Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie oraz publikacja artykułów redak. oraz wkładki redak. w dzienniku oraz na powiązanej z dziennikiem stronie internetowej dot. przedsięwzięcia Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej etap IV A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 323 61 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie oraz publikacja artykułów redak. oraz wkładki redak. w dzienniku oraz na powiązanej z dziennikiem stronie internetowej dot. przedsięwzięcia Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej etap IV A
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41b6d18-dfd4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa: 6. Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach, Działanie: 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Do upływu terminu składania/otwarcia ofert Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem strony https://miniportal.uzp.gov.pl/
Po upływie terminu składania/otwarcia ofert Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej - monika.wilczynska@gdansk.gda.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej - monika.wilczynska@gdansk.gda.pl (rekomendowany przez Zamawiającego),
- dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP (możliwy zgodnie z
wyborem Wykonawcy),
- udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji” (możliwy zgodnie z wyborem Wykonawcy).
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania (BZP.271.34.2021).
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dotyczący RODO w dokumentach zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dotyczący RODO w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.34.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w ramach budżetu o maksymalnej wysokości 80 000 zł brutto zobowiązuje się do wykonania w terminie od zawarcia umowy do 30 czerwca 2022 roku przedmiotu umowy tj.:
1) napisania artykułów i kompleksowego opracowania graficznego minimum 10* projektów stron redakcyjnych promujących projekt: Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej – etap IV A oraz ich publikacji w piątkowym wydaniu dziennika o charakterze ogólnoinformacyjnym obejmującym swym zasięgiem co najmniej obszar aglomeracji Gdańsk-Sopot-Gdynia.
*UWAGA!!!
Zwiększenie minimalnej liczby opracowanych projektów stron redakcyjnych oraz ich publikacji w piątkowym wydaniu dziennika o charakterze ogólnoinformacyjnym obejmującym swym zasięgiem co najmniej obszar aglomeracji Gdańsk-Sopot-Gdynia, jest jednym z kryteriów oceny ofert i może, zgodnie z decyzją Wykonawcy, ulec zmianie (Rozdział 14 pkt 1 ppkt 2 SWZ).
2) Publikacji artykułów, o których mowa w pkt. 1, na stronach internetowych powiązanych z dziennikiem i udostępnionych za pośrednictwem linków umieszczonych na stronach głównych serwisów. Przez stronę główną rozumie się stronę serwisu internetowego poświęconą tematom o zasięgu nie mniejszym niż obszar aglomeracji Gdańsk-Sopot-Gdynia. Link do każdej publikacji powinien być widoczny na stronie głównej przez okres nie krótszy niż 7 dni od daty publikacji w dzienniku, o którym mowa w pkt. 1.
3) Przygotowania specjalnej wkładki informacyjnej o objętości 8 stron redakcyjnych poświęconej podsumowaniu inwestycji zrealizowanych w ramach projektu Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej – etap IV A oraz jej publikacji w piątkowym wydaniu dziennika o charakterze ogólnoinformacyjnym obejmującym swym zasięgiem co najmniej obszar aglomeracji Gdańsk-Sopot-Gdynia.
4) Publikacji treści wkładki, o której mowa w pkt. 3, na stronach internetowych powiązanych z dziennikiem i udostępnionych za pośrednictwem linków umieszczonych na stronach głównych serwisów. Przez stronę główną rozumie się stronę serwisu internetowego poświęconą tematom o zasięgu nie mniejszym niż obszar aglomeracji Gdańsk-Sopot-Gdynia. Link do publikacji powinien być widoczny na stronie głównej przez okres nie krótszy niż 7 dni od daty publikacji w dzienniku, o którym mowa w pkt. 1.
5) Wszystkie wykonane materiały promocyjne i informacyjne powinny zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych informujących o dofinansowaniu projektu z UE (przekazanych w formie plików lub linków do ściągnięcia wraz z materiałami do przygotowania projektu strony), wedle wzorów, które Zamawiający przekaże Wykonawcy na co najmniej 14 dni przed datą pierwszej publikacji, Przekazanie nastąpi drogą elektroniczną lub w siedzibie Zamawiającego.
6) Zamawiający może udostępnić na wniosek Wykonawcy dodatkowe materiały informacyjne przydatne przy opracowywaniu stron redakcyjnych.
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt artykułów promocyjnych i wkładki w formie elektronicznej do akceptacji najpóźniej na 7 dni roboczych przed ustaloną datą publikacji.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania wiążących poprawek do przedstawionych opracowań w ciągu 1 dnia roboczego od przekazania ww. materiałów.
9) Wykonawca umożliwi wprowadzenie przez Zamawiającego nieograniczonej liczby wiążących poprawek na każdym etapie prac, dotyczących w szczególności treści artykułów i wkładki oraz układu stron.
10) Ostateczny projekt przeznaczony do publikacji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do akceptacji w formie elektronicznej najpóźniej na 3 dni robocze przed ustaloną datą publikacji, co w formie elektronicznej Zamawiający potwierdza Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zaoferowanych publikacji artykułów w dzienniku
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru - załącznik nr 2 do SWZ;
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
− art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
− art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
− art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu za-kłócenie konkurencji,
− art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
– wg wzoru - załącznik nr 3 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.