Organizacja prac 12 Tematycznych Grup Roboczych (TGR), których celem jest wypracowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja prac 12 Tematycznych Grup Roboczych (TGR), których celem jest wypracowanie rekomendacji stanowiących wkład do dokumentu Strategii Rozwoju Lublina na lata 2021‒2030 w ramach projektu „Wymyślmy wspólnie Lublin. Partycypacyjnie tworzymy inteligentną Strategię Lublin 2030”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lublin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-30
  • Numer ogłoszenia556041-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556041-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

Gmina Lublin: Organizacja prac 12 Tematycznych Grup Roboczych (TGR), których celem jest wypracowanie rekomendacji stanowiących wkład do dokumentu Strategii Rozwoju Lublina na lata 2021‒2030 w ramach projektu „Wymyślmy wspólnie Lublin. Partycypacyjnie tworzymy inteligentną Strategię Lublin 2030”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności - Program Operacyjny Pomoc Techniczna
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla Władysława Łokietka  1 , 20-109  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@lublin.eu, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): https://lublin.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lublin.eu/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe albo osobiście lub za pośrednictwem posłańca pozostawiając w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek - piątek pomiędzy 7:30 a 15:30.
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin albo pozostawić w pojemniku zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin w godzinach pracy Urzędu Miasta Lublin tj. poniedziałek - piątek pomiędzy 7:30 a 15:30.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja prac 12 Tematycznych Grup Roboczych (TGR), których celem jest wypracowanie rekomendacji stanowiących wkład do dokumentu Strategii Rozwoju Lublina na lata 2021‒2030 w ramach projektu „Wymyślmy wspólnie Lublin. Partycypacyjnie tworzymy inteligentną Strategię Lublin 2030”.
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.38.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Przygotowanie ostatecznej koncepcji pracy 12 Tematycznych Grup Roboczych, 1.2. Rekrutację 84 uczestników (przedstawicieli mieszkańców miasta) 12 Tematycznych Grup Roboczych, wspartą działaniami promocyjnymi, 1.3. Organizację wydarzenia inaugurującego prace Tematycznych Grup Roboczych, 1.4. Organizację i przeprowadzenie spotkań warsztatowych Tematycznych Grup Roboczych, 1.5. Podsumowanie rezultatów pracy Tematycznych Grup Roboczych w postaci Raportu Końcowego, 1.6. Organizację wydarzenia zamykającego prace Tematycznych Grup Roboczych.

II.5) Główny kod CPV: 79000000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 26 tygodni od daty podpisania umowy, w tym:a) Przygotowanie ostatecznej koncepcji pracy 12 Tematycznych Grup Roboczych – w terminie 1 tygodnia od daty podpisania umowy;b) Rekrutacja 84 uczestników (przedstawicieli mieszkańców miasta) 12 Tematycznych Grup Roboczych, wspartą działaniami promocyjnymi – w terminie 7 tygodni od daty podpisania umowy;c) Organizacja wydarzenia inaugurującego prace Tematycznych Grup Roboczych – w terminie 9 tygodni od daty podpisania umowy;d) Organizacja i przeprowadzenie spotkań warsztatowych Tematycznych Grup Roboczych - w terminie 15 tygodni od daty podpisania umowy;e) Podsumowanie rezultatów pracy Tematycznych Grup Roboczych w postaci Raportu Końcowego – w terminie 19 tygodni od daty podpisania umowy;f) Organizacja wydarzenia zamykającego prace Tematycznych Grup Roboczych – w terminie 26 tygodni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji zespołowego procesu partycypacyjnego tj. włączającego obywateli w proces decyzyjny, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, których celem było wypracowanie rozwiązań opisanych opracowaniem o charakterze raportu, rekomendacji lub analiz, w co najmniej jednym z następujących obszarów tematycznych: 1) tworzenie strategii działań, planów i wizji rozwoju, 2) prognozowanie i pozyskiwanie wiedzy o przyszłości, 3) wypracowywanie rozwiązań i narzędzi pomocnych w rozwiązywaniu problemów w przestrzeni społecznej za pomocą narzędzi partycypacji społecznej, przy czym, w każdej ze zrealizowanych usług zastosowanie miała co najmniej jedna z wymienionych niżej metod:a) warsztaty, b) facylitacja, c) konsultacje społeczne, d) panel obywatelski, e) foresight. 2. Dysponowanie zespołem projektowym w którego skład wchodzą co najmniej: a) Kierownik projektu - posiadający doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu w co najmniej 3 dowolnych projektach, z których każdy obejmował swoim zakresem co najmniej jeden z niżej wymienionych obszarów tematycznych: tworzenie strategii działań, planów i wizji rozwoju, prognozowanie i pozyskiwanie wiedzy o przyszłości, wypracowywanie rozwiązań i narzędzi pomocnych w rozwiązywaniu problemów w przestrzeni społecznej za pomocą narzędzi partycypacji społecznej, b) Koordynator ds. Merytorycznych posiadający doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 3 dowolnych projektach, z których każdy obejmował swoim zakresem co najmniej jeden z niżej wymienionych obszarów tematycznych: tworzenie strategii działań, planów i wizji rozwoju, prognozowanie i pozyskiwanie wiedzy o przyszłości, wypracowywanie rozwiązań i narzędzi pomocnych w rozwiązywaniu problemów w przestrzeni społecznej za pomocą narzędzi partycypacji społecznej, które jako autor lub współautor podsumował opracowaniem o charakterze raportu, rekomendacji lub analiz, c) 2 Koordynatorów ds. Organizacyjnych, z których każdy posiada doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 3 projektach, w których pełnił funkcje organizacyjne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Osoby wskazane w wykazie imion i nazwisk osób wykonujących czynnościprzy realizacji zamówienia powinny być osobami tożsamymi z osobami wskazanymi w wykazieosób na spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane potwierdzający wykonanie co najmniej 3 usług polegających na organizacji zespołowego procesu partycypacyjnego tj. włączającego obywateli w proces decyzyjny, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), których celem było wypracowanie rozwiązań opisanych opracowaniem o charakterze raportu, rekomendacji lub analiz, w co najmniej jednym z następujących obszarów tematycznych: 1) tworzenie strategii działań, planów i wizji rozwoju, 2) prognozowanie i pozyskiwanie wiedzy o przyszłości, 3) wypracowywanie rozwiązań i narzędzi pomocnych w rozwiązywaniu problemów w przestrzeni społecznej za pomocą narzędzi partycypacji społecznej, przy czym, w każdej ze zrealizowanych usług zastosowanie miała co najmniej jedna z wymienionych niżej metod: a) warsztaty, b) facylitacja, c) konsultacje społeczne,d) panel obywatelski,e) foresight.oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający dysponowanie co najmniej:a) Kierownikiem projektu - posiadającym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika projektu w co najmniej 3 dowolnych projektach, z których każdy obejmował swoim zakresem co najmniej jeden z niżej wymienionych obszarów tematycznych: tworzenie strategii działań, planów i wizji rozwoju, prognozowanie i pozyskiwanie wiedzy o przyszłości, wypracowywanie rozwiązań i narzędzi pomocnych w rozwiązywaniu problemów w przestrzeni społecznej za pomocą narzędzi partycypacji społecznej, b) Koordynatorem ds. Merytorycznych posiadającym doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 3 dowolnych projektach, z których każdy obejmował swoim zakresem co najmniej jeden z niżej wymienionych obszarów tematycznych: tworzenie strategii działań, planów i wizji rozwoju, prognozowanie i pozyskiwanie wiedzy o przyszłości, wypracowywanie rozwiązań i narzędzi pomocnych w rozwiązywaniu problemów w przestrzeni społecznej za pomocą narzędzi partycypacji społecznej, które jako autor lub współautor podsumował opracowaniem o charakterze raportu, rekomendacji lub analiz,c) 2 Koordynatorami ds. Organizacyjnych, z których każdy posiada doświadczenie polegające na udziale w co najmniej 3 projektach, w których pełnił funkcje organizacyjne.UWAGA: Z uwagi na fakt, iż dokument zawiera informacje związane z oceną ofert w kryterium „Doświadczenie zespołu”, Zamawiający wymaga jego złożenia na podstawie art. 26 ust. 2 f ustawy wraz z ofertą. Osoby legitymujące się wymaganym przez Zamawiającego doświadczeniem wskazane w wykazie osób na spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być osobami tożsamymi z osobami wskazanymi w wykazie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. 2. Formularz wyceny ofertowej. 3. Formularz ofertowy- w przypadku składania oferty przezpodmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Oświadczenie o części zamówienia, którejwykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 5. Wykaz imioni nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o doświadczeniu tych osób. Osoby wskazane w wyżej wymienionym wykazie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia powinny być osobami tożsamymi z osobami wskazanymi w wykazie osób na spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponieważ ww. dokument stanowi treść oferty w stosunku do tego dokumentu nie zostanie zastosowany art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Wstępna Koncepcja Pracy TGR - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Wstępną Koncepcję Pracy TGR zgodną z Wymaganiami dotyczącymi przygotowania Wstępnej koncepcji pracy TGR. Dokument pt. „Wstępna Koncepcja Pracy TGR”: - nie powinien przekroczyć 10 stron (format: A4, czcionka: Arial, Rozmiar czcionki: 10; interlinia: pojedyncza, margines prawy i lewy: 2 cm; margines górny i dolny: 1,5 cm),- należy złożyć w oddzielnej zamkniętej kopercie włożonej do koperty z ofertą. 6.1. Procedura utajnienia Wstępnej Koncepcji Pracy TGR: Po zakończeniu części jawnej otwarcia ofert sekretarz Komisji Przetargowej dokona anonimizacji przedstawionych przez Wykonawców Wstępnych Koncepcji, w sposób uniemożliwiający identyfikację Wykonawcy podczas przyznawania punktacji w kryterium „Wstępna Koncepcja Pracy TGR”. 6.2. Procedura odtajniania Wstępnych Koncepcji Pracy TGR: 6.2.1. przed przyznaniem punktacji w kryterium „Wstępna Koncepcja Pracy TGR”, gdy w toku analizy i oceny ofert Zamawiający stwierdzi, że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, ze względu na sprzeczność Wstępnej Koncepcji Prac TGR z Wymaganiami dotyczącymi przygotowania Wstępnej koncepcji pracy TGR. 6.2.2. po przyznaniu punktacji w kryterium „Wstępna Koncepcja Pracy TGR”, gdy w toku analizy i oceny ofert Zamawiający stwierdzi, że oferta wykonawcy nie podlega odrzuceniu. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy równieżwspólników spółki cywilnej). 8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - wprzypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie doreprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 9. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznegooraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp doich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobówinnego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 50,00
Doświadczenie zespołu 35,00
Wstępna koncepcja pracy TGR 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy – w zakresie objętym zmianą;2) zmiany podwykonawcy albo rezygnacji z podwykonawcy; jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;3) w sytuacji powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia podwykonawcom – zmiany zakresu podwykonawstwa na inny niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w Umowie w sprawie zamówienia publicznego, rezygnacji z podwykonawstwa;4) dopuszcza się zmianę składu zespołu realizującego zamówienie po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, w przypadkach: a) śmierci, choroby lub innego istotnego zdarzenia losowego członka zespołu badawczego,b) nienależytego wywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy, c) zaistnienia innej obiektywnej przyczyny niezależnej od Wykonawcy, która powoduje konieczność dokonania zmiany na osobę o takich samych kwalifikacjach oraz takim samym lub większym doświadczeniu; 5) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, w przypadkach:a) działania siły wyższej – termin wykonania przedmiotu Umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności, b) wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego – termin wykonania przedmiotu Umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. PawełTulpan – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, telefon 81 466 3026. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 2.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe:Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 2.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochronydanych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczącychprzetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danychpoprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 2.1.3. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”. 2.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystaćdo momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 2.1.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Potym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa. 2.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 2.1.7. Wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2.1.8. Posiada Pani/Pan: 2.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2.1.8.2. na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 2.1.8.3. na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 2.1.8.4. prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzaniedanych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 2.1.9. nie przysługujePani/Panu: 2.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych, 2.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;2.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę dostawy i instalacji wyświetlaczy holograficznych oraz usługę projektów graficznych do wyświetlaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI