Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON – obiekt Omulew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010427452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261 892 097
1.5.8.) Numer faksu: 261 892 048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ormon@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ormon.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON – obiekt Omulew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8333616e-63d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000336/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych - obiekt Omulew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.Ofertę,
składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Wykonawca składa ofertę za
pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 23 SWZ - klauzula informacyjna dla uczestników
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 23 SWZ - klauzula informacyjna dla uczestników
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/ŻYWN/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego, tłuszczy zwierzęcych dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
4.2.5.) Wartość części: 56125,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wołowina
15111200-1 - Cielęcina
15114000-0 - Podroby
15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane
15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do 233,33% zamówienia gwarantowanego. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo
opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia
w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy
w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami
przedstawionymi poniżej:
1.1. Kryterium: „cena” /cena ofertowa brutto/ – znaczenie 60%
1.2. Kryterium: „sposób dostarczenia towaru” /Dt/ – znaczenie 40%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria, wg wzoru:
Łączna ilość punktów = Cn + Dt
gdzie:
Cn – liczba otrzymanych punktów za kryterium „cena”
Dt – liczba otrzymanych punktów za kryterium „sposób dostarczania towaru”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostarczenia towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin drobiowych
dla Ośrodka Reprezentacyjnego MON
4.2.5.) Wartość części: 16782,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do 233,33% zamówienia gwarantowanego. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo
opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego
i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia
w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy
w stosunku do Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryteriami
przedstawionymi poniżej:
1.1. Kryterium: „cena” /cena ofertowa brutto/ – znaczenie 60%
1.2. Kryterium: „sposób dostarczenia towaru” /Dt/ – znaczenie 40%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria, wg wzoru:
Łączna ilość punktów = Cn + Dt
gdzie:
Cn – liczba otrzymanych punktów za kryterium „cena”
Dt – liczba otrzymanych punktów za kryterium „sposób dostarczania towaru”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób dostarczenia towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca posiada:
a) obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 1753, z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia,
lub
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia,
lub
obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 2021, z późn. zm.), w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia;
b) zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych zgodnie z ustawą
z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 630, z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawców obowiązujących uprawnień, odpowiadających wymienionym w pkt. 2, nadanych
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę
nie mniejszą niż:
- dla części I : 35 000,00 zł;
- dla części II: 15 000,00 zł.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część kwota ta nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym częściom,
w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia
albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1753, z późn. zm.) w zakresie części zamówienia,
na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia,
lub
obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, które produkują
lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego
lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności
(grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia,
lub
obowiązującego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021, z późn. zm.), w zakresie części zamówienia,
na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.
2) potwierdzenia zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania
lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy
z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 630, z późn. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca nie podlega obowiązkowi zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania
i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, składa oświadczenie
o nie podleganiu obowiązkowi zgłoszenia wraz z podstawą prawną.
3) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca musi dołączyć przedmiotowy środek dowodowy, potwierdzający wdrożenie systemu HACCP lub innego systemu bezpieczeństwa i jakości żywności, w jednej z następujących form:
Certyfikatu HACCP, wystawionego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą,
lub
Zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem
zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie
winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – Podstawa prawna: art. 59 ust. 1 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021,
z późn. zm.),
lub
Oświadczenia Wykonawcy o wdrożonym w zakładzie systemie bezpieczeństwa i jakości żywności, w przypadku systemu innego niż HACAP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikat HACCP, wystawionego przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą,
lub
Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem
zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie
winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – Podstawa prawna: art. 59 ust. 1 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021,
z późn. zm.),
lub
Oświadczenie Wykonawcy o wdrożonym w zakładzie systemie bezpieczeństwa i jakości żywności, w przypadku systemu innego niż HACAP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący uprawnień
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje
dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadkach, o których mowa niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy
wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie
i okolicznościach:
1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić
w przypadku: urzędowej zmiany podatku VAT;
2. W sytuacji gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia,
ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ormon
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni