DOSTAWY ARTYKUŁÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWY ARTYKUŁÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-11
  • ZamawiającyARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00106640
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Areszt Śledczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW MIĘSNYCH DROBIOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf0120d-b17e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 ARTYKUŁY MIĘSNE DROBIOWE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, aby złożyć ofertę, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (ID postępowania z miniPortalu).
4. Za datę przekazania (wpływu) wszelkiej korespondencji elektronicznej przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP.
5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują dokumenty elektroniczne za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
8. Sposób sporządzenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/03/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MIELONKA DROBIOWA – Drobno lub średnio rozdrobniona, o zawartości: białka nie mniej niż 11%, tłuszczu nie więcej niż 20%: 2 200 kg

MORTADELA DROBIOWA – Drobno rozdrobniona, parzona, homogenizowana, o zawartości: białka nie mniej niż 9%, tłuszczu nie więcej niż 25%: 3 200 kg

PARÓWKI CIENKIE DROBIOWE – Drobno rozdrobnione, parzone, homogenizowane, o zawartości: białka nie mniej niż 9%, tłuszczu nie więcej niż 25%: 1 750 kg

PASZTETOWA DROBIOWA – Konsystencja dość ścisła, dopuszcza się nieliczne pęcherze powietrza pod osłonką. Zawartość: mięso drobiowe nie mniej niż 50%, wątroba drobiowa, sól, przyprawy. Smak charakterystyczny dla wyrobu. Na przekroju surowce równomiernie rozłożone, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników i nadmierne zacieki z tłuszczu: 1 000 kg

PIECZEŃ DROBIOWA – Średnio rozdrobniona, bez przypraw, o zawartości: mięsa drobiowego w wyrobie gotowym nie mniej niż 60%, białka nie mniej niż 11%, tłuszczu nie więcej niż 20%. Dopuszcza się pakowanie w foremki: 1 350 kg

PIERŚ DROBIOWA – Wyrób otrzymany z całych lub rozdrobnionych peklowanych mięśni piersiowych indyka lub kurczaka z dodatkiem wody, bez udziału innych drobno rozdrobnionych surowców mięsno – tłuszczowych, parzona: 350 kg

POLĘDWICA DROBIOWA – Wyłącznie z drobiu, średnio rozdrobniona, o zawartości: mięsa drobiowego w wyrobie gotowym nie mniej niż 60%, białka nie mniej niż 11%, tłuszczu nie więcej niż 20%: 400 kg

SERDELKI DROBIOWE – Drobno rozdrobnione, parzone, homogenizowane, o zawartości: białka nie mniej niż 9%, tłuszczu nie więcej niż 25%: 2 800 kg

SZYNKA DROBIOWA – Wyrób otrzymany z całych lub grubo rozdrobnionych peklowanych mięśni piersiowych indyka lub kurczaka z dodatkiem wody, bez udziału innych drobno rozdrobnionych surowców mięsno – tłuszczowych, parzona: 400 kg

SZYNKA MIELONA DROBIOWA – Średnio rozdrobniona, o zawartości: mięsa drobiowego w wyrobie gotowym nie mniej niż 60%, białka nie mniej niż 11%, tłuszczu nie więcej niż 20%: 1 350 kg

ŚNIADANIOWA DROBIOWA – Wyrób w formie „batonu”, zamykany klipsem. Pakowany w atmosferze ochronnej. Wygląd na przekroju: surowce równomiernie rozłożone, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników i nadmierne zacieki z tłuszczu. Wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. Konsystencja: ścisła, plaster grubości 3 mm nie powinien się rozpadać: 750 kg

TYROLSKA DROBIOWA – Wyrób w formie „batonu”, zamykany klipsem. Pakowany w atmosferze ochronnej. Na przekroju surowce równomiernie rozłożone, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników i nadmierne zacieki z tłuszczu. Wyczuwalny smak i zapach użytych przypraw. Konsystencja: ścisła, plaster grubości 3 mm nie powinien się rozpadać: 800 kg

ZWYCZAJNA DROBIOWA – Średnio rozdrobniona, parzona, o zawartości: białka nie mniej niż 11%, tłuszczu nie więcej niż 20%: 1 200 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131310-1 - Pasztety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-29 do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

FILET Z KURCZAKA ŚWIEŻY – Mięso świeże, niemrożone, uzyskane z tuszek kurcząt, zawierające mięśnie piersiowe bez: skóry, kości klatki piersiowej, grzbietu i ścięgien; filety powinny być właściwie umięśnione, mięso prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego; powierzchnia czysta, gładka, niepostrzępiona, bez opiłków kości i tłuszczu: 150 kg

KURCZAK CAŁY MROŻONY – Tuszka kurczaka cała, patroszona, bez podrobów, mięso mrożone. Waga 1 szt. około 2 kg. Mięso prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, skóra bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez resztek opierzenia, zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni drobiowych: 3 000 kg

KURCZAK CAŁY ŚWIEŻY – Tuszka kurczaka cała, patroszona, bez podrobów, mięso świeże, niemrożone. Waga 1 szt. około 2 kg. Mięso prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, skóra bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez resztek opierzenia, zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni drobiowych: 1 000 kg

MIĘSO MIELONE DROBIOWE – Mięso mielone wyłącznie z drobiu, niemrożone, rozdrobnione w wilku przez siatkę o średnicy oczek od 2 mm do 5 mm, równomiernie wymieszane, czyste, bez śladów zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, zawartość tłuszczu nie więcej niż 7%: 1 800 kg

SERCA DROBIOWE MROŻONE – Uzyskane z tuszek kurcząt. Prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, czyste, bez zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, barwa brązowowiśniowa: 1 600 kg

SERCA DROBIOWE ŚWIEŻE – Uzyskane z tuszek kurcząt. Prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, czyste, bez zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, barwa brązowowiśniowa: 700 kg

SKRZYDEŁKA Z KURCZAKA MROŻONE – Mięso prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, skóra bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez resztek opierzenia, zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni drobiowych: 1 600 kg

UDZIEC Z KURCZAKA MROŻONY – BIODERKO – Mięso prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, skóra bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez resztek opierzenia, uda powinny być właściwie umięśnione, zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni drobiowych: 450 kg

UDZIEC Z KURCZAKA ŚWIEŻY – BIODERKO – Mięso prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, skóra bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez resztek opierzenia, uda powinny być właściwie umięśnione, zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni drobiowych: 450 kg

WĄTRÓBKA DROBIOWA MROŻONA – Uzyskana z tuszek kurcząt, składająca się z czterech płatów, pozbawiona woreczka żółciowego, z odciętą żyłą główną. Powierzchnia gładka, lekko błyszcząca i wilgotna, dopuszcza się zmatowienie powierzchni wątroby spowodowane częściowym obeschnięciem, struktura nieznacznie ziarnista; czysta, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, dokładnie oczyszczona ze skrzepów krwi, barwa brązowowiśniowa, konsystencja jędrna, zapach swoisty, charakterystyczny dla wątroby, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia: 1 600 kg

WĄTRÓBKA DROBIOWA ŚWIEŻA – Uzyskana z tuszek kurcząt, składająca się z czterech płatów, pozbawiona woreczka żółciowego, z odciętą żyłą główną. Powierzchnia gładka, lekko błyszcząca i wilgotna, dopuszcza się zmatowienie powierzchni wątroby spowodowane częściowym obeschnięciem, struktura nieznacznie ziarnista; czysta, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń, dokładnie oczyszczona ze skrzepów krwi, barwa brązowowiśniowa, konsystencja jędrna, zapach swoisty, charakterystyczny dla wątroby, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia: 600 kg

ŻOŁĄDKI DROBIOWE ŚWIEŻE – Uzyskane z tuszek kurcząt, żołądki całe, właściwie umięśnione, przecięte, oczyszczone
z błony wewnętrznej i treści żołądkowej, odcięte na wysokości wpustu i zwieracza żołądka. Prawidłowo wykrwawione i ocieknięte, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, barwa ciemnoróżowa do fioletowej: 700 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112130-6 - Kurczęta

15112300-9 - Wątróbki drobiowe

15114000-0 - Podroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-12 do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PASZTET DROBIOWY – Konserwa ze zrywanym wieczkiem – puszka samootwieralna, o wadze jednostkowej 100 – 140 g netto: 860 kg

PASZTET DROBIOWY Z POMIDORAMI – Konserwa ze zrywanym wieczkiem – puszka samootwieralna, o wadze jednostkowej 100 – 140 g netto: 800 kg

PASZTET DROBIOWY Z PIECZARKAMI – Konserwa ze zrywanym wieczkiem – puszka samootwieralna, o wadze jednostkowej 100 – 140 g netto: 860 kg

PASZTET DROBIOWY Z PAPRYKĄ – Konserwa ze zrywanym wieczkiem – puszka samootwieralna, o wadze jednostkowej 100 – 140 g netto: 800 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131300-8 - Konserwy wątrobiane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-05-09 do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do specyfikacji)
2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b) oświadczenie wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego.
7) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu sporządzonego na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2) zmiana ceny przedmiotu zamówienia może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie częściej jednak niż jeden raz w kwartale, o kwotę nie większą niż wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalany jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy.
3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy. Zmiana ta nie wymaga potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. Wykonawca wystawi fakturę na dostarczony towar po zmianie przepisów prawa posługując się stawką podatku VAT obowiązującą w momencie wystawienia faktury.
4) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy;
5) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
4. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
5. Wykonawca nie wystąpi do Zamawiającego o podwyższenie cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy w okresie 3 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż magazynu energii wraz z inteligentnym inwerterem wyspowym - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż magazynu energii wraz z inteligentnym inwerterem wyspowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI