Dostawa gazety, schematów sieci komunikacyjnej, piktogramów oraz wyklejek z taryfą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazety, schematów sieci komunikacyjnej, piktogramów oraz wyklejek z taryfą do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • ZamawiającyMetropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa gazety, schematów sieci komunikacyjnej, piktogramów oraz wyklejek z taryfą do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220453903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobótki 9

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-247

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583422500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzkzg.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzkzg.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa gazety, schematów sieci komunikacyjnej, piktogramów oraz wyklejek z taryfą do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fa452d8-004a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008158/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa plakatów A2, ulotek informacyjnych, wyklejek z taryfą, logotypów, mapy obszaru MZKZG ze schematem linii, gazety „Przystanek Metropolitalny”, piktogramów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg
2. Adres strony internetowej , na której udostępnione będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg
3. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: p. Adam Raszpunda – Główny specjalista ds. promocji i badań marketingowych, tel.: 58 342-25-00 – dni robocze w godzinach: 7:30 – 15:30.
4. Szczegółowe informacji o środkach komunikacji elektronicznej , przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawiera Rozdział XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem (https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view).
2.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów:
3.1 Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
3.2 Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3.3 Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo określone w Rozdziale XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZKZG/ZP/2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1- DOSTAWA GAZETY

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazety szczegółowo opisanej w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego .
2. Liczba egzemplarzy : 30 000.
3. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
4. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów do druku w terminie do dnia 1 grudnia 2021 roku.
5. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC z osadzonym w 100% zbiorem fontów).
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dwa miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gdańska. Zamawiający każdorazowo określi liczbę gazet jaką należy wysłać na poszczególne adresy.
7. Pakowanie: paczki po 100 (słownie: sto) sztuk.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2- DOSTAWA SCHEMATÓW SIECI KOMUNIKACYJNEJ WKLEJONYCH
W OSOBNĄ OKŁADKĘ

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa schematów sieci komunikacyjnej wklejonych w osobną okładkę do siedziby Zamawiającego szczegółowo opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego .
2. Liczba sztuk: 10 000 .
3. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny całego schematu sieci komunikacyjnej w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego Proof całego schematu sieci komunikacyjnej Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
4. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w terminie do dnia 31 lipca 2022 roku .
5. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC z osadzonym w 100% zbiorem fontów] .
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
8. Sposób pakowania schematów sieci komunikacyjnej: kartony po 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) – 300 (słownie: trzysta) sztuk/karton.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. możliwości dostawy dodatkowych schematów sieci komunikacyjnej wklejonych w osobną okładkę w ilości do 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania wyżej wskazanej ilości , tj.10 000 sztuk schematów sieci komunikacyjnej.
Dodatkowe schematy sieci komunikacyjnej objęte prawem opcji zostaną zakupione przez Zamawiającego w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:
a/ prawo opcji zostanie zrealizowane na takich samych warunkach co zamówienie podstawowe (szczegółowo opisane w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia) i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w FORMULRZU CENOWYM, którego wzór stanowi załącznik numer 3.1 do SWZ ;
b/ prawo opcji zostanie zrealizowane na warunkach określonych we WZORACH UMÓW stanowiących załącznik numer 2 do SWZ;
c/ uruchomienie dostawy w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy druku „zamówienia opcjonalnego”`, którego wzór stanowi załącznik numer 2 do WZORÓW UMÓW (stanowiących załącznik numer 2 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 3- DOSTAWA PIKTOGRAMÓW

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy piktogramów szczegółowo opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do siedziby Zamawiającego.
2. Liczba sztuk: 5 700.
3. Liczba nakładów ( rodzajów): 15.
4. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 grudnia 2021 roku.
5. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu z osobna: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania poszczególnych materiałów do druku.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
8. Sposób pakowania piktogramów: po 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 4- DOSTAWA WYKLEJEK Z TARYFĄ

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyklejek z taryfą do siedziby Zamawiającego szczegółowo opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Liczba sztuk: 7 000 .
3. Nakład 2 (słownie: dwa) rodzaje:
1. 3 500 (słownie: trzy tysiące pięćset) sztuk;
2. 3 500 (słownie: trzy tysiące pięćset) sztuk
4. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
5. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów do dnia 10 grudnia 2021 roku.
6. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego .
9. Sposób pakowania wyklejek z taryfą: po 350 (słownie: trzysta pięćdziesiąt) sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych , aktualnych na dzień ich złożenia :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 5 do SWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji o której mowa w niniejszym punkcie, jeżeli w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert zostanie złożona jedna oferta.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu wskazanego w ust.1 lit.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
2) dokument, o którym mowa w pkt.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt.2) stosuje się.

3. Szczegółowe informacje dotyczące podmiotowych środków dowodowych zawarte zostały w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający na potwierdzenie, że papier, którego Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia spełnia wymagania opisane w załączniku numer 1 do SWZ ( SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych ( dotyczy GRUP: 1,2) :
GRUPA 1:
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru GALERIE SILK.

GRUPA 2:
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru G-PRINT PAPYRUS.

2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowienia ust.2 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w ust.1 wraz z ofertą

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

GRUPA 1:
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru GALERIE SILK.

GRUPA 2:
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru G-PRINT PAPYRUS.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty, formularz cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zostały określone w Rozdziale XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w okolicznościach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzkzg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje uzupełniające dotycząc podmiotowych środków dowodowych.

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, dane umożliwiające dostęp do tych środków. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego - Gronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI