Dostawa drobiu i produktów drobiowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drobiu i produktów drobiowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-11-29
  • Zamawiający2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00499738
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drobiu i produktów drobiowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142665904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marsa 110

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-470

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2rblog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa-jednostka budżetowa, podsektor rządowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobiu i produktów drobiowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9221884-847c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/2rblog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/2rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę wraz
z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/2rblog.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/210/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i produktów drobiowych dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego w niżej wymienionych ilościach:

1. Noga z kurczaka w ilości 700 kg w tym zamówienie podstawowe 350 kg, zamówienie opcjonalne 350 kg,
2. Podudzie z kurczaka w ilości 160 kg w tym zamówienie podstawowe 80kg, zamówienie opcjonalne 80kg,
3. Filet z piersi kurczaka w ilości 340 kg w tym zamówienie podstawowe 170 kg, zamówienie opcjonalne 170 kg,
4. Skrzydełka z kurczaka w ilości 160kg w tym zamówienie podstawowe 80 kg, zamówienie opcjonalne 80 kg,
5. Filet z piersi indyka w ilości 120 kg w tym zamówienie podstawowe 60kg, zamówienie opcjonalne 60kg,
6. Mięso z udźca indyka w ilości 60kg w tym zamówienie podstawowe 30kg, zamówienie opcjonalne 30kg,
7. Filet z piersi kaczki w ilości 60kg w tym zamówienie podstawowe 30kg, zamówienie opcjonalne 30kg,
8. Udo z kaczki w ilości 40 kg w tym zamówienie podstawowe 20 kg, zamówienie opcjonalne 20 kg,
9. Kurczak tuszka w ilości 120 kg w tym zamówienie podstawowe 60kg, zamówienie opcjonalne 60kg,
10. Wątroba z kurczaka w ilości 50kg w tym zamówienie podstawowe 25kg, zamówienie opcjonalne 25kg,
11. Wątroba z indyka w ilości 50kg w tym zamówienie podstawowe 25kg, zamówienie opcjonalne 25kg,
12. Żołądki z kurczaka w ilości 50kg w tym zamówienie podstawowe 25kg, zamówienie opcjonalne 25kg,
13. Kabanosy drobiowe w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
14. Kiełbasa szynkowa drobiowa w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
15. Parówki z fileta kurczaka w ilości 30kg w tym zamówienie podstawowe 15kg, zamówienie opcjonalne 15kg,
16. Udko drobiowe wędzone w ilości 12kg w tym zamówienie podstawowe 6kg, zamówienie opcjonalne 6 kg,
17. Filet z piersi ind. wędz. w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
18. Szynka drobiowa w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
19. Szynka z indyka w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
20. Mortadela drobiowa w ilości 30kg w tym zamówienie podstawowe 15kg, zamówienie opcjonalne 15kg,
21. Pasztet drobiowy pieczony w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
22. Krakowska drobiowa w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg
23. Filet z piersi kurczaka wędzony w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i produktów drobiowych dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego w niżej wymienionych ilościach:

1. Noga z kurczaka w ilości 700 kg w tym zamówienie podstawowe 350 kg, zamówienie opcjonalne 350 kg,
2. Podudzie z kurczaka w ilości 160 kg w tym zamówienie podstawowe 80kg, zamówienie opcjonalne 80kg,
3. Filet z piersi kurczaka w ilości 340 kg w tym zamówienie podstawowe 170 kg, zamówienie opcjonalne 170 kg,
4. Skrzydełka z kurczaka w ilości 160kg w tym zamówienie podstawowe 80 kg, zamówienie opcjonalne 80 kg,
5. Filet z piersi indyka w ilości 120 kg w tym zamówienie podstawowe 60kg, zamówienie opcjonalne 60kg,
6. Mięso z udźca indyka w ilości 60kg w tym zamówienie podstawowe 30kg, zamówienie opcjonalne 30kg,
7. Filet z piersi kaczki w ilości 60kg w tym zamówienie podstawowe 30kg, zamówienie opcjonalne 30kg,
8. Udo z kaczki w ilości 40 kg w tym zamówienie podstawowe 20 kg, zamówienie opcjonalne 20 kg,
9. Kurczak tuszka w ilości 120 kg w tym zamówienie podstawowe 60kg, zamówienie opcjonalne 60kg,
10. Wątroba z kurczaka w ilości 50kg w tym zamówienie podstawowe 25kg, zamówienie opcjonalne 25kg,
11. Wątroba z indyka w ilości 50kg w tym zamówienie podstawowe 25kg, zamówienie opcjonalne 25kg,
12. Żołądki z kurczaka w ilości 50kg w tym zamówienie podstawowe 25kg, zamówienie opcjonalne 25kg,
13. Kabanosy drobiowe w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
14. Kiełbasa szynkowa drobiowa w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
15. Parówki z fileta kurczaka w ilości 30kg w tym zamówienie podstawowe 15kg, zamówienie opcjonalne 15kg,
16. Udko drobiowe wędzone w ilości 12kg w tym zamówienie podstawowe 6kg, zamówienie opcjonalne 6 kg,
17. Filet z piersi ind. wędz. w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
18. Szynka drobiowa w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
19. Szynka z indyka w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
20. Mortadela drobiowa w ilości 30kg w tym zamówienie podstawowe 15kg, zamówienie opcjonalne 15kg,
21. Pasztet drobiowy pieczony w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg,
22. Krakowska drobiowa w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg
23. Filet z piersi kurczaka wędzony w ilości 20kg w tym zamówienie podstawowe 10kg, zamówienie opcjonalne 10kg

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz.1448 t.j.);
2. Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2023 r. poz.1980 t.j.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art.108 ust.1 oraz art.109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie
z art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej:
1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza
do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub zwierzęcego lub żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego należy załączyć:
a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art.61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023r. poz.1448 t.j.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r.
o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2023 r. poz.872 t.j.)
– jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art.62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz.1448 t.j.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego.

3. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju
o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.

4. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy – na podstawie
art.12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2023 r. poz.1980 t.j.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania:
Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokumentu równoważnego.
Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz.1448 t.j.)
 Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności
i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia. art. 107 ust . 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 780,00 złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych art. 455 ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz w załączniku nr 4 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-29 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 1, Polska. Za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/2rblog.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa worków na odpady komunalne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2024
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEJ KAMERY DO ZDJĘĆ SZYBKICH Z WYPOSAŻENIEM
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI