Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy konserw mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz artykułów spożywczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolanowska 120
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 613-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_radom@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy konserw mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz artykułów spożywczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-613ccc45-2b5d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019834/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 konserwy mięsne, mięso i wędliny drobiowe, artykuły spożywcze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/as_radom
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/as_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 27 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 27 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwy mięsne: konserwa turystyczna puszka z samootwieraczem lub alupak opakowanie aluminiowe do zastosowań spożywczych od 100 do 500g - 170kg; konserwa tyrolska puszka z samootwieraczem lub alupak opakowanie aluminiowe do zastosowań spożywczych od 100 do 500g - 170kg; konserwa mielonka puszka z samootwieraczem lub alupak opakowanie aluminiowe do zastosowań spożywczych od 100 do 500g - 170kg; konserwa luncheon meat puszka z samootwieraczem lub alupak opakowanie aluminiowe do zastosowań spożywczych od 100 do 500g - 170kg; konserwa pasztet mazowiecki puszka z samootwieraczem lub alupak opakowanie aluminiowe do zastosowań spożywczych od 100 do 500g - 170kg; Pasztet drobiowy alupak lub opakowanie plastikowe ( 100 – 150g ) - 40kg; mielonka wieprzowa alupak lub opakowanie plastikowe ( 100-150g ) - 40kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach zamówienia opcjonalnego:
1) musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego;
2) ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych;
3) wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez zamawiającego
z prawa opcji;
4) zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania kwoty umowy,
w całym okresie obowiązywania zakresu zamówienia;
5) zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi wykonawcę drogą e-mail przez upoważnione osoby;
6) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy;
7) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy będzie się należeć dodatkowe wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego;
8) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w niniejszej umowie, co wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
Szczegółowy zakres zamówień opcjonalnych został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwy mięsne: Mielonka drobiowa wędlina bez dodatków wieprzowych - 340kg; Mortadela drobiowa wędlina bez dodatków wieprzowych - 340kg; Parówki drobiowe wędlina bez dodatków wieprzowych - 500kg; Pasztet drobiowy wędlina bez dodatków wieprzowych ) - 340kg; Pieczeń drobiowa ( wędlina bez dodatków wieprzowych ) - 340kg; Szynka drobiowa ( wędlina bez dodatków wieprzowych - 70kg; Polędwica drobiowa ( wędlina bez dodatków wieprzowych ) - 70kg; Blok drobiowy wędlina bez dodatków wieprzowych - 500kg; Filet z kurczaka ( mrożony ) - 100kg; Udko z kurczaka ( mrożone o jednakowej wielkości ) - 900kg; Skrzydełka z kurczaka ( mrożone o jednakowej wielkości ) - 600kg; Żołądki z kurczaka ( mrożone ) - 500kg; Golonka z indyka ( mrożona ) - 250kg; Wątróbka drobiowa ( mrożona ) - 500kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach zamówienia opcjonalnego:
1) musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego;
2) ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych;
3) wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez zamawiającego
z prawa opcji;
4) zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania kwoty umowy,
w całym okresie obowiązywania zakresu zamówienia;
5) zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi wykonawcę drogą e-mail przez upoważnione osoby;
6) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy;
7) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy będzie się należeć dodatkowe wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego;
8) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w niniejszej umowie, co wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
Szczegółowy zakres zamówień opcjonalnych został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze: Ryż, luz - 2000kg; Granulat sojowy, luz - 150kg; Kasza gryczana, luz - 400kg; Kasza jęczmienna, luz - 1000kg; Kasza manna, luz - 200kg;
Kasza jęczmienna, pęczak, luz - 300kg; Mąka pszenna, luz - 500kg; Mąka ziemniaczana, luz - 240kg; Płatki jęczmienne, luz - 200kg; Płatki owsiane, luz - 200kg; Zacierka, luz - 300kg; Marchew mrożona kostka, luz (opakowanie do 25kg) - 200kg; Mieszanka warzywna mrożona, luz, sześcioskładnikowa (opakowanie do 25kg) - 200kg; Kalafior mrożony, luz (opakowanie do 25kg) - 200kg; Marchew z groszkiem mrożona, luz (opakowanie do 25kg) - 200kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03211300-6 - Ryż
15613100-9 - Produkty przemiału owsa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach zamówienia opcjonalnego:
1) musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego;
2) ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych;
3) wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez zamawiającego
z prawa opcji;
4) zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania kwoty umowy,
w całym okresie obowiązywania zakresu zamówienia;
5) zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi wykonawcę drogą e-mail przez upoważnione osoby;
6) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy;
7) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy będzie się należeć dodatkowe wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego;
8) w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w niniejszej umowie, co wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
Szczegółowy zakres zamówień opcjonalnych został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga wniesienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga wniesienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga wniesienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi, dostawy wykonają poszczególni wykonawcy;
4) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-20 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/as_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18