Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Wisznice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-580
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48833782102
1.5.8.) Numer faksu: +48833782039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wisznice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1f6fc90-9dba-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000740/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu "Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wisznice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wisznice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:– elektronicznie na adres e-mail: gmina@wisznice.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wisznice.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Upoważnionymi pracownikami do kontaktów z Wykonawcami są:− w zakresie zgodności zapisów SWZ z ustawą Pzp – Krzysztof Wierzchowski – Inspektor ds.Zamówień Publicznych i Drogownictwa,− w zakresie przedmiotu zamówienia i warunków umowy – Dariusz Gromisz – Inspektor ds. Promocji Gminy i obsługi Rady Gminy, fax. (83) 378 20 39, e-mail: gmina@wisznice.pl, dgromisz@wisznice.pl lub kwierzchowski@wisznice.pl, Gmina Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7:30 - 15:30 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Urzędu Gminy Wisznice; https://wisznice.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wisznice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice;2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, tel. 83-378-21-02, e-mail: gmina@wisznice.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Wisznice oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PG.271.1.2021.EJP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 56800,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych indywidualnych usług doradczych w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”. Uczestnikami projektu są osoby fizyczne w wieku 30 lat i więcej z terenu gmin Doliny Zielawy oraz poz. Gmin pow. Bialskiego, parczewskiego i m. Biała Podlaska, które w 2020 r. pozostawały bez pracy lub znajdowały się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, a w grudniu 2020 roku rozpoczęły działalność gospodarczą.2. Zamawiający udziela zamówienia w następującym zakresie: Świadczenie usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 50 uczestników projektu, mające na celu rozwiązywanie indywidualnych problemów występujących w prowadzeniu firmy, analizowanie poprawy rentowności firmy, poszukiwanie nowych profili działalności i rynków zbytu, efektywne wykorzystanie dotacji, pomoc w efektywnym wykorzystaniu wsparcia finansowego wspomagająca rozwój działalności gospodarczej. Indywidualne spotkania dla każdego uczestnika projektu (maksymalnie 12 godz. zegarowych/os. x 50 osób, łącznie maksymalnie 600 godzin zegarowych usługi w wymienionym zakresie tematycznym, w początkowym okresie prowadzenia działalności przez UP). Możliwa jest mniejsza liczba godzin doradczych. Liczba godzin doradztwa uzależniona jest od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.Łączna liczba osób objętych indywidualnym doradztwem specjalistycznym: 50 osób.Łączna liczba godz. zegarowych indywidualnego doradztwa specjalistycznego: maksymalnie 600 godz.3. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 79400000-8 – Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne4. Zamówienie składa się z jednej części, a jego przedmiotem jest „Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” tj.: Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa specjalistycznego.Przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 50 uczestników projektu w wymiarze łącznie max. 600 godz. W ramach prowadzonego postępowania wyłoniony zostanie do realizacji jeden doradca/ jeden podmiot gospodarczy, przeprowadzający doradztwo. Przewiduje się możliwość zmiany przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego, gdy ze względu na okoliczności niezależne od stron, w tym szczególności obowiązujący na terenie gminy Wisznice stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii oraz odrębnych przepisów dotyczących szczególnych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Celem doradztwa jest wsparcie uczestników projektu mające na celu rozwiązywanie indywidualnych problemów występujących w prowadzeniu firmy, analizowanie poprawy rentowności firmy, poszukiwanie nowych profili działalności i rynków zbytu. Doradztwo zostanie zrealizowane stacjonarnie w Wisznicach w salach Urzędu Gminy w godzinach pracy urzędu. Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z własnego laptopa na potrzeby realizacji doradztwa. Doradca jest zobowiązany do podjęcia wykonania indywidualnej usługi doradczej o charakterze specjalistycznym w przeciągu 3 dni roboczych od momentu dokonania zgłoszenia problemu przez uczestnika projektu.Powyższe zadanie realizowane będzie w oparciu o faktycznie zrealizowaną liczbę godzin doradczych. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu przeprowadzenia mniejszej liczby godzin doradczych, niż przewidywana w pkt. 2, w szczególności o zapłatę za ilość godzin doradczych stanowiącą różnicę między maksymalną ilością godzin wskazaną w zapytaniu, a ilością godzin rzeczywiście zrealizowaną na podstawie zlecenia Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji doradztwa (karty doradztwa – zgodne ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, karty czasu pracy)5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy Załącznik Nr 8 do SWZ.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.7. Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie tą część zamówienia oraz o ile są mu znane podał nazwy tych podwykonawców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne