Opracowanie raportów oraz sporządzenie opracowań tematycznych na potrzeby Urzędu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie raportów oraz sporządzenie opracowań tematycznych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-07-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd do Spraw Cudzoziemców
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-30
  • Numer ogłoszenia556482-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556482-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

Urząd do Spraw Cudzoziemców: Opracowanie raportów oraz sporządzenie opracowań tematycznych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt nr 2/1-2015/BK-FAMI „Zwiększenie zdolności pracowników DPU UDSC do zbierania, gromadzenia, analizy i rozpowszechniania informacji o krajach pochodzenia, 2017-2020”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w zakresie Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji – „Bezpieczna przystań”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, krajowy numer identyfikacyjny 17315012000000, ul. Koszykowa  16 , 00-564  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6015496, e-mail zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl, faks 22 6270680.
Adres strony internetowej (URL): www.udsc.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.udsc.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.udsc.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej
Adres:
Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie raportów oraz sporządzenie opracowań tematycznych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer referencyjny: 16/RAPORTY I OPRACOWANIA/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:a) opracowanie raportu tematycznego pt.: „Sytuacja kobiet w wybranych krajach afrykańskich" oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu objętego tematem raportu,b) opracowanie raportu tematycznego pt.: „Sytuacja mniejszości etnicznych w Iranie” oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu objętego tematem raportu,c) opracowanie raportu tematycznego pt.: „Wymiar sprawiedliwości w Federacji Rosyjskiej” oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu objętego tematem raportu,d) sporządzenie 23 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów byłego ZSRR,e) sporządzenie 15 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów Azji Południowej i Południowo Wschodniej,f) sporządzenie 23 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej,g) sporządzenie 24 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów Afryki,h) sporządzenie 5 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów Ameryki Łacińskiej.Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach nr 1a – 1h do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 3a i 3b do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79990000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:1. Dla zadania częściowego nr 1 - 3:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin opracowania raportu tematycznego określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.2. Dla zadania częściowego nr 4 – 8:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin realizacji umowy określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Dla zadania częściowego nr 1:1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pdpkt 2).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie, wydał minimum 2 publikacje na temat zagadnień polityczno-społecznych krajów Afryki lub jest autorem minimum 2 publikacji na temat zagadnień polityczno-społecznych krajów Afryki. W publikacjach tych kultura, religia, społeczeństwo lub bieżące wydarzenia polityczne opisywanych krajów powinny być przewodnim tematem, nie zaś wątkiem towarzyszącym innym zagadnieniom. b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum jedną osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą zawodowo spełniającą następujące wymagania:- posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk humanistycznych,- posiada wiedzę z zakresu realiów społecznych i religijnych w regionie Afryki, tj. opracowała co najmniej dwie publikacje o tematyce społecznej i religijnej w regionie Afryki lub przebywała w celach naukowych bądź zawodowych na terytorium co najmniej jednego z krajów afrykańskich przez okres co najmniej 6 miesięcy; pobyt nie musi być ciągły.Poprzez termin „publikacja” rozumie się materiał pisany, dostępny publicznie w formie elektronicznej lub papierowej, który jest oryginalny tj. nigdzie wcześniej nie publikowany i nie jest kompilacją innych wcześniej opublikowanych tekstów. 2. Dla zadania częściowego nr 2:1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pdpkt 2).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie, wydał minimum 2 publikacje na temat zagadnień polityczno-społecznych Iranu lub jest autorem minimum 2 publikacji na temat zagadnień polityczno-społecznych Iranu. W publikacjach tych kultura, religia, społeczeństwo lub bieżące wydarzenia polityczne opisywanych krajów powinny być przewodnim tematem, nie zaś wątkiem towarzyszącym innym zagadnieniom. b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum jedną osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą zawodowo spełniającą następujące wymagania:- posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk humanistycznych,- posiada wiedzę z zakresu realiów społecznych i religijnych Iranu, a w szczególności zagadnień związanych z mniejszością narodowymi, tj. opracowała co najmniej dwie publikacje na temat sytuacji w Iranie lub przebywała w celach naukowych bądź zawodowych na terytorium Iranu przez okres co najmniej 6 miesięcy; pobyt nie musi być ciągły.Poprzez termin „publikacja” rozumie się materiał pisany, dostępny publicznie w formie elektronicznej lub papierowej, który jest oryginalny tj. nigdzie wcześniej nie publikowany i nie jest kompilacją innych wcześniej opublikowanych tekstów. 3. Dla zadania częściowego nr 3:1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pdpkt 2).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie, wydał minimum 2 publikacje na temat zagadnień polityczno-społecznych Federacji Rosyjskiej lub jest autorem minimum 2 publikacji na temat zagadnień polityczno-społecznych Federacji Rosyjskiej. W publikacjach tych kultura, religia, społeczeństwo lub bieżące wydarzenia polityczne opisywanych krajów powinny być przewodnim tematem, nie zaś wątkiem towarzyszącym innym zagadnieniom. b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum jedną osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą zawodowo spełniającą następujące wymagania:- posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk humanistycznych,- posiada wiedzę z zakresu realiów społecznych i prawnych Federacji Rosyjskiej, a w szczególności zagadnień związanych z problematyką polityczną, społeczną lub prawną tj. opracowała co najmniej dwie publikacje na temat Federacji Rosyjskiej lub przebywała w celach naukowych bądź zawodowych na terytorium Federacji Rosyjskiej przez okres co najmniej 6 miesięcy; pobyt nie musi być ciągły.Poprzez termin „publikacja” rozumie się materiał pisany, dostępny publicznie w formie elektronicznej lub papierowej, który jest oryginalny tj. nigdzie wcześniej nie publikowany i nie jest kompilacją innych wcześniej opublikowanych tekstów. 4. Dla zadań częściowych nr 4 - 8:1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pdpkt 2).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym krótszym okresie wydał minimum 1 publikację na temat zagadnień polityczno-społecznych krajów b. ZSRR, Afryki, Azji lub Ameryki lub jest autorem minimum 1 publikacji na temat zagadnień polityczno-społecznych krajów b. ZSRR, Afryki, Azji, Ameryki - odpowiednio w zakresie zadania częściowego, na które ofertę składa Wykonawca. W publikacjach tych kultura, religia, społeczeństwo lub bieżące wydarzenia polityczne opisywanych krajów powinny być przewodnim tematem, nie zaś wątkiem towarzyszącym innym zagadnieniom.b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy minimum jedną osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która:- posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk humanistycznychoraz- posiada wiedzę z zakresu realiów politycznych, społecznych i religijnych w regionach, których dotyczy zadanie częściowe, na które ofertę składa Wykonawca, tj. jest autorem co najmniej jednej publikacji dotyczącej minimum jednego regionu i kraju objętego zadaniem częściowym, na które ofertę składa Wykonawca.Poprzez termin „publikacja” rozumie się materiał pisany, dostępny publicznie w formie elektronicznej lub papierowej, który jest oryginalny, tj. nigdzie wcześniej nie publikowany i nie jest kompilacją innych wcześniej opublikowanych tekstów.UWAGA: W przypadku ubiegania się o realizację dwóch lub więcej części zamówienia, Wykonawca musi przedstawić wykaz usług i wykaz osób oddzielnie dla każdej z części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3.Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na potencjale którego wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poszczególne warunki określone w pkt 12 -4 Rozdziału V SIWZ mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert) w ramach danego zadania częściowego, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następującego dokumentu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu pierwszym, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia);2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osób, których dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis akapitu 2 stosuje się.3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII. 4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII. 4 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.5. W przypadku, gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt VII. 4 SIWZ, żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podmiotów, tj.:- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Stosownie do zakresu udostępnianych zasobów przez inny podmiot oraz warunków, których spełnianiu one służą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć właściwe dokumenty tych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.6. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zmienionego rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. (Dz. U. 2018 r. poz. 1993).7. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zmienionego rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. (Dz.U. 2018 r. poz. 1993), składane są: 1) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem – gdy Wykonawca składa odpowiednio dokument lub oświadczenie z zastosowaniem środków komunikacji elektronicznej (postać elektroniczna),2) w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem – gdy Wykonawca składa odpowiednio dokument lub oświadczenie bez zastosowania środków komunikacji elektronicznej (postać papierowa).Poświadczenie za zgodność z oryginałem: 1) elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa w pkt 4, składanego z zastosowaniem środków komunikacji elektronicznej (postać elektroniczna), następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, 2) następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert) w ramach danego zadania częściowego, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie.Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wzory dokumentów, o których mowa powyżej - lit. a) i b) zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniana najwyżej w ramach danego zadania częściowego, wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt VII. 4 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o Wykonawcach, który złożyli oferty w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 3a i 3b do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Przy ocenie ofert złożonych do zadań częściowych nr 1-3, Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:- „Łączna cena ofertowa brutto” – C;- „Termin opracowania raportu tematycznego” – T.Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie: - Łączna cena ofertowa brutto - 60,00- Termin opracowania raportu tematycznego- 40,002. Przy ocenie ofert złożonych do zadań częściowych nr 4-8, Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:-„Łączna cena ofertowa brutto” – C;-„Termin realizacji” – T.Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:- Łączna cena ofertowa brutto - 60,00Termin realizacji - 40,00
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opracowanie raportu tematycznego pt. „Sytuacja kobiet w wybranych krajach afrykańskich" oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie raportu tematycznego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców (UDSC) na temat: Sytuacja kobiet w wybranych krajach afrykańskich (Demokratyczna Republika Konga, Nigeria, Etiopia). W trakcie przygotowywania raportu lub nie później niż tydzień po ukończeniu prac nad raportem, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu objętego tematem raportu w siedzibie Zamawiającego na ul. Taborowej 33.2.Liczba stron: od 70 do 120 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin opracowania raportu tematycznego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin opracowania raportu tematycznego określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie raportu tematycznego pt. „Sytuacja mniejszości etnicznych w Iranie” oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie raportu tematycznego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców (UDSC) na temat: Sytuacja mniejszości etnicznych w Iranie. W trakcie przygotowywania raportu lub nie później niż tydzień po ukończeniu prac nad raportem, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu objętego tematem raportu w siedzibie Zamawiającego na ul. Taborowej 332. Raport powinien wyczerpywać temat i liczyć od 70 do 120 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin opracowania raportu tematycznego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin opracowania raportu tematycznego określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.


Część nr: 3 Nazwa: Opracowanie raportu tematycznego pt. „Wymiar sprawiedliwości w Federacji Rosyjskiej” oraz przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie raportu tematycznego na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców (UDSC) na temat: Sądownictwo na terenie Federacji Rosyjskiej. W trakcie przygotowywania raportu lub nie później niż tydzień po ukończeniu prac nad raportem, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia jednodniowego szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu objętego tematem raportu w siedzibie Zamawiającego na ul. Taborowej 33.2. Raport powinien wyczerpywać temat i liczyć od 70 do 120 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin opracowania raportu tematycznego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin opracowania raportu tematycznego określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.


Część nr: 4 Nazwa: Sporządzenie 23 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów byłego ZSRR.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 23 opracowań tematycznych dotyczących krajów byłego ZSRR na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.2. Każde z opracowań powinno liczyć od 5 do 15 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin realizacji umowy określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi


Część nr: 5 Nazwa: Sporządzenie 15 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów Azji Południowej i Południowo Wschodniej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 15 opracowań tematycznych dotyczących krajów Azji Południowej i Południowo Wschodniej na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.2. Każde z opracowań powinno liczyć od 5 do 15 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin realizacji umowy określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.


Część nr: 6 Nazwa: Sporządzenie 23 krótkich opracowań tematycznych dotyczących krajów Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 23 opracowań tematycznych dotyczących krajów Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.2. Każde z opracowań powinno liczyć od 5 do 15 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1f do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin realizacji umowy określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.


Część nr: 7 Nazwa: Sporządzenie 24 opracowań tematycznych dotyczących krajów Afryki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 24 opracowań tematycznych dotyczących krajów Afryki na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.2. Każde z opracowań powinno liczyć od 5 do 15 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin realizacji umowy określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.


Część nr: 8 Nazwa: Sporządzenie 5 opracowań tematycznych dotyczących krajów Ameryki Łacińskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 5 opracowań tematycznych dotyczących krajów Ameryki Łacińskiej na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców.2. Każde z opracowań powinno liczyć od 5 do 15 stron maszynopisu (1800 znaków).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79900000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane nie później niż do 30 października 2020 r., przy czym termin realizacji umowy określony będzie w ofercie Wykonawcy i nie może przekraczać 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron protokół odbioru usługi.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI