Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Artykuły sponsorowane w prasie o zasięgu ogólnopolskim
4 emisje
realizowane w ramach projektu AKTYWNI
GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7242311
1.5.8.) Numer faksu: 44 7244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Artykuły sponsorowane w prasie o zasięgu ogólnopolskim
4 emisje
realizowane w ramach projektu AKTYWNI
GOSPODARCZO – kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5589c370-2281-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001434/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Artykuły sponsorowane - prasowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2: Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2: Promocja gospodarcza regionu.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=209893
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w
niniejszympostępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (wyjaśnienia i zmiana treści
SWZ,zawiadomienia, wnioski) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym
awykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający
rekomendujewykonawcom, aby komunikowali się z zamawiającym (np. zwrócenie się do
zamawiającego owyjaśnienie SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres:
zam.pub@tomaszowmaz.pl.Dopuszczalna jest także komunikacja przez:
url.https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP(Elektroniczna Skrzynka Podawcza Szczegółowe informacje w
tym zakresie zawarte w SWZ.www.gov
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których
mowaw art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120824/01 z dnia 2021-07-20
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego
dalej"rozporządzeniem 2016/679".2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1
– 2rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie
zponiższym.3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej„RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina -
MiastoTomaszów Mazowiecki w imieniu której działa Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego,
ul. POW10/16, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-16-56-546, REGON 590648310,2) inspektorem
ochronydanych osobowych w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim jest wyznaczony
pracownikUrzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzieleniezamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,5) Pani/Pana dane osobowe
będąprzechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na
podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie
art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO
prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. 4. Zamawiający informuje, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w
art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.12.2021.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 79582,39 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Artykuły sponsorowane w prasie o zasięgu ogólnopolskim – 4 emisje, w ramach Zadania 3 - Przygotowanie Kampanii Promocji Gospodarczej Miasta Tomaszów Mazowiecki – inne, w związku z realizacją projektu pt. „AKTYWNI GOSPODARCZO - kompleksowa promocja potencjału gospodarczego miasta Tomaszowa Mazowieckiego" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działanie II.2: Internacjonalizacja przedsiębiorstw, Poddziałanie II.2.2: Promocja gospodarcza regionu.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i publikacji artykułów sponsorowanych w celu zainteresowania potencjalnych inwestorów ofertami inwestycyjnymi w województwie łódzkim oraz osób, które zainteresowane są tematyką innowacji, sportem, budownictwem. Artykuł ma być ciekawy, a tematyka innowacyjności, tworzenia powiązań korporacyjnych ukazana na tle Miasta i województwa łódzkiego. Artykuł ma być skoncentrowany na przedsiębiorczości, ale ma brać pod uwagę elementy na co dzień kojarzone z Tomaszowem Mazowieckim jako regionem innowacyjnym i nastawionym na sport i turystykę. Celem jest dotarcie do szerszej grupy potencjalnych odbiorców. Znaczenie narzędzia: przekaz informacyjny i promocyjny dotyczący Miasta Tomaszów Mazowiecki jako ośrodka współpracy nowej myśli technologicznej z administracją publiczną oraz planowanych wydarzeń (targów nowych technologii, wystaw stanowiących forum nawiązywania relacji kontrahenckich i wymiany informacji handlowych) zgodnie z wymaganiami:
a) Liczba artykułów: 4
b) Zasięg prasy: prasa, w której zamieszczony zostanie artykuł sponsorowany powinna ukazywać się w postaci drukowanej. Nakład każdego wydania prasy, w którym zostanie zamieszczony artykuł sponsorowany musi być nie mniejszy niż 20.000 egzemplarzy oraz swoim zasięgiem musi obejmować obszar całej Polski.
c) Tematyka prasy: rozwój gospodarczy, promocja terenów inwestycyjnych i potencjału eksportowego, innowacja, sport, budownictwo. Zamawiający nie dopuszcza publikacji artykułu sponsorowanego w prasie, w której przeważają treści o charakterze sensacji i skandalu. Niedopuszczalne są także strony z nekrologami, repertuarami, komunikatami, informacjami o przetargach, strony miejskie (dodatki miejskie w dziennikach ogólnopolskich), strony motoryzacyjne, sportowe i kulturalne.
d) Data emisji: dowolny dzień tygodnia;
I artykuł (IV kwartał 2021 r., najpóźniej do 10.12.2021 r. ),
II artykuł (II kwartał 2022 r., najpóźniej do 30.06.2022 r.),
III artykuł (III kwartał 2022, najpóźniej do 30.09.2022 r.),
IV artykuł (I kwartał 2023 r., najpóźniej do 31.03.2023 r.).
e) Przewidywana objętość:
• ok. 1/2 strony (ok. 5.000 znaków + 1 zdjęcie + logotypy projektu),
f) Format artykułu: standardowy/kolumnowy.
g) Rodzaj druku: artykuł ma być opublikowany w pełnym kolorze.
h) Opracowanie: merytoryczne, edytorskie, przygotowanie do druku i zamieszczenie w prasie artykułów sponsorowanych.
i) Za dostarczenie treści graficznych odpowiada Zamawiający.
j) Za przygotowanie merytoryczne, edytorskie (opracowanie graficzne z uwzględnieniem konieczności zamieszczenia obowiązkowych logotypów unijnych), skład komputerowy oraz publikację odpowiada Wykonawca.
k) Zamawiający żąda przedstawienia do akceptacji zlecanego do druku artykułu drogą elektroniczną min. 15 dni przed planowaną datą publikacji.
l) Zamawiający naniesie ewentualne uwagi w ciągu min. 5 dni od otrzymania tekstu artykułu .
m) Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych korekt min. 5 dni przed publikacją artykułu.
n) Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną o dokonanej akceptacji lub jej braku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi w oparciu o zapisy SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim zespołem w składzie co najmniej:
− jednej osoby – grafika, dedykowanego do współpracy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia,
− jednej osoby – dziennikarza, dedykowanego do współpracy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub
jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane
lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Z uwagi na ograniczona liczbę
znaków umożliwiające wypełnienie pola - pozostałe inform. zawiera SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu - zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o
spełnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (zał. 4 SWZ).
W przypadku, gdy wykonawca
wbrew dyspozycjom zamawiającego zawartym w SIWZ załączy do oferty dokumenty podmiotowe
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie oceniona najwyżej,
to wówczas zamawiający przed wyborem oferty tego wykonawcy, zażąda przedłożenia oświadczenia
potwierdzającego, że złożone dokumenty pozostają nadal aktualne. Podobne stanowisko wyrażone
zostało w wyroku KIO z dnia 25 stycznia 2017 r. sygn. 103/17.
Pozostałe inform. w związku z
ograniczoną liczba znaków - zawierają postanowienia SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),
3) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),
4) oświadczenie, o których mowa w pkt 2 (podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby) – (zał. 2 SWZ),
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (zał. 3 SWZ),
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby) – jeżeli dotyczy (zał. 5 SWZ)
7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w
postępowaniuskłada każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przezwykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie składają
także: Oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególniWykonawcy.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i
zobowiązani sąustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Poprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy rozumieć konsorcjantów
a także przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych do realizacji zamówienia ze strony wykonawcy, o ile osoby te spełniają warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia uwarunkowane zmianami cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. W tym przypadku wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia przedstawiając poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, w oparciu o poziom wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów, w szczególności wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego lub przez wskazanie innej podstawy, w szczególności wykazu rodzajów materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia oraz określenia sposobu wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem okresów w których może nastąpić zmiana wynagrodzenia wykonawcy.
4. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3, jaką dopuszcza zamawiający to zmiany poziomu cen materiałów lub kosztów powyżej 10%, porównując ceny z dnia otwarcia ofert i obowiązujące ceny materiałów i kosztów na dzień złożenia pisemny wniosku.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy zaistnieje konieczność wprowadzenia zmian w wyniku zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie projektu.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmiana umowy wymaga zgody zamawiającego.
8. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 455 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Na oficjalną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Zamawiającego na ePUAP wpływają oferty składane w danym postępowaniu przez Wykonawców. Każda oferta musi być zaszyfrowana. Zaszyfrowane oferty stanowią załącznik do przesłanego na ESP wniosku. Wykonawca posiadający konto na portalu ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego ogłoszenia można odnaleźć w SWZ - na
stronieprowadzonego postępowania tj. na BIP i MINIPORTAL