Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie w Popowo-Parcele
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Warszawie-Grochów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777598-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777598-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów: Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie w Popowo-Parcele
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny 32124700000000, ul. ul. Chłopickiego  , 04-275  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 105 541, e-mail as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks 226 734 501.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać przy użyciu operatora pocztowego, gońca lub doręczyć osobiście.
Adres:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, ul. Chłopickiego 71 A, 04-275 Warszawa - sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie w Popowo-Parcele
Numer referencyjny: 2232/7P/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawy mięsa i produktów z mięsa do Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie – Grochowie w Popowo-Parcele: - część nr 1:1.Kaszanka, Kod CPV 15131134-3, Polska Norma PN-A-82007/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.2.Pasztetowa, Kod CPV 15130000-8, Polska Norma PN-A-82007/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.3.Salceson włoski, Kod CPV 15131133-6, Polska Norma PN-A-82007/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.4.Wątroba wieprzowa świeża, Kod CPV 15114000-0, Polska Norma PN-A-82004:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.5.Boczek wędzony bez żeber, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.6.Boczek faszerowany, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.7.Pasztet wieprzowy blok, Kod CPV 15131310-1, Polska Norma PN-A-82012:1996, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.8.Mortadela, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998 Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 600, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.9.Kiełbasa parówkowa, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.10.Kiełbasa zwyczajna, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.11.Kiełbasa podwawelska, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.12.Pieczeń rzymska, Kod CPV 15131100-6, Polska Norma PN-A-82012:1996, Orientacyjna ilość w kilogramach: 3 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.13.Kiełbasa biała parzona, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.14.Kiełbasa krakowska, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 500, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.15.Kiełbasa szynkowa wołowa bez dodatków wieprzowiny, Kod CPV 15131133-6, Polska Norma PN-A 82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.16.Kiełbasa toruńska, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.17.Kiełbasa żywiecka, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 600, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.18.Kiełbasa golonkowa wieprzowa, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 2 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.19.Kabanosy wieprzowe, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 90, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.20.Szynka wołowa bez dodatków wieprzowiny, Kod CPV 15131133-6, Polska Norma PN-A 82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.21.Parówki wieprzowe cienkie, Kod CPV 15131130-5, Polska Norma PN-A-82007:1996/Az1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 800, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.22.Konserwa turystyczna mięsna (puszka z otwieraczem lub alupak; masa netto jednej puszki od 280 do 330 g), Kod CPV 15131000-5, Polska Norma PN-A-82022:1998/Az1:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące.23.Smalec z mięsem (puszka z otwieraczem lub alupak; masa netto jednego opakowania od 280 do 330 g), Kod CPV 15131000-5, Polska Norma PN-A-82022:1998/Az1:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące.24.Boczek surowy wieprzowy b/k, świeży, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 130, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.25.Karkówka wieprzowa z/k, świeża, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 500, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.26.Mięso mielone wieprzowe (bez przypraw), świeże, Kod CPV 15130000-8, Polska Norma PN-A-82009/A1:1998, Orientacyjna ilość w kilogramach: 900, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni. 27.Żeberka wieprzowe (paski), świeże Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.28.Nogi wieprzowe, świeże, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82002:1986, Orientacyjna ilość w kilogramach: 600, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.29.Mięso wieprzowe kl. II z łopatki b/k, świeże, Kod CPV 15113000-3, Polska Norma PN-A-82000:1965, Orientacyjna ilość w kilogramach:  900, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.30.Mięso wołowe kl. I z udźca b/k, świeże, Kod CPV 15111000-9, Polska Norma PN-A-82000:1965, Orientacyjna ilość w kilogramach: 130, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.31.Mięso wołowe kl. II b/k z łopatki, świeże, Kod CPV 15111100-0, Polska Norma PN-A-82003:1998/Ap1:2004, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.32.Szponder wołowy kl. z/k, świeży, Kod CPV 15111100-0, Polska Norma PN-A-82003:1998/Ap1:2004, Orientacyjna ilość w kilogramach: 450, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni.część nr 2:1.Pasztet drobiowy blok, Kod CPV 15131310-1, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 700, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 48 godzin.2.Kiełbasa drobiowa cienka, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 4 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.3.Baleron drobiowy, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.4.Szynka mielona drobiowa, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.5.Serdelki drobiowe, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 4 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni.6.Polędwica drobiowa, Kod CPV 15131135-0, Polska Norma PN-A-86526:1995/Az2:2000, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 300, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 5 dni7.Udka z kurczaka (ćwiartka waga 250 – 300g), Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 6 200, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.8.Kurczak korpus, świeży, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.9.Wątróbka drobiowa, świeża, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.10.Żołądki drobiowe, świeże, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 500, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.11.Piersi z kurczaka – filet, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 1 000, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.12.Mięso mielone drobiowe – filet, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 4 400, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.13.Mięso gulaszowe drobiowe – filet, Kod CPV 15112210-1, Polska Norma PN-A-86524, Orientacyjna ilość w kilogramach: 3 100, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni.

II.5) Główny kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 592068,08
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.02.2021   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.02.2021 31.01.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji reklamacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI