Oprac. pełnozakres. dok. proj. wraz z rozbudową i dop. istniej. placu zabaw oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Oprac. pełnozakres. dok. proj. wraz z rozbudową i dop. istniej. placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” w BO pn.„Więcej ruchu mały zuchu” zakup i montaż dla PI nr 1 w B-B
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-06
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00168812
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Oprac. pełnozakres. dok. proj. wraz z rozbudową i dop. istniej. placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” w BO pn.„Więcej ruchu mały zuchu” zakup i montaż dla PI nr 1 w B-B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprac. pełnozakres. dok. proj. wraz z rozbudową i dop. istniej. placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” w BO pn.„Więcej ruchu mały zuchu” zakup i montaż dla PI nr 1 w B-B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35ed7b0-d77d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024961/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budżet Obywatelski "Więcej ruchu mały zuchu" - zakup i montaż integracyjnego zestawu sprawnościowego oraz innych urządzeń rekreacyjnych wraz z ogrodzeniem dla Przedszkola integracyjnego nr 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.um.bielsko.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”)
dostępnej podadresem: www.um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej zp@um.bielsko.pl lub m.wanat@um.bielsko.pl2. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: MateuszWanat – Główny Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych (tel. 33 4971 855,
adres e-mail:m.wanat@um.bielsko.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto naPlatformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
przekazania przedmiotowychśrodków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń idokumentówprzy ich użyciu zostały opisane poniżej:1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufnośćtransmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostępdo możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytańdo treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Dopuszczalneprzeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge Google Chrome Mozilla FirefoxOperaPozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa przez przeglądarkę protokołuXMLHttpRequest - ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego powyżej500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SERuntime Environment 6 Update 24 lub nowszy Maksymalny rozmiar plików przesyłanychzapośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków
dowodowych.Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Robotybudowlane oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a niedatę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) – zwanego dalej „RODO”, zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny
związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu
związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując wykonawcę, że: a) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Miasto Bielsko-Biała reprezentowane przez Prezydenta Miasta B-B, adres: UM w B-B, pl. Ratuszowy 1, 43-
300 B-B, tel. 33 4971 851; b) w Mieście B-B UM w Bielsku-Białej powołany został inspektor ochrony danych osobowych, dane
kontaktowe: tel. 33 4971 721, adres e-mail: iod@um.bielsko.pl;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania
pn.opracowanie pełnozakresowej dokumentacji projektowej wraz z rozbudową i doposażeniem istniejącego placu zabaw oraz
budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” - w ramach zadania Budżetu obywatelskiego pn. „Więcej ruchu mały zuchu” -
zakup i montaż integracyjnego zestawu sprawnościowego oraz innych urządzeń rekreacyjnych wraz z ogrodzeniem dla przedszkola
integracyjnego nr 1 przy u. Korzennej 37 w Bielsku – Białej , znak sprawy: ZP.271.2.31.2022.MW, d)odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących, Uwaga: W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacjimających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie
zamówienia.-na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Uwaga: Skorzystanie przez osobę,
której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o
którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. -na podstawie art. 18 RODO,
prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 RODO, Uwaga: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego.- prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących
naruszaprzepisy RODO,i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych
osobowych,- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO, prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2) Zamawiający
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których
mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do
upływu terminu do ich wniesienia.3) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.4) Do przetwarzania danych
osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby
dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.5) W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są
wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.6) Ponadto zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w
zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku
informacyjnego, jest również w szczególności:a) wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
pozyskał. Dotyczy to w szczególności:- osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,- podwykonawcy/ podmiotu trzeciego
będącego osobą fizyczną,-
podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,- pełnomocnika
podwykonawcy/ podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane
osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),- członka organu zarządzającego podwykonawcy/ podmiotu trzeciego, będącego osobą
fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
b) podwykonawca/ podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w
szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.7) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą
m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek
informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te
wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny,
wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje
już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO.8) Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny,
wynikający z art. 14 RODO, względem
osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.9) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone w ppkt.
7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w nin.
postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.64.2022.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :

1. opracowanie pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wykonania modernizacji placu zabaw oraz budową ogrodzenia terenu Przedszkola Integracyjnego nr 1w Bielsku-Białej
2. wykonanie robót budowlanych objętych zakresem wykonanej dokumentacji projektowej (tj. modernizacji placu zabaw, zerwania zniszczonej nawierzchni asfaltowej, wykonanie trawnika oraz budowy ogrodzenia)

• Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do opracowania Dokumentacji zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zasadami wiedzy technicznej, etyką zawodową .

• Dokumentacja powinna obejmować opracowanie projektowe wielobranżowe lub w razie konieczności pełnobranżowy projekt budowlany w zakresie wszystkich branż z elementami projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do zgłoszenia lub w razie konieczności uzyskania decyzji administracyjnej w zakresie, który umożliwi na jego podstawie należyte wykonanie robót budowlanych bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań.

Dokumentacja zostanie przygotowana w oparciu o ustawę Prawo Budowlane a w razie konieczności projekt budowlany należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Dodatkowo opracowanie powinno zawierać szczegółowe rysunki wykonawcze służące realizacji zadania. wraz z przedmiarami, kosztorysami oraz specyfikacją techniczną.

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj. :
• OPZ
• Program funkcjonalno-użytkowy - zał. nr 8 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) cena oferty brutto (C) 60% max. 60 pkt.
2) czas wydłużenia okresu udzielenia 40% max. 40 pkt.
gwarancji (G)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wydłużenia okresu udzielenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
• co najmniej jedną (1) usługę – opracowanie projektowe/ projekt budowlany/wykonawczy budowy / przebudowy placu zabaw oraz,
• że wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert - jedną budowę placu zabaw o wartości robót co najmniej 150 000 zł brutto (roboty objęte jedną umową lub jedną lokalizacją).
Usługi/Roboty te winny być wykonane należycie.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

• Projektanta w branży architektonicznej - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów dot. placów zabaw, po uzyskaniu uprawnień budowlanych.
• Kierownika budowy /robót w branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającego, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji placów zabaw, po uzyskaniu uprawnień budowlanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług/robót (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) (Załącznik nr 5a do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (usługi)/ 5 lat (roboty) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi/roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) Dowody określające, czy wymienione w ww. wykazie usługi/roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

Uwaga: Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

c) Wykaz osób (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) (Załącznik nr 5b
do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Uwaga: Wzór Wykazu usług/robót, stanowiący Załącznik nr 5a do nin. SWZ oraz wzór Wykazu osób, stanowiący Załącznik nr 5b do nin. SWZ, zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w postaci elektronicznej, wraz z wezwaniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o ile wymaga ich złożenia wraz z ofertą, a
Wykonawca ich nie złożył, bądź złożone środki dowodowe są niekompletne, tj. ww. odpowiednie dokumenty (w języku
polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty,
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00120152/01 z dnia 2022-04-13
2022-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty (w języku
polskim) dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa ustawie Pzp, odnoszące się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie
stwierdzić, że spełniająone wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta przetargowa sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, zawierająca m.in.:
a) Informację o oferowanym terminie wykonania zamówienia: do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy;
b) Zobowiązanie wykonawcy do:
- udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres nie krótszy niż 3
lat (36 miesiące), licząc od daty przekazania przez wykonawcę przedmiotu umowy i przyjęcia go przez zamawiającego, jako
należycie wykonany, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SWZ),
- udzielenia rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres 5 lat (60 miesięcy), licząc
od daty odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do nin. SWZ);
c) Informację o czasie wydłużenia okresu udzielenia gwarancji jakości – wykonawca jest zobowiązany w formularzu Oferta,
stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, podać informację o zaoferowanym czasie wydłużenia okresu udzielenia gwarancji
jakości w pełnych miesiącach, w przypadku, w którym wykonawca wyraża chęć, aby jego oferta otrzymała punkty w II
kryterium oceny ofert – czas wydłużenia okresu udzielenia gwarancji jakości;
d) Informację o oferowanych warunkach płatności – nie krótszym niż 30-dniowy termin płatności, na warunkach określonych
we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ);
e) Informację o terminie związania ofertą przez okres 30 dni;
f) Oświadczenie wykonawcy o:
- zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty,
- zapoznaniu się z warunkami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określonymi w SWZ wraz z załącznikami
i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń,
- zobowiązaniu się do zawarcia umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ),
- zobowiązaniu się w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy dostarczyć zamawiającemu szczegółowy harmonogram
rzeczowo-finansowy realizacji prac projektowych i robót budowlanych objętych umową, o którym mowa we wzorze umowy
(Załącznik nr 6 do nin. SWZ),
- zobowiązaniu się oraz zobowiązaniu podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności będące robotami budowlanymi w
miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w nin. SWZ, przez cały okres realizacji przedmiotu
zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej. Szczegółowe informacje dotyczące zobowiązania zatrudnienia osób na
umowę o pracę zostały określone w nin. SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do nin. SWZ);
g) Informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom – wykonawca jest zobowiązany w
formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SWZ, wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców (nazwy i adresy) oraz wartość lub procentową część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcom, w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
W przypadku nie wskazania części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
zamawiający uzna, że całość zamówienia wykonawca wykona samodzielnie;
h) Informację o zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset
00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego
(wyłącza się możliwość wniesienia zabezpieczenia w gotówce), tj. Bank PeKaO S. A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. ks.
Stanisława Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638, podając w tytule: „Wadium do przetargu
prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. opracowanie pełnozakresowej dokumentacji projektowej wraz z
rozbudową i doposażeniem istniejącego placu zabaw oraz budową ogrodzenia w systemie „zaprojektuj i buduj” - w ramach
zadania Budżetu obywatelskiego pn. „Więcej ruchu mały zuchu” - zakup i montaż integracyjnego zestawu sprawnościowego
oraz innych urządzeń rekreacyjnych wraz z ogrodzeniem dla przedszkola integracyjnego nr 1 przy u. Korzennej 37 w
Bielsku – Białej”.Uwaga: Przy wnoszeniu zabezpieczenia przelewem dokument polecenia dokonania przelewu
nie jest dowodem wniesienia zabezpieczenia. Potwierdzeniem dokonania wpłaty zabezpieczenia jest uznanie kwotą
zabezpieczenia rachunku bankowego zamawiającego (wpływ środków na rachunek bankowy zamawiającego).
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300
Bielsko-Biała
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby
poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet
zabezpieczenia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają na formularzu OFERTA oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak
podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 25 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cd.:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt.1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r.poz.835.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyprowadzanie psa - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wyprowadzanie psa 3 razy dziennie w tym jeden długi spacer około godziny. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI