Urządzenie placów zabaw w Gminie Grajewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Urządzenie placów zabaw w Gminie Grajewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-09
  • ZamawiającyGMINA GRAJEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00072869
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Urządzenie placów zabaw w Gminie Grajewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 01 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggrajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzenie placów zabaw w Gminie Grajewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19dc194-c381-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002831/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Place zabaw w Gminie Grajewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

EFRR w ramach RPOWP, EFRROW, EFS RPOWP

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Grajewo ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zakładce ,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.
Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer11,
 Google Chrome 31
 Mozilla Firefox 26
 Opera 18
b) pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci internet;
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
 włączona obsługa JavaScript;
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
 zainstalowany Acrobat Reader;
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6
Update 24 lub nowszy.
W razie jakichkolwiek problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego poniedziałek- piątek godz. 8:00-16:00
Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt. opatrzone podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XLI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INZP.7011.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 295503,79 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- „Urządzenie placu zabaw przy Przedszkolu w Rudzie” obejmuje:
1) Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw w ilościach i rodzajach niżej wymienionych.
2) Dokumentacja powykonawcza (obejmująca certyfikaty, deklaracje zgodnoścvi urządzeń
placu zabaw, orzeczenia techniczne dla urządzeń placu zabaw zgodne z wymogami normy
PN-EN 1176
Adres dostawy i montażu urządzeń: Przedszkole w Rudzie, ul. Szkolna 8, 19-200 Grajewo dz. nr 446.
Urządzenia muszą spełniać wkazane poniżej parametry oraz powinny być wykonane z następujących materiałów

 Huśtawka bocianie gniazdo /konstrukcja stalowa/ – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) 2,51x2,34x2,0 m
Strefa bezpieczeństwa* (dł. x szer.) 7,08x2,00 m
Wysokość upadku < 1,20 m
Przedział wiekowy 3-14 lat
Materiał - elementy konstrukcyjne z drewna pozardzeniowego
- belka ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo
- montaż na kotwach stalowych ocynkowanych
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Huśtawka podwójna metalowa – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) 3,00x2,34x2,0 m
Strefa bezpieczeństwa* (dł. x szer.) 7,08x2,50 m
Wysokość upadku ≤ 1,20 m
Przedział wiekowy 3-10 lat
Materiał - elementy konstrukcyjne z drewna pozardzeniowego
- belka ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo
- montaż na kotwach stalowych ocynkowanych
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Huśtawka wagowa ważka /drewno klejone/ – szt. 2
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) 2,50x0,60x0,60 m
Strefa bezpieczeństwa* (dł. x szer.) 5,50x3,60 m
Wysokość upadku ≤ 0,60 m
Przedział wiekowy 3-14 lat
Materiał - nogi stalowe malowane proszkowo
- belka z drewna klejonego
- siedziska z tworzywa HDPE
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Zestaw zabawowy z wieżą i zjeżdżalnią /drewno klejone/ – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. X szer. X wys.) 4,92x2,57x3,09 m
Strefa bezpieczeństwa* (dł. X szer.) 7,92x5,57 m
Wysokość upadku < 1,25 m
Przedział wiekowy 3-14 lat
Materiał - elementy konstrukcyjne z drewna pozardzeniowego
- tworzywo HDPE
- montaż na kotwach stalowych ocynkowanych
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producent

 Bujak pojedynczy na sprężynie – dinozaur /lity laminat/ – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) 0,76x0,24x0,85 m
Strefa bezpieczeństwa* (dł. x szer.) 3,36x2,84 m
Wysokość upadku < 0,51 m
Przedział wiekowy 3-10 lat
Materiał - korpus z tworzywa HDPE
- elementy stalowe malowane farbą proszkową
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Ławka metalowa z oparciem /drewno klejone/ – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) 1,80x0,58x0,89 m
Materiał - elementy metalowe malowane proszkowo
- drewno zaimpregnowane ciśnieniowo
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Tablica informacyjna – szt 1
Dotycząca regulaminu korzystania z placu zabaw zamontowana w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
UWAGA: Dodatkowo przy każdym urządzeniu powinna być zamontowana tabliczka informacyjna o sposobie korzystania z poszczególnych urządzeń.

4.2.5.) Wartość części: 20731,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)cena ofertowa brutto – kryterium 60% /
2)Okres gwarancji – kryterium 20%
3)Termin realizacji – kryterium 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Urządzenie placów rekreacyjnych w Gminie Grajewo”.
Lp. Miejsce Obiekt /wraz z wyszczególnieniem wyposażenia/
1. Białaszewo – Kolonia
Nr dz. 226/2 Wyposażenie placu zabaw:
Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią /drewno klejone/ – szt. 1
Bujak pojedynczy na sprężynie – dinozaur /lity laminat/ – szt. 1
Huśtawka bocianie gniazdo /konstrukcja stalowa/ – szt. 1
Bujak ważka /drewno klejone/ – szt. 1
Huśtawka podwójna metalowa – szt. 1
Huśtawka ważka /drewno klejone/ – szt. 1
Ławka metalowa z oparciem /drewno klejone/ – szt. 1
Kosz na śmieci /stelaż metalowy, drewno klejone/ – szt. 1
Tablica informacyjna – szt. 1
2. Godlewo
Nr dz. 26/1
i 26/2 Wyposażenie placu zabaw:
Bujak ważka /drewno klejone/ – szt. 1
Huśtawka podwójna metalowa – szt. 1
Zestaw zabawowy arena /drewno klejone/ – szt. 1
Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią /drewno klejone/ – szt. 1
Bujak pojedynczy na sprężynie – motor /lity laminat/ – szt. 1
Ławka metalowa z oparciem /drewno klejone/ – szt. 1
Kosz na śmieci /stelaż metalowy, drewno klejone/ – szt. 1

3. Koszarówka
Nr dz. 196 Zagospodarowanie terenu wyposażenia placu zabaw:
Kosz na śmieci /stelaż metalowy, drewno klejone/ – szt. 1
Ławka metalowa z oparciem /drewno klejone/ – szt. 1
Huśtawka ważka /drewno klejone/ – szt. 1
Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią /drewno klejone/ – szt. 1
Bujak jednorożec /drewno klejone/ – szt. 1
Huśtawka podwójna /drewno klejone/ – szt. 1
Huśtawka bocianie gniazdo /konstrukcja stalowa/ – szt. 1
Bujak ważka /drewno klejone/ – szt. 1
Bujak motor /drewno klejone/ – szt. 1
Tablica informacyjna – szt. 1
4. Koszarówka
Nr dz. 198/3
i 216/1 Zagospodarowanie terenu wyposażenia boiska:
Ławka metalowa z oparciem /drewno klejone/ – szt. 4
Bramka do piłki nożnej 3,0 x 2,0 m. /aluminiowa/ – szt. 2
Piłkochwyt 10,0 x 4,0 m /profil aluminiowy/ – szt. 2
Piłka do gry w piłkę nożną /ze skóry/ – szt. 4
Tablica informacyjna – szt. 1
5. 5 Lipińskie
Nr dz. 60 Wyposażenie placu zabaw:
Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią /drewno klejone/ – szt. 1
Bujak jednorożec /drewno klejone/ – szt. 1
Huśtawka podwójna metalowa – szt. 1
Huśtawka bocianie gniazdo /konstrukcja stalowa/ – szt. 1
Huśtawka ważka /drewno klejone/ – szt. 1
Ławka metalowa z oparciem /drewno klejone/ – szt. 1
Kosz na śmieci /stelaż metalowy, drewno klejone/ – szt. 1
Tablica informacyjna – szt. 1

4.2.5.) Wartość części: 107268,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)cena ofertowa brutto – kryterium 60% /
2)Okres gwarancji – kryterium 20%
3)Termin realizacji – kryterium 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- „ Zagospodarowanie terenu w Kapicach” obejmuje:
1) Budowę : wiaty drewnianej, ogrodzenia placu zabaw, boiska do piłki plażowej, dojazdu i
dojścia, utwardzenie pod pojemnik na nieczystości stałe, zieleń niska wraz z dostawą i
montażem urządzeń placu zabaw w ilościach i rodzajach niżej wymienionych.
2) Dokumentacja powykonawcza (obejmująca certyfikaty, deklaracje zgodnoścvi urządzeń
placu zabaw, orzeczenia techniczne dla urządzeń placu zabaw zgodne z wymogami normy
PN-EN 1176
Adres dostawy i montażu urządzeń: Kapice gm. Grajewo, 19-200 Grajewo dz. nr 426
 Wyposażenie placu zabaw w miejscowości Kapice obejmie:
 Bramki stałe do piłki nożnej 5,0 m. z siatką /aluminiowa/ – szt. 2 wg projektu
 Słupki do piłki siatkowej – szt. 2 /aluminiowe/ wraz z siatką 8,5 x 1,0 wg projektu
 Zestaw zabawowy ze zjeżdzalnią – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. X szer. X wys.) 4,00x2,00x3,30
Strefa bezpieczeństwa* (dł. X szer.) 7,50x5,00 m
Wysokość upadku < 1,25/<0,95
Materiał - elementy konstrukcyjne z drewna pozardzeniowego
- montaż na kotwach stalowych usadowionych w fundamencie betonowym
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Huśtawka podwójna metalowa – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) 2,30x2,80x2,0 m
Strefa bezpieczeństwa* (dł. x szer.) 7,10x2,60 m
Wysokość upadku <120
Materiał - elementy konstrukcyjne z drewna pozardzeniowego
- belka ze stali malowana proszkowo, siedzisko płasie z tworzywa sztucznego, zawiesie z łańcucha ocynkowanego,
- montaż na kotwach stalowych usadowionych w fundamencie betonowym
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta


 Bujak piesek /drewno klejone/ – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* wys.0,5
Strefa bezpieczeństwa* (dł. x szer.) 4,00x3,00
Wysokość upadku ≤ 0,42m
Materiał - Belka ze stali malowana proszkowo(sprężyna), siedzisko płasie z tworzywa sztucznego, montaż na fundamencie betonowym
Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

 Tablica informacyjna – szt. 1
Dane techniczne
Wymiar urządzenia* (dł. x szer. x wys.) wys. 1,85
Materiał - elementy metalowe malowane proszkowo, urządzenie na stałe związane z gruntem poprzez zabetonowanie
* Wymiar oraz strefa bezpieczeństwa może ulec zmianie +/- 15% w zależności od producenta

4.2.5.) Wartość części: 167503,86 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)cena ofertowa brutto – kryterium 60% /
2)Okres gwarancji – kryterium 20%
3)Termin realizacji – kryterium 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale XXXI, XXXII SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 PLN (słownie : dwieście tysięcy złotych.).

4))zdolności technicznej lub zawodowej:
a)W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy dostawy (odrębne umowy) o wartości zamówienia minimum 60 000,00 zł każde, dotyczące: Urządzenia placów zabaw.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wykazu dostaw, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale XXXVII ust. 1 pkt 4 lit. a) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy były lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b)Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu trzeciego według załącznika nr 4 . Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXXVIII ust. 1 SWZ, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

według zapisów art,. 454,455 ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pocięcie drzewa opałowego - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pocięcie drzewa opałowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI