DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH: KOSTKA BRUKOWA, KRAWĘŻNIKI O OBRZEŻA, PŁYTY DROGOWE WIELOOTWOROWE,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH: KOSTKA BRUKOWA, KRAWĘŻNIKI O OBRZEŻA, PŁYTY DROGOWE WIELOOTWOROWE, ELEMENTY BETONOWE DO PIWNIC GROBOWYCH, ZAKUP BEZPOŚREDNI U WYTWÓRCY BETONU I ZAPRAWY CEMENTOWO-PIASKOWEJ.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-07
  • Numer ogłoszenia762770-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762770-N-2020 z dnia 07.12.2020 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH: KOSTKA BRUKOWA, KRAWĘŻNIKI O OBRZEŻA, PŁYTY DROGOWE WIELOOTWOROWE, ELEMENTY BETONOWE DO PIWNIC GROBOWYCH, ZAKUP BEZPOŚREDNI U WYTWÓRCY BETONU I ZAPRAWY CEMENTOWO-PIASKOWEJ.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH: KOSTKA BRUKOWA, KRAWĘŻNIKI O OBRZEŻA, PŁYTY DROGOWE WIELOOTWOROWE, ELEMENTY BETONOWE DO PIWNIC GROBOWYCH, ZAKUP BEZPOŚREDNI U WYTWÓRCY BETONU I ZAPRAWY CEMENTOWO-PIASKOWEJ.
Numer referencyjny: ZP 130/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa - sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem wyrobów/prefabrykatów betonowych oraz sukcesywna sprzedaż (odbiór własny Zamawiającego) wyrobów betonowych do robót drogowych, według asortymentu i rodzaju podanego dalej, zgodnie z obowiązującymi przepisami:1. Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych ( (Dz. U z 2020 r., poz.215),2 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333),3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 roku w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966 ze zm.),i w szczególności z normami przedmiotowymi(dla danej części odpowiednio):4. PN-EN 1338 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań.5. PN-EN 1340 Krawężniki i obrzeża betonowe. Wymagania i metody badań.6. PN-EN 13369 Wspólne wymagania dla prefabrykatów betonowych.7. PN 90/B 14501 Zaprawy budowlane zwykłe.8 PN-EN 206 Beton. Wymagania, właściwości, produkcja i zgodność.9. PN-EN 1339 Betonowe płyty brukowe. Wymagania i metody badań, lub normami równoważnymi.10. PN-B-06712 Kruszywo do betonu.11. PN-B-06711 Piasek do zaprawy.12. PN-B-06250 Wytrzymałość betonu na ściskanie.CZĘŚĆ I Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ, WIBROPRASOWANEJ• TYPU BEHATON gr 8 cm, szarej i czerwonej bez fazy,• TYPU HOLLAND gr 8 cm, szarej i czerwonej bez fazy,• INTEGRACYJNEJ TYPU HOLLAND gr 8 cm, żółtej i czerwonej z fazą w ilości łącznej ok. 2 390 m(szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/I/ZP130/2020).CZĘŚĆ II Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem BETONOWEGO KRAWĘŻNIKA I OBRZEŻY (OPORNIKÓW)w kolorze szarym , wibroprasowanych o wymiarach:• krawężnik drogowy 100x30x15 cm• krawężnik skosowy 100x30/22x15 cm• krawężnik najazdowy 100x22x15 cm• obrzeże betonowe 100x30x8 cm• obrzeże betonowe 100x20x6 cm w ilości łącznej ok. 3 215 sztuk (szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/II/ZP130/2020).CZĘŚĆ III Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem BETONOWYCH PŁYT AŻUROWYCH WIELOOTWOROWYCHO OTWORACH W KSZTAŁCIE KARO: szarych, betonowych wibroprasowanych płyt/kratek niezbrojonych o wymiarach 60x40x10 cm, z betonu klasy C 20/25 lub równoważnej, w ilości łącznej ok. 1 300 sztuk.(szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/III/ZP130/2020).Wymagania wspólne dla części od I do III:• Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny posiadać oznakowanie znakiem CE, umieszczonym na wyrobie tj. spełniać wymagania odpowiednich Europejskich/Polskich Norm wskazanych wyżej.• Wyroby muszą być w pierwszym gatunku; muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, muszą posiadać certyfikat CE, Deklaracje Właściwości Użytkowych (lub równoważny) i spełniać wymagania norm przedmiotowych.• Powierzchnia prefabrykatów powinna być bez rys, pęknięć i ubytków, o zwartej i jednolitej fakturze. Krawędzie każdego elementu powinny być równe i proste.• Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.• Wykonawca dostarczy i rozładuje zamówienie na własny koszt na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, 41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i lub bezpośrednio na miejsce wykonywania robót przez pracowników Jednostki o czym zostanie odpowiednio wcześniej poinformowany.• Do każdej partii dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty dopuszczające go do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) -deklarację właściwości użytkowych lub inny dokument równoważny, wystawiony przez producenta dostarczanego wyrobu/prefabrykatu i zgodne z normami wskazanymi wyżej.• Wykonawca dostarczał będzie materiały transportem własnym i na własnych paletach, koszt transportu i rozładunku wliczony będzie w cenę materiału.• Wykonawca dostarczał będzie materiały sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego – zamówienie przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub złożone telefonicznie.• Dostawa prefabrykatów betonowych odbywać się będzie samochodem samowyładowczym z urządzeniem HDS, loco siedziba Zamawiającego (ul. Plonów 22i) a w wyjątkowych przypadkach, uzgodnionych wcześniej na teren robót, wskazany przez Zamawiającego i mieszczący się na terenie Sosnowca.• Zamawiający (magazyn główny Zamawiającego, mieszczący się w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22i) będzie przyjmował dostawy w godzinach 6.30-13.00 w dni robocze. Odbiór prefabrykatów betonowych w innym terminie/w innych godzinach/ w innym miejscu jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inny termin/inną godzinę/inne miejsce odbioru. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru winien być dokument WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, stwierdzający ilość odebranych prefabrykatów i palet transportowych.• Wykonawca zobowiązany będzie do opakowania dostarczanych wyrobów w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem na czas transportu i rozładunku, przy czym dostarczany towar będzie można każdorazowo zweryfikować w kwestii zgodności z umową i zamówieniem częściowym, pod względem asortymentowym, ilościowym i jakościowym (w zakresie wadliwości jawnej).• Dostawy będą następowały na paletach zwrotnych, bez ich fakturowania i wpłacania kaucji. • Zwrot palet będzie następował w terminie 60 dni od dnia dostawy. Wykonawca odbierze je od Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu, w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia. Dopuszcza się rozbieżność w ilości oddanych palet w wymiarze około 10%.• Z uwagi na projekt tzw. dyrektywy plastikowej (w sprawie ograniczenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko) zaleca się, aby zabezpieczenie transportowanych palet z wyrobami gotowymi odbyło się za pomocą taśm stalowych a nie folii stretch.CZĘŚĆ IV Zakup bezpośredni w wytwórni Wykonawcy BETONU TOWAROWEGO SZAREGO w łącznej ilości ok. 147,00 m3, klasy: C 8/10 C 12/15 C 16/20 C 20/25 C 25/30 (szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/IV/ZP130/2020).CZĘŚĆ V Zakup bezpośredni w wytwórni Wykonawcy ZAPRAWY CEMENTOWO - PIASKOWEJ w ilości do 55 m³ zaprawa cementowo-piaskowa M-10 zaprawa cementowo-piaskowa M-15 zaprawa cementowo-piaskowa M-20(szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/V/ZP130/2020).Wymagania wspólne dla części od IV - V:• Wykonawca (producent betonu towarowego do zastosowań konstrukcyjnych i zaprawy cementowo-piaskowej) jest zobligowany posiadać Krajowy Certyfikat Zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji lub jest w trakcie wdrożenia systemu (dokument Wykonawca jest zobligowany przesłać do Zamawiającego na wezwanie przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej), a oferowany produkt, winien posiadać Deklaracje Właściwości Użytkowych (lub dokument równoważny), który Wykonawca załączy do każdej partii dostarczonego produktu.• Wytwórnia Wykonawcy powinna mieścić się w promieniu nie więcej niż 20 km od siedziby Zamawiającego (41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i), ze względu na odbiór własny zaprawy i betonu i warunki technologiczne wykorzystania zaprawy cementowo-piaskowej i układania betonu (odległość wytwórni jest w tym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert).• Odbiór zaprawy cementowo-piaskowej i betonu możliwy będzie w systemie całorocznym.• Wielkość poszczególnych odbieranych partii podanego wyżej asortymentu uzależniona jest od wielkości potrzeb Zamawiającego (kilka razy w skali tygodnia).• Zamawiający zobowiązuje się odbierać każdorazowo przedmiot zamówienia (zaprawy cementowo-piaskowej i betonu) na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami.CZĘŚĆ VI: Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem elementów betonowych do budowy piwnic grobowych (ilość i rodzaj danego asortymentu wskazuje się w Załączniku nr 2/VI/ZP130/2020).Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów betonowych do budowy piwnic grobowych w następujących rodzajach:- piwnica pojedyncza z przestrzenią sanitarną,- piwnica podwójna z przestrzenią sanitarną,- piwnica trzykomorowa z przestrzenią sanitarną (rodzaj montażu - piwnica podwójna + obok piwnica pojedyncza),- piwnica czterokomorowa z przestrzenią sanitarną (rodzaj montażu - piwnica podwójna + obok piwnica podwójna).- piwnica urnowa pojedyncza,- piwnica urnowa rodzinna,- zaślepki do nisz w Kolumbarium.Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania elementów betonowych piwnic grobowych - wyszczególnienie w tytule opracowania. Szczegółowa specyfikacja techniczna stanowi obowiązujący dokument związany z postępowaniem przy robotach budowlanych w zakresie zagospodarowania pól grzebalnych. Szkice piwnic w załączeniu. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury podpisanego w porozumieniu z Ministrem Zdrowia z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków, groby murowane powinny mieć następujące minimalne wymiary: - piwnice pojedyncze, w których składa się trumnę ze zwłokami - długość 230 cm, szerokość 100 cm, głębokość 100 cm, razem z przestrzenią sanitarną, nad każdą trumną składaną w grobie murowanym powinno być założone sklepienie. Ostatnie sklepienie grobu murowanego przeznaczonego do składania trumien winno być wykonane wraz z przestrzenią sanitarną, jako izolacja o głębokości co najmniej 30 cm od sklepienia do poziomu ziemi (tzw. przestrzeń sanitarna),- piwnice wielokomorowe (podwójne, trzykomorowe, czterokomorowe) – wielokrotność powyższych wymiarów;- pojedyncze urnowe, w których składa się urnę - długość 50 cm, szerokość 50 cm, głębokość 70 cm (ściana piwniczki składana z dwóch części 2 sztuki x 35cm, podkład stabilizujący piwniczkę 60cm x 60cm, sklepienie górne 45cm x45cm);- groby urnowe rodzinne z elementów betonowych, w których składa się urny, powinny mieć wymiary: długość 100 cm, szerokość 100 cm, głębokość 75 cm, podkłady stabilizujące piwniczkę 2 sztuki - 110cm x 25cm, sklepienia 2 sztuki – 95cm x 47,5cm. W grobach murowanych dno grobu może być ziemne lub umocnione. Dno umocnione powinno mieć spadek jednokierunkowy; w miejscu najniższym należy przewidzieć odpływ łączący się z ziemią;- zaślepki do nisz w Kolumbarium długość 39 cm, szerokość 39 cm, grubość 3 cm.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie wymagań jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków, stanowi wykonanie upoważnienia ustawowego zawartego w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 roku o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2000 r. Nr 23, poz. 295 z poźn. zm.).MATERIAŁY:Elementy prefabrykowane piwnic grobowych powinny być wykonane z betonu klasy minimum C25/30. Cement do betonu powinien być cementem portlandzkim. Przechowywanie cementu powinno być zgodne z BN-6731-08. Beton na ławę i płytę poziomującą pod grób powinien odpowiadać wymaganiom PN-B- 06250. Jeżeli dokumentacja nie stanowi inaczej powinien to być beton klasy C12/15. Kruszywo do betonu powinno odpowiadać wymaganiom PN-B-06712. Kruszywo należy przechowywać w warunkach zabezpieczających je przed zanieczyszczeniem lub zmieszaniem z kruszywami innych asortymentów. Piasek do zaprawy powinien odpowiadać wymaganiom PN-B-06711. Każdy element powinien mieć grubość 6 cm i być zbrojony drutem stalowym o przekroju okrągłym lub żebrowanym o średnicy 6 mm elementy krótkie, 8 mm elementy długie, w ilości około 58 kg na kompletną piwnicę grobową. Elementy betonowe winny być przygotowane do łączenia na zakładkę, zastosowany sposób łączenia elementów betonowych na zakład mocowany klamrą z pręta stalowego o średnicy 6 mm, powinien gwarantować szybki i solidny montaż bez potrzeby stosowania dodatkowych zapraw murarskich. Nasiąkliwość prefabrykatów nie powinna przekraczać 4%. Ścieralność na tarczy Boehmego nie powinna przekraczać 3,5 mm.Wytrzymałość betonu na ściskanie powinna być zgodna z PN-B-06250. Powierzchnia prefabrykatu powinna być bez rys, pęknięć i ubytków. Krawędzie elementów powinny być równe i proste. Wklęsłość lub wypukłość nie powinna przekraczać 3 mm. Prefabrykaty betonowe powinny być składowane w pozycji wbudowania na podłożu utwardzonym i odwodnionym. Każda piwnica winna być wyposażona w stosowną ilość sklepień zamykających komorę grobową.Wymagania co do przedmiotu zamówienia (zgodność z normami, atesty, certyfikaty, koncesje itd.) Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Jednorazowa dostawa, to 10 piwniczek, przy czym każda piwniczka powinna być transportowana na oddzielnej palecie.Wykonawca zobowiązany będzie do opakowania dostarczanych materiałów (z wyjątkiem betonu i zaprawy) w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem na czas transportu i rozładunku, przy czym każdy dostarczany towar będzie można każdorazowo zweryfikować w kwestii zgodności z umową i zamówieniem częściowym, pod względem asortymentowym, ilościowym i jakościowym (w zakresie wadliwości jawnej). Dostawy będą następowały na paletach zwrotnych, bez fakturowania i wpłacania kaucji.Zwrot palet będzie następował w terminie 60 dni od dnia dostawy. Wykonawca odbierze je od Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia. Dopuszcza się rozbieżność w ilości oddanych palet do 10%.Żądane warunki gwarancji: nie mniej niż 3 lata, nie więcej niż 5 lat. Termin gwarancji jest w tym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.Proponowany termin realizacji zamówienia – poszczególnych dostaw, usług, robót budowlanych: Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji dostawy objętej zamówieniem w formie telefonicznej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamówienie będzie składane z 7-dniowym wyprzedzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9
44114200-4
44113800-3
44114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 04.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca przedłoży Certyfikat Systemu Zakładowej Kontroli Produkcji lub dokument (np. oświadczenie) potwierdzający wdrażanie powyższego systemu dla części IV i V postępowania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca zobowiązany jest załączać do każdej dostawy Deklarację Właściwości Użytkowych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE 20,00
OKRES GWARANCJI 20,00
ODLEGŁOŚĆ WYTWÓRNI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy, a w szczególności w wypadkach przewidzianych w przepisach dotyczących zamówień publicznych wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego.3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia wyrobów w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”,4) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 5 ust. 2 umowy, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa kostki brukowej betonowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ, WIBROPRASOWANEJ• TYPU BEHATON gr 8 cm, szarej i czerwonej bez fazy,• TYPU HOLLAND gr 8 cm, szarej i czerwonej bez fazy,• INTEGRACYJNEJ TYPU HOLLAND gr 8 cm, żółtej i czerwonej z fazą w ilości łącznej ok. 2 390 m(szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/I/ZP130/2020).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
OKRES GWARANCJI 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa krawężnika i obrzeży betonowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem BETONOWEGO KRAWĘŻNIKA I OBRZEŻY (OPORNIKÓW)w kolorze szarym , wibroprasowanych o wymiarach:• krawężnik drogowy 100x30x15 cm• krawężnik skosowy 100x30/22x15 cm• krawężnik najazdowy 100x22x15 cm• obrzeże betonowe 100x30x8 cm• obrzeże betonowe 100x20x6 cm w ilości łącznej ok. 3 215 sztuk (szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/II/ZP130/2020).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
OKRES GWARANCJI 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa płyt drogowych wielootworowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa, sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem BETONOWYCH PŁYT AŻUROWYCH WIELOOTWOROWYCHO OTWORACH W KSZTAŁCIE KARO: szarych, betonowych wibroprasowanych płyt/kratek niezbrojonych o wymiarach 60x40x10 cm, z betonu klasy C 20/25 lub równoważnej, w ilości łącznej ok. 1 300 sztuk.(szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/III/ZP130/2020).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
OKRES GWARANCJI 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup bezpośredni u wytwórcy betonu do robót drogowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ IV Zakup bezpośredni w wytwórni Wykonawcy BETONU TOWAROWEGO SZAREGO w łącznej ilości ok. 147,00 m3, klasy: C 8/10 C 12/15 C 16/20 C 20/25 C 25/30 (szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/IV/ZP130/2020).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44114000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
ODLEGŁOŚĆ WYTWÓRNI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: bEZPOŚREDNI ZAKUP U WYTWÓRCY ZAPRAWY CEMENTOWO PIASKOWEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup bezpośredni w wytwórni Wykonawcy ZAPRAWY CEMENTOWO - PIASKOWEJ w ilości do 55 m³ zaprawa cementowo-piaskowa M-10 zaprawa cementowo-piaskowa M-15 zaprawa cementowo-piaskowa M-20(szczegółowy asortyment ilościowy wskazuje się w Załączniku nr 2/V/ZP130/2020).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44114200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
ODLEGŁOŚĆ WYTWÓRNI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: |Dostawa elementów betonowych do budowy piwnic drogowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów betonowych do budowy piwnic grobowych w następujących rodzajach:- piwnica pojedyncza z przestrzenią sanitarną,- piwnica podwójna z przestrzenią sanitarną,- piwnica trzykomorowa z przestrzenią sanitarną (rodzaj montażu - piwnica podwójna + obok piwnica pojedyncza),- piwnica czterokomorowa z przestrzenią sanitarną (rodzaj montażu - piwnica podwójna + obok piwnica podwójna).- piwnica urnowa pojedyncza,- piwnica urnowa rodzinna,- zaślepki do nisz w Kolumbarium.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44111000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
OKRES GWARANCJI 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym - Międzybrodzie Bialskie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zadaszenie ogniska wraz z miejscem biesiadnym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa podnośnika koszowego dla Muzeum Narodowego w Warszawie Oddział Muzeum w Nieborowie Arkadii.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI