„Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wołomin.”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wołomin.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wołomin
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-17
  • Numer ogłoszenia504828-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 504828-N-2019 z dnia 2019-01-17 r.

Gmina Wołomin: „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wołomin.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin, krajowy numer identyfikacyjny 1326964000000, ul. ul. Ogrodowa  4 , 05200   Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 633 000, e-mail przetargi@wolomin.org, faks 227 633 066.
Adres strony internetowej (URL): www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wołomin.”
Numer referencyjny: ZP.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
5
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Wołomin , w podziale na części: Część I: Odławianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wołomin. Część II: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Gminy Wołomin z udziałem zwierząt bezdomnych wymagających udzielenia niezbędnej pomocy weterynaryjnej. Część III: Elektroniczne znakowanie psów, których właściciele są zameldowani na terenie Gminy Wołomin. Część IV: Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Wołomin. Część V: Zbieranie i utylizacja zwłok zwierzęcych i ich części z terenu Gminy Wołomin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga , aby Wykonawca wykazał, że: Dla części I: a) posiada zezwolenie wydane przez właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1456 z późń. zm.); b) posiada decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, o której mowa w art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2018 r. poz.1967); c) posiada aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz.188 z późń. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; d) posiada zezwolenie dla przewoźnika oraz świadectwa zatwierdzenia środków transportu drogowego wykorzystywanych do długodystansowych przewozów zwierząt, o którym mowa w przepisach Rozporządzenia Rady 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97; e) posiada licencję dla kierowców i osób obsługujących zgodną z art. 17 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE RADY (WE) NR 1/2005z dnia 22 grudnia 2004 r.w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97; Dla części II: a)posiada aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną . Dla części III: a)posiada aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz.188 z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; Dla części IV: a)posiada aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; Dla części V: a) posiada decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów – art. 27 ust. 2 pkt 1), 2), 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2018 r.poz. 992 z późn. zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla części I, II, III, IV, V: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I: - w zakresie zdolności technicznej – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi tj. dysponował: przynajmniej jednym środkiem transportu, oraz sprzętem do transportu zwierząt spełniające wymagania przepisów rozdziału 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1012); - przynajmniej po jednym egzemplarzu następującego sprzętu: a) aplikator, b) chwytak, c) sieć weterynaryjna, d) klatka żywołapka, e) klatka transporterka; - w zakresie wiedzy i doświadczenia – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwóch zamówień polegających na przyjęciu i utrzymaniu w schronisku bezdomnych zwierząt, na kwotę minimalną w wysokości 100 000 zł brutto każda. Jeżeli wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przedstawi w wykazie wykonanych usług lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych usług wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia składania ofert. - w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami, bezpośrednio wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, t. j.: bezpośredniej obsługi zwierząt w schronisku w tym jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii; Dla części II: - w zakresie zdolności technicznej – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi tj. dysponował: całodobową lecznicę w której będzie prowadzona, całodobowa obserwacja i leczenie zwierząt poszkodowanych; - tzw. szpitalik – pomieszczenie przystosowane do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi ich obserwacji i izolacji itd. dostosowane do gatunku leczonych zwierząt, wyposażone w boksy, klatki itp. – na ok. 8 sztuk zwierząt tak, aby nie doszło do odmowy przyjęcia zwierząt z powodu braku miejsca w szpitaliku; - aparaturę i sprzęt dostosowany do zakresu świadczonych usług, tj.: RTG, USG, Laser, oftalmoskop, otoskop, Auri Flush, wirówkę, endoskop, analizator moczu, lampa Wooda, laser terapeutyczny, koagulator, cieplarka, izolatka; - przynajmniej jeden środek transportu i niezbędny sprzęt do transportu zwierząt spełniający wymagania przepisów rozdziału 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840, z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1012); - w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1479), a także co najmniej jedną osobą posiadającą zezwolenia dla przewoźnika o których mowa w przepisach Rozporządzenia Rady 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97; Dla części III: - w zakresie zdolności technicznej – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi tj. dysponował: dysponuje zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne ; - w zakresie wiedzy i doświadczenia – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 500 zł brutto każda. Jeżeli wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przedstawi w wykazie wykonanych usług lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych usług wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia składania ofert. - w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1479); Dla części IV: - w zakresie zdolności technicznej – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi tj. dysponował: tzw. szpitalik – pomieszczenie przystosowane do okresowego przetrzymywania zwierząt oczekujących na zabiegi, ich obserwacji i izolacji, wyposażone w boksy, klatki itp. – na ok. 8 zwierząt tak, aby nie doszło do odmowy przyjęcia zwierząt z powodu braku miejsca w szpitaliku ; - w zakresie wiedzy i doświadczenia – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda. Jeżeli wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przedstawi w wykazie wykonanych usług lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych usług wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia składania ofert. - w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych (t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 1479); Dla części V: - w zakresie zdolności technicznej – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi tj. dysponował: przynajmniej jednym środkiem transportu do przewozu zwłok zwierząt lub ich części wskazany przez Wykonawcę w posiadanym zezwoleniu na prowadzenie działalności polegającej na zbiórce i transporcie martwych zwierząt (ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego); - w zakresie wiedzy i doświadczenia – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda. Jeżeli wykonawca, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przedstawi w wykazie wykonanych usług lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych usług wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia składania ofert. - w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, bezpośrednio wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, t. j.: uprzątnięciem i dezynfekcją miejsca zebrania zwłok zwierząt oraz ich transportem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub powołują się na zasoby podmiotu trzeciego , warunki udziału w postępowaniu mogą spełnić łącznie, z zastrzeżeniem warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, gdzie warunek ten nie będzie podlegać sumowaniu. Oznacza to, że realizacją wymaganych usług musi wykazać się albo Wykonawca składający ofertę albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. W sytuacji , gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu - podmiot ten będzie musiał wykazać zrealizowanie prac we wskazanej liczbie. Żaden z wykonawców lub podmiotów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części I 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.(załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dowody określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, (załącznik nr 5 do SIWZ) w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) Zezwolenie wydane przez właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz.1484); 5) Decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, o której mowa w art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014 r. poz. 1539, z późn. zm.); 6) Aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; 7) Zezwolenie dla przewoźnika oraz świadectwa zatwierdzenia środków transportu drogowego wykorzystywanych do długodystansowych przewozów zwierząt, o którym mowa w przepisach Rozporządzenia Rady 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97; 8) Licencję dla kierowców i osób obsługujących zgodną z art. 17 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE RADY (WE) NR 1/2005z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97; 9) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Dla części II 1) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,.(załącznik nr 5 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3) Aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko- weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; 4) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Dla części III 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.(załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dowody określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,.(załącznik nr 5 do SIWZ) (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) Aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz 188), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; 5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Dla części IV 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.(załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dowody określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, .(załącznik nr 5 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) Aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; 5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Dla części V 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.(załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dowody określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,.(załącznik nr 5 do SIWZ) (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); 3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) Decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów – art. 27 ust. 2 pkt 1), 2), 3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. 2018 r. poz. 992 z późn. zm.); 5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w całym okresie realizacji przedmiotu umowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 6 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) wprowadzenia znaczących zmian w obowiązujących ustawach i aktach wykonawczych dotyczących przedmiotowego zamówienia; 2) zmian stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie objętym niniejszą umową; 3) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zmiana taka wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego a nowo zaproponowana osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4) wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5) w razie zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, ale z zastrzeżeniem, że zmiany nie będą niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odławianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wołomin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia dla części I – odławianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wołomin, jest: 1) w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt i ich transportu: a) odławianie zwierząt za pomocą sprzętu do tych celów przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, tj. bronią pneumatyczną z zastosowaniem środka odurzającego lub innym urządzeniem niestwarzającym zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, b) odławianie za pomocą środków farmakologicznych, c) transportowanie zwierząt przystosowanym pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, d) zapewnienie w razie potrzeby opieki weterynaryjnej i diagnostycznej podczas przeprowadzonej akcji odławiania i transportu zwierząt, e) przewożenie bezdomnych zwierząt samochodem przystosowanym do transportu zwierząt do schroniska dla zwierząt lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego; f) przeprowadzanie interwencji i odławianie zwierząt agresywnych powodujących zagrożenie dla ludzi – niezwłocznie po stwierdzeniu przez Straż Miejską bądź Policję konieczności odłowienia, w pozostałych przypadkach – w dniu przyjęcia zgłoszenia; 2) w zakresie przyjmowania zwierząt z terenu Gminy Wołomin: a) przyjmowanie zagubionych, zbłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt, w szczególności tych, które w wyniku zdarzeń losowych nie są zdolne samodzielnie egzystować, b) zwrot właścicielom zwierząt umieszczonych w schronisku w wyniku ich odłowienia, po udokumentowaniu przez nich swoich praw do zwierzęcia, w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia do schroniska; 3) w zakresie utrzymywania bezdomnych zwierząt w schronisku: a) objęcie bezdomnych zwierząt opieką, zgodnie z obowiązującymi przepisami, polegającą w szczególności na zapewnieniu zwierzętom: pomieszczeń lub boksów chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem światła dziennego, umożliwiających zwierzętom swobodne poruszanie się, a także odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, b) oznaczanie mikroczipem bezboleśnie aplikowanym podskórnie oraz wprowadzenie danych do ogólnokrajowej bazy danych dotyczącej czipowanych zwierząt od 15. dnia pobytu w schronisku, c) wykonywanie usług weterynaryjnych takich jak: szczepień, odrobaczenia, odkleszczenia, kastracja i sterylizacja, d) poszukiwanie opiekunów dla zwierząt i przekazywania do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, e) przedkładanie Zamawiającemu wraz z fakturą następujących danych: datę i miejsce odłowienia oraz datę przyjęcia zwierzęcia, informację na czyje zgłoszenie zwierzę zostało odłowione i przyjęte do schroniska, liczbę oddanych zwierząt do adopcji, numer czipu, czytelne, kolorowe fotografie zwierzęcia, f) zamieszczanie zdjęć wyłapanych zwierząt przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska, oraz przekazywanie wersji elektronicznych czytelnych kolorowych zdjęć zwierząt Zamawiającemu, g) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1, 98380000-0, 85210000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas realizacji odłowienia zwierzęcia 30,00
skuteczność dotychczas przeprowadzonych adopcji zwierząt 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Gminy Wołomin z udziałem zwierząt bezdomnych wymagających udzielenia niezbędnej pomocy weterynaryjnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla części II – zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Gminy Wołomin z udziałem zwierząt bezdomnych wymagających udzielenia niezbędnej pomocy weterynaryjnej jest: 1) przyjmowanie zwierząt i wykonywanie usług weterynaryjnych w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188, z późn. zm.), w wymiarze całodobowym, w tym w dni świąteczne; 2) dysponowanie środkiem transportu i sprzętem niezbędnym do transportu zwierząt; 3) prowadzenie dokumentacji świadczonych usług weterynaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) udzielenie pierwszej pomocy weterynaryjnej w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia; 5) umieszczanie zwierząt w tzw. szpitaliku – pomieszczeniu przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi, ich obserwacji i izolacji; 6) przeprowadzenie badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia bezdomnego poszkodowanego w wypadku komunikacyjnym lub w wyniku innego zdarzenia losowego wymagającego udzielenia niezbędnej pierwszej pomocy wraz z wykonaniem zabiegów ratujących zdrowie i życie zwierzęcia; 7) udzielania niezbędnej pomocy weterynaryjnej w celu ratowania zdrowia i życia zwierzęcia; 8) zapewnienia całodobowej obserwacji i leczenia zwierząt; 9) zapewnienie wyjazdów do wypadków i innych zdarzeń na terenie Gminy Wołomin, w których poszkodowane są zwierzęta bezdomne; 10) przyjmowanie zgłoszeń od Straży Miejskiej w Wołominie i Policji – w takim przypadku Wykonawca sporządza notatkę na temat okoliczności przyjęcia zgłoszenia, zawierającą w szczególności: a) datę i lokalizację zdarzenia, b) opis zwierzęcia wymagającego pomocy, c) rodzaj obrażeń i zakres wykonywanych zabiegów, d) imię i nazwisko osoby zgłaszającej, – a następnie jej kopię przekazuje następnego dnia Zamawiającemu 11) przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego oraz utrzymywanie stałego codziennego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 12) przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznego rejestru usług weterynaryjnych, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy; 13) zapewnienie miejsca do okresowego przetrzymania zwierząt do momentu, w którym ich stan zdrowia pozwoli na przekazanie ich do schroniska lub organizacji pozarządowej, której celem statutowym jest ochrona zwierząt; 14) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dojazdu do poszkodowanego zwierzęcia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Elektroniczne znakowanie psów, których właściciele są zameldowani na terenie Gminy Wołomin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla części III – elektroniczne znakowanie psów (czipowanie), których właściciele są zameldowani na terenie Gminy Wołomin jest: 1) przyjmowanie zwierząt i wykonywanie usług weterynaryjnych objętych umową w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z późn. zm.); 2) przeprowadzenie badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia w celu zakwalifikowania do elektronicznego znakowania; 3) wykonanie elektronicznego znakowania psa zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych; 4) wprowadzenie numeru czipu do elektronicznej bazy; 5) przekazywanie Zamawiającemu (wraz z fakturami za wykonane usługi) wykazu wykonywanych zabiegów z numerami czipów; 6) utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 7) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1, 85210000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dostępność zakładu leczniczego dla mieszkańców - ilość godzin otwarcia w tygodniu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Wołomin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia dla części IV – Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Wołomin. 1) przyjmowania zwierząt i wykonywania usług weterynaryjnych objętych umową w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 188 z późn. zm.); 2) przyjmowania na zabiegi zwierząt wyłącznie od mieszkańców Gminy Wołomin i opiekunów społecznych kotów; 3) posiadania tzw. szpitalika – pomieszczenia przystosowanego do okresowego przetrzymywania zwierząt oczekujących na zabiegi, wyposażone w boksy, klatki; 4) posiadania pomieszczeń dla prowadzenia właściwej opieki pooperacyjnej wyposażonego w boksy, klatki dla psów i kotów; 5) przeprowadzenia badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia w celu zakwalifikowania do zabiegu sterylizacji albo kastracji; 6) wykonania zabiegu sterylizacji i kastracji zwierząt zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych; 7) prowadzenia dokumentacji lekarskiej wykonywanych usług, w tym dokonywania szczegółowych wpisów zastosowanych zabiegów i leczenia do kart zdrowia zwierząt; 8) zapewnienia właściwej weterynaryjnej opieki pooperacyjnej – do czasu odebrania zwierzęcia przez jego właściciela lub opiekuna społecznego. 9) przekazywania Zamawiającemu (wraz z fakturami za wykonane usługi) zestawień zawierających odpowiednio: imię i nazwisko opiekuna zwierzęcia (właściciela), płeć zwierzęcia, datę przyjęcia, stan ogólny zwierzęcia przed zabiegiem, datę wykonania zabiegu, ogólny stan zwierzęcia po zabiegu oraz liczbę dób opieki pooperacyjnej; 10) utrzymywania stałego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 11) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1, 85210000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
dostępność zakładu leczniczego dla mieszkańców - ilość godzin otwarcia w tygodniu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zbieranie i utylizacja zwłok zwierzęcych i ich części z terenu Gminy Wołomin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia dla części V – zbieranie i utylizacja zwłok zwierzęcych i ich części z terenu Gminy Wołomin jest: - zbieranie i utylizacja zwłok zwierzęcych i ich części z terenu  Gminy Wołomin, obejmująca w szczególności uprzątnięcie i dezynfekcję miejsca zebrania, załadunek, transport i rozładunek zwłok oraz utylizację – na podstawie zgłoszeń Straży Miejskiej w Wołominie, Policji oraz Zamawiającego, przekazywanych Wykonawcy telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, a także posiadanie aktualnej umowy z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na utylizację zwłok zwierzęcych i ich części.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90510000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas zabrania zwłok zwierzęcych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wołomin: Wykonanie robót budowlanych polegających na : 1) rozbiórce obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu nieczynnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ul. Zielonej i Legionów w Wołominie na działkach ew. nr 226/2, 275/2, 276/3, 276/6, 282/2, 283/2 obr. 143412_4.0036, 2) budowie przyłącza kanalizacji deszczowej do studni na działkach nr ew. 226/2, 275/2, 276/6, 282/2, 283/2, 278 obr. 0036 Wołomin, 3) budowie przyłącza telekomunikacyjnego na działkach ew. nr 276/3, 276/6 obr. 143412_4.0036/0036 Wołomin, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie i przygotowanie terenu po „Pływalni” przy ul. Broniewskiego w Wołominie i „Oczyszczalni” przy ul. Legionów i ul. Zielonej w Wołominie, w celu nadania nowych funkcji gospodarczych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych non-GMO w roku 2019
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa paszy treściwej dla bydła do Zakładu Doświadczalnego ITP w Poznaniu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI