Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i obsługi konferencji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i obsługi konferencji „DemoDay” związanej z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-09-03
  • ZamawiającyCentrum Łukasiewicz
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-26
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i obsługi konferencji „DemoDay” związanej z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poleczki 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rozwojowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i obsługi konferencji „DemoDay” związanej z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4639bbf7-0658-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010947/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Usługi organizacji konferencji - Marketing Akceleratora

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do
ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
2. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje
go za wiążący: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści ogłoszenia, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce
„Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
5. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2
ustawy Pzp.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na platformie
w konkretnym (niniejszym) postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna zawarta jest w załączniku nr 6
Szczególne zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w postępowaniach o
udzieleniezamówienia publicznego zostały określone w art. 19 i 74 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w
tym obowiązków wynikających z RODO.
3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o
wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiącego
część Formularza ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Podwykonawca /podmiot trzeci jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na
potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wypełnić obowiązek
informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od
których dane te bezpośrednio pozyskał.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12/PZP/DK/2021/BZN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i obsługi konferencji „DemoDay” związanej z realizacją programu Akcelerator Łukasiewicza.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, o której mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z opcji polegającej na zamianie zakresu zamówienia określonego w Części IX OPZ – załącznik nr 3 do SWZ – przygotowanie i serwowanie posiłków (catering) i obsługa DemoDay podczas kolacji (na ciepło) – na zakres zamówienia określony w Części VIII OPZ – załącznik nr 3 do SWZ – zmiana formy organizacji Konferencji. Szczegółowe okoliczności skorzystania z opcji określa OPZ – załącznik nr 3 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena zamówienia w zakresie podstawowym (CP)– waga 50%.
Cena zamówienia w zakresie opcji (CO)– waga 10%.
Doświadczenie koordynatora (DK) - waga 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora (DK)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena zamówienia w zakresie opcji (CO)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
dotyczący Wykonawcy
a) Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykaże,
że wykonał minimum 3 (trzy) usługi organizacji i obsługi konferencji, w których w minimum 1 (jednej) wzięło udział 100 lub więcej uczestników, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a wartość minimum 1 (jednej) takiej usługi była nie mniejsza niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych brutto).
dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia
b) Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę spełniającą poniżej określone wymagania:
koordynator - osoba skierowana do realizacji zamówienia w zakresie koordynowana organizacji przedmiotu zamówienia posiadająca minimum
12 miesięcy doświadczenia w koordynowaniu usługi organizacji i obsługi konferencji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie wstępne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
do SWZ.
2. Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ oraz warunków udziału w postepowaniu, o których mowa
w rozdziale VIII SWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie wstępne. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum), ww.
oświadczenie składa każdy z Wykonawców i podpisuje dokument, który jego dotyczy. Oświadczenie
potwierdza brak podstaw do wykluczenia
z postępowania w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa dodatkowo oprócz własnego oświadczenia,
oświadczenie podpisane przez podmiot udostępniający zasoby na potwierdzenie, że brak jest podstaw
do wykluczenia ww. podmiotu, w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje
się na zasoby ww. podmiotu. Wzór oświadczenia wypełnianego przez podmiot udostępniający zasoby
stanowi załącznik nr 2a do SWZ.
4. Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ oraz warunków udziału w postepowaniu, o których mowa
w rozdziale VIII SWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
6. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie wstępne budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest
w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy - pozostałe
dokumenty zostały określone w rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania na zasadach określonych rozdziałach VII-IX SWZ oraz załączają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale X SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany postanowień umowy zostały określone w SWZ, Załącznik nr 4 do
SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI