Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00233070
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie i Rychwale

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d913bc-2cbf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002885/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym, Lubstowie, Barczygłowie, Rychwale

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa. Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze względu na
zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie jest zalecane. d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według
standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 3. Oferta powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-20/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy prac w ramach ww. przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Część 1 – Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium: 60%;
2) Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T) - waga kryterium: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Lubstowie. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika i zjazdu z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
- Wykonanie poszerzenia jezdni z betonu asfaltowego
- Wykonanie nawierzchni zjazdu i chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium: 60%;
2) Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T) - waga kryterium: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Barczygłowie.
W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni zjazdu i chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Wykonanie pobocza z tłucznia kamiennego,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium: 60%;
2) Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T) - waga kryterium: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Rychwale. W zakres zadania wchodzą następujące roboty:
- Roboty pomiarowe,
- Rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
- Rozbiórka istniejących obramowań,
- Demontaż istniejącego oznakowania pionowego,
- Wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- Wykonanie podbudów pod projektowane elementy,
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych,
- Ułożenie obrzeży betonowych,
- Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
- Wykonanie nawierzchni z antypoślizgowych płytek chodnikowych,
- Montaż tablic aktywnych i znaków pionowych,
- Montaż balustrady/barierki U12a,
- Montaż punktowych elementów odblaskowych PEO,
- Montaż progów wyspowych z elementów gumowych /PCV,
- Naniesienie na jezdnię oznakowania poziomego P-10 kol. biało- czerwonego,
- Umieszczenie na jezdni symboli znaków pionowych,
- Umieszczenie na jezdni progów akustycznych z mas grubowarstwowych,
- Profilowanie i obsianie trawą terenów zielonych i rowów drogowych,
- Uporządkowanie terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium: 60%;
2) Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T) - waga kryterium: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Część 1 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Lubstowie:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Barczygłowie:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Rychwale:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełnił warunek dla każdej części oddzielnie tzn. że przy składaniu oferty na dwie części Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Przy składaniu oferty na trzy części Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), natomiast przy składaniu oferty na cztery części Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Część 1 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przejścia dla pieszych o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każde.
Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Lubstowie:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przejścia dla pieszych o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każde.
Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Barczygłowie:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przejścia dla pieszych o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każde.
Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Rychwale:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu przejścia dla pieszych o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto) każde.
b) Część 1 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Budzisławiu Kościelnym:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
1. Kierownik budowy, wymagana liczba osób - 1, wymagane uprawnienia - Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz wykazanie wykonania
min. 1 zadania związanego z budową, przebudową, rozbudową lub remontem ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania minimum
100.000,00 zł (brutto), w zakres którego wchodziło wykonanie przejścia dla pieszych
Część 2 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Lubstowie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
1. Kierownik budowy, wymagana liczba osób - 1, wymagane uprawnienia - Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz wykazanie wykonania
min. 1 zadania związanego z budową, przebudową, rozbudową lub remontem ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania minimum
100.000,00 zł (brutto), w zakres którego wchodziło wykonanie przejścia dla pieszych
Część 3 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole
w Barczygłowie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
1. Kierownik budowy, wymagana liczba osób - 1, wymagane uprawnienia - Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz wykazanie wykonania
min. 1 zadania związanego z budową, przebudową, rozbudową lub remontem ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania minimum
100.000,00 zł (brutto), w zakres którego wchodziło wykonanie przejścia dla pieszych
Część 4 - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w Rychwale:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże, że będzie dysponował osobami podając podstawę do ich dysponowania. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
1. Kierownik budowy, wymagana liczba osób - 1, wymagane uprawnienia - Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz wykazanie wykonania
min. 1 zadania związanego z budową, przebudową, rozbudową lub remontem ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania minimum
100.000,00 zł (brutto), w zakres którego wchodziło wykonanie przejścia dla pieszych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
a) Część 1 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł i 00/100)
b) Część 2 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł i 00/100)
c) Część 3 – 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset zł i 00/100)
d) Część 4 – 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł i 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pocztowym S.A. nr rachunku 52 1320 1016 2790 0004 2000 0023  z dopiskiem „Wadium – postępowanie nr ZDP-NZ-3302-20/2021 – Część … - Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy szkole w ……..”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SWZ (UWAGA - wypełnić i dołączyć tylko w przypadku składnia oferty wspólnej).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za obopólną zgodą stron, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach),
b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających – ze względu na technologię wykonania niektórych robót – prowadzenie prac budowlanych,
c) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych i gruntowych,
d) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, który będzie miał wpływ na dotrzymanie umownego terminu zakończenia robót,
e) wystąpienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
f) konieczności wykonania robót zamiennych, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia wymagających większych nakładów czasowych,
g) wystąpienia sytuacji utrudniającej wykonanie robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej lub kolizję z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy.
W takim przypadku termin może zostać przedłużony o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej niż czas trwania przeszkody.
Zmiana terminu wykonania umowy nie powoduje automatycznie zmiany wynagrodzenia umownego.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu Wykonawca winien poinformować Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować ten fakt w dzienniku budowy, jeśli dotyczą realizacji na budowie.
2) w zakresie wartości wynagrodzenia
a) spowodowanej ustawową zmianą stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione poprzez uwzględnienie nowej stawki podatku w drodze aneksu do umowy,
b) gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian rozwiązań projektowych, jak również wykonania robót dodatkowych, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe, bądź skutkowałoby wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. Wyliczenie wynagrodzenia nastąpi z zastosowaniem odpowiednio cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym lub wynegocjowanych w przypadku ich braku. W przypadku konieczności zmian, o których mowa powyżej zakres zmian będzie określał protokół konieczności sporządzony przez Kierownika budowy i zatwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.
O wystąpieniu okoliczności uzasadniających zmianę wynagrodzenia z przyczyn określonych powyżej, Wykonawca winien poinformować Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego w formie pisemnego wniosku.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić również w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile wystąpią okoliczności uzasadniające zastosowanie tych przepisów.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp, w szczególności zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę stacji transformatorowych SN/nn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę stacji transformatorowych SN/nn polegających na wymianie istniejących rozdzielnic SN na nowe, sterowanymi drogą radiową Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI