Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program bezpłatnej sterylizacji i kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0f54fca-a902-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030925/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Program bezpłatnej sterylizacji lub kastracji psów i kotów należących do mieszkańców Wrocławia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającyma Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem platformy zakupowej https://um-wroc.logintrade.net lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty
elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl., https://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem https://um-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 i 14
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r. L 119/1) znajduje
się w dokumentach zamówienia - Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/24/2022/BWB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 1 – Leśnica, Pracze Odrzańskie, Maślice, Pilczyce – Kozanów – Popowice Północne, Gądów – Popowice Południowe, Żerniki, Jerzmanowo – Jarnołtów – Strachowice – Osiniec.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 21
b) Kastracja kocura - 36
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 29
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 21
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 21
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 21
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 20
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc - 20
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 2 – Lipa Piotrowska, Widawa, Karłowice – RÓŻanka, Polanowice – Poświętne – Ligota, Sołtysowice, Pawłowice, Kowale, Psie Pole – Zawidawie – Świniary, Osobowice – Rędzin.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 21
b) Kastracja kocura - 36
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 29
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 21
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 21
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 21
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 20
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc - 20
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 3 – Szczepin, Kleczków, Nadodrze, Stare Miasto, Ołbin, pl. Grunwaldzki, Zacisze – Zalesie – Szczytniki, Przedmieście Oławskie, Przedmieście Świdnickie, Biskupin – Sępolno – Dąbie – Bartoszowice, Księże, Stachocin – Swojczyce – Wojnów.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 21
b) Kastracja kocura - 36
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 29
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 21
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 21
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 21
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 20
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc - 20
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji wyłącznie psów zaczipowanych i kotów należących do mieszkańców Wrocławia.
2. Okręg 4 – Kuźniki, Nowy Dwór, Muchobór Wielki, Muchobór Mały, Grabiszyn – Grabiszynek, Oporów, Klecina, Krzyki – Partynice, Gajowice, Powstańców Śląskich, Borek, Huby, Gaj, Ołtaszyn, Wojszyce, Tarnogaj, Jagodno, Brochów, Bieńkowice.
3. Szacunkowa liczba zaplanowanych zabiegów w zadaniu/okręgu:
a) Sterylizacja kotki – 21
b) Kastracja kocura - 36
c) Sterylizacja suki do 15 kg mc – 29
d) Sterylizacja suki 15 – 30 kg mc – 21
e) Sterylizacja suki powyżej 30 kg mc – 21
f) Kastracja psa do 15 kg mc – 21
g) Kastracja psa 15 – 30 kg mc – 20
h) Kastracja psa powyżej 30 kg mc - 20
Szacunkowe ilości zabiegów służą jedynie celowi porównania ofert. Ilości poszczególnych zabiegów mogą się zmienić w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb, ale maksymalnie do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w obrębie danego zadania/okręgu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że jest wpisany w Ewidencję Zakładów Leczniczych dla Zwierząt prowadzoną przez Dolnośląską Izbę Lekarsko-Weterynaryjną we Wrocławiu.
b) zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że:
w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej 150 usług polegających na wykonaniu zabiegów kastracji i sterylizacji psów i kotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia:
a) wypis z Ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt prowadzonej przez Dolnośląską Izbę Lekarsko-Weterynaryjną we Wrocławiu;
b) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, tj. oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy, mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się oto zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w przypadkach:
1) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy,
2) zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp, w szczególności:
1) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
2) zmiana danych teleadresowych.
5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 4 nie wymaga sporządzenia aneksu, jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 10 grudnia 2022, lub do wykorzystania kwoty brutto przeznaczonej na dane zadanie.