Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa czerwonego, wędlin i konserw dla Stołówek Wojskowych w Warszawie na 2024 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa czerwonego, wędlin i konserw dla Stołówek Wojskowych w Warszawie na 2024 r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d08bf4-7a3e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084833/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy mięsa czerwonego, wędlin i konserw do stołówek Jednostki Wojskowej Nr 3964
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ozjw3964.wp.mil.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ regulamin
korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas
rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 7 i 8 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2024/Z
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 497987,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa czerwonego
4.2.5.) Wartość części: 403176,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 100%
a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt;
b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej, określonej poniżej:
X = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
Cn – cena najkorzystniejszej oferty,
Cb – cena oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin z mięsa czerwonego
4.2.5.) Wartość części: 82634,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 100%
a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt;
b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej, określonej poniżej:
X = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
Cn – cena najkorzystniejszej oferty,
Cb – cena oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przetworów konserwowych
4.2.5.) Wartość części: 12177,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto – znaczenie 100%
a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 pkt;
b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej, określonej poniżej:
X = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
Cn – cena najkorzystniejszej oferty,
Cb – cena oferty badanej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
17. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego
3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz 1448),
b) zgłosił działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1980);
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
dla I części: 350 000,00 zł,
dla II części: 60 000,00 zł,
dla III części: nie wymaga
b) polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż:
dla I części: 350 000,00 zł,
dla II części: 80 000,00 zł,
dla III części: nie wymaga
Jeżeli dotyczy: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość środków finansowych i/lub zdolności kredytowej/lub polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
3) zdolności technicznej lub zawodowej
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem zamówienia i o wartości nie mniejszej niż:
dla I części 300 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych usług,
dla II części 60 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych usług,
dla III części: nie wymaga.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej i opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentacji.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego dostarczy:
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy;
5) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy odnośnie braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
6) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
7) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
odnośnie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1689) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdz. 18 SWZ
1) dokument potwierdzający dopuszczenie do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1448);
2) dokument potwierdzający zgłoszenie działalności w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1980);
3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum:
dla I części: 350 000,00 zł,
dla II części: 60 000,00 zł,
dla III części: nie wymaga.
4) dowód zawarcia umowy ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż:
dla I części: 350 000,00 zł,
dla II części: 80 000,00 zł,
dla III części: nie wymaga.
wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia.
Jeśli dotyczy: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość środków finansowych i/lub zdolności kredytowej oraz polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
5) wykaz dostaw (minimum 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem zamówienia) wykonana nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 3 i o wartości nie mniejszej niż:
dla I części: 300 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie
tego przedstawi referencje z wykonanych usług,
dla II części: 60 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie
tego przedstawi referencje z wykonanych usług,
dla III części: nie wymaga
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Do wykazu Wykonawca dołącza dowody określające, czy usługa została wykonana należycie (referencje);
6) zobowiązanie Wykonawcy do kontynuacji ubezpieczenia w okresie obowiązywania umowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10
do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z Rozdz. 21 SWZ
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
dla I części: 10 000,00 pln,
dla II części: 2 000,00 pln,
dla III części: nie wymaga.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
3. W wypadku nie wniesienia wadium, wniesienia go w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywania wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą
lub złożenia wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt. 3 ustawy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1
pkt 14 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
11 1010 1010 0029 4513 9120 1000 o jego wniesieniu w terminie decyduje data zaksięgowania środków na rachunek bankowy Zamawiającego;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Rozdz. 7 SWZ i załącznikiem nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15