Dostawa wraz z usługą zamontowania elementów wyposażenia placów zabaw na terenie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z usługą zamontowania elementów wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Damnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDamnica
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyGmina Damnica
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00200030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z usługą zamontowania elementów wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Damnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna 1

1.5.2.) Miejscowość: Damnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598484431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@damnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://damnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z usługą zamontowania elementów wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Damnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf31e16-e718-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029155/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa z montażem elementów wyposażenia placów zabaw ne terenie Gminy Damnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bf31e16-e718-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://damnica.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza
się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Ofertę, a także oświadczenia, o jakich mowa w Rozdziale VII SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://damnica.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Damnica, mający siedzi-bę w Urzędzie Gminy Damnica, ul. Górna
1,76-231 Damnica, email: ug@damnica.pl;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontak-tować poprzez email: iodo@damnica.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.3.2022 pro-wadzonym w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnio-na zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o przepisy ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa
Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepo-dania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobo-wych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczą-cych narusza przepisy RODO;
1. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobo-wych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 193008,13 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń na placach rekreacyjnych w miejscowościach:

Bięcino:
1. Karuzela krzyżowa – cztery siedziska dla dzieci,
2. Zestaw zabawowy metalowy typu statek (wieża z podestem, zjeżdżalnia, drabinka) - ścianki z kolorowych płyt HDPE

Budy:
1. Huśtawka ważka,
2. Karuzela metalowa z siedziskami dla dzieci,
3. Bujak pojedynczy na sprężynie – kucyk,
4. Ruchome klocki – konstrukcja metalowa. Cztery klocki zawieszone na łańcuchach
5. Montaż siedziska huśtawki do istniejącej konstrukcji typu „pampers”

Bobrowniki:
1 Dwie zjeżdżalnie metalowe – podest zadaszony, drabinka, ślizg. Wysokość zestawu 3-3,50 m.,

Damnica
1. Zestaw zabawowy (zjeżdżalnia, drabinka, podest, ścianka do wspinaczki ) wykonane z rur stalowych ze ściankami z kolorowych płyt HDPE.
2. Huśtawka pojedyncza metalowa z siedziskiem płaskim


Damno
1. Drabinka dwustronna ze ścianką wspinaczkową metalowa
2. Drążek metalowy potrójny do ćwiczeń na trzech różnych wysokościach (wysokość najwyższego drążka ok 2m)
3. Drabinka pozioma metalowa (wys. 1,8 – 2m, dł. 1,9 m – 2,1 m, szer. 1- 1,20 m)
4. Kratownica linowa metalowa (wys. 1,8 – 2 m, dł. 1,9 m- 2,1 m)

Dąbrówka
1. Huśtawka podwójna metalowa z siedziskiem oponowym i kubełkowym „pampers”
2.Urządzenie siłowni zewnętrznej; prasa nożna i surfer na pylonie
3. Urządzenie siłowni zewnętrznej: rower i jeździec na pylonie.

Domaradz
1. Zestaw zabawowy metalowy - zestaw zabawowy metalowy (podest na wysokości 90 cm-1 m, zjeżdżalnia, drabinka, barierka zabezpieczająca)
2. Drabinka dwustronna metalowa
3. Huśtawka potrójna metalowa – siedzisko płaskie, kubełkowe, bocianie gniazdo.
4. Bujak pojedynczy na sprężynie.

Łebień:
1. Drabinka metalowa pozioma wysokość ok 2 – 2,20 m

Łojewo:
1. Wieża metalowa ze ślizgiem i rurą strażacką.

Mianowice:
1. Huśtawka podwójna metalowa – siedzisko płaskie i kubełkowe
2. Huśtawka wagowa typu ważka czteroosobowa metalowa
3. Most linowy metalowy
4. Bujak pojedynczy na sprężynie smok
5. Karuzela krzyżowa z czterema siedziskami metalowa

Stara Dąbrowa:
1. huśtawka metalowa podwójna – siedzisko płaskie i kubełkowe
2. karuzela siedząca otwarta na platformie aluminiowej z kołem obrotowym
3. Zestaw zabawowy metalowy - zestaw zabawowy metalowy (podest na wysokości 90 cm-1 m, zjeżdżalnia, drabinka, barierka zabezpieczająca)

Skibin:
1. Bujak pojedynczy na sprężynie.

Strzyżyno:
1. huśtawka metalowa podwójna – siedzisko kubełkowe i płaskie
2. bujak podwójny na sprężynie
3. Zestaw sprawnościowy metalowy (drabinka, kratownica pozioma z lin, kratownica łańcuchowa, kółka gimnastyczne, ściana wspinaczkowa)

Wiatrowo
1. Zestaw zabawowy (zjeżdżalnia, drabinka, podest, ścianka do wspinaczki ) wykonane z rur stalowych ze ściankami z kolorowych płyt HDPE.

dokładny schemat urządzeń zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na montażu zestawów zabawowych lub/i zestawów do ćwiczeń o wartości minimum 60 000 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz
dostaw i montażu urządzeń na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wraz z
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i montaże były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: świadczenie wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza przesłankami opisanymi w § 2 ust. 2 strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o
okres trwania przyczyn, z powodu których będzie on zagrożony, w następujących sytuacjach:
a) Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy będą
następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem
nieterminowego przekazania terenu budowy, braku odpowiednich dokumentów w ramach procesu budowlanego;
b) Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie prac;
c) Jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania prac z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony
organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
d) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
e) Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w
zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.
2. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie
pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności,
3.. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
a) Danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
b) Danych teleadresowych;
c) Danych rejestrowych;
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej
stawki podatku VAT.
5. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków
umownych - Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów
umowy z obowiązującym prawem.
6. W przypadku zmian organizacyjnych u Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również związanych z następstwem
prawnym podmiotów, Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w tym przedmiocie.
7. Zamawiający dopuszcza zamianę treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek i błędów pisarskich
poprzez ich poprawienie, tzn. przekreślenie błędnej treści i wpisanie poprawnej oraz opatrzenie jej podpisem przez
Zamawiającego oraz Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.