„Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo – etap II”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo – etap II”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwieszyno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŻłobek Gminny "Tęczowa Kraina" w Konikowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-07
  • Numer ogłoszenia583803-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583803-N-2019 z dnia 2019-08-07 r.

Żłobek Gminny "Tęczowa Kraina" w Konikowie: „Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo – etap II”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Rynek pracy dostępny dla rodziców – Gmina Świeszyno stawia na żłobek!” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 6.6. Program zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Gminny "Tęczowa Kraina" w Konikowie, krajowy numer identyfikacyjny 383423488, ul. Konikowo  47D , 76-024  Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48511171573, e-mail e.jacewicz@swieszyno.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://zlobekkonikowo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
ug.swieszyno.ibip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ug.swieszyno.ibip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy w Świeszynie, Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, Biuro Obsługi Interesantów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa wyposażenia do żłobka w m. Konikowo – etap II”.
Numer referencyjny: ZP/1/ŻG/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem do żłobka „Tęczowa Kraina” - etap II w miejscowości Konikowo, gmina Świeszyno. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie: Część 1. Zakup i dostawa zabawek Kody CPV: 37520000-9 – Zabawki; 37510000-6 – Lalki 1. Puzzle – przeciwieństwa – 4 kpl. 2. Puzzle - kolacja - 4 kpl. 3. Puzzle - mama i dziecko – 4 kpl. 4. Drewniane nakładanki – 3 kpl. 5. Puzzle zwierzątka – 2 kpl. 6. Drewniane puzzle – 6 kpl. 7. Klocki 350 elem. – 2 kpl. 8. Drewniany pociąg ze zwierzątkami – 4 kpl. 9. Magnetyczne układanki – 8 kpl. 10. Domek – 1 kpl. 11. Piankowa wyspa – 1 kpl. 12. Labirynt manipulacyjny 1 – 2 kpl. 13. Labirynt manipulacyjny 2 – 2 kpl. 14. Ścianka manipulacyjno- sensoryczna – 1 szt. 15. Piramidka w kształcie kury – 6 szt. 16. Piramidka w kształcie kwiatka – 6 szt. 17. Piramidka w kształcie żabki – 6 szt. 18. Zestaw naczyń kuchennych- zestaw obiadowy – 4 kpl. 19. Zestaw do herbaty dla 4 osób – 4 kpl. 20. Zestaw owoców i warzyw – 4 kpl. 21. Warsztat budowniczego – 1 kpl. 22. Kącik kuchenny – 2 kpl. 23. Zestaw produktów spożywczych – 4 kpl. 24. Zestaw naczyń – śniadaniowy – 4 kpl. 25. Imitacja produktów mięsnych – 2 kpl. 26. Imitacja produktów serowych – 2 kpl. 27. Mata z pojazdami - 2 kpl. 28. Zestaw 6 drewnianych samochodów – 4 kpl. 29. Autka z figurkami – 12 szt. 30. Autko- śmieciarka – 4 szt. 31. Autka - budowlane 1 – 2 kpl. 32. Autka - budowlane 2 – 4 szt. 33. Naczepa przewożąca samochody – 5 szt. 34. Wytrzymały wózek - przyczepka z rączką. – 10 szt. 35. Koniki na biegunach (różowy) – 2 szt. 36. Koniki na biegunach (niebieski) – 2 szt. 37. Klocki konstrukcyjne typu wafle mix min. 150 elementów – 2 kpl. 38. Klocki konstrukcyjne typu wafle mix min. 170 elementów – 2 kpl. 39. Klocki konstrukcyjne typu wafle o tematyce zwierzęcej min. 50 elementów. – 2 kpl. 40. Klocki małego budowniczego – 2 kpl. 41. Lalka typu bobas z akcesoriami – 10 szt. 42. Edukacyjny stoliczek – 2 szt. 43. Ścianka manipulacyjno- sensoryczna 2 – 1 szt. 44. Zestaw małego lekarza – 2 kpl. 45. Drewniana farma geometryczna. – 2 kpl. 46. Klocki 3 D – 2 kpl. 47. Zestaw instrumentów – Marakasy – 10 kpl. 48. Zestaw instrumentów – Tamburyn – 10 szt. 49. Zestaw instrumentów - Dzwonki diatoniczne – 2 szt. 50. Zestaw instrumentów - Dzwonki z rączką – 1 szt. 51. Zestaw instrumentów - Trójkąt muzyczny – 2 szt. 52. Zestaw instrumentów - Młynek – pozytywka – 2 szt. 53. Pomoce do zabaw ruchowych – Chusta – 1 szt. 54. Pomoce do zabaw ruchowych – Woreczki – 6 kpl. 55. Pomoce do zabaw ruchowych – Szarfy – 24 szt. 56. Pomoce do zabaw ruchowych - Plastikowe obręcze – 2 kpl. 57. Pomoce do zabaw ruchowych – Pompony – 48 szt. 58. Pomoce do zabaw ruchowych – Piłki – 24 szt. 59. Pomoce do zabaw ruchowych – Kręgle – 2 kpl. 60. Pomoce do zabaw ruchowych - Chusty do ćwiczeń gimnastycznych – 48 szt. 61. Pomoce do zabaw ruchowych - Elementy w kształcie stóp – 2 kpl. 62. Basen z piłeczkami – 1 kpl. Część 2. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Kody CPV: 37520000-9 – Zabawki; 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne; Dostawa pomocy dydaktycznych obejmuje: 1. Gra rozwijająca pamięć słuchową – 2 kpl. 2. Zestaw książeczek w twardej oprawie od 0- 2 lat. – 2 kpl. 3. Książeczka dźwiękowa – 12 szt. 4. Stemple z drewnianym trzonkiem (wzory dziewczęce) – 1 kpl. 5. Stemple z drewnianym trzonkiem (wzory chłopięce) – 1 kpl. 6. Piasek kinetyczny w pudełku – 2 kpl. 7. Karty pracy – 2 kpl. 8. Tablice tematyczne – 20 szt. 9. Gra dla dzieci 1 – 1 kpl. 10. Gra dla dzieci 2 – 1 kpl. 11. Zestaw przedstawiający zęby i szczoteczkę. – 1 kpl. 12. Zestaw ząbków – 1 kpl. 13. Opowieści ilustrujące historie na temat ekologii – 1 kpl. 14. Karty do prezentacji – 1 kpl. 15. Wieloelementowa pomoc składająca się z 2 typów kart. – 1 kpl. 16. Płyty CD z piosenkami dla dzieci o tematyce zimowej i świątecznej, wraz ze śpiewnikiem. – 2 kpl. 17. Płyty CD z piosenkami dla dzieci o tematyce wiosennej, ze śpiewnikiem. – 2 kpl. 18. Kolorowe poduchy określające emocje – 1 kpl. 19. Plansza tematyczna – 2 szt. 20. Puzzle przedstawiające 6 układanek – 2 kpl. 21. Transparentne, akrylowe kule w jasnych kolorach, miłe w dotyku. – 2 kpl. Część 3 – Zakup i dostawa materiałów plastycznych Kody CPV:39162100-6 – Pomoce dydaktyczne; 39292300-8 – Przybory do rysowania Dostawa materiałów plastycznych obejmuje: 1. Zestaw do klejenia – 2 kpl. 2. Zestaw nożyczek – 1 kpl. 3. Sztyfty do pistoletu do kleju – 2 kpl. 4. Plastelina super miękka – 2 kpl. 5. Zestaw papierów rysunkowych – 2 kpl. 6. Zestaw stolikowy kredek w drewnianej oprawie – 4 kpl. 7. Zestaw pędzli - z gąbki – 5 kpl. 8. Zestaw pędzli do malowania (duży) z włosiem – 2 kpl. 9. Zestaw farb tempera – 2 kpl. 10. Kubeczki do farb – 1 kpl. 11. Kredki - zestaw stolikowy – 2 kpl. 12. Dziurkacze duże (gwiazdka) – 1 szt. 13. Dziurkacze duże (kwiatek) – 1 szt. 14. Dziurkacze duże (serce) – 1 szt. 15. Szablony do wycinania (koła) – 2 szt. 16. Pistolet do kleju – 2 szt. 17. Farby do malowania palcami – 2 kpl. 18. Fartuszek ochronny do malowania farbami z rękawami – 24 szt. 19. Duże poduszki do stempli – 2 szt. 20. Bibuła kolorowa karbowana – 3 kpl. Część 4 – Wyposażenie zaplecza kuchennego i gospodarczego Kody CPV: 39220000-0 – Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem: 1. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia – talerz płaski – 48 szt. 2. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia – talerz głęboki – 48 szt. 3. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia – filiżanka – 48 szt. 4. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – łyżka dla dzieci – 48 szt. 5. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – łyżka – 25 szt. 6. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – widelec – 10 szt. 7. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – nóż – 10 szt. 8. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – łyżeczka – 10 szt. 9. Wyposażenie zaplecza kuchennego – chochla wazowa – 2 szt. 10. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łyżka szumówka – 1 szt. 11. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łyżka pełna owalna – 1 szt. 12. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łyżka ażurowa – 1 szt. 13. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łopatka kątowa – 2 szt. 14. Wyposażenie zaplecza kuchennego – zestaw noży kuchennych – 1 kpl. 15. Wyposażenie zaplecza kuchennego – komplet desek do krojenia – 1 kpl. 16. Wyposażenie zaplecza kuchennego – deska do krojenia (biała) – 1 szt. 17. Wyposażenie zaplecza kuchennego – deska do krojenia (brązowa) – 1 szt. 18. Wyposażenie zaplecza kuchennego – deska do krojenia (żółta) – 1 szt. 19. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Komplet garnków – 1 kpl. 20. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 20 cm. – 2 szt. 21. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 28 cm. – 2 szt. 22. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 24 cm. – 1 szt. 23. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 22 cm. – 1 szt. 24. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj.1600 ml – 1 szt. 25. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj. 575 ml – 1 szt. 26. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj. 700 ml – 1 szt. 27. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj. 400 ml – 1 szt. 28. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Czajnik zwykły o poj. min. 2,5 l – 1 szt. 29. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Czajnik bezprzewodowy – 1 szt. 30. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Odkurzacz bezworkowy – 2 szt. 31. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 32. Wyposażenie pozostałe – Mop z wiadrem – 2 szt. 33. Wyposażenie pozostałe – Wózek do sprzątania z wyciskarką do mopa – 2 szt. 34. Wyposażenie pozostałe – Regał metalowy na środki czystości – 1 szt. Część 5 – Pozostałe wyposażenie Kody CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa 1. Wyposażenie pozostałe – Gąsienica spacerowa – 1 szt. 2. Wyposażenie pozostałe – Waga kolumnowa – 1 szt. 3. Wyposażenie pozostałe – Termometr bezdotykowy – 1 szt. 4. Wyposażenie pozostałe – Apteczka wg. HACCP – 1 szt. 5. Wyposażenie pozostałe – Nocniki – 24 szt. 6. Wyposażenie pozostałe – Plastikowy kubek do mycia zębów – 32 szt. 7. Wyposażenie pozostałe – Śliniak – 48 szt. 8. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – komplet pościeli (ecru) – 48 szt. 9. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – komplet pościeli (żółty) – 48 szt. 10. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – wypełnienie do pościeli (poduszka) – 48 szt. 11. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – wypełnienie do pościeli (kocyk) – 48 szt. 12. Wyposażenie pozostałe – jednorazowe podkłady – 30 szt. 13. Wyposażenie dwóch sal zabaw – poduszka gruszka mała - 6 szt. Część 6 – Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem Kody CPV: 39713210-8 – Pralki i suszarki Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem: 1. Pralka – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).

II.5) Główny kod CPV: 37520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37510000-6
39162100-6
39292300-8
39220000-0
39500000-7
33141623-3
39713210-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-30
2019-09-20

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonanie przedmiotu zamówienia: Część nr 1,2,3,4,5 do 30.08.2019 r. Część nr 6 do 20.09.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt od 1 muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SIWZ składa: 1) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja i dokumenty o których mowa w pkt.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-B WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty – jeśli dotyczy. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz wystąpienia następujących zdarzeń: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji. 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT 2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa zabawek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. Zakup i dostawa zabawek Kody CPV: 37520000-9 – Zabawki; 37510000-6 – Lalki 1. Puzzle – przeciwieństwa – 4 kpl. 2. Puzzle - kolacja - 4 kpl. 3. Puzzle - mama i dziecko – 4 kpl. 4. Drewniane nakładanki – 3 kpl. 5. Puzzle zwierzątka – 2 kpl. 6. Drewniane puzzle – 6 kpl. 7. Klocki 350 elem. – 2 kpl. 8. Drewniany pociąg ze zwierzątkami – 4 kpl. 9. Magnetyczne układanki – 8 kpl. 10. Domek – 1 kpl. 11. Piankowa wyspa – 1 kpl. 12. Labirynt manipulacyjny 1 – 2 kpl. 13. Labirynt manipulacyjny 2 – 2 kpl. 14. Ścianka manipulacyjno- sensoryczna – 1 szt. 15. Piramidka w kształcie kury – 6 szt. 16. Piramidka w kształcie kwiatka – 6 szt. 17. Piramidka w kształcie żabki – 6 szt. 18. Zestaw naczyń kuchennych- zestaw obiadowy – 4 kpl. 19. Zestaw do herbaty dla 4 osób – 4 kpl. 20. Zestaw owoców i warzyw – 4 kpl. 21. Warsztat budowniczego – 1 kpl. 22. Kącik kuchenny – 2 kpl. 23. Zestaw produktów spożywczych – 4 kpl. 24. Zestaw naczyń – śniadaniowy – 4 kpl. 25. Imitacja produktów mięsnych – 2 kpl. 26. Imitacja produktów serowych – 2 kpl. 27. Mata z pojazdami - 2 kpl. 28. Zestaw 6 drewnianych samochodów – 4 kpl. 29. Autka z figurkami – 12 szt. 30. Autko- śmieciarka – 4 szt. 31. Autka - budowlane 1 – 2 kpl. 32. Autka - budowlane 2 – 4 szt. 33. Naczepa przewożąca samochody – 5 szt. 34. Wytrzymały wózek - przyczepka z rączką. – 10 szt. 35. Koniki na biegunach (różowy) – 2 szt. 36. Koniki na biegunach (niebieski) – 2 szt. 37. Klocki konstrukcyjne typu wafle mix min. 150 elementów – 2 kpl. 38. Klocki konstrukcyjne typu wafle mix min. 170 elementów – 2 kpl. 39. Klocki konstrukcyjne typu wafle o tematyce zwierzęcej min. 50 elementów. – 2 kpl. 40. Klocki małego budowniczego – 2 kpl. 41. Lalka typu bobas z akcesoriami – 10 szt. 42. Edukacyjny stoliczek – 2 szt. 43. Ścianka manipulacyjno- sensoryczna 2 – 1 szt. 44. Zestaw małego lekarza – 2 kpl. 45. Drewniana farma geometryczna. – 2 kpl. 46. Klocki 3 D – 2 kpl. 47. Zestaw instrumentów – Marakasy – 10 kpl. 48. Zestaw instrumentów – Tamburyn – 10 szt. 49. Zestaw instrumentów - Dzwonki diatoniczne – 2 szt. 50. Zestaw instrumentów - Dzwonki z rączką – 1 szt. 51. Zestaw instrumentów - Trójkąt muzyczny – 2 szt. 52. Zestaw instrumentów - Młynek – pozytywka – 2 szt. 53. Pomoce do zabaw ruchowych – Chusta – 1 szt. 54. Pomoce do zabaw ruchowych – Woreczki – 6 kpl. 55. Pomoce do zabaw ruchowych – Szarfy – 24 szt. 56. Pomoce do zabaw ruchowych - Plastikowe obręcze – 2 kpl. 57. Pomoce do zabaw ruchowych – Pompony – 48 szt. 58. Pomoce do zabaw ruchowych – Piłki – 24 szt. 59. Pomoce do zabaw ruchowych – Kręgle – 2 kpl. 60. Pomoce do zabaw ruchowych - Chusty do ćwiczeń gimnastycznych – 48 szt. 61. Pomoce do zabaw ruchowych - Elementy w kształcie stóp – 2 kpl. 62. Basen z piłeczkami – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37520000-9, 37510000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Kody CPV: 37520000-9 – Zabawki; 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne; Dostawa pomocy dydaktycznych obejmuje: 1. Gra rozwijająca pamięć słuchową – 2 kpl. 2. Zestaw książeczek w twardej oprawie od 0- 2 lat. – 2 kpl. 3. Książeczka dźwiękowa – 12 szt. 4. Stemple z drewnianym trzonkiem (wzory dziewczęce) – 1 kpl. 5. Stemple z drewnianym trzonkiem (wzory chłopięce) – 1 kpl. 6. Piasek kinetyczny w pudełku – 2 kpl. 7. Karty pracy – 2 kpl. 8. Tablice tematyczne – 20 szt. 9. Gra dla dzieci 1 – 1 kpl. 10. Gra dla dzieci 2 – 1 kpl. 11. Zestaw przedstawiający zęby i szczoteczkę. – 1 kpl. 12. Zestaw ząbków – 1 kpl. 13. Opowieści ilustrujące historie na temat ekologii – 1 kpl. 14. Karty do prezentacji – 1 kpl. 15. Wieloelementowa pomoc składająca się z 2 typów kart. – 1 kpl. 16. Płyty CD z piosenkami dla dzieci o tematyce zimowej i świątecznej, wraz ze śpiewnikiem. – 2 kpl. 17. Płyty CD z piosenkami dla dzieci o tematyce wiosennej, ze śpiewnikiem. – 2 kpl. 18. Kolorowe poduchy określające emocje – 1 kpl. 19. Plansza tematyczna – 2 szt. 20. Puzzle przedstawiające 6 układanek – 2 kpl. 21. Transparentne, akrylowe kule w jasnych kolorach, miłe w dotyku. – 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37520000-9, 39162100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa materiałów plastycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – Zakup i dostawa materiałów plastycznych Kody CPV:39162100-6 – Pomoce dydaktyczne; 39292300-8 – Przybory do rysowania Dostawa materiałów plastycznych obejmuje: 1. Zestaw do klejenia – 2 kpl. 2. Zestaw nożyczek – 1 kpl. 3. Sztyfty do pistoletu do kleju – 2 kpl. 4. Plastelina super miękka – 2 kpl. 5. Zestaw papierów rysunkowych – 2 kpl. 6. Zestaw stolikowy kredek w drewnianej oprawie – 4 kpl. 7. Zestaw pędzli - z gąbki – 5 kpl. 8. Zestaw pędzli do malowania (duży) z włosiem – 2 kpl. 9. Zestaw farb tempera – 2 kpl. 10. Kubeczki do farb – 1 kpl. 11. Kredki - zestaw stolikowy – 2 kpl. 12. Dziurkacze duże (gwiazdka) – 1 szt. 13. Dziurkacze duże (kwiatek) – 1 szt. 14. Dziurkacze duże (serce) – 1 szt. 15. Szablony do wycinania (koła) – 2 szt. 16. Pistolet do kleju – 2 szt. 17. Farby do malowania palcami – 2 kpl. 18. Fartuszek ochronny do malowania farbami z rękawami – 24 szt. 19. Duże poduszki do stempli – 2 szt. 20. Bibuła kolorowa karbowana – 3 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39292300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wyposażenie zaplecza kuchennego i gospodarczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 – Wyposażenie zaplecza kuchennego i gospodarczego Kody CPV: 39220000-0 – Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Dostawa pozostałego wyposażenia wraz z montażem: 1. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia – talerz płaski – 48 szt. 2. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia – talerz głęboki – 48 szt. 3. Wyposażenie zaplecza kuchennego: naczynia – filiżanka – 48 szt. 4. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – łyżka dla dzieci – 48 szt. 5. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – łyżka – 25 szt. 6. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – widelec – 10 szt. 7. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – nóż – 10 szt. 8. Wyposażenie zaplecza kuchennego: sztućce – łyżeczka – 10 szt. 9. Wyposażenie zaplecza kuchennego – chochla wazowa – 2 szt. 10. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łyżka szumówka – 1 szt. 11. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łyżka pełna owalna – 1 szt. 12. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łyżka ażurowa – 1 szt. 13. Wyposażenie zaplecza kuchennego – łopatka kątowa – 2 szt. 14. Wyposażenie zaplecza kuchennego – zestaw noży kuchennych – 1 kpl. 15. Wyposażenie zaplecza kuchennego – komplet desek do krojenia – 1 kpl. 16. Wyposażenie zaplecza kuchennego – deska do krojenia (biała) – 1 szt. 17. Wyposażenie zaplecza kuchennego – deska do krojenia (brązowa) – 1 szt. 18. Wyposażenie zaplecza kuchennego – deska do krojenia (żółta) – 1 szt. 19. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Komplet garnków – 1 kpl. 20. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 20 cm. – 2 szt. 21. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 28 cm. – 2 szt. 22. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 24 cm. – 1 szt. 23. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Miska nierdzewna min. wym. 22 cm. – 1 szt. 24. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj.1600 ml – 1 szt. 25. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj. 575 ml – 1 szt. 26. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj. 700 ml – 1 szt. 27. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Pojemnik na żywność o min. poj. 400 ml – 1 szt. 28. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Czajnik zwykły o poj. min. 2,5 l – 1 szt. 29. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Czajnik bezprzewodowy – 1 szt. 30. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Odkurzacz bezworkowy – 2 szt. 31. Wyposażenie zaplecza kuchennego – Kuchenka mikrofalowa – 1 szt. 32. Wyposażenie pozostałe – Mop z wiadrem – 2 szt. 33. Wyposażenie pozostałe – Wózek do sprzątania z wyciskarką do mopa – 2 szt. 34. Wyposażenie pozostałe – Regał metalowy na środki czystości – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39220000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pozostałe wyposażenie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – Pozostałe wyposażenie Kody CPV: 39500000-7 – Wyroby włókiennicze, 33141623-3 – Zestawy pierwszej pomocy 1. Wyposażenie pozostałe – Gąsienica spacerowa – 1 szt. 2. Wyposażenie pozostałe – Waga kolumnowa – 1 szt. 3. Wyposażenie pozostałe – Termometr bezdotykowy – 1 szt. 4. Wyposażenie pozostałe – Apteczka wg. HACCP – 1 szt. 5. Wyposażenie pozostałe – Nocniki – 24 szt. 6. Wyposażenie pozostałe – Plastikowy kubek do mycia zębów – 32 szt. 7. Wyposażenie pozostałe – Śliniak – 48 szt. 8. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – komplet pościeli (ecru) – 48 szt. 9. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – komplet pościeli (żółty) – 48 szt. 10. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – wypełnienie do pościeli (poduszka) – 48 szt. 11. Wyposażenie miejsca do odpoczynku – wypełnienie do pościeli (kocyk) – 48 szt. 12. Wyposażenie pozostałe – jednorazowe podkłady – 30 szt. 13. Wyposażenie dwóch sal zabaw – poduszka gruszka mała - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39500000-7, 33141623-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem Kody CPV: 39713210-8 – Pralki i suszarki Dostawa sprzętu AGD wraz z montażem: 1. Pralka – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, który należy załączyć do oferty po uzupełnieniu przez Wykonawcę cen (w zależności od części zamówienia, której dotyczy oferta).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39713210-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Resko
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI