Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na placu zabaw w sołectwach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na placu zabaw w sołectwach na terenie gminy Opoczno w podziale na 11 części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpoczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Opoczno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-13
  • Numer ogłoszenia574273-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574273-N-2020 z dnia 2020-08-13 r.

Gmina Opoczno: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na placu zabaw w sołectwach na terenie gminy Opoczno w podziale na 11 części zamówienia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno, krajowy numer identyfikacyjny 59064837900000, ul. Staromiejska  6 , 26-300  Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44/ 78 60 137 , , e-mail przetargi@um.opoczno.pl, , faks 44/ 78 60 111 .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.opoczno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.opoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.opoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno (sekretariat) urzędu I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na placu zabaw w sołectwach na terenie gminy Opoczno w podziale na 11 części zamówienia
Numer referencyjny: ZP 271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na placu zabaw w sołectwach na terenie gminy Opoczno w podzialena 11 części zamówienia tj.CZĘŚĆ 1 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Antoniów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Antoniów. Miejsce montażu na działce nr 423 w miejscowości Antoniów.L.p. Nazwa Ilość1. Tablica z koszem (koszykówka ze słupem) 1 szt.2. Stojak na rowery 1 szt.3. Pylon biegacz/orbitrek 1 szt.4. Prasa ręczna 1 szt.CZĘŚĆ 2 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Bukowiec Opoczyński. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Bukowiec Opoczyński. Miejsce montażu na działce nr 623/2 w miejscowości Bukowiec Opoczyński nr 74L.p. Nazwa Ilość1 Huśtawka wahadłowa „bocianie gniazdo” 1 szt.2 Domek dla dzieci (sklep / kiosk) 1 szt.3 Piaskownica 1 szt.4 Karuzela 1 szt.5 Kosz na śmieci 1 szt.6 Ławka z oparciem 2 szt.CZĘŚĆ 3 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Kliny. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Kliny. Miejsce montażu na działce nr 286w miejscowości Kliny.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami 1 szt.2. Wyciąg górny 1 szt.CZĘŚĆ 4 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Kruszewiec Kolonia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Kruszewiec Kolonia. Miejsce montażu na działce nr 587/1 w miejscowości Kruszewiec Kolonia.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw sportowo sprawnościowy 1 szt.2. Huśtawka wagowa pojedyncza stalowa 1 szt.3. Huśtawka wahadłowa „bocianie gniazdo” 1 szt.4. Gra kółko i krzyżyk wolnostojące 1 szt.5. Gra psy i koty wolnostojąca 1 szt.6. Surfer i twister na pylonie 1 szt.CZĘŚĆ 5 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Libiszów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Libiszów. Miejsce montażu na działce nr 2647/13 przy blokach PKP.L.p. Nazwa Ilość1. Wioślarz 1 szt.2. Orbitrek 1 szt.3. Stepper/twister 1 szt.4. Ławka z rowerkiem 1 szt.CZĘŚĆ 6 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Ostrów.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Ostrów. Miejsce montażu na działce nr 1644/1.L.p. Nazwa Ilość1 Liniarnia drzewko stal 1 szt.2 Huśtawka na sprężynie – kogut 1 szt.3 Kosz na śmieci stal 1 szt.4 Pylon rower/jeździec 1 szt.5 Drążek gimnastyczny z przeplotnią i ścianką wspinaczkową 1 szt.6 Ławka z rowerkiem 1 szt.CZĘŚĆ 7 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Różanna.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Różanna. Miejsce montażu na działcenr 712/37 za świetlicą wiejską.L.p. Nazwa Ilość1. Huśtawka wagowa pojedyncza 1 szt.2. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.3. Huśtawka na sprężynie - konik 1 szt.4. Ławka z oparciem 3 szt.5. Tablica regulamin 1 szt.CZĘŚĆ 8 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Karwice. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Karwice. Miejsce montażu na działce nr 500 obok świetlicy wiejskiej.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią 1 szt.2. Huśtawka wagowa pojedyncza 1 szt.3. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.4. Karuzela 1 szt.5. Orbitrek 1 szt.6. Tablica regulamin 1 szt.CZĘŚĆ 9 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Kraśnica.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Kraśnica . Miejsce montażu na działkach nr 454/12, 453/3, 452/2 przy świetlicy wiejskiej.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami 1 szt.2. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.3. Narciarz 1 szt.4. Tablica regulamin 1 szt.5. Kosz na śmieci stal 1 szt.6. Ławka z oparciem 1 szt.CZĘŚĆ 10 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Mroczków Gościnny.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Mroczków Gościnny. Miejsce montażu na działkach nr 664/75 664/77 w miejscowości Mroczków Gościnny.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami 1 szt.2. Huśtawka wagowa podwójna 1 szt.3. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.4. Karuzela 1 szt.5. Karuzela czteroramienna 1 szt.6. Huśtawka na sprężynie - konik 1 szt.7. Ławka z oparciem 3 szt.8. Kosz na śmieci stal 2 szt.9. Tablica regulamin 1 szt.CZĘŚĆ 11 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Ogonowice.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Ogonowice. Miejsce montażu na działkach nr 926 w miejscowości Ogonowice.L.p. Nazwa Ilość1. Prasa ręczna 1 szt.2. Biegacz 1 szt.3. Jeździec 1 szt.4. Kosz na śmieci stal 1 szt.5. Tablica regulamin 1 szt.2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązuje się do:a) dostawy fabrycznie nowych i wolnych od wad fizycznych oraz obciążeń prawami osób trzecich, kompletnych, posiadających parametry i właściwości określone w opisie przedmiotu zamówienia urządzeń zabawowych i siłowych: Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.b) montażu urządzeń zabawowych i siłowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia na warunkach ustalonych w umowie którą określa: a) załączniki nr 4 do SIWZ( jest to projekt dla wszystkich części zamówienia – przedmiot umowy zostanie uzupełniony stosownie do wyboru oferty najkorzystniejszej ) 4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają: dla części 1 - załącznik nr 1a - opis przedmiotu zamówienia, dla części 2 - załącznik nr 1b - opis przedmiotu zamówienia,  dla części 3 - załącznik nr 1c - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 4 - załącznik nr 1d - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 5 - załącznik nr 1e - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 6 - załącznik nr 1f - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 7 - załącznik nr 1g - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 8 - załącznik nr 1h - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 9 - załącznik nr 1i - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 10 - załącznik nr 1j - opis przedmiotu zamówienia.  dla części 11 - załącznik nr 1k - opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223800-4
45112723-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca:a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Wskazanie w ofercie zakresu/części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, stanowi co do zasady jedynie jego zamierzenie a nie stanowi zobowiązania do wykonania prac przy udziale konkretnych podwykonawców (zgodnie z wyrokiem KIO sygn. akt KIO 234/17).W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę2. Gwarancja i rękojmia. a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. b) długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.c) Okres rękojmi równy okresowi gwarancji.3.Warunki płatności:a)Wynagrodzenie płatne będzie po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy ( oddzielenie dla każdej części zamówienia) na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia w siedzibie Zamawiającego b) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. c) Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone.d)Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za fakturę z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. split payment (dotyczy płatników VAT).e)Wynagrodzenie będzie płatne na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze zgłoszone do rejestru podmiotów VAT.f) Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem VAT/ nie jest podatnikiem VAT[1] g) Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem VAT.4. Inne postanowienia ogólne:a) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. b) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. c) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. d) Postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.e) Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.f) Zamawiający, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nie poinformował wykonawców o planach i oczekiwaniach dotyczących zamówienia, nie przeprowadził dialogu technicznego, nie zwracając się do ekspertów, organów władzy publicznej lub wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy.5.Zamawiający nie przewiduje:a) zawarcia umowy ramowej; b) rozliczania w walutach obcych; c) aukcji elektronicznej; d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:a) Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - (załącznik nr 3 do SIWZ), b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - (załącznik nr 2 do SIWZ). Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wzór oświadczenia stanowi - (załącznik nr 5 do SIWZ).Ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie rozd. XV pkt 4 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: terminu realizacji przedmiotu umowy, wynagrodzenia, zmiany zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, akty wandalizmu, ataki terrorystyczne, promieniowanie lub skażenia, awarie, katastrofy, 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,3) zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą pierwotnie zaoferowanego. Przed wykonaniem dostawy, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem proponowanego modelu i typu oraz oświadczeniem, iż przedmiot umowy tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 3 dni roboczych od dnia poinformowania Zamawiającego, przez Wykonawcę, uznaje się za zgodę na zmianę przedmiotu umowy,4)zmiany podwykonawców lub zakresu prac wykonanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę wg. postanowień umowy,5)innych od wyżej przywołanych, niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy.3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.4. Wykonawca wnioskując o zmianę umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zgody lub akceptacji Zamawiającego.5. Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy w sytuacji, kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Antoniów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Antoniów. Miejsce montażu na działce nr 423 w miejscowości Antoniów.L.p. Nazwa Ilość1. Tablica z koszem (koszykówka ze słupem) 1 szt.2. Stojak na rowery 1 szt.3. Pylon biegacz/orbitrek 1 szt.4. Prasa ręczna 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Bukowiec Opoczyński.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Bukowiec Opoczyński. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Bukowiec Opoczyński. Miejsce montażu na działce nr 623/2 w miejscowości Bukowiec Opoczyński nr 74L.p. Nazwa Ilość1 Huśtawka wahadłowa „bocianie gniazdo” 1 szt.2 Domek dla dzieci (sklep / kiosk) 1 szt.3 Piaskownica 1 szt.4 Karuzela 1 szt.5 Kosz na śmieci 1 szt.6 Ławka z oparciem 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Kliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Kliny. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Kliny. Miejsce montażu na działce nr 286w miejscowości Kliny.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami 1 szt.2. Wyciąg górny 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Kruszewiec Kolonia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Kruszewiec Kolonia. Miejsce montażu na działce nr 587/1 w miejscowości Kruszewiec Kolonia.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw sportowo sprawnościowy 1 szt.2. Huśtawka wagowa pojedyncza stalowa 1 szt.3. Huśtawka wahadłowa „bocianie gniazdo” 1 szt.4. Gra kółko i krzyżyk wolnostojące 1 szt.5. Gra psy i koty wolnostojąca 1 szt.6. Surfer i twister na pylonie 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Libiszów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Libiszów. Miejsce montażu na działce nr 2647/13 przy blokach PKP.L.p. Nazwa Ilość1. Wioślarz 1 szt.2. Orbitrek 1 szt.3. Stepper/twister 1 szt.4. Ławka z rowerkiem 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Ostrów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Ostrów. Miejsce montażu na działce nr 1644/1.L.p. Nazwa Ilość1 Liniarnia drzewko stal 1 szt.2 Huśtawka na sprężynie – kogut 1 szt.3 Kosz na śmieci stal 1 szt.4 Pylon rower/jeździec 1 szt.5 Drążek gimnastyczny z przeplotnią i ścianką wspinaczkową 1 szt.6 Ławka z rowerkiem 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie placu zabaw w sołectwie Różanna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na doposażenie istniejącego placu zabaw w sołectwie Różanna. Miejsce montażu na działcenr 712/37 za świetlicą wiejską.L.p. Nazwa Ilość1. Huśtawka wagowa pojedyncza 1 szt.2. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.3. Huśtawka na sprężynie - konik 1 szt.4. Ławka z oparciem 3 szt.5. Tablica regulamin 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Karwice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Karwice. Miejsce montażu na działce nr 500 obok świetlicy wiejskiej.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią 1 szt.2. Huśtawka wagowa pojedyncza 1 szt.3. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.4. Karuzela 1 szt.5. Orbitrek 1 szt.6. Tablica regulamin 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Kraśnica.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Kraśnica . Miejsce montażu na działkach nr 454/12, 453/3, 452/2 przy świetlicy wiejskiej.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami 1 szt.2. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.3. Narciarz 1 szt.4. Tablica regulamin 1 szt.5. Kosz na śmieci stal 1 szt.6. Ławka z oparciem 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Mroczków Gościnny.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Mroczków Gościnny. Miejsce montażu na działkach nr 664/75 664/77 w miejscowości Mroczków Gościnny.L.p. Nazwa Ilość1. Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami 1 szt.2. Huśtawka wagowa podwójna 1 szt.3. Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.4. Karuzela 1 szt.5. Karuzela czteroramienna 1 szt.6. Huśtawka na sprężynie - konik 1 szt.7. Ławka z oparciem 3 szt.8. Kosz na śmieci stal 2 szt.9. Tablica regulamin 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych placu zabaw w sołectwie Ogonowice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych i siłowych na nowym placu zabaw w sołectwie Ogonowice. Miejsce montażu na działkach nr 926 w miejscowości Ogonowice.L.p. Nazwa Ilość1. Prasa ręczna 1 szt.2. Biegacz 1 szt.3. Jeździec 1 szt.4. Kosz na śmieci stal 1 szt.5. Tablica regulamin 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45223800-4, 45112723-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI