IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena (brutto) |
60,00 |
doświadczenie osoby pełniącej dyżur |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:1) zmiany wynagrodzenia: 1. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług:- zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie,- zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia,- do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od towarów i usług,- zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług.2. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność, - obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów ppkt 5.,- wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób, które bezpośrednio wykonują zamówienie (o kwotę różnicy między kwotą minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej obowiązującej w dniu złożenia oferty, a kwotą minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej wynikającej ze zmienionych przepisów, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej),3. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność, obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów ppkt 5., wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia jedynie o różnicę między kosztami ponoszonymi przez Wykonawcę z tytułu podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne dotychczas i po zmianie przepisów,4. w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych: jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność, obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów ppkt 5., wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia jedynie o różnicę między kosztami ponoszonymi przez Wykonawcę z tytułu gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych dotychczas i po zmianie,5. W celu dokonania zmian umowy, o których mowa powyżej w poz. 1) ppkt 2., 3. i 4. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów o osobami, które bezpośrednio wykonują zamówienie, dokumenty/deklaracje ZUS:- potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia,- określające stopień, w jakim zmiana, o której mowa powyżej w poz. 1) ppkt 2., 3. i 4. wpłynie na wysokość wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-27, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. przez jedną osobę. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia:Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w ElbląguPrzedmiot główny:CPV: 79.43.00.00-7Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania kryzysowegoPrzedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Główne miejsce świadczenia usługi: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu, ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg.2. Zakres zamówienia obejmuje:Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu, w tym:- Pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,- Przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.- Wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.- Utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa. Sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.- Przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.- Uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.- Ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu.- Prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.- Prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,- Wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg.- Obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów aplikacji „Serwer SMS” i „Ostrzegator" oraz programu do prognozowania zagrożeń powodziowych „Mike”.Czynności będą realizowane okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r. -31.12.2023 r. (36 miesięcy) zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Faktyczna liczba realizowanych godzin w okresie 1.01.2021-31.12.2023 w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od: - liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 14 dni w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79430000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena (brutto) |
60,00 |
doświadczenie osoby pełniącej dyżur |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: dot. pkt 4):CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAdata rozpoczęcia: 01 stycznia 2021 r.data zakończenia: 31 grudnia 2023 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. przez jedną osobę. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia:Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w ElbląguPrzedmiot główny:CPV: 79.43.00.00-7Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania kryzysowegoPrzedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Główne miejsce świadczenia usługi: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu, ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg.2. Zakres zamówienia obejmuje:Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu, w tym:- Pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,- Przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.- Wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.- Utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa. Sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.- Przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.- Uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.- Ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu.- Prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.- Prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,- Wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg.- Obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów aplikacji „Serwer SMS” i „Ostrzegator" oraz programu do prognozowania zagrożeń powodziowych „Mike”.Czynności będą realizowane okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r. -31.12.2023 r. (36 miesięcy) zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Faktyczna liczba realizowanych godzin w okresie 1.01.2021-31.12.2023 w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od: - liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 14 dni w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79430000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena (brutto) |
60,00 |
doświadczenie osoby pełniącej dyżur |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. pkt 4):CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAdata rozpoczęcia: 01 stycznia 2021 r.data zakończenia: 31 grudnia 2023 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. przez jedną osobę. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia:Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w ElbląguPrzedmiot główny:CPV: 79.43.00.00-7Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania kryzysowegoPrzedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Główne miejsce świadczenia usługi: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu, ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg.2. Zakres zamówienia obejmuje:Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu, w tym:- Pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,- Przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.- Wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.- Utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa. Sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.- Przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.- Uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.- Ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu.- Prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.- Prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,- Wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg.- Obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów aplikacji „Serwer SMS” i „Ostrzegator" oraz programu do prognozowania zagrożeń powodziowych „Mike”.Czynności będą realizowane okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r. -31.12.2023 r. (36 miesięcy) zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Faktyczna liczba realizowanych godzin w okresie 1.01.2021-31.12.2023 w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od: - liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 14 dni w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79430000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena (brutto) |
60,00 |
doświadczenie osoby pełniącej dyżur |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. pkt 4):CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAdata rozpoczęcia: 01 stycznia 2021 r.data zakończenia: 31 grudnia 2023 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pełnienie dyżuru w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. przez jedną osobę. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia:Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w ElbląguPrzedmiot główny:CPV: 79.43.00.00-7Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania kryzysowegoPrzedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r.-31.12.2023 r. zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Główne miejsce świadczenia usługi: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu, ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg.2. Zakres zamówienia obejmuje:Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu, w tym:- Pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,- Przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.- Wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.- Utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa. Sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.- Przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.- Uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.- Ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Elblągu.- Prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.- Prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,- Wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg.- Obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów aplikacji „Serwer SMS” i „Ostrzegator" oraz programu do prognozowania zagrożeń powodziowych „Mike”.Czynności będą realizowane okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2023 r. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. W każdym roku kalendarzowym zakłada się, że osoba zrealizuje w ciągu 12 miesięcy 2160 godzin. Łącznie w okresie 01.01.2021 r. -31.12.2023 r. (36 miesięcy) zakłada się, że zrealizuje 6480 godzin.Faktyczna liczba realizowanych godzin w okresie 1.01.2021-31.12.2023 w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od: - liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 14 dni w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.7. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79430000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena (brutto) |
60,00 |
doświadczenie osoby pełniącej dyżur |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. pkt 4):CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIAdata rozpoczęcia: 01 stycznia 2021 r.data zakończenia: 31 grudnia 2023 r.