Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF, UKNF...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF, UKNF oraz CEDUR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-03-27
  • ZamawiającyUrząd Komisji Nadzoru Finansowego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00241761
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych
z logo KNF, UKNF oraz CEDUR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych
z logo KNF, UKNF oraz CEDUR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af1d43a-cf11-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo KNF oraz CEDUR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4af1d43a-cf11-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformy e-Zamówienia w zakładce »Komunikacja«
oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przygotowuje ofertę na
Formularza ofertowego udostępnionym przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
Zalogowany Wykonawca używając przycisku »Wypełnij« widocznego pod »Formularzem ofertowym«, jest zobowiązany do
zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji
dotyczących wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i
podpisana podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Sposób
złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w „Instrukcji
interaktywnej” pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.68.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I:

1) 50 szt. granatowych okładek na dokumenty A4 z wytłoczonym logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania,

2) 500 szt. teczek konferencyjnych z logo KNF, szerokość grzbietu 15 mm (składanych z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z 3 stron), wraz z wizualizacją znakowania,

3) 500 szt. teczek konferencyjnych z logo UKNF, szerokość grzbietu 15 mm (składanych
z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z 3 stron), wraz z wizualizacją znakowania,

4) 100 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 220x80x240 wraz z wizualizacją znakowania,

5) 200 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 240x100x350 wraz z wizualizacją znakowania,

6) 200 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 350x80x230 wraz z wizualizacją znakowania,

7) 100 szt. toreb białych z logo KNF lub UKNF (kolor granatowy) z adresem www.knf.gov.pl na dole torby (kolor granatowy), rozmiar torby (mm): 400x100x300 wraz z wizualizacją znakowania,

8) 2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo KNF, wraz z wizualizacją znakowania,

9) 2 tys. szt. długopisów aluminiowych w kolorze granatowym metalicznym z logo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,

10) 5 tys. szt. długopisów białych aluminiowych z logo KNF lub UKNF, z trwałym mocowaniem gumowej końcówki, wraz z wizualizacją znakowania,

11) 5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze białym (lakier), wraz z wizualizacją znakowania,

12) 4,5 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze niebieskim (lakier), wraz z wizualizacją znakowania,

13) 3 tys. szt. ołówków automatycznych z logo KNF lub UKNF, zaostrzonych z gumką, z materiału drewnopodobnego, w kolorze zielonym (lakier), wraz z wizualizacją znakowania,

14) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF format A5, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,

15) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo UKNF format A5, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,

16) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo KNF format A4, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,

17) 1 tys. szt. notesów konferencyjnych białych z logo UKNF format A4, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,

18) 300 szt. notesów konferencyjnych z logo KNF format A4, okładka w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,

19) 300 szt. notesów konferencyjnych z logo UKNF format A4, okładka w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania przodu notesu oraz kartki wewnętrznej,

20) 300 szt. notesów tzw. memo stick (z możliwością naklejenia po krótszym boku), format: A6 (+/- 0,5 cm), 25 kartkowe, białe z granatowym logo UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,

21) 300 szt. notesów skóropodobnych A5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczonym logo KNF lub UKNF na okładce, wraz z wizualizacją znakowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
1) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) z logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR, wraz z wizualizacją znakowania

2) 700 szt. toreb płóciennych stebnowanych w kolorze naturalnym z nadrukiem (sitodruk) logo kampanii GMW (full color) oraz logo CEDUR, wraz z wizualizacją znakowania

3) 500 szt. worków/plecaków płóciennych z nadrukiem (sitodruk) logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania

4) 500 szt. toreb płóciennych stebnowananych w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) z nadrukiem (sitodruk) logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
1) 70 szt. plecaków na laptopy z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,

2) 25 szt. toreb na laptopy z logo KNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,

3) 50 szt. toreb na laptopy z logo UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,

4) 100 szt. hubów USB w kolorze białym z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania,

5) 100 szt. słuchawek bezprzewodowych białych z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym na stacji dokującej, wraz z wizualizacją znakowania,

6) 200 szt. aluminiowych głośników bezprzewodowych w kolorze granatowym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania,

7) 100 szt. bezprzewodowych wykrywaczy kluczy w kolorze białym z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania,

8) 100 szt. pendriwów USB 3.0, 32 GB z grawerowanym logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania,

9) 50 szt. powerbanków z opcją ładowania indukcyjnego w kolorze czarnym, granatowym lub białym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym lub granatowym, wraz z wizualizacją znakowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV
1) 100 szt. parasoli automatycznych długich, wersja męska z logo KNF lub UKNF, zagięta rączka, wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
2) 100 szt. parasoli automatycznych, wersja damska składana „do torebki” z logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją nadruku oraz wykonaniem nadruku próbnego na jednym egzemplarzu parasola
3) 200 szt. bidonów na wodę z wkładem na lód/owoce z logo KNF lub UKNF w kolorze granatowym, wraz z wizualizacją znakowania
4) 100 szt. termosów 0,5 l w kolorze srebrnym z termometrem, z wygrawerowanym logo KNF lub UKNF o pojemność 400-450 ml, wraz z wizualizacją znakowania
5) 100 szt. kubów termicznych z wygrawerowanym logo KNF lub UKNF o pojemności 400 ml - 470 ml, wraz z wizualizacją znakowania
6) 30 szt. saszetek zapinanych w pasie w kolorze granatowym z logo KNF lub UKNF w kolorze białym, wraz z wizualizacją znakowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V

1) 140 szt. koszulek T-shirt w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) lub białym, fason damski taliowany z białym logo lub granatowym, na lewej piersi: sygnet KNF lub UKNF lub logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą sitodruku, wraz z wizualizacją znakowania

2) 180 szt. koszulek T-shirt w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym) lub białym, fason męski z białym logo lub granatowym, na lewej piersi: sygnet KNF lub UKNF lub logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą sitodruku, wraz z wizualizacją znakowania

3) 80 szt. koszulek Polo w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), fason męski z haftowanym białym logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą haftowania, wraz z wizualizacją znakowania

4) 80 szt. koszulek Polo w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), fason damski z haftowanym białym logo KNF lub UKNF, znakowanie metodą haftowania, wraz z wizualizacją znakowania

5) 50 szt. bluz typu softshell w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), kaptur na zamek, z nadrukiem logo KNF lub UKNF w kolorze białym, fason: damski, wraz z wizualizacją znakowania

6) 50 szt. bluz typu softshell w kolorze granatowym (jak logo KNF/UKNF lub zbliżonym), kaptur na zamek, z nadrukiem logo KNF lub UKNF w kolorze białym, fason: męski, wraz z wizualizacją znakowania

7) 50 szt. bluz ciepłych z kapturem i kieszenią typu kangur unisex z haftowanym logo KNF lub UKNF, wraz z wizualizacją znakowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla części I

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 2 000,00 zł brutto, polegające na dostawie długopisów - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 2000 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż długopis - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części I - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 200 szt., o łącznej wartości 5 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa długopisów była częścią większego zamówienia, wartość dostawy długopisów w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części II

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na kwotę, co najmniej 2 000 zł brutto każde zamówienie, polegającego na dostawie dowolnego rodzaju materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród materiałów wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części II - z naniesionym nadrukiem w liczbie co najmniej 200 szt. materiałów łącznie w ramach jednego zamówienia.
Jeżeli dostawa worków/plecaków albo toreb płóciennych była częścią większego zamówienia, wartość dostawy worków/plecaków albo toreb płóciennych w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części III
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł brutto, polegające na dostawie plecaków na laptopa albo toreb na laptopa - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 50 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż plecak na laptopa albo torba na laptopa - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części III - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 3 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa plecaków na laptopa albo toreb na laptopa była częścią większego zamówienia, wartość dostawy plecaków na laptopa albo toreb na laptopa w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części IV

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 2 000,00 zł brutto, polegające na dostawie kubków termicznych albo termosów - z naniesionym znakowaniem w liczbie co najmniej 200 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż kubek termiczny albo termos - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części IV - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 2 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa kubków termicznych albo termosów była częścią większego zamówienia, wartość dostawy kubków termicznych albo termosów w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 2 000,00 zł brutto.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.

Dla części V

- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zamówienia:
- 1 zamówienie na kwotę, co najmniej 5 000,00 zł brutto, polegające na dostawie bluz z haftowanym logo w liczbie co najmniej 50 szt.
oraz
- 1 zamówienie polegające na dostawie - innych niż bluza z haftowanym logo - rodzajów materiałów promocyjno-konferencyjnych spośród wskazanych w katalogu z pkt 3.3. dla części V - z naniesionym nadrukiem lub znakowaniem w liczbie co najmniej po 100 szt., o łącznej wartości 3 000,00 zł brutto.
Jeżeli dostawa bluz z haftowanym logo była częścią większego zamówienia, wartość dostawy bluz z haftowanym logo w ramach tego zamówienia musi być nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaganie to musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma E-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę 3 tablic informacyjnych z logo - Siedlce
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 3 tablic informacyjnych z logo. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI