Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Łobez

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Łobez
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁobez
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łobez
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia539924-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539924-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Gmina Łobez: Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Łobez
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobez, krajowy numer identyfikacyjny 81168561600000, ul. ul. Niepodległości  13 , 73-150  Łobez, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 974 001, e-mail zamowienia@lobez.pl, faks 913 974 373.
Adres strony internetowej (URL): www.lobez.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.lobez.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.lobez.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wykonawca przekazuje pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Łobzie ul. Niepodległości 13; 73-150 Łobez pok. nr 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Łobez
Numer referencyjny: IR.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń na 6 placach zabaw zlokalizowanych w miejscowościach Gminy Łobez. W związku z tym, iż opracowany przez zamawiającego projekt zagospodarowania działki obejmuje kompleksowe zagospodarowanie palcu zabaw, zamówienie dotyczy tylko urządzeń wskazanych w opisie dla danej części. 1) CZĘŚĆ I: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Bonin. a) Urządzenia fitness – orbitek i biegacz na jednym pylonie – szt. 1Szczegółowy opisano na str. 8 projektu zagospodarowania działki.b) Huśtawka pojedyncza z siedziskiem bocianie gniazdo – szt. 1Konstrukcja huśtawki z metalu i malowana proszkowo. Urządzenie zabetonowane w gruncie. Belka górna poprzeczna stalowa ocynkowana. Łańcuch techniczny kalibrowany wykonany ze stali nierdzewnej. Siedzisko huśtawki – bocianie gniazdo z rdzeniem metalowym, certyfikowane.c) Regulamin placu zabaw – szt. 1Elementy konstrukcyjne wykonane są z rurek stalowych ocynkowanych i malowane proszkowo w kolorze. Kotwienie: w gruncie. Tablica zabetonowana w gruncie.Zawiera między innymi następujące informacje: Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 3. Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów. Na placu zabaw nie wolno śmiecić, prosimy o wyrzucanie odpadków do koszy na śmieci oraz inne informacje, istotne dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci. Dodatkowo napis Gmina Łobez oraz herb Gminy Łobez. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki. 2) CZĘŚĆ II dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Poradz a) Tablica rysunkowa – szt. 1Elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego warstwowo (kantówka o minimalnych wymiarach 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Wszystkie belki konstrukcyjne posiadają frez wzdłużny z każdej strony. Elementy konstrukcyjne zakończone są od góry kapturkami z tworzywa. Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Wszystkie elementy drewniane malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv. Wszystkie elementy wykonane ze sklejek malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv. Śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Tablica wykonana z wodoodpornej sklejki grubości 25 mm.b) Bujak auto – szt. 1Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Wszystkie elementy wykonane ze sklejek malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv. Całość wykonana ze sklejki wodoodpornej grubości 25 mm. Rurki stalowe malowane proszkowo.5. Śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Sprężyny ze stali ocynkowanej - ostatni pierścień sprężyn zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie. Urządzenie posiada podwójne siedzisko z wodoodpornej sklejki grubości 25 mm z oparciem oraz kierownicę i uchwyty z rurki stalowej malowanej proszkowo.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki.3) CZĘŚĆ III: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Unimie. a) Kółko i krzyżyk – szt. 1Szczegółowy opis str. 13 nr urządzenia 5.b) Ławka równoważnia – szt. 1Konstrukcja – rury i profile stalowe ocynkowane malowane proszkowo; siedziska – min. 9 szt. z płyty HDPE lakierowane w różnych kolorach; mocowane w fundamencie betonowym.c) Kosz na śmieci z bali – szt. 1Konstrukcja – drewno toczone, elementy stalowe; zabezpieczenie konstrukcji drewno impregnowane, elementy stalowe podkład cynkowy; wykończenie: lakierowane lakierem do zastosowań zewnętrznych lakier poliestrowy; mocowane w fundamencie betonowymSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki.4) CZĘŚĆ IV: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Bełczna. a) Piaskownica kwadratowa z drewna – szt. 1 (piasek do piaskownicy kwarcowy biały o frakcji 1,5 – 3 mm o grubości warstwy min. 30 cm, bez frakcji pylastych) Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie; Wszystkie elementy drewniane malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv; Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. siedziska narożne 4 szt. z płyty HDPE lakierowane w różnych kolorachb) Huśtawka metalowa pojedyncza – szt. 1Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej malowej proszkowo; łączniki nierdzewne i ocynkowane; elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo; zaślepki wykonane z poliamidu; kotwienie elementy konstrukcyjne na 80 cm w gruncie; łańcuch wykonany ze stali nierdzewnej; zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej, łożyskowane, zawiesia siedziska: płaskie konstrukcji aluminiowej, pokryte gumą, certyfikowane.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki 5) CZĘŚĆ V: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Dobieszewo. a) Równoważnia na sprężynach metalowa – szt. 1Konstrukcja z rury i profili stalowych, podkład cynkowany, malowane proszkowo, wykończenie z blachy aluminiowej ryflowanej, lakierowana lakierem poliestrowym, Sprężyny ze stali ocynkowanej malowane proszkowo - ostatni pierścień sprężyn zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie, mocowanie w fundamencie betonowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki. 6) CZĘŚĆ VI: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Rożnowo Łobeskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki.a) Karuzela tarczowa z siedziskami – szt. 1Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie; wszystkie elementy wykonane ze sklejek malowane natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv; rurki stalowe malowane proszkowo; śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa; Karuzela tarczowa na słupku nośnym łożyskowanym, ramiona z rurek stalowych malowanych proszkowo, podest na platformie z płyty szalunkowej wodoodpornej, antypoślizgowej grubości 25 mm oraz siedziska ze sklejki wodoodpornej grubości 25 mm.b) Huśtawka metalowa podwójna – szt. 1Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej malowej proszkowo; łączniki nierdzewne i ocynkowane; elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo; zaślepki wykonane z poliamidu; kotwienie elementy konstrukcyjne na 80 cm w gruncie; łańcuch wykonany ze stali nierdzewnej; zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej, zawiesia siedziska: jedno płaskie konstrukcji aluminiowej, pokryte gumą, certyfikowane, drugie koszyk metalowy powlekany tworzywem sztucznym, certyfikowane.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki 7) CZĘŚĆ VII: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Łobez. a) Zestaw zabawowy typu zamek wraz ze zjeżdżalnią – szt. 1W skład zestawu wchodzi minimalna ilość elementów:minimum 8 wież wzajemnie połączonych podestami oraz schodkami prowadzącymi na wyższy poziom wież, szczyt najwyższej wieży obudowany ściankami; ślizg spiralny wykonany z polietylenu; klasyczny płaski ślizg ze stali nierdzewnej oraz z bokami z płyty polietylenowe; schodki wejściowe wraz poręczami; gra kółko i krzyżyk; ścianka funkcyjna z labiryntem; pionowy tunel linowy; dwa słupy z flagami na szczycie (flagi wykonane z płyty polietylenowej), na flagach należy wykonać napis ŁOBEZ.Konstrukcja urządzenia wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo.Ścianki wykonane z polietylenu ze żłobieniami imitującymi mur z kamieni.Podesty wykonane z płyty HPL.Poręcze schodków oraz poprzeczki wykonane z rur ze stali nierdzewnej.Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym.Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej.Urządzenie kotwione w podłożu przez zalanie płynnym betonem.Wymiary urządzenia 444 x 697 cm, wysokość całkowita 500 cm, strefa bezpieczeństwa 851 x 1037 cm, wysokość swobodnego upadku 270 cm.Urządzenie musi posiadać certyfikat zgodności z normami PN EN 1176 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt zagospodarowania działki.

II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45236210-5
45112723-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 5.000 PLN
Informacje dodatkowe Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej może zostać spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub łącznie przy udziale zasobów przekazanych przez podmioty trzecie na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw wraz montażem urządzeń na placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 5.000 PLN brutto każda
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Warunek może zostać spełniony łącznie przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub łącznie przy udziale zasobów przekazanych przez podmioty trzecie na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.b) potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a):a) W pkt III. 4, ppkt 1), lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertJeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 139 i 140 Prawa zamówień publicznych umowa w sprawie niniejszego zamówienia:- zostanie zawarta w formie pisemnnej pod rygorem nieważności,- mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych nie stanowią inaczej,- jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej,- zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie,- jest zawarta na okres wskazany w pkt. IV,- podlega unieważnieniu: jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 146 Prawa zamówień publicznych, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę wg wzoru, stanowiący załącznik nr 9 (w zależności której części dotyczy złożona oferta) do specyfikacji, będącym jej integralną częścią.4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy pzp. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na zmianie wynagrodzenia; 6. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, w następujących przypadkach: 1) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku od towarów i usług; 2) wysokość wynagrodzenia minimalnego;3) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 6 ppkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 6 ppkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zmiany wynagrodzeń za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.9. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 6 ppkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie.10. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od podpisania aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt 6, lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia prawidłowego wniosku, o którym mowa w pkt 11.11. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w pkt 7, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzającymi wpływ zmian, o których mowa w pkt 8 i 9 na wynagrodzenie Wykonawcy.12. W przypadku, gdy Wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie14. W przypadku zmiany adresu zamieszkania lub adresu siedziby Wykonawcy jest on zobowiązany do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o nowym adresie Zamawiającego. Zaniechanie powiadomienia skutkuje tym, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na ostatni podany mu adres Wykonawcy uważana jest za doręczoną prawidłowo i skutecznie, nawet gdy zostanie zwrócona nadawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert jest jawne. Ze względu na sytuacje epidemiczną otwarcie ofert odbędzie się poprzez transmisję on-line www.bip.lobez.pl -> Rada Miejska ->Transmisja -> Link do playera transmisji
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Bonin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Urządzenia fitness – orbitek i biegacz na jednym pylonie – szt. 1Szczegółowy opisano na str. 8 projektu zagospodarowania działki.b) Huśtawka pojedyncza z siedziskiem bocianie gniazdo – szt. 1Konstrukcja huśtawki z metalu i malowana proszkowo. Urządzenie zabetonowane w gruncie. Belka górna poprzeczna stalowa ocynkowana. Łańcuch techniczny kalibrowany wykonany ze stali nierdzewnej. Siedzisko huśtawki – bocianie gniazdo z rdzeniem metalowym, certyfikowane.c) Regulamin placu zabaw – szt. 1Elementy konstrukcyjne wykonane są z rurek stalowych ocynkowanych i malowane proszkowo w kolorze. Kotwienie: w gruncie. Tablica zabetonowana w gruncie.Zawiera między innymi następujące informacje: Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 3. Dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów. Na placu zabaw nie wolno śmiecić, prosimy o wyrzucanie odpadków do koszy na śmieci oraz inne informacje, istotne dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci. Dodatkowo napis Gmina Łobez oraz herb Gminy Łobez
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Poradz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Tablica rysunkowa – szt. 1Elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego warstwowo (kantówka o minimalnych wymiarach 100 mm x 100 mm o zaokrąglonych krawędziach). Wszystkie belki konstrukcyjne posiadają frez wzdłużny z każdej strony. Elementy konstrukcyjne zakończone są od góry kapturkami z tworzywa. Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Wszystkie elementy drewniane malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv. Wszystkie elementy wykonane ze sklejek malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv. Śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Tablica wykonana z wodoodpornej sklejki grubości 25 mm.b) Bujak auto – szt. 1Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie. Wszystkie elementy wykonane ze sklejek malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv. Całość wykonana ze sklejki wodoodpornej grubości 25 mm. Rurki stalowe malowane proszkowo.5. Śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Sprężyny ze stali ocynkowanej - ostatni pierścień sprężyn zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie. Urządzenie posiada podwójne siedzisko z wodoodpornej sklejki grubości 25 mm z oparciem oraz kierownicę i uchwyty z rurki stalowej malowanej proszkowo
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Unimie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Kółko i krzyżyk – szt. 1Szczegółowy opis str. 13 nr urządzenia 5, projektu zagospodarowania działkib) Ławka równoważnia – szt. 1Konstrukcja – rury i profile stalowe ocynkowane malowane proszkowo; siedziska – min. 9 szt. z płyty HDPE lakierowane w różnych kolorach; mocowane w fundamencie betonowym.c) Kosz na śmieci z bali – szt. 1Konstrukcja – drewno toczone, elementy stalowe; zabezpieczenie konstrukcji drewno impregnowane, elementy stalowe podkład cynkowy; wykończenie: lakierowane lakierem do zastosowań zewnętrznych lakier poliestrowy; mocowane w fundamencie betonowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Bełczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Piaskownica kwadratowa z drewna – szt. 1 (piasek do piaskownicy kwarcowy biały o frakcji 1,5 – 3 mm o grubości warstwy min. 30 cm, bez frakcji pylastych) Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie; Wszystkie elementy drewniane malowane są natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv; Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. siedziska narożne 4 szt. z płyty HDPE lakierowane w różnych kolorachb) Huśtawka metalowa pojedyncza – szt. 1Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej malowej proszkowo; łączniki nierdzewne i ocynkowane; elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo; zaślepki wykonane z poliamidu; kotwienie elementy konstrukcyjne na 80 cm w gruncie; łańcuch wykonany ze stali nierdzewnej; zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej, łożyskowane, zawiesia siedziska: płaskie konstrukcji aluminiowej, pokryte gumą, certyfikowane
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Dobieszewo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Równoważnia na sprężynach metalowa – szt. 1Konstrukcja z rury i profili stalowych, podkład cynkowany, malowane proszkowo, wykończenie z blachy aluminiowej ryflowanej, lakierowana lakierem poliestrowym, Sprężyny ze stali ocynkowanej malowane proszkowo - ostatni pierścień sprężyn zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie, mocowanie w fundamencie betonowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Rożnowo Łobeskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Karuzela tarczowa z siedziskami – szt. 1Urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie; wszystkie elementy wykonane ze sklejek malowane natryskowo farbami akrylowymi tworzącymi elastyczną warstwę z powłoką uv; rurki stalowe malowane proszkowo; śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa; Karuzela tarczowa na słupku nośnym łożyskowanym, ramiona z rurek stalowych malowanych proszkowo, podest na platformie z płyty szalunkowej wodoodpornej, antypoślizgowej grubości 25 mm oraz siedziska ze sklejki wodoodpornej grubości 25 mm.b) Huśtawka metalowa podwójna – szt. 1Konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej malowej proszkowo; łączniki nierdzewne i ocynkowane; elementy metalowe wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo; zaślepki wykonane z poliamidu; kotwienie elementy konstrukcyjne na 80 cm w gruncie; łańcuch wykonany ze stali nierdzewnej; zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej, zawiesia siedziska: jedno płaskie konstrukcji aluminiowej, pokryte gumą, certyfikowane, drugie koszyk metalowy powlekany tworzywem sztucznym, certyfikowane
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: dostawa wraz z montażem urządzeń na placu zabaw w miejscowości Łobez
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Zestaw zabawowy typu zamek wraz ze zjeżdżalnią – szt. 1W skład zestawu wchodzi minimalna ilość elementów:minimum 8 wież wzajemnie połączonych podestami oraz schodkami prowadzącymi na wyższy poziom wież, szczyt najwyższej wieży obudowany ściankami; ślizg spiralny wykonany z polietylenu; klasyczny płaski ślizg ze stali nierdzewnej oraz z bokami z płyty polietylenowe; schodki wejściowe wraz poręczami; gra kółko i krzyżyk; ścianka funkcyjna z labiryntem; pionowy tunel linowy; dwa słupy z flagami na szczycie (flagi wykonane z płyty polietylenowej), na flagach należy wykonać napis ŁOBEZ.Konstrukcja urządzenia wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo.Ścianki wykonane z polietylenu ze żłobieniami imitującymi mur z kamieni.Podesty wykonane z płyty HPL.Poręcze schodków oraz poprzeczki wykonane z rur ze stali nierdzewnej.Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym.Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej.Urządzenie kotwione w podłożu przez zalanie płynnym betonem.Wymiary urządzenia 444 x 697 cm, wysokość całkowita 500 cm, strefa bezpieczeństwa 851 x 1037 cm, wysokość swobodnego upadku 270 cm.Urządzenie musi posiadać certyfikat zgodności z normami PN EN 1176 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9, 45112723-9, 45236210-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oferowany okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI