Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123769100
1.5.8.) Numer faksu: 123769120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcp.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08a905ef-df95-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078409/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 - 2027. Pomoc Techniczna.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08a905ef-df95-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Podstawowym narzędziem komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
W przypadku problemów technicznych lub awarii w jej funkcjonowaniu , zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów
elektronicznych, z wyjątkiem składania i wycofywania ofert, zapytań o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości”). Elektroniczna skrzynka podawcza: /MCP/przetargi lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@mcp.malopolska.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani nie wymaga logowania. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;
we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP;
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości w 2024 r.”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie artykułu 275 punkt 1 ustawy Pzp, znak referencyjny: NO.271.1.2024;
odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 roku, pozycja 1605 z późn. zm.), dalej: „ustawa Pzp” oraz uprawnione organy kontrolne;
Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z w Artykule 82 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej; (Dz. U. UE. L. z 2021 r. Nr 231, z późn. zm.) - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych;
obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NO.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 188400,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji szkolenia wyjazdowego dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027 oraz z
projektu zintegrowanego LIFE EKOMAŁOPOLSKA – „Wdrażanie Regionalnego Planu Działań dla Klimatu i Energii dla województwa małopolskiego”, współfinansowanego ze środków instrumentu finansowego LIFE w ramach środków Unii Europejskiej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (z budżetu Województwa Małopolskiego) oraz z budżetu województwa małopolskiego na 2024 rok.
Nabywana usługa szkoleniowa ma charakter usługi kształcenia zawodowego pracowników i jest w całości finansowana ze środków publicznych.
Temat szkolenia:
1. Dzień: Konflikt interesów w kontekście funduszy unijnych wdrażanych w latach 2021 - 2027.
2. Dzień: Szkolenie wewnętrzne. Tworzenie dostępnych dokumentów i treści publikowanych w Internecie.
Liczba uczestników: maksymalnie 157 pracowników, nie mniej niż 130 pracowników.
Zastrzeżenie: Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, informując o tym Wykonawcę na pięć dni przed wykonaniem usługi.
Liczba grup: 1 grupa szkoleniowa, złożona ze wszystkich uczestników szkolenia.
Liczba godzin: 7 godzin dydaktycznych z tematu: dzień pierwszy - Konflikt interesów w kontekście funduszy unijnych wdrażanych w latach 2021 - 2027, dzień drugi: szkolenie wewnętrzne, 5 godzin dydaktycznych z zakresu Tworzenie dostępnych dokumentów i treści publikowanych w Internecie.
1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Termin realizacji: 23-24 maja 2024 r., dwa dni szkoleniowe.
Miejsce szkolenia: hotel/obiekt konferencyjny, minimum trzygwiazdkowy, poza granicami miasta Krakowa, na terenie województwa małopolskiego. Całe zadanie musi być zrealizowane zgodnie z harmonogramem, w obrębie jednego obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-23 do 2024-05-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty za kryterium Cena (K1) zostaną obliczone według wzoru: K1 = Najniższa cena spośród złożonych ofert/Cena oferty rozpatrywanej*100* 60%. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w
kryterium Cena wynosi 60 punktów.
2. Punkty za kryterium (K2) Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie, zwaną dalej także trenerem lub trenerką.
Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie będą oceniane na podstawie:
- doświadczenia w prowadzeniu wykładów, które posiada osoba wskazana w ofercie.
Jeśli osoba prowadząca szkolenie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła wykłady dla studentów studiów stacjonarnych lub studiów niestacjonarnych lub słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu objętego programem szkolenia i/lub tematami związanymi z realizacją lub kontrolą projektów współfinansowanych przez Unię Europejską i/lub tematami wyłudzania środków Unii Europejskiej, to Wykonawca otrzyma 10 punktów, gdy wraz z ofertą złoży dokument/dokumenty wystawione przez uczelnię wyższą potwierdzające to doświadczenie.
- doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, (z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w okresie, w którym ta osoba była lub jest zatrudniona), na podstawie liczby szkoleń z tematów objętych programem szkolenia i/lub tematami związanymi z realizacją lub kontrolą projektów współfinansowanych przez Unię Europejską i/lub tematami wyłudzania środków Unii Europejskiej, które osoba wskazana w ofercie przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że Wykonawca dołączy do wykazu szkoleń dokumenty, potwierdzające należyte ich wykonanie przez trenera lub trenerkę.
Wykaz szkoleń podlegających ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca otrzyma 1 punkt, za każde przeprowadzone szkolenie, maksymalnie za dwadzieścia szkoleń, z tematu objętego programem szkolenia wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że szkolenie przeprowadzone przez trenera lub trenerkę szkolenia, wskazanego w ofercie, zostało przez nią/niego wykonane należycie.
Łączna maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie wynosi 30 punktów, w tym:
10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu wykładów z zakresu objętego szkoleniem,
20 punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego programem szkolenia.
3. Punkty za kryterium (K3) Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa.
Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa należy podać w tabeli znajdującej się w formularzu oferty, zgodnie z
instrukcją tam zawartą. załączniku nr 2 do SWZ.
Standard hotelu/obiektu należy podać zgodnie z Ewidencją Obiektów Hotelarskich prowadzoną przez Marszałka Województwa
Małopolskiego, według stanu aktualnego na dzień składania ofert.
Liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium „Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana
usługa” wynosi maksymalnie 10 punktów.
Szczegółowy opis kryteriów oceny znajduje się w Rozdziale 18. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje Wykonawcy, następujące warunki udziału w postępowaniu, które powinien spełnić, aby móc biegać się o udzielenie zamówienia:
1. Posiadanie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie posiadał, aktualny na dzień składania ofert, wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 roku, o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 roku, pozycja 2211 z późn. zm.).
Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie wydruku, który pobierze, po otwarciu ofert, ze strony internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego: https://ewidencja.ufg.pl/ewidencja/obywatel/ksiegi.
2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą (wykładowcą lub trenerem lub trenerką szkolenia), która: posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub warsztatów szkoleniowych dla osób dorosłych, z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w okresie, w którym ta osoba była lub jest zatrudniona, związanych z programem szkolenia i/lub tematami związanymi z realizacją lub kontrolą projektów współfinansowanych przez Unię Europejską i/lub tematami wyłudzania środków Unii Europejskiej i w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert prowadziła szkolenia z tego zakresu.
Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty składanej w odpowiedzi o zamówieniu, wykonawca dołącza oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Szczegółowe informacje podano w rozdziale 7. Specyfikacji Warunków zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty składanej w odpowiedzi o zamówieniu, wykonawca dołącza oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Szczegółowe informacje podano w rozdziale 7. Specyfikacji Warunków zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w formie dokumentu pod nazwą "Doświadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia". Do oświadczenia wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające doświadczenie posiadane przez osobę wskazaną do prowadzenia szkolenia.
Uwaga. Wykonawca, który składa ofertę, nie może sam potwierdzić, że osoba wskazana do prowadzenia szkolenia wykonała pracę lub usługę lub prawidłowo przeprowadziła szkolenie dla innego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki
cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 7 Zmiana warunków realizacji umowy
1.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować usługę szkolenia w miejscu wskazanym w § 2 ust. 3 umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca realizacji usługi, przed rozpoczęciem realizacji usługi, w razie zaistnienia działania tak zwanej siły wyższej, to jest wojny, pożaru, zalania, klęski żywiołowej, strajków a także ograniczenia wprowadzanego przez odpowiednie organy w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludności, właściwe dla miejsca i terminu realizacji szkolenia, w tym związanego z ewentualnym stanem zagrożenia epidemicznego, i tym podobne.
3.Zmiana miejsca realizacji usługi, o którym mowa w ust. 1, będzie możliwa jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy, uzasadniony wystąpieniem przyczyn wskazanych w ust. 2 i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
4.Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy wskazane miejsce realizacji usługi będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji warunków zamówienia, a standard wskazanego hotelu lub obiektu nie będzie gorszy od standardu hotelu lub obiektu wskazanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy i w § 2 ust. 3 umowy, podlegającego ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.
5.W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień ust. 3 i 4 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Zapisy § 11 ust. 3 mają zastosowanie.
§ 8 Zmiana, zastępstwo, osoby prowadzącej szkolenie
1.Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do przeprowadzenia szkolenia jako trenera lub trenerkę szkolenia, osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy.
2.Zmiana, rozumiana także jako zastępstwo, osoby, o której mowa w ust. 1, po podpisaniu niniejszej umowy, będzie możliwa jedynie na wniosek Wykonawcy, uzasadniony szczególnymi, obiektywnymi okolicznościami. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
3.Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy osoba wskazana na zastępstwo będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie spełniające warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji warunków zamówienia, w tym będzie spełniała wymóg realizacji szkoleń w liczbie nie mniejszej niż osoba wskazana w ofercie Wykonawcy do przeprowadzenia szkolenia. Wymóg ten dotyczy wykazu szkoleń ocenianych przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert, określonych w z załączniku nr 4 do Specyfikacji warunków zamówienia i dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na zastępstwo wykonała te szkolenia należycie. Trener lub trenerka wskazana na zastępstwo wykonuje szkolenie w zakresie i na warunkach określonych w umowie.
4.W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień ust. 2 i 3 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Zapisy § 11 ust. 3 mają zastosowanie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia. Link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-08a905ef-df95-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 10 i 15 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-20