Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych, druków na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 449 4321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowych, druków na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc14222b-d50d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi druku na nośnikach papierowych i innych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Część I: Program Operacyjny „Rybactwo i Morze 2014-2020” (umowa o dofinansowanie nr 00001-6521.1- OR1600002/17/18). Część nr 2: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (umowa o dofinansowanie nr POWR.03.01.00-00-T175/18 z dnia 29.01.2019 r.)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/2021-13.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert w postępowaniu (a
także ich wycofanie) dopuszczone jest wyłącznie za pomocą narzędzia miniPortal, dostępnego na
stronie https://miniportal.uzp.gov.pl (przy wykorzystaniu konta ePUAP dostęp do formularzy: złożenia,
zmiany, wycofania oferty, a także do formularza komunikacji. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą w sprawach innych niż składanie oferty będzie następować za pośrednictwem:1)
Dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (formularz
komunikacji, o którym mowa powyżej), z tym że dokumenty elektroniczne lub elektroniczne kopie
oświadczeń lub dokumentów są składane Zamawiającemu jako załączniki wskazanego formularza
komunikacji,lub2) Poczty elektronicznej e-mail. Ze strony Zamawiającego jest to adres poczty elektronicznej (e-mail) dzp@zut.edu.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na platformie
ePUAP dostępnej na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal, co jest niezbędne do możliwości złożenia
Zamawiającemu oferty stosownie do informacji podanej w sekcji III.3.5) ogłoszenia. 2. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu miniPortalu i ePUAP opisane
zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal [Instrukcja użytkowania systemu miniPortal, która jest do pobrania na wskazanej w sekcji III.3.5) stronie internetowej miniPortalu → plik Instrukcja użytkownika systemu miniPortal-ePUAP oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) [regulamin e-PUAP, dostępnym na stronie, o której mowa w ust. 1 powyżej]. Poprzez uczestnictwo w niniejszym postępowaniu Wykonawca, akceptuje postanowienia
wskazanej Instrukcji użytkownika systemu miniPortal oraz regulaminu ePUAP. 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem wskazanych w ust. 1 powyżej dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz formularza komunikacji wynosi 150 MB.4. Wskazana w sekcji
III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego: standardowa poczta elektroniczna
(Office365 lub też znana pn. Microsoft365), zdolna do przyjmowania listów (widomości z załącznikami) o maksymalnym rozmiarze 100 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II
SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w dziale II
SWZ oraz w załączniku nr 1 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/MRiD/I/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów reklamowych na potrzeby jednostek WNoŻiR Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów) , oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2A.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Teczek TWT na potrzeby Biura Promocji Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów) , oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2B.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów reklamowych na potrzeby RCIiTT (UE) Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2C.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów reklamowych na potrzeby RCIiTT Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2D.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Teczek i listowników na potrzeby WI Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów) , oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2E, 2E1 i 2E2.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22900000-9 - Różne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów Reklamowych, druków na potrzeby Biura Promocji Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów) , oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2F, 2F1, 2F2, 2F3 SWZ..
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22140000-3 - Ulotki
22900000-9 - Różne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów reklamowych na potrzeby WBiIŚ Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2G.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów reklamowych na potrzeby WA Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2H.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Gadżetów reklamowych na potrzeby WIMiM Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2I, 2I1.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Informatora dla Kandydatów na studia 2021/2022 Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być nadrukowane/wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2J, 2J1 SZW
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22160000-9 - Informatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Broszur na potrzeby Działu Mobilności Międzynarodowej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2K SWZ.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22150000-6 - Broszury
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Teczek na akta dla Działu DS. Studenckich Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2L i 2L1 SWZ.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wytworzenie, sprzedaż i dostarczenie) Plakatów i książek konferencyjnych na potrzeby Konferencji ICSEFCM 2021. Rodzaje nośników (materiałów), oznaczenia/druk które mają być wydrukowane na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych druku i poszczególnych materiałów na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu niniejszego zamówienia (OPZ) podaje Załącznik nr 2Ł SWZ.
W zakres leżących po stronie Wykonawcy obowiązków związanych z realizacją dostawy stanowiącej przedmiot niniejszej części zamówienia wchodzi również zaopatrzenie się w nośniki (materiały), na których maja być wykonane poszczególne rodzaje nadruków/wydruków.
Szczegółowo warunki wykonania zamówienia, w tym pełny zakres leżących po stronie Wykonawcy świadczeń zawiera Wzór Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22120000-7 - Wydawnictwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22900000-9 - Różne druki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta będzie stanowiła
sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów opisanych wskaźnikami: „Cena”, „Wysokość kary umownej” i
„Skrócony termin wykonania zamówienia”. Oferta o najwyższej liczbie punktów zostanie uznana za najwyżej ocenioną ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, ile ofertę składa pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania potwierdzający brak podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego
pliku archiwum(ZIP);Obowiązkową treść oferty stanowią oświadczenia i informacje Wykonawcy wymagane do podania na podstawie działu IX SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Stosownie do art. 58 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o zamówienie. W takim przypadku, postanowienie sekcji V.5.11 pkt 5) będzie również stosowane odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (w przypadku złożenia Oferty wspólnej). Inne wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) podane są w sekcjach V.5.4), V.5.7) oraz V.5.11 ogłoszenia (i ich odpowiednikach w tym zakresie w SWZ)