Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych non-GMO w roku 2021 (powtórzone)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSRCKU Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000099487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15A
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-316
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaugustynek@zsrcku.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka oświatowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych non-GMO w roku 2021 (powtórzone)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66ecba2-6c5b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004690/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych w roku 2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsrcku.com/zamowienia-publiczne,5,pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (jaugustynek@zsrcku.com - nie dotyczy złożenia oferty). 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pomocą poczty elektronicznej. Ofertę składa się za pośrednictwem miniPortalu/ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (jaugustynek@zsrcku.com) (nie dotyczy oferty i jej załączników). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Gen. Dezyderego Chłapowskiego z siedzibą w Trzciance pod adresem: Trzcianka 15A, 64 – 316 Kuślin; numer telefonu 614473032, adres email: szkola@zsrcku.com.Z inspektorem ochrony danych osobowych ZSRCKU można skontaktować się pod nr telefonu: 614426705, adres e-mail: iod@powiatnowotomyski.com.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Dalsze szczegółowe informacje dot. RODO zawiera specyfikacja warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSRCKU 3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 334565,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293312,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek uzupełniających i komponentów paszowych non-GMO w roku 2021, w następującym asortymencie:Mieszanka uzupełniająca dla krów zasuszonych NON GMO - 1,5; Mieszanka uzupełniająca dla krów mlecznych NON GMO - 5 t; Mieszanka paszowa pełnoporcjowa dla cieląt CJ NON GMO - 8 t; Mieszanka paszowa uzupełniająca dla cieląt od 2 tygodnia życia NON GMO - 4 t;Śruta rzepakowa NON-GMO - 75 t;Preparat mlekozastępczy na I okres odchowu NON GMO - 4 t;Preparat mlekozastępczy na II okres odchowu NON GMO - 5 t; Kreda pastewna NON GMO - 4 t; Kwaśny węglan sodu NON GMO - 5 t; Gliceryna NON GMO - 7 t; Lizawka solna dla bydła NON GMO - 2 t;Lizawka dla krów zasuszinych NON GMO - 0,8 t; Lizawka dla młodzieży i opasów NON GMO - 0,8 t; Mocznik paszowy - 5 t.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zgłaszanie zapotrzebowań w trybie comiesięcznym. Mieszanki i komponenty z każdej dostawy muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga, by cały proces dostawy (od producenta do Zamawiającego) był objęty certyfikatami NON GMO wg standardu VLOG lub standardu równoważnego. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania wraz z każdą dostawą dokumentów potwierdzających posiadanie ww. certyfikatów przez producenta produktów objętych daną dostawą oraz przez podmiot transportujący te produkty.Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać mieszanki i komponenty w opakowaniach nie większych niż 50 kg, za wyjątkiem: - śruty rzepakowej – dopuszcza się dostawę w b.b. 500 kg lub 1000 kg. Czas, w jakim Wykonawca będzie zobowiązany wykonać dostawę od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego: 96 godzin.