IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe kadry |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zleceniodawcą a inną niż Zleceniobiorca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I lub II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I lub II stopnia,4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Koordynator projektu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę, o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie listopad 2020 r. – grudzień 2022 r. w wymiarze średnio 80 godz./m-c, a w okresie styczeń 2023 r. – czerwiec 2023 r. w wymiarze średnio 20 godz./m-c Do obowiązków koordynatora projektu będzie należało m.in.:1) odpowiedzialność za prawidłową realizację zadań wynikających z umowy o dofinansowaniu oraz zgodnie z przepisami krajowymi i Unii Europejskiej,2) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,3) koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowania decyzji, organizacja pracy biura projektu,4) podział obowiązków kadry projektu oraz nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,5) nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą,6) nadzór nad rzetelnym sporządzaniem i terminowym przekazaniem Instytucji Pośredniczącej II stopnia wniosków o płatność oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu,7) opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi oraz zatwierdzanie pod względem merytorycznym, legalności, celowości i gospodarności dokonywanych wydatków,8) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych,9) monitorowanie prawidłowego przebiegu projektu,10) nadzór nad promocją projektu,11) planowanie działań i wywiązywania się ze wskaźników,12) organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Sterującego (ZS) oraz Komisji Oceny Wniosków (KOW),13) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego,14) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,15) przedkładanie do zatwierdzenia dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego, monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację,16) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia,17) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,18) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub ekonomiczne,2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych, 3) min. 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu projektów związanych z udzielaniem dotacji na rozwój przedsiębiorczości,4) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)5) min. 2 szkolenia nt. zasad realizacji projektów finansowanych ze środków EFS 2014-2020, 6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,7) znajomość przepisów o pomocy publicznej,8) znajomość obsługi komputera,9) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,10) niekaralność,11) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie listopad 2020 r. – grudzień 2022 r. w wymiarze średnio 80 godz./m-c, a w okresie styczeń 2023 r. – czerwiec 2023 r. w wymiarze średnio 20 godz./m-c.Do obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości będzie należało m.in.:1) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,2) zbieranie, weryfikacja i analiza ilościowych danych w projekcie,3) systematyczne monitorowanie wskaźników i wydatkowania środków,4) sporządzanie formularza SL2014,5) sporządzanie sprawozdania o udzielonej pomocy de minimis,6) sporządzanie wniosków o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego,7) monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację,8) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego,9) uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Sterującego,10) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,11) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,12) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia,13) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,14) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe,2) min. roczny staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych, 3) min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z udzielaniem dotacji na rozwój przedsiębiorczości,4) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)5) min. 2 szkolenia nt. zasad realizacji projektów finansowanych ze środków EFS 2014-2020, 6) znajomość przepisów o pomocy publicznej,7) umiejętność bardzo dobrej obsługi Generatora Wniosków Płatniczych,8) znajomość zasad wypełniania formularza SL2014 oraz systemu SHRiMP,9) znajomość obsługi komputera,10) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,11) niekaralność,12) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Specjalista ds. przyznawania i rozliczania środków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie listopad 2020 r. – grudzień 2022 r. w wymiarze średnio 80 godz./m-c, a w okresie styczeń 2023 r. – czerwiec 2023 r. w wymiarze średnio 20 godz./m-c.Do obowiązków specjalisty ds. przyznawania i rozliczania środków będzie należało m.in.:1) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych wizyt monitorujących, z posiedzeń KOW oraz ze spotkań ZS,2) sporządzanie umów o udzielenie dotacji i wsparcia pomostowego,3) przygotowywanie pism informujących o sposobie rozpatrzenia wniosków,4) przygotowywanie dokumentów do wypłaty środków, ewentualna windykacja nienależnie pobranych środków,5) wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis,6) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,7) monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację, 8) przygotowanie danych finansowych niezbędnych do aktualizacji harmonogramu płatności z zachowaniem terminu wg zasad określonych w dokumentach programowych,9) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego,10) uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Sterującego,11) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,12) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia,13) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,14) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe,2) min. roczny staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych, 3) min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z udzielaniem dotacji na rozwój przedsiębiorczości,4) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)5) min. 2 szkolenia nt. zasad realizacji projektów finansowanych ze środków EFS 2014-2020,6) znajomość przepisów o pomocy publicznej,7) znajomość zasad wypełniania formularza SL2014,8) znajomość obsługi komputera,9) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,10) niekaralność,11) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Specjalista ds. zamówień publicznych i szkoleń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresach:- styczeń – marzec 2021 r.- styczeń – marzec 2022 r. w wymiarze 60 godz./m-c.Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych i szkoleń będzie należało m.in.:1) szacowanie wartości przedmiotu zamówienia,2) przygotowywanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Gołdapi, w tym przetargów nieograniczonych,3) opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), ogłoszenia o zamówieniu i o udzieleniu zamówienia,4) sporządzanie umów na świadczenie usług szkoleniowych,5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu zaistnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ w związku z realizacją projektu,6) ocena ofert,7) informowanie wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty,8) ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania,9) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych postępowań,10) udział w pracach komisji przetargowej,11) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,12) kontrola dokumentów pod względem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych,13) nadzór nad jakością szkoleń,14) przeprowadzanie wizyt monitorujących w miejscu prowadzenia szkoleń,15) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,16) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,17) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,18) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,19) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe,2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)4) min. 2 szkolenia nt. zasad udzielania zamówień publicznych5) znajomość obsługi komputera,6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,7) niekaralność,8) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Doradca zawodowy – praca w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń – luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Doradca zawodowy - praca w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń – luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Doradca zawodowy - praca w Olecku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń – luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Doradca zawodowy - praca w Gołdapi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń – luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w miesiącach styczeń 2021 r., luty 2021r., styczeń 2022, luty 2022r., w wymiarze czasu pracy 20 godz/m-c.Do obowiązków Pracownika biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku będzie należało m.in.:1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do biura,2) przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,3) przeprowadzenie oceny formalnej formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,4) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,5) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie minimum średnie,2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych, 3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w miesiącach styczeń 2021 r., luty 2021r., styczeń 2022, luty 2022r., w wymiarze czasu pracy 20 godz/m-c.Do obowiązków Pracownika biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku będzie należało m.in.:1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do biura,2) przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,3) przeprowadzenie oceny formalnej formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,4) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,5) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie minimum średnie,2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych, 3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie: styczeń 2021 r., luty 2021 r., styczeń 2022, luty 2022 r. w wymiarze czasu pracy 8 godz./m-c.Do obowiązków Pracownika biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku będzie należało m.in.:1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do biura,2) przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,3) przeprowadzenie oceny formalnej formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,4) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,5) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.Wymagania:1) wykształcenie minimum średnie,2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych, 3) znajomość obsługi komputera,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność,6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Członek Komisji Oceny Wniosków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę o dzieło.Do obowiązków Członka Komisji Oceny Wniosków będzie należało m.in.:1) luty - marzec 2021 r., luty - marzec 2022 r. ocena merytoryczna po 25 biznesplanów dla części 12 i 13, ocena 24 biznesplanów dla części 14.2) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,3) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,4) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,5) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe,2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów EFS,3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)4) znajomość obsługi komputera,5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6) niekaralność,7) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Członek Komisji Oceny Wniosków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę o dzieło.Do obowiązków Członka Komisji Oceny Wniosków będzie należało m.in.:1) luty - marzec 2021 r., luty - marzec 2022 r. ocena merytoryczna po 25 biznesplanów dla części 12 i 13, ocena 24 biznesplanów dla części 14.2) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,3) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,4) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,5) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe,2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów EFS,3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)4) znajomość obsługi komputera,5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6) niekaralność,7) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Członek Komisji Oceny Wniosków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę o dzieło.Do obowiązków Członka Komisji Oceny Wniosków będzie należało m.in.:1) luty - marzec 2021 r., luty - marzec 2022 r. ocena merytoryczna po 25 biznesplanów dla części 12 i 13, ocena 24 biznesplanów dla części 14.2) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,3) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,4) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,5) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.Wymagania:1) wykształcenie wyższe,2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów EFS,3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)4) znajomość obsługi komputera,5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6) niekaralność,7) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa brutto |
60,00 |
Doświadczenie zawodowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: