Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i wymianą urządzeń zabawowych
„TOSZKOLAND – integracyjne miejsce bez barier” dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” -
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i wymianą urządzeń zabawowych
„TOSZKOLAND – integracyjne miejsce bez barier” dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” -
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0374a0f0-3a0f-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050177/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem i wymianą urządzeń zabawowych na integracyjne, dostosowane dla dzieci z niepełnosprawnościami, przy ul. Gliwickiej w Toszku „TOSZKOLAND – integracyjne miejsce bez barier”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/toszek
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/toszek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określone zostały w dokumentacji postępowania
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/toszek
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o RODO w dokumentacji postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o RODO w dokumentacji postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZRP.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i wymianą urządzeń zabawowych na integracyjne, w tym dostosowane dla dzieci z niepełnosprawnościami, elementów małej architektury miejskiej oraz nawierzchni bezpiecznej w ramach wymiany i doposażenia placu zabaw przy ul. Gliwickiej w Toszku.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż obecnych urządzeń zabawowych (7 szt.), ławek zewnętrznych (4 szt.) oraz 4 szt. stołów szachowych (demontaż obejmuje także wywóz zdemontowanych urządzeń/elementów oraz ich utylizację),
2) opracowanie koncepcji projektowej wymienianych urządzeń zabawowych (konstrukcja oraz poszczególne elementy wymienianych urządzeń zabawowych powinny być metalowe z elementami z tworzywa sztucznego – Zamawiający nie dopuszcza zastosowania elementów drewnianych),
3) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej przez Wykonawcę koncepcji,
4) dostawę wraz z montażem n/w urządzeń zabawowych:
a) huśtawka wagowa dla dzieci na wózkach inwalidzkich (1 szt.),
b) karuzela integracyjna (1 szt.),
c) huśtawki na sprężynach (3 szt.),
d) podwójna huśtawka systemowa (1 huśtawka z dwoma różnymi siedziskami),
e) modułowa (6-cio elementowa) ścianka edukacyjna , o mak. długości 7,2 m i max. wysokości 2,2 m
5) wymianę nawierzchni piaskowej na nową bezpieczną bezspoinową nawierzchnię wylewaną pod nowymi (wymienianymi) urządzeniami oraz pod 2 (dwoma) istniejącymi urządzeniami o łącznej powierzchni około 273 m2 i średniej grubości około +/-6 cm
6) wymianę elementów tzw. „małej architektury” poprzez dostawę i montaż:
a) 4 szt. ławek dla osób starszych z miejscem dla niepełnosprawnych i alternatywnie otwieranym stolikiem,
b) 4 szt. stolików szachowych w alfabecie Braille’a,
c) 2 szt. parkingów rowerowych,
d) 2 szt. tablic informacyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
39113600-3 - Ławki
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: największa liczba punktów w ustalonych kryteriach oceny ofert (cena, gwarancja)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie:
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na dostarczeniu i zamontowaniu urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każde z nich.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania opisane w dokumentacji postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zawiera Wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/toszek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13