„Nasz plac zabaw w Łambinowicach, żyj kolorowo i ekologicznie-międzypokoleniowe miejsce...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Nasz plac zabaw w Łambinowicach, żyj kolorowo i ekologicznie-międzypokoleniowe miejsce spotkań”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁambinowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łambinowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia772660-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772660-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Gmina Łambinowice: „Nasz plac zabaw w Łambinowicach, żyj kolorowo i ekologicznie-międzypokoleniowe miejsce spotkań”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łambinowice, krajowy numer identyfikacyjny 53141284600000, ul. ul. Tadeusza Zawadzkiego  29 , 48-316  Łambinowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 311 300, e-mail ug@lambinowice.pl, faks 774 311 301.
Adres strony internetowej (URL): http.//www.lambinowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lambinowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Łambinowicach, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, sekretariat pokój nr 15

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Nasz plac zabaw w Łambinowicach, żyj kolorowo i ekologicznie-międzypokoleniowe miejsce spotkań”
Numer referencyjny: ZP.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie bezpiecznej nawierzchni (SBR), dostawa i montaż ławek, koszy, wykonanie tablic informacyjno-edukacyjnych oraz wykonanie opaski z kostki brukowej wokół nawierzchni bezpiecznej do projektu pt.,,Nasz plac zabaw w Łambinowicach, żyj kolorowo i ekologicznie-międzypokoleniowe miejsce spotkań".III.1. Zakres zamówienia obejmuje:- dostawę i montaż urządzeń zabawowych,- wykonanie warstwy podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną i opaskę z kostki brukowej- wykonanie bezpiecznej nawierzchni (SBR) min. 45 mm (dla HIC 1,4m),-dostawa i montaż ławek w tym ławek dla inwalidów z miejscem na wózek inwalidzki,-dostawa i montaż koszy na odpady,-wykonanie opaski z kostki brukowej(chodnika) wokół bezpiecznej nawierzchni,-wykonanie stojaków informacyjno-edukacyjnych oraz ich certyfikacja,-demontaż starego ogrodzenia,-montaż nowego ogrodzenia wraz z furtkami.III.2. Lokalizacja:Publiczne Przedszkole w ŁambinowicachUl. Szkolna 1848-316 ŁambinowiceNr ew. działki: 613/49III.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:3.1. Zestaw do wspinaczki ze zjeżdżalnią-wielofunkcyjny domek zabawowy ze zjeżdżalnią zawierający co najmniej jedną wieżyczkę, ściankę do wspinaczki wraz z liną, mostek linowy, drabinkę wspinaczkową, zjazd rurowy typu ,,strażacki”, siatkę do wspinaczki. Liczba sztuk-1. Minimalne wymiary zestawu: 3,70 m x 4,30 m, wysokość całkowita minimum 3,10 m. Wysokość swobodnego upadku 1,20 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się zestaw o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów. Zestaw zabawowy oprócz podanych powyżej może zawierać dodatkowe elementy manipulacyjne typu liczydło, zegar, koło, gry typu ,,kółko- krzyżyk”, ,,papier, nożyce, kamień” lub inne nie wymienione. Elementy domku wykonane z płyty HDPE, metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej na kotwach oraz zbrojonych lin. 3.2. Piramida linowa (pajęczyna do wspinaczki w kształcie stożka) zawierająca co najmniej dwa poziomy wspinaczkowe. Liczba sztuk-1. Konstrukcja piramidy wykonana ze zbrojonych lin oraz słupa z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej. Minimalna wysokość całkowita 4,50 m. Minimalne wymiary 5,85 m x 5,85 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,0 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.3. Domek zabawowy typu ,,autko” (Domek zabawowy w kształcie maszyny z elementami manipulacyjnymi). Liczba sztuk-1. Konstrukcja domku przypominająca maszynę budowlaną lub inną zbliżoną z siedziskiem. Konstrukcja wykonana z płyty HDPE oraz metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej. Maszyna budowlana lub inna zbliżona z co najmniej siedmioma elementami manipulacyjnymi typu: kierownica, gra wyścig, zegar, elementy obrotowe, tryby, itp. lub inne nie wymienione. W urządzeniu powinny znajdować się również różne otwory typu okna lub inne. Minimalne wymiary urządzenia: 2,0 m x 1,13 m, wysokość całkowita 1,32 m. Wysokość swobodnego upadku 0,69 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów. 3.4. Wałek biegowy. Liczba sztuk-1. Urządzenie zawierające rolkę biegową wraz z podporami umożliwiające bieg na urządzeniu lub spacer. Urządzenie będące odpowiednikiem domowej bieżni fitness zawierające obrotowy bęben. Konstrukcja urządzenia wykonana z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej oraz płyty HDPE. Dopuszczalne obicie bębna biegowego drewnem. Minimalne wymiary urządzenia 1,05 m x 0,49 m. Wysokość całkowita 1,30 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,56 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.5. Huśtawka wahadłowa podwójna. Liczba sztuk-1. Konstrukcja wykonana z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej. Siedziska plastikowe zawieszone na łańcuchach. Konstrukcja siedzisk z oparciem. Dopuszcza się siedziska bez oparcia. Dopuszcza się wykonanie konstrukcji niektórych elementów z płyty HDPE. Minimalne wymiary 1,84 m x 3,84 m. Wysokość całkowita 2,43 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,25 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.6. Huśtawka wahadłowa pojedyncza. Liczba sztuk-1. Konstrukcja wykonana z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej. Siedzisko plastikowe zawieszone na łańcuchach. Konstrukcja siedzisk typu ,,dla małych dzieci z oparciem oraz z zabezpieczeniem od przodu”. Dopuszcza się wykonanie konstrukcji niektórych elementów z płyty HDPE. Minimalne wymiary 0,32 m x 3,00 m. Wysokość całkowita 1,80 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,04 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.7. Okrągła karuzela tarczowa z dwoma ławkami lub jedną. Liczba sztuk-1.Wykonana z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej. Siedziska wykonane z płyty HDPE. Średnica karuzeli około 1,50 m. Wysokość około 0,70 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,70 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.8.Huśtawka wagowa typu ,, ważka” z odbojnikami. Liczba sztuk- 1. Konstrukcja wykonana z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej oraz płyty HDPE lub plastiku. Minimalne wymiary 2,90 m x 0,35 m. Wysokość swobodnego upadku około 0,96 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.9. Bujak- sprężynowiec podwójny. Liczba sztuk-1. Kształt zwierzęcia. Wykonany z płyty HDPE lub plastiku na metalowej sprężynie. Wymiary minimalne 0,30 m x 1,70 m. Wysokość swobodnego upadku około 0,50m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.10. Bujak- sprężynowiec pojedynczy. Liczba sztuk -1. Kształt zwierzęcia. Wykonany z płyty HDPE lub plastiku na metalowej sprężynie. Wymiary minimalne 0,25 m x 0,90 m. Wysokość swobodnego upadku około 0,50 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.11. Ławka z oparciem. Ilość sztuk-4. Konstrukcja wykonana ze stali malowanej proszkowo albo podciśnieniowo lub ze stali nierdzewnej. Siedzisko i oparcie wykonane z HDPE, plastiku lub z drewna. Minimalne wymiary 1,50 m x 0,50 m. Wysokość całkowita około 0,86 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.12. Ławka z oparciem oraz z miejscem na wózek inwalidzki lub wózek dziecięcy. Ilość sztuk-2. Konstrukcja wykonana ze stali malowanej proszkowo albo podciśnieniowo lub ze stali nierdzewnej. Siedzisko i oparcie wykonane z HDPE lub innego równoważnego materiału lub z drewna. Minimalne wymiary 2,50 m x 0,70 m. Wysokość całkowita około 0,86 m. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.13. Kosz na odpady wykonany z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej na nodze-nogach. Liczba sztuk- 2. Dopuszcza się kosze wykonane z drewna zawierające wkład z innego materiału.3.14. Regulamin placu zabaw. Wykonany z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub ze stali nierdzewnej. Postawiony na jednym lub większej ilości słupów. Liczba sztuk- 1. Tablica z regulaminem wykonana z płyty PCV lub dibond.3.15. Stojaki informacyjno-edukacyjne. Liczba sztuk- 9. Konstrukcja stojaka wykonana z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub ze stali nierdzewnej. Tablica zawierająca 4 obrotowe kostki umieszczone na łożyskach, które są usytuowane na pręcie. Obrót kostki 360º (górna kostka nie obrotowa, przytwierdzona na stałe). Ścianki kostek wykonane z płyty PCV, dibond lub innego materiału z grafiką.(Grafikę do umieszczenia na kostkach dostarczy Zlecający po wyłonieniu firmy wygrywającej przetarg.)Wymiary stojaków informacyjno-edukacyjnych wysokość około 1,70 m, Wymiar kostki- około 0,30 m.- jedna ściana. Grubość pręta utrzymującego kostki dostosowana do specyfikacji materiału, stabilna konstrukcja wiążąca. Całość umieszczona na stabilnym stelażu wykonanym z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej. Wszystkie wymiary podane są orientacyjnie, dopuszcza się urządzenie o innych wymiarach jednak nie mniejszych niż podane jako wartość minimalna. Dopuszcza się oprócz wymienionych elementów zawartość innych konstrukcyjnie koniecznych lub poprawiających estetykę elementów.3.16. Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną oraz pod kostkę brukową (540m2) zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ (dział 2 poz.6-11)3.17.Wykonanie bezpiecznej nawierzchni (325m2), jednolito barwionej z materiału SBR lub równoważnego - układanej z płytek o wymiarze 50 cm x 50 cm i o grubości min. 45 mm (dla HIC 1,4 m) ,,na zakładkę - pół-przesunięcie rzędu'', łączonych ze sobą plastikowymi kołkami (nie dopuszczamy łączenia płytek na pióro-wpust). Nawierzchnia jednobarwna, koloru zielonego oraz ułożenie wzoru typu gra ,,klasy” z płytek w innym kolorze wraz z numerami na płytkach. Ułożona na stabilizowanym podłożu z tłucznia/żwiru (grubość warstwy min. 15 cm) i zagęszczonym piasku (grubość warstwy min. 5 cm), zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3.18 Ułożenie kostki brukowej, o grubości 8 cm, (207m2 kostka brukowa + obrzeża betonowe196m) (materiał + usługa) zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.3.19. Demontaż oraz Montaż ogrodzenia zgodnie z załącznikiem 9 do SIWZ.Uwaga: Wszystkie urządzenia zabawowe, stojaki edukacyjno- informacyjne muszą posiadać certyfikaty zgodne z normami PN-EN w momencie odbioru wykonania przedmiotu umowy.III.4. Wykonawca jest zobowiązany do:Wszystkie urządzenia zabawowe należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, szkice, rysunki itp.), wizualizacji, wyciągu z folderu lub w formie kart katalogowych oferowanych urządzeń (zestawu) w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Dokument taki musi przedstawiać konstrukcję urządzenia wraz z jego wymiarami oraz rodzajem użytych materiałów (specyfikacja materiałowa).Dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki:a) posiadać co najmniej pięcioletnią gwarancję;b) muszą odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, muszą posiadać aktualne Certyfikaty (na poszczególne urządzenia, a nie na system konfiguracji urządzeń z elementów), potwierdzające spełnianie norm PN - EN 1176 w momencie montażu urządzeń. Dopuszcza się formę deklaracji zgodności w przypadku ławek, koszy, ogrodzenia oraz regulaminu placu zabaw.c) wszystkie elementy konstrukcyjne muszą być wykonane z metalu malowanego proszkowo albo podciśnieniowo lub stali nierdzewnej lub z innych materiałów wyżej określonych;d) urządzenia i zestawy muszą być osadzane przy pomocy kotew stalowych, ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym zgodnie z normą EN 1176;e) liny w zestawach muszą posiadać rdzenie stalowe w oplocie polipropylenowym;f) łańcuchy kalibrowane ze stali ocynkowanej o krótkich ogniwach zgodnie z normą EN 1176;g) zabezpieczenia - do połączeń stosowane muszą być tylko śruby ocynkowane. Gniazda łączników muszą być zakryte zaślepkami z tworzywa. Wszystkie śruby i nakrętki muszą być zabezpieczone kołnierzami z kapslami;h) przy montażu urządzeń muszą być uwzględnione strefy bezpieczeństwa;i)wykonanie bezpiecznej nawierzchni pod montowanymi urządzeniami zgodnie z wysokością swobodnego upadku dla HIC 1,4 m.Do dokumentacji przetargowej załączono również przedmiar robót jako materiał pomocniczy.

II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
43325000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie precyzuje się.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie precyzuje się.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną dostawę polegającą na wyposażeniu elementów placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu opisane w niniejszej SIWZ wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni spełniać łącznie lub co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest obowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania oświadczeń lub dokumentów, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-22 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3a i 4 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór w/w oświadczenia stanowi załącznik Nr 4a do SIWZ.Jeżeli wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej wraz z oferta może od razu przedłożyć oświadczenie o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej (zał. nr 4b).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej, jedną dostawę polegającą na wyposażeniu elementów placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z umową i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 8 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:- Formularz ofertowy (załącznik nr 1) do SIWZ,- Formularz cenowy (załącznik nr 1a) do SIWZ,- Oświadczenie, (załącznik nr 2) do SIWZ,- Oświadczenie, (załącznik nr 3) do SIWZ,- Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy),- Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru,- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty:4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są łącznie do spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt.1 pkt 2) SIWZ zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie.4.2. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia– nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.4.3. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy Pzp.4.4. Dokumenty wymienione w części VI pkt 1 SIWZ, muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenia.4.3. W przypadku ofert składanych wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 4.3 i 4.4 muszą być dostarczone wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot wchodzący w skład konsorcjum.4.4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy, muszą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.4.8. Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz Wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy.4.9. Dokumenty złożone w formie oryginałów nie muszą być podpisane przez Wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być zaopatrzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia” 4.10. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem sytuacji wynikających z art. 26, ust. 3 i 4 Ustawy Pzp. lub odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji §12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.6. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn.zm. dalej jako „Prawo zamówień publicznych”) oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, musza być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn.zm)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje, posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj:- nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców,- informacje dotyczące ceny,- termin wykonania zamówienia,- okres gwarancji i rękojmi,- warunki płatności zawarte w ofercie2. Zamawiający zaleca, aby stosowne zastrzeżenie Wykonawca złożył na formularzu ofertowym.3. Zamawiający ma prawo badać skuteczność dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – w razie stwierdzenia, że dane informacje nie mogły być przez Wykonawcę zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa – zostaną one odtajnione przez Zamawiającego.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do powyższych wymagań.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łambinowice, ul. Tadeusza Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice; inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Łambinowice jest Pan Bogusław Dziadkiewicz - radca prawny, e-mail: dziadkiewicz.kancelaria@poczta.onet.eu;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Nasz plac zabaw w Łambinowicach, żyj kolorowo i ekologicznie-międzypokoleniowe miejsce spotkań” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz 2020r. poz.1086), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO1) , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowanie, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. (oświadczenie w formularzu oferty).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Prudnik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.