Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych
z logo KNF, UKNF oraz CEDUR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych
z logo KNF, UKNF oraz CEDUR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af1d43a-cf11-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CEDUR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4af1d43a-cf11-11ee-a3b5-e25d731b0da9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformy e-Zamówienia w zakładce »Komunikacja«
oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przygotowuje ofertę na
Formularza ofertowego udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
Zalogowany Wykonawca używając przycisku »Wypełnij« widocznego pod »Formularzem ofertowym«, jest zobowiązany do
zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji
dotyczących wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i
podpisana podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Sposób
złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w „Instrukcji
interaktywnej” pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.68.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ I:
1) 50 szt. granatowych okładek na dokumenty A4 z wytłoczonym logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania,
2) 500 szt. teczek konferencyjnych z logo KNF, szerokość grzbietu 15 mm (składanych z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z 3 stron), wraz z wizualizacją znakowania,
3) 500 szt. teczek konferencyjnych z logo UKNF, szerokość grzbietu 15 mm (składanych
z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z 3 stron), wraz z wizualizacją znakowania,
4) 100 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 220x80x240 wraz z wizualizacją znakowania,
5) 200 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 240x100x350 wraz z wizualizacją znakowania,
6) 200 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 350x80x230 wraz z wizualizacją znakowania,
7) 100 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 400x100x300 wraz z wizualizacją znakowania,
8) 2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania,
9) 2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,
10) 5 tys. szt. długopisów białych aluminiowych z logo KNF lub UKNF, z trwałym mocowaniem gumowej końcówki, wraz z wizualizacją znakowania,
11) 5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze białym (lakier), wraz z wizualizacją znakowania,
12) 4,5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze niebieskim (lakier), wraz z wizualizacją znakowania,
13) 3 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze zielonym (lakier), wraz z wizualizacją znakowania,
14) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF format A5, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,
15) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo UKNF format A5, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,
16) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF format A4, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,
17) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo UKNF format A4, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,
18) 300 szt. notesów konferencyjnych z logo KNF format A4, okładka w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,
19) 300 szt. notesów konferencyjnych z logo UKNF format A4, okładka w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,
20) 300 szt. notesów tzw. memo stick (z możliwością naklejenia po krótszym boku), format: A6 (+/- 0,5 cm), 25 kartkowe, białe z granatowym logo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,
21) 300 szt. notesów skóropodobnych A5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczonym logo KNF lub UKNF na okładce, wraz z wizualizacją znakowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II
1) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) z logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR, wraz z wizualizacją znakowania
2) 700 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze naturalnym z nadrukiem (sitodruk) logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR, wraz z wizualizacją znakowania
3) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania
4) 500 szt. toreb płóciennych stebnowananych w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) z nadrukiem (sitodruk) logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III
1) 70 szt. plecaków na laptopy z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,
2) 25 szt. toreb na laptopy z logo KNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,
3) 50 szt. toreb na laptopy z logo UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,
4) 100 szt. hubów USB w kolorze białym z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania,
5) 100 szt. słuchawek bezprzewodowych białych z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym na stacji dokującej, wraz z wizualizacją znakowania,
6) 200 szt. aluminiowych głośników bezprzewodowych w kolorze granatowym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,
7) 100 szt. bezprzewodowych wykrywaczy kluczy w kolorze białym z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania,
8) 100 szt. pendriwów USB 3.0, 32 GB z grawerowanym logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,
9) 50 szt. powerbanków z opcją ładowania indukcyjnego w kolorze czarnym, granatowym lub białym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym lub granatowym, wraz z wizualizacją znakowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV
1) 100 szt. parasoli automatycznych długich, wersja męska z logo KNF lub UKNF, zagięta rączka, wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
2) 100 szt. parasoli automatycznych, wersja damska składana „do torebki” z logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
3) 200 szt. bidonów na wodę z wkładem na lód/owoce z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania
4) 100 szt. termosów 0,5 l w kolorze srebrnym z termometrem, z wygrawerowanym logo KNF lub UKNF o pojemność 400-450 ml, wraz z wizualizacją znakowania
5) 100 szt. kubów termicznych z wygrawerowanym logo KNF lub UKNF o pojemności 400 ml - 470 ml, wraz z wizualizacją znakowania
6) 30 szt. saszetek zapinanych w pasie w kolorze granatowym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania
4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V
1) 140 szt. koszulek T-shirt w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) lub białym, fason damski taliowany z białym logo lub granatowym, na lewej piersi: sygnet KNF lub UKNF lub logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą sitodruku, wraz z wizualizacją znakowania
2) 180 szt. koszulek T-shirt w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) lub białym, fason męski z białym logo lub granatowym, na lewej piersi: sygnet KNF lub UKNF lub logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą sitodruku, wraz z wizualizacją znakowania
3) 80 szt. koszulek Polo w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), fason męski z haftowanym białym logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą haftowania, wraz z wizualizacją znakowania
4) 80 szt. koszulek Polo w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), fason damski z haftowanym białym logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą haftowania, wraz z wizualizacją znakowania
5) 50 szt. bluz typu softshell w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), kaptur na zamek, z nadrukiem logo KNF lub UKNF w kolorze białym, fason: damski, wraz z wizualizacją znakowania
6) 50 szt. bluz typu softshell w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), kaptur na zamek, z nadrukiem logo KNF lub UKNF w kolorze białym, fason: męski, wraz z wizualizacją znakowania
7) 50 szt. bluz ciepłych z kapturem i kieszenią typu kangur unisex z haftowanym logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania
4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla części I
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 2 000,00 zł brutto, polegające na dostawie długopisów - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 2000 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż długopis - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części I - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 200 szt., o łącznej wartości 5 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa długopisów była częścią większego zamówienia, wartość dostawy długopisów w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części II
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na kwotę, co najmniej 2 000 zł brutto każde zamówienie, polegającego na dostawie dowolnego rodzaju materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród materiałów wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części II - z naniesionym nadrukiem w liczbie co najmniej 200 szt. materiałów łącznie w ramach jednego zamówienia.
Jeżeli dostawa worków/plecaków albo toreb płóciennych była częścią większego zamówienia, wartość dostawy worków/plecaków albo toreb płóciennych w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części III
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł brutto, polegające na dostawie plecaków na laptopa albo toreb na laptopa - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 50 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż plecak na laptopa albo torba na laptopa - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części III - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 3 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa plecaków na laptopa albo toreb na laptopa była częścią większego zamówienia, wartość dostawy plecaków na laptopa albo toreb na laptopa w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części IV
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 2 000,00 zł brutto, polegające na dostawie kubków termicznych albo termosów - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 200 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż kubek termiczny albo termos - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części IV - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 2 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa kubków termicznych albo termosów była częścią większego zamówienia, wartość dostawy kubków termicznych albo termosów w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.
Dla części V
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł brutto, polegające na dostawie bluz z haftowanym logo w liczbie co najmniej 50 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż bluza z haftowanym logo - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części V - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 3 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa bluz z haftowanym logo była częścią większego zamówienia, wartość dostawy bluz z haftowanym logo w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma E-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni