„Wykonanie robót hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie robót hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich PLH 320033 z podziałem na części”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00095564
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonanie robót hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich PLH 320033 z podziałem na części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320590577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Firlika 20

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.szczecin@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.rdos.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich PLH 320033 z podziałem na części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0c12d38-d599-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011358/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa urządzeń hydrotechnicznych na obszarze Natura 2000 Uroczyska w Lasach Stepnickich PLH 320033

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W ramach realizacji projektu nr POIS.02.04-00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.szczecin.rdos.gov.pl/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c1ac9a4e-98bc-40a6-a26b-c3787124de56

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Ofertę wraz z załącznikami składa się wyłącznie za pośrednictwem formularza
do komunikacji „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe zasady składania ofert zostały opisane
w rozdziale VII SWZ.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje (nie dotyczy składania ofert wraz
z załącznikami do oferty) wykonawcy przekazują przy użyciu: poczty elektronicznej - adres e-mail Zamawiającego: przetargi.szczecin@rdos.gov.pl.
4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na ePUAP lub pocztą elektroniczną.
5. Oferta oraz wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między Zamawiającym, a wykonawcami muszą być sporządzone czytelnie, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany, wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: http://bip.szczecin.rdos.gov.pl/zamowienia.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego wykonawcy powinni posługiwać się numerem
i nazwą przedmiotowego postępowania.
8. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wymagane w SWZ, składa się w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe informacje dot. korespondencji znajdują się w rozdziale IV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, Ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin;
2) wszelkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
w zakresie działania Zamawiającego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, należy kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, Ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin na adres: iod.szczecin@rdos.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 upzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) osoba fizyczna, której dane dotyczą posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) osobie fizycznej, jktórej dane dotyczą nie przysługuje:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit c RODO.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2021.PR.51

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 12 progów na obszarze opisanym w Rozdziale II SWZ i dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych
z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 3 zastawek i 7 progów na obszarze opisanym w Rozdziale II SWZ i dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych
z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 2 zastawek i 8 progów na obszarze opisanym w Rozdziale II SWZ i dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych
z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 2 zastawek i 11 progów na obszarze opisanym w Rozdziale II SWZ i dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych
z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie 3 zastawek i 4 progów na obszarze opisanym w Rozdziale II SWZ i dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych
z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia poniżej wskazane warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane,
polegające na budowie* lub modernizacji* lub przebudowie* lub remoncie* budowli hydrotechnicznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub urządzeń wodnych
lub budownictwa wodnego lub melioracji wodnych w rozumieniu ustawy Prawo wodne o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Zamawiający uzna tylko zadania zakończone.

b) dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadające
im ważne uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który posiada co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) ww. specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może
być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega
na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które
roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania
się wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie,
o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wykaz rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II pkt 6 i 7 SWZ) oraz dokumenty
na potwierdzenie równoważności (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wykaz rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II pkt 6 i 7 SWZ) oraz dokumenty
na potwierdzenie równoważności (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Wraz
z formularzem oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał
w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) oświadczenie o podmiotach udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 SWZ);
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (zgodnie z rozdziałem V pkt 4 SWZ). Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
5) dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru);
6) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku składania oferty wspólnej (zgodnie z rozdziałem V pkt 5 SWZ) – według wzoru oświadczenia składanego na formularzu oferty stanowiącego załącznik
nr 1do SWZ;
Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument;
7) wykaz rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II pkt 6 i 7 SWZ) oraz dokumenty
na potwierdzenie równoważności (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą
mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych
wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności. Zmiany wymagają formy pisemnej, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w paragrafie 16 istotnych postanowień umownych.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz
warunków ich wprowadzenia zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w SWZ, należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Część I – wykonanie 12 progów w tym: St11 rów 1.2.2.15; St12 rów 1.2.2.15; St13 rów 1.2.2.15.1; St14 rów 12; St23 rów 1.2.2.15.3; St24 rów 1.2.2.15.2; St27 rów 1.2.2.15.3; St28 rów 1.2.2.15.2; St36 rów 11.5.4; St37 rów 1.2.2.15.1.1; St55 rów 1.2.2.15.1.1; St56 rów 11.5.4,

Część II – wykonanie 3 zastawek, w tym: St8 rów 1.2.2.15; St9 rów 1.2.2.15; St10 rów 1.2.2.15 oraz 7 progów, w tym: St25 rów 1.2.2.15.3; St26 rów 1.2.2.15.2; St33 rów 11.5.4; St34 rów 1.2.2.15.1.1; St43 rów 1.2.2.15.1.1; St45 rów 11.5.4; St57 rów 12,

Część III – wykonanie 2 zastawek, w tym St15 rów 1.2.2.15; St16 rów 1.2.2.14 oraz 8 progów, w tym: St21 rów 1.2.2.15.2; St22 rów 1.2.2.15.3; St29 rów 11.5.4; St30 rów 1.2.2.15.1.1; St31 rów 11.5.4; St32 rów 1.2.2.15.1.1; St53 rów 12;St54 rów 12,

Część IV – wykonanie 2 zastawek w tym: St20 rów 11.5.4; St38 rów St38 oraz 11 progów
w tym: St17 rów 1.2.2.13.4; St18 rów 1.2.2.13.3; St19 rów 1.2.2.13.3; St42 rów 2.28.1; St44 rów 2.28.1; St46 rów 2.28.1; St47 rów 1.2.2.15.1; St49 rów 12; St50 rów 2.28.1; St51 rów 2.28.1; St52 rów 2.28.1

Cześć V – wykonanie 3 zastawek, w tym: St4 rów 1.4.6; St6 rów 1.4.6; St35 rów 11.5.4
oraz 4 progów w tym: St48 rów 12; St7 rów 1.4.5; St5 rów 1.4.5; St1 rów1.8.1.

Zamierzenie inwestycyjne jest zlokalizowane w województwie zachodniopomorskim, Powiat: Goleniów, Gmina: Stepnica na działkach ewidencyjnych: nr 376, 377, 430/3, 434/1, 435/1, 436/1, 487, 798 Obręb: [0015] Bogusławie oraz nr 428/2, 429/2, 483/1, 484, 485, 486, 795, 796, 797 Obręb: [0016] Budzień.

Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w§ 4
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy.
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie kostki brukowej - Krajnik Dolny
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie kostki brukowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI