Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Ełcka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-321
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 6197770
1.5.8.) Numer faksu: 87 6197490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dpsnwe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6932e42-03d9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005978/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mięsa i wędlin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dpsnwe.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków ( innych niż oferta) zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (Elektroniczna
Skrzynka Podawcza) https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz za pośrednictwem udostępnionego przez
miniPortal Formularza do komunikacji - https://miniportal.uzp.gov.pl. 3. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej , e-mail: zp@dpsnwe.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dpsnwe.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 5/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Domu Pomocy Społecznej w
Nowej Wsi Ełckiej jest Dyrektor, Dom Pomocy Społecznej, ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka;
2. jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie działania Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej, a także przysługujących
Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej za pomocą adresu e - mail:
zp@dpsnwe.pl ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu
związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy), a po tym czasie przez okres oraz w
zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/DPSNWE/17/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Baleron wysokogatunkowy (mający w składzie minimum 90% surowego karczku) 35 kg
2 Blok mięsny drobiowy. Produkt drobno rozdrobniony, parzony (mięso z kurczaka minimum 73%) 20 kg
3 Boczek pieczony, podpiekany (boczek wieprzowy minimum 79%) 25 kg
4 Boczek wędzony parzony (boczek wieprzowy minimum 85% ) 150 kg
5 Boczek surowy bez żeberek 120 kg
6 Boczek-rolada wysokogatunkowa (mająca w składzie minimum 85% boczku wieprzowego) 25 kg
7 Ćwiartka z kurczaka 500 kg
8 Filet z kurczaka surowy (vacum) 220 kg
9 Filet z indyka surowy (vacum) 40 kg
10 Filet drobiowy, parzony (grubo rozdrobniony, mający w składzie minimum 66% mięsa z fileta drobiowego surowego) 40 kg
11 Filet z indyka wędzony (mająca w składzie minimum 70% surowego fileta z indyka ) 40 kg
12 Flak wołowy krojony gotowany (hermetycznie zamknięty w opakowaniach od 1k wzwyż) 130 kg
13 Galareta z mięsem wieprzowym (minimum 50% mięsa) 10 kg
14 Galareta z mięsem drobiowym (minimum 50% mięsa) 10 kg
15 Golonka prasowana, parzona, w bloku (mająca w składzie minimum 60% mięsa wieprzowego) 60 kg
16 Golonka wieprzowa surowa z/k tylnia 60 kg
17 Indyk w galarecie z warzywami 120 kg
18 Kurczak w galarecie z warzywami 120 kg
19 Kabanos wieprzowo-drobiowy o średnicy 1cm i małym stopniu wysuszenia (mający w skłądzie na 100g gotowego produktu minimum 60g mięsa wieprzowego i 50g mięsa drobiowego) 40 kg
20 Karczek wieprzowy b/k (vacum) 250 kg
21 Kaszanka pieczona (mająca w składzie minimum 50% mięsa wieprzowego, w tym tłuszcz wieprzowy co najmniej 14%, kasza jęczmienna 12%, cebula smażona oraz przyprawy ) 105 kg
22 Kiełbasa biała surowa wysokogatunkowa (90% mięsa) 150 kg
23 Kiełbasa śląska, średnio rozdrobniona (mająca w składzie minimum 80% mięsa) 70 kg
24 Kiełbasa krakowska sucha wieprzowa (mająca w składzie minimum 87% mięsa) 150 kg
25 Kiełbasa krakowska parzona (mająca w składzie minimum 60% mięsa) 70 kg
26 Kiełbasa podwawelska, średnio rozdrobniona (mająca w składzie min. 80% mięsa) 70 kg
27 Kiełbasa toruńska, średnio rozdrobniona (mająca w składzie minimum 80% mięsa) 70 kg
28 Kiełbasa palcówka wędzona (mająca w składzie minimum 87% mięsa) 50 kg
29 Kiełbasa parówkowa, drobno rozdrobniona, wędzona (mająca w składzie minimum 35% mięsa wieprzowego) 120 kg
30 Kiełbasa piwna, średnio rozdrobniona, wieprzowa, wędzona (mająca w składzie minimum 64% mięsa wieprzowego) 20 kg
31 Kiełbasa szynkowa drobiowo-wieprzowa, grubo rozdrobniona, parzona (mająca w składzie minimum 53% mięsa) 50 kg
32 Kiełbasa żywiecka wieprzowa, średnio rozdrobniona, podsuszana, podwędzana (100g gotowego wyrobu wyprodukowane ze 125g mięsa wieprzowego) 120 kg
33 Kiełbasa cienka drobiowa, średnio rozdrobniona (mająca w składzie minimum 93% mięsa z piersi kurczaka) 100 kg
34 Kiszka ziemniaczana, wyrób garmażeryjny (mająca w składzie 75% ziemniaków, tłuszcz wieprzowy, mąkę pszenną, cebulę, sól i przyprawy) 150 kg
35 Konserwa mięsna 300g (mająca w składzie minimum 85% mięsa) 700 szt
36 Kości karkowe 160 kg
37 Kości schabowe 160 kg
38 Kurczak cały świeży 180 kg
39 Kurczak gotowany, grubo rozdrobniony (mający w składzie minimum 87% mięsa z piersi kurczaka) 40 kg
40 Łopatka wieprzowa b/k (vacum) 520 kg
41 Mortadela z warzywami, pieczarkami, serem 50 kg
42 Mielonka wieprzowa w bloku (mająca w składzie minimum 60% mięsa) 70 kg
43 Mięso drobne indycze (vacum) 30 kg
44 Nogi wieprzowe 180 kg
45 Ogonówka wędzona, wieprzowa (mająca w składzie min. 80% mięsa wieprzowego) 60 kg
46 Ozory wieprzowe 65 kg
47 Parówki cienkie z dodatkiem cielęciny; produkt homogenizowany, wieprzowo-drobiowo-cielęcy (mający w składzie minimum 66% mięsa wieprzowego, mięso z kurczaka 4%, cielęcina 4%) 100 kg
48 Parówki z szynki (mająca w składzie minimum 90% szynki wieprzowej) 100 kg
49 Pasztet z indykiem, z dodatkiem wieprzowiny, pieczony (mający w składzie minimum 48% mięsa z indyka, mięso wieprzowe 4%, tłuszcz wieprzowy 12%) 80 kg
50 Pasztet drobiowy z dodatkiem wieprzowiny (mający w składzie minimum 52% mięsa z kurczaka, mięso wieprzowe 7%) 80 kg
51 Pasztetowa w osłonce foliowej (mająca w składzie minimum 45% mięsa) 90 kg
52 Pasztetowa we flaku (mająca w składzie minimum 60% mięsa) 90 kg
53 Pasztet drobiowy, drobiowo-wieprzowy w konserwie, w słoiku (300g) 500 szt
54 Podgardle surowe bez skóry 80 kg
55 Podudzie z kurczaka surowe 350 kg
56 Podudzie wędzone z kurczaka (vacum) 200 kg
57 Porcje rosołowe 930 kg
58 Polędwica sopocka wieprzowa (mająca w składzie minimum 64% mięsa) 90 kg
59 Polędwica drobiowa (mająca w składzie minimum 43% mięsa) 60 kg
60 Pieczeń rzymska wieprzowa, pieczona (mająca w składzie minimum 62% mięsa wieprzowego)) 50 kg
61 Rolada z kurczaka (mająca w składzie minimum 40% mięsa) 80 kg
62 Salami, kiełbasa drobno rozdrobniona, suszona (do wyprodukowania 100g gotowego wyrobu zużyto minimum 54g mięsa wieprzowego i 14g mięsa wołowego) 60 kg
63 Salceson wieprzowo-drobiowy, parzony (mięso z głów wieprzowych minimu 58%, mięso drobiowe mechanicznie oddzielone minimum 10%) 80 kg
64 Schab pieczony, produkt wysokodajny, wieprzowy (mająca w składzie minimum 65% surowego schabu) 120 kg
65 Schab w przyprawach; produkt wędzony, parzony (mający w składzie minimum 60% surowego schabu) 70 kg
66 Schab wp surowy b/k (vacum) 250 kg
67 Schab wędzony wysokogatunkowy (mająca w składzie minimum 90% mięsa) 100 kg
68 Serdelki wieprzowe 100 kg
69 Słonina surowa bez skóry 60 kg
70 Szynka wieprzowa wędzona,parzona, pieczona (mająca w składzie min. 99% mięsa) 90 kg
71 Szynka wieprzowa gotowana, wysokodajna (mająca w składzie min. 65% mięsa) 90 kg
72 Szynka wieprzowa tradycyjna, wędzona, wysokodajna (mająca w składzie minimum 97% mięsa) 70 kg
73 Szynka drobiowa konserwowa, produkt blokowy, grubo rozdrobniony (mająca w składzie minimum 65% mięsa) 40 kg
74 Szynka wieprzowa konserwowa, produkt blokowy, grubo rozdrobniony (mająca w składzie minimum 65% mięsa) 50 kg
75 Szynka wp surowa b/k (vacum) 360 kg
76 Udziec z indyka surowy z/k i skórą (vacum) 80 kg
77 Udziec z kurczaka surowy 80 kg
78 Udziec wołowy b/k (vacum) 100 kg
79 Wątróbka drobiowa 105 kg
80 Żołądki z indyka (vacum) 120 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji i powiększenie ilości realizacji dostaw: do 20% wartości określonej w umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie. 1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 150 tys. zł (sto pięćdziesiąt
tysięcy złotych) rocznym obrotem gospodarczym za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres – zgodnie z załącznikiem nr 7
do niniejszej SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby warunek określony w pkt. 1.3 oceniany będzie łącznie.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w
innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs
danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego
na celu zakłócenie konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7 ustawy Pzp
– zgodnie z Załącznikiem nr 5a do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 7 potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 150 tys. zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) rocznym obrotem gospodarczym za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie stawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu
występującego jako pełnomocnik.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich
nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 5 i 7 ustawy
Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z
treścią rozdziału 13 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu
składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani,
na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w rozdziale XIV przy czym:
6.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XIV pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia,
6.2. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XIV pkt. 1 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane we
wzorze umowy (załączniku nr9 )
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-29