Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W PIŃCZOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 maja 34
1.5.2.) Miejscowość: Pińczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_pinczow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zkpinczow.bip.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e82219-1833-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074458/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3e82219-1833-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Szzególowe informacje znajdują się w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-zamówienia
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego, z siedzibą w Pińczowie, przy ul. 3 Maja 34;
• dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Marek Śliwa e-mail: marek.sliwa@sw.gov.pl, telefon 41 3576646, fax. 41 3577372,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie”. numer sprawy: DKw-ż.2232.6.2024 prowadzonym w trybie podstawowym (art.275 pkt1 ustawy Pzp);
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw-u.2232.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V. Opis przedmiotu zamówienia
Nw. produkty winny spełniać wymagania podanej normy, przydatność do spożycia i przechowywania nie krótszą niż 6 dni licząc od dnia dostarczenia do magazynu żywnościowego ZK Pińczów.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. mięs i wędlin w szacunkowych, łącznych półrocznych ilościach:
1. Baleron drobiowy ilość półroczna 200 kg, - smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131135-0
2. Biodrówka wieprzowa - surowa z kością ilość półroczna 500kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod
CPV-15113000-3
3. Boczek wędzony ilość półroczna 120 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy., kod CPV- 15131130-5
4. Kaszanka z kaszy jęczmiennej ilość półroczna 1300 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, kod CPV-15131134-3
5. Kiełbasa biała parzona ilość półroczna 500 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, kod CPV-15131130-5
6. Kiełbasa drobiowa (bez dodatku wieprzowiny) ilość półroczna 650 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131135-0
7. Kiełbasa krakowska ilość półroczna 250 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy., kod CPV- 15131130-5
8. Kiełbasa mielona ilość półroczna 1000 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod CPV-15131130-5
9. Kiełbasa zwyczajna ilość półroczna 500 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod CPV-15131130-5
10. Kiełbasa żywiecka ilość półroczna 250 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod CPV-15131130-5
11. Kiełbasa serwolatka ilość półroczna 800 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , kod CPV-1513130-5
12. Kiełbasa czosnkowa ilość półroczna 100 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , kod CPV-15131130-5
13. Kiełbasa krakowska-drobiowa ilość półroczna 250kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV- 15131130-5
14. Kiełbasa zielonogórska ilość półroczna 200 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131130-5
15. Mortadela ilość półroczna 1600 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131130-5
16. Pasztet pieczony wieprzowy ilość półroczna 900 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, kod CPV-15131310-1
17. Pasztetowa ilość półroczna 900 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131130-5
18. Pieczeń rzymska ilość półroczna 1300 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , kod CPV- 15131130-5
19.Parówka drobiowa (bez dodatku mięsa wieprzowego) ilość półroczna 900 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kodCPV-15131130-5
20. Piersi z kurczaka ilość półroczna 50 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15112210-1
21. Salceson włoski ilość półroczna 750 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , kod CPV-15131130-5
22. Schab bez kości, surowy, ilość półroczna 50 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod CPV-15113000-3
23. Szynka kanapkowa ilość półroczna 200 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, kod CPV-15131410-2
24. Szynka mielona ilość półroczna 500 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131410-2
25. Szynka tyrolska ilość półroczna 100 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15131410-
26. Serca wieprzowe - surowe, ilość półroczna 600 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod CPV-15114000-0
27. Szynka delikatesowa ilość półroczna 150 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy., kod CPV-15131410-2
28. Szynka z indyka ilość półroczna 200 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy , kod CPV-15131410-2
29. Szynka śniadaniowa ilość półroczna 250 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy., kod CPV-15131410-2
30. Smalec zwykły w opakowaniu do 3 kg ilość półroczna 500 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV 15412100-0
31. Wołowina bez kości klasa II, surowa, ilość półroczna 200 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15111000-9
32. Wątroba wieprzowa, surowa, ilość półroczna 600 kg, smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. , kod CPV-15114000-0
33. Udziec drobiowy z kością ilość półroczna 2000 kg, , smak charakterystyczny dla produktu, niedopuszczalny smak i zapachach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. kod CPV-15112210-1
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamaiający przewiduje wznowienia w zakresie tego samego przedmiotu zamówienia
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa wartość brutto oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z treścią SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zał. nr 1 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zał. nr 3 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z treścią SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-31 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-31 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-29