrodzie Zoologicznym.2. Wskazywania konieczności zastosowania suplementacji mineralno-witaminowych. 3. Dokonywania regularnego i zgodnego z przepisami oraz profilaktyką, odrobaczania zwierząt4. Pobierania materiału i badania go laboratoryjnie (badania parazytologiczne, bakteriologiczne, histopatologiczne) w przypadku zwierząt chorych i podejrzanych o nosicielstwo.5. Pełnienia stałego nadzoru nad kwarantanną zwierząt.6. Profilaktyki zapobiegania rozszerzaniu się chorób zakaźnych przez szczepienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.7. Zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych na bieżąco.8. Obserwacji zwierząt podejrzanych o choroby zakaźne. 9. Wykonywania dodatkowych interwencji (konieczność użycia broni pneumatycznej) na wezwanie Kierownika Ogrodu Zoologicznego w przypadkach wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy choremu zwierzęciu. Wymagany jest niezwłoczny dojazd po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego na miejsce i podjęcie działań nie później niż w ciągu 3 godzin.10. Eutanazji - w przypadkach nieuleczalnej choroby zwierząt, zachowań stanowiących zagrożenie zdrowia i życia innych zwierząt lub ludzi oraz w przypadkach innych wskazań medycznych. 11. Wykonywania standardowych i doraźnie specjalistycznych zabiegów weterynaryjnych oraz diagnostycznych, możliwych do przeprowadzenia z użyciem właściwych leków oraz środków medycznych 12. Pełnienia systematycznej kontroli stanu zdrowia zwierząt przebywających w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM:- 1 raz w tygodniu - ogród zoologiczny park im. Jacka Kuronia - Mini ZOO, ul. Armii Krajowej z 94 w Sosnowcu. - 1 raz w tygodniu – Jednostka MZUK w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i – tymczasowe pomieszczenia zaadaptowane do utrzymania zwierząt – depozyt z Ogrodu Zoologicznego EGZOTARIUM – ul. Piłsudskiego 116 w Sosnowcu13. Prowadzenia stałego instruktażu pracowników w zakresie żywienia i pielęgnacji zwierząt przebywających w Ogrodzie zoologicznym oraz stałej kontroli poziomu realizacji ustanowionych i wdrożonych w ogrodzie procedur żywieniowo – pielęgnacyjnych. 14. Przygotowania instrukcji odkażania, dezynfekcji Ogrodu, jej wdrożenia i kontroli realizacji przez pracowników ogrodu15. Zakupu, w ramach środków określonych w umowie, i ścisłego rozliczania lekarstw, środków medycznych, które będą wykorzystane dla potrzeb prawidłowego wykonywania usług weterynaryjnych.16. Prowadzenia stosownej dokumentacji leczenia zwierząt (książka leczenia zwierząt, protokoły sekcji padłych zwierząt, książka przychodu i rozchodu leków), zawierającej w szczególności:a) bieżące informacje o stanie zdrowia zwierzęciab) ewidencję zabiegów i czynności weterynaryjnychc) informacje o czynionej kontroli środków odurzających i psychotropowychd) ewidencję zużytych lekówzgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 roku w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. z 2011 roku nr 224, poz. 1347 z późn zm.)w tym:i sporządzi comiesięczne sprawozdanie z wykonanych usług w Ogrodzie Zoologicznym (2 lokalizacje), ilość wykonanych zabiegów, datę zabiegu, rodzaj zabiegu, nazwisko lekarza wykonującego zabieg.ZASTRZEŻENIA:Wykonawca zapewni ciągłość leczenia każdego dnia.1. W sytuacji, gdy po wykonanych zabiegach (objętych przedmiotem zamówienia) wystąpią u zwierzęcia powikłania pozabiegowe/pooperacyjne, Wykonawca zobowiązany będzie do leczenia zwierzęcia bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgłoszenia powikłań pozabiegowych/ pooperacyjnych dokonywać będzie opiekun zwierzęcia w ciągu 14 dni od daty wykonania zabiegu.2. W przypadku konieczności przeprowadzenia zabiegów niemożliwych do wykonania w warunkach Ogrodu zoologicznego Wykonawca zapewni: odpowiedni transport (z ogrodu i z powrotem) oraz miejsce, w którym realizowane będą przedmiotowe zabiegi i zapewni hospitalizację w miejscu leczenia.3. Specjalistyczne, niestandardowe zabiegi weterynaryjne, wykraczające poza standardy opieki weterynaryjnej, związane z leczeniem zwierząt po zgłoszeniu i uzasadnieniu ich wykonania oraz podania ceny ich wykonania przez Wykonawcę, wymagają każdorazowej zgody Zamawiającego.4. Wykonawca winien posiadać doświadczenie i praktyczne umiejętności do posługiwania się aplikatorem pneumatycznym do czasowego usypiania, obezwładniania zwierząt poświadczone oświadczeniem załączonym do oferty.MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Ogród Zoologiczny (w obu lokalizacjach), na swoim terenie posiada pomieszczenie, w którym mogą być wykonywane badania zwierząt i szczepienia. Nie posiada natomiast pomieszczenia przeznaczonego do wykonywania zabiegów leczniczych i chirurgicznych.1. Wykonawca będzie wizytował OGRÓD ZOOLOGICZNY:- ul. Armii Krajowej 94 - Mini Zoo - nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu,- w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i – tymczasowe pomieszczenia zaadaptowane do utrzymania zwierząt – depozyt z Ogrodu Zoologicznego EGZOTARIUM – w Sosnowcu, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, przy czym interwencje na wezwanie uprawnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego w przypadkach wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy choremu zwierzęciu Wykonawca podejmie bez zbędnej zwłoki, przy czym czas podjęcia interwencji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert2. W związku z zapisem punktu 1 j.w. Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny w ciągu całej doby do świadczenia usług weterynaryjnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego.3. W przypadku nieobecności Wykonawcy usługi określone niniejszą umową może w zastępstwie wykonywać lekarz weterynarii wskazany przez Wykonawcę i przez niego upoważniony oraz zaakceptowany przez Zamawiającego.Broń pneumatyczna do czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt znajduje się na wyposażeniu Działu Botaniczno-Zoologicznego - Park im. Jacka Kuronia w lokalizacji – ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu i może być użyczana Wykonawcy do realizacji zobowiązań wynikających z umowy na świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych w ogrodzie zoologicznym.CZĘŚĆ 2 w zakresie której jest:Świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich na terenie Sosnowca.- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad bezpieczeństwa, i w okresie wykonywania usług związanych z przedmiotem zamówienia, ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu wyrządzonych szkód i zdarzeń oraz zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów z tym związanych.- Na Wykonawcy będą spoczywały obowiązki właściwego zabezpieczenia broni pneumatycznej przed niepowołanym dostępem osób postronnych, dbałość o stan techniczny i jej sprawność. WYMAGANY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUGI:1. Zwierzęta zdrowe wolno żyjące – dzikie (w tym ptaki) z terenu gminy Sosnowiec ( po czasowym uśpieniu przy pomocy aplikatora pneumatycznego i udzieleniu koniecznej pomocy weterynaryjnej) zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane protokołem przekazania do odpowiedniego obwodu łowieckiego.2. Zwierzęta ranne wolno żyjące – dzikie (w tym ptaki) z terenu gminy Sosnowiec wymagające opieki, po udzieleniu koniecznej pomocy weterynaryjnej, zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę umieszczone w ośrodku rehabilitacji zwierząt, w myśl art.5 pkt 13 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U z 2020 roku, poz.55), tzn. w miejscu w którym prowadzone jest leczenie i rehabilitacja zwierząt dziko żyjących, wymagających okresowej opieki człowieka w celu przywrócenia ich do środowiska przyrodniczego. Utworzenie i prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt wymaga obecnie uzyskania zezwolenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska. Dane kontaktowe zostaną podane przez Zamawiającego po zawarciu umowy.3. Zwierzęta dzikie – padłe przed przekazaniem ich do środowiska ich naturalnego bytowania lub poddane eutanazji z uwagi na odniesione obrażenia, z terenu gminy Sosnowiec w tym ptaki (z wypadków, po kolizji drogowej ) zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie protokołu przekazania zwierzęcia, uprawnionemu do odbioru i transportu podmiotowi, który wskaże Zamawiający Dane kontaktowe zostaną podane po zawarciu umowy.WYMAGANY SPOSÓB ŚWIADCZENIA USŁUGI:1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi na podstawie zgłoszenia otrzymanego od pracownika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w godzinach urzędowania; poza godzinami urzędowania ww. Wydziału na zgłoszenie w pierwszej kolejności od funkcjonariuszy Straży Miejskiej, a następnie od funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu oraz od upoważnionego pracownika przez Zamawiającego. Otrzymane telefoniczne zgłoszenie musi być pisemnie potwierdzone protokołem zgłoszenia przez jednostkę zgłaszającą konieczność podjęcia interwencji w tym wyłapania zwierzęcia (czasowe uśpienie).2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania pełnej dyspozycyjności, tj. wymagany jest niezwłoczny dojazd po otrzymaniu zgłoszenia na miejsce interwencji i podjęcie działań nie później niż w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego później protokołem. 3. Wyłapywanie (czasowe uśpienie przy pomocy aplikatora pneumatycznego) zwierząt dzikich z terenu gminy Sosnowiec musi być realizowane w sposób humanitarny, nie stwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wyłapanych zwierząt, zawierającego określenie gatunku, ich opis, datę zgłoszenia interwencji, datę wyłapania zwierzęcia, oraz sposób zapewnienia dalszej opieki weterynaryjnej.

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonego przez Śląską Izbę Lekarsko -Weterynaryjną zgodnie z art. 17 ust. 7 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt ( tj. Dz. U. z 2019 roku poz. 24).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać określoną poniżej wiedzę i doświadczeniem w wykonaniu: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 usługi polegającej na:b.1.1 DLA CZĘŚCI 1:- świadczeniu usług weterynaryjnych w Ogrodzie Zoologicznym posiadającym status jednostki zatwierdzonej przez Głównego Lekarza Weterynarii, obejmujących również czasowe obezwładnianie (usypianie) zwierząt bronią pneumatyczną b.1.2. DLA CZĘŚCI 2: świadczeniu usług weterynaryjnych przy odławianiu dzikich zwierząt obejmujących również czasowe obezwładnianie (usypianie) zwierząt bronią pneumatycznąb.2 DLA CZĘŚCI 1 I 2: dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii, posiadającą aktualny wpis do rejestru członków okręgowej izby lekarsko-weterynaryjnej.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:- wykazu usług wykonanych w okresie wskazanym wyżej, wraz z podaniem ich wartości, Przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem NA WEZWANIE ZAMAWIJĄCEGO dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: w przypadku posiadania własnej broni pneumatycznej do czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt – KARTĘ REJESTRACJI POSIADANEJ BRONI - na wezwanie Zamawiającego,
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wpis do rejestru zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonego przez Śląską Izbę Lekarsko-Weterynaryjną, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dowody określające czy wykazane w oświadczeniu „Doświadczenie Wykonawcy” usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.- informacje potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób wskazanych w oświadczeniu: „Wykaz osób”,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
w przypadku posiadania własnej broni pneumatycznej do czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt – KARTĘ REJESTRACJI POSIADANEJ BRONI.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne pełnomocnictwo jeżeli dotyczy Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Czas podjęcia zgłoszonej, nagłej interwencji weterynaryjnej w Ogrodzie Zoologicznym 40,00
Czas podjęcia zgłoszonej, nagłej interwencji z udziałem dzikich zwierząt na terenie gminy Sosnowiec 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 15, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się,a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianieo kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianieo kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osób zatrudnionych do realizacji przedmiotu zamówienia. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób zatrudnionych do przedmiotu zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 4, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z zawarciem umowyo prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych, o której mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych dokonywanych przez Wykonawcę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi , w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 9. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Stronyz wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać,w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 11. W przypadku zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 4 Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia przedstawia sposób i podstawę wyliczenia odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 21 dni, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 10 pkt 2. 13. W terminie 21 dni od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 9, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 14. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 9. W takim przypadku przepisy ust. 10 - 13 oraz 15 stosuje się odpowiednio. 15. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 21 dni od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z przepisami stosownej ustawy w tym zakresie
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z przepisami stosownej ustawy w tym zakresie
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenie zwierząt przebywających w Ogrodzie Zoologicznym w Sosnowcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprawowanie pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenie zwierząt przebywających w Ogrodzie Zoologicznym w Sosnowcu w lokalizacjach:1. Ogród Zoologiczny w Parku im. Jacka Kuronia przy ul. Armii Krajowej 94 w Sosnowcu2. przy ulicy Plonów 22i – tymczasowe pomieszczenia zaadaptowane do utrzymania zwierząt – depozyt z Ogrodu Zoologicznego - EGZOTARIUM w Sosnowcu.3. W zakresie tej części postępowania znajduje się również świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Parku im. Jacka Kuronia przy ul. Armii Krajowej 94 w SosnowcuPrzedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z posiadaną wiedzą medyczną, zasadami etyki zawodowej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie świadczenia usług weterynaryjnych, w szczególności zgodnie z: - Ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt - Ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne - Ustawą z dnia 21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko - weterynaryjnych- Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej- Ustawą z dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 roku w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji. Wykonawca powinien posiadać status zakładu leczniczego dla zwierząt (gabinet weterynaryjny, przychodnia weterynaryjna, lecznica weterynaryjna, klinika weterynaryjna) zgodnie z Ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt z dnia 18 grudnia 2003 (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z późn. zmianami) oraz zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz.1140 z późn. zm).Wykonawca powinien posiadać niezbędną do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy wiedzę, kwalifikacje, zezwolenia oraz sprzęt.OGRÓD ZOOLOGICZNY utworzony i działający na podstawie Decyzji z dnia 21 grudnia 2013 roku., Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska znak: DOP-OZ.6511.8.2012.mk.WYMAGANY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUGIW zakresie sprawowania pełnej kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz leczenia zwierząt utrzymywanych w Ogrodzie zoologicznym Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:1. Pełnienia stałego nadzoru sanitarno-weterynaryjny nad stanem zdrowia wszystkich zwierząt znajdujących się w Ogrodzie Zoologicznym.2. Wskazywania konieczności zastosowania suplementacji mineralno-witaminowych. 3. Dokonywania regularnego i zgodnego z przepisami oraz profilaktyką, odrobaczania zwierząt4. Pobierania materiału i badania go laboratoryjnie (badania parazytologiczne, bakteriologiczne, histopatologiczne) w przypadku zwierząt chorych i podejrzanych o nosicielstwo.5. Pełnienia stałego nadzoru nad kwarantanną zwierząt.6. Profilaktyki zapobiegania rozszerzaniu się chorób zakaźnych przez szczepienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt.7. Zwalczania pasożytów zewnętrznych i wewnętrznych na bieżąco.8. Obserwacji zwierząt podejrzanych o choroby zakaźne. 9. Wykonywania dodatkowych interwencji (konieczność użycia broni pneumatycznej) na wezwanie Kierownika Ogrodu Zoologicznego w przypadkach wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy choremu zwierzęciu. Wymagany jest niezwłoczny dojazd po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego na miejsce i podjęcie działań nie później niż w ciągu 3 godzin.10. Eutanazji - w przypadkach nieuleczalnej choroby zwierząt, zachowań stanowiących zagrożenie zdrowia i życia innych zwierząt lub ludzi oraz w przypadkach innych wskazań medycznych. 11. Wykonywania standardowych i doraźnie specjalistycznych zabiegów weterynaryjnych oraz diagnostycznych, możliwych do przeprowadzenia z użyciem właściwych leków oraz środków medycznych 12. Pełnienia systematycznej kontroli stanu zdrowia zwierząt przebywających w OGRODZIE ZOOLOGICZNYM:- 1 raz w tygodniu - ogród zoologiczny park im. Jacka Kuronia - Mini ZOO, ul. Armii Krajowej z 94 w Sosnowcu. - 1 raz w tygodniu – Jednostka MZUK w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i – tymczasowe pomieszczenia zaadaptowane do utrzymania zwierząt – depozyt z Ogrodu Zoologicznego EGZOTARIUM – ul. Piłsudskiego 116 w Sosnowcu13. Prowadzenia stałego instruktażu pracowników w zakresie żywienia i pielęgnacji zwierząt przebywających w Ogrodzie zoologicznym oraz stałej kontroli poziomu realizacji ustanowionych i wdrożonych w ogrodzie procedur żywieniowo – pielęgnacyjnych. 14. Przygotowania instrukcji odkażania, dezynfekcji Ogrodu, jej wdrożenia i kontroli realizacji przez pracowników ogrodu15. Zakupu, w ramach środków określonych w umowie, i ścisłego rozliczania lekarstw, środków medycznych, które będą wykorzystane dla potrzeb prawidłowego wykonywania usług weterynaryjnych.16. Prowadzenia stosownej dokumentacji leczenia zwierząt (książka leczenia zwierząt, protokoły sekcji padłych zwierząt, książka przychodu i rozchodu leków), zawierającej w szczególności:a) bieżące informacje o stanie zdrowia zwierzęciab) ewidencję zabiegów i czynności weterynaryjnychc) informacje o czynionej kontroli środków odurzających i psychotropowychd) ewidencję zużytych lekówzgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 roku w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. z 2011 roku nr 224, poz. 1347 z późn zm.)w tym:i sporządzi comiesięczne sprawozdanie z wykonanych usług w Ogrodzie Zoologicznym (2 lokalizacje), ilość wykonanych zabiegów, datę zabiegu, rodzaj zabiegu, nazwisko lekarza wykonującego zabieg.ZASTRZEŻENIA:Wykonawca zapewni ciągłość leczenia każdego dnia.1. W sytuacji, gdy po wykonanych zabiegach (objętych przedmiotem zamówienia) wystąpią u zwierzęcia powikłania pozabiegowe/pooperacyjne, Wykonawca zobowiązany będzie do leczenia zwierzęcia bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgłoszenia powikłań pozabiegowych/ pooperacyjnych dokonywać będzie opiekun zwierzęcia w ciągu 14 dni od daty wykonania zabiegu.2. W przypadku konieczności przeprowadzenia zabiegów niemożliwych do wykonania w warunkach Ogrodu zoologicznego Wykonawca zapewni: odpowiedni transport (z ogrodu i z powrotem) oraz miejsce, w którym realizowane będą przedmiotowe zabiegi i zapewni hospitalizację w miejscu leczenia.3. Specjalistyczne, niestandardowe zabiegi weterynaryjne, wykraczające poza standardy opieki weterynaryjnej, związane z leczeniem zwierząt po zgłoszeniu i uzasadnieniu ich wykonania oraz podania ceny ich wykonania przez Wykonawcę, wymagają każdorazowej zgody Zamawiającego.4. Wykonawca winien posiadać doświadczenie i praktyczne umiejętności do posługiwania się aplikatorem pneumatycznym do czasowego usypiania, obezwładniania zwierząt poświadczone oświadczeniem załączonym do oferty.MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Ogród Zoologiczny (w obu lokalizacjach), na swoim terenie posiada pomieszczenie, w którym mogą być wykonywane badania zwierząt i szczepienia. Nie posiada natomiast pomieszczenia przeznaczonego do wykonywania zabiegów leczniczych i chirurgicznych.1. Wykonawca będzie wizytował OGRÓD ZOOLOGICZNY:- ul. Armii Krajowej 94 - Mini Zoo - nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu,- w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i – tymczasowe pomieszczenia zaadaptowane do utrzymania zwierząt – depozyt z Ogrodu Zoologicznego EGZOTARIUM – w Sosnowcu, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, przy czym interwencje na wezwanie uprawnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego w przypadkach wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy choremu zwierzęciu Wykonawca podejmie bez zbędnej zwłoki, przy czym czas podjęcia interwencji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert2. W związku z zapisem punktu 1 j.w. Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny w ciągu całej doby do świadczenia usług weterynaryjnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego.3. W przypadku nieobecności Wykonawcy usługi określone niniejszą umową może w zastępstwie wykonywać lekarz weterynarii wskazany przez Wykonawcę i przez niego upoważniony oraz zaakceptowany przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podjęcia zgłoszonej, nagłej interwencji weterynaryjnej w Ogrodzie Zoologicznym 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich na terenie Sosnowca.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie interwencji związanych z koniecznością czasowego obezwładnienia (usypiania) zwierząt dzikich na terenie Sosnowca.- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad bezpieczeństwa, i w okresie wykonywania usług związanych z przedmiotem zamówienia, ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu wyrządzonych szkód i zdarzeń oraz zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości wszelkich kosztów z tym związanych.- Na Wykonawcy będą spoczywały obowiązki właściwego zabezpieczenia broni pneumatycznej przed niepowołanym dostępem osób postronnych, dbałość o stan techniczny i jej sprawność. WYMAGANY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUGI:1. Zwierzęta zdrowe wolno żyjące – dzikie (w tym ptaki) z terenu gminy Sosnowiec ( po czasowym uśpieniu przy pomocy aplikatora pneumatycznego i udzieleniu koniecznej pomocy weterynaryjnej) zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane protokołem przekazania do odpowiedniego obwodu łowieckiego.2. Zwierzęta ranne wolno żyjące – dzikie (w tym ptaki) z terenu gminy Sosnowiec wymagające opieki, po udzieleniu koniecznej pomocy weterynaryjnej, zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę umieszczone w ośrodku rehabilitacji zwierząt, w myśl art.5 pkt 13 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U z 2020 roku, poz.55), tzn. w miejscu w którym prowadzone jest leczenie i rehabilitacja zwierząt dziko żyjących, wymagających okresowej opieki człowieka w celu przywrócenia ich do środowiska przyrodniczego. Utworzenie i prowadzenie ośrodka rehabilitacji zwierząt wymaga obecnie uzyskania zezwolenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska. Dane kontaktowe zostaną podane przez Zamawiającego po zawarciu umowy.3. Zwierzęta dzikie – padłe przed przekazaniem ich do środowiska ich naturalnego bytowania lub poddane eutanazji z uwagi na odniesione obrażenia, z terenu gminy Sosnowiec w tym ptaki (z wypadków, po kolizji drogowej ) zostaną po powiadomieniu telefonicznym dokonanym przez Wykonawcę przekazane do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie protokołu przekazania zwierzęcia, uprawnionemu do odbioru i transportu podmiotowi, który wskaże Zamawiający Dane kontaktowe zostaną podane po zawarciu umowy.WYMAGANY SPOSÓB ŚWIADCZENIA USŁUGI:1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi na podstawie zgłoszenia otrzymanego od pracownika Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu w godzinach urzędowania; poza godzinami urzędowania ww. Wydziału na zgłoszenie w pierwszej kolejności od funkcjonariuszy Straży Miejskiej, a następnie od funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu oraz od upoważnionego pracownika przez Zamawiającego. Otrzymane telefoniczne zgłoszenie musi być pisemnie potwierdzone protokołem zgłoszenia przez jednostkę zgłaszającą konieczność podjęcia interwencji w tym wyłapania zwierzęcia (czasowe uśpienie).2. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania pełnej dyspozycyjności, tj. wymagany jest niezwłoczny dojazd po otrzymaniu zgłoszenia na miejsce interwencji i podjęcie działań nie później niż w ciągu 3 godzin po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego później protokołem. 3. Wyłapywanie (czasowe uśpienie przy pomocy aplikatora pneumatycznego) zwierząt dzikich z terenu gminy Sosnowiec musi być realizowane w sposób humanitarny, nie stwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wyłapanych zwierząt, zawierającego określenie gatunku, ich opis, datę zgłoszenia interwencji, datę wyłapania zwierzęcia, oraz sposób zapewnienia dalszej opieki weterynaryjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas podjęcia zgłoszonej, nagłej interwencji z udziałem dzikich zwierząt na terenie gminy Sosnowiec 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI