Dostawa i montaż urządzeń z podziałem na zadania: zad. 1 Naukowe place zabaw – dostawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż urządzeń z podziałem na zadania: zad. 1 Naukowe place zabaw – dostawa i montaż urządzeń do zabaw i gier na terenie Przedszkola nr 13 i Szkoły Podstawowej nr 13 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. zad. 2 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej wraz z pracami towarzyszącymi - w ramach budżetu obywatelskiego pn.: „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Rybnik
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-08
  • Numer ogłoszenia620305-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 620305-N-2019 z dnia 2019-11-08 r.

Miasto Rybnik: Dostawa i montaż urządzeń z podziałem na zadania: zad. 1 Naukowe place zabaw – dostawa i montaż urządzeń do zabaw i gier na terenie Przedszkola nr 13 i Szkoły Podstawowej nr 13 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. zad. 2 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej wraz z pracami towarzyszącymi - w ramach budżetu obywatelskiego pn.: „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000, ul. Bolesława Chrobrego  2 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.um.rybnik.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.um.rybnik.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Rybnika, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń z podziałem na zadania: zad. 1 Naukowe place zabaw – dostawa i montaż urządzeń do zabaw i gier na terenie Przedszkola nr 13 i Szkoły Podstawowej nr 13 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. zad. 2 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej wraz z pracami towarzyszącymi - w ramach budżetu obywatelskiego pn.: „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku”.
Numer referencyjny: ZP.271.122.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż urządzeń z podziałem na zadania. zad. 1 Naukowe place zabaw – dostawa i montaż urządzeń do zabaw i gier na terenie Przedszkola nr 13 i Szkoły Podstawowej nr 13 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 urządzeń zabawowych według poniższej specyfikacji, które należy również zabudować w dwóch lokalizacjach na terenie rybnickiej dzielnicy Chwałowice. W Przedszkolu nr 13 w Rybniku przy ul. 1 maja 29: Urządzenie nr 1 Tablica (ścianka) do pisania (rysowania) przeźroczysta zabudowana na samonośnej konstrukcji stalowej. Idea urządzenia: możliwość odmalowania (odrysowania) przedmiotów i kształtów znajdujących się po drugiej stronie tablicy, przy użyciu farb lub pisaków zmywalnych. Wymagania: Wysokość konstrukcji wsporczej tablicy: minimum 160 cm (wysokość nad grunt) Wymiary tablicy do pisania (rysowania): minimum 90 cm x 90 cm Rodzaj konstrukcji: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał tablicy: szkło bezpieczne (hartowane albo klejone) lub sztywne lub półsztywne tworzywo sztuczne odporne na zarysowania i promieniowanie UW. Fundament dla konstrukcji: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 2 Kuchnia do zabawy – zestaw do symulacji zabawy w obsługę kuchni, do zabudowania na zewnątrz (na placu zabaw) wraz z wyposażeniem w naczynia. Idea urządzenia: zabawa dzieci w gotowanie potraw i zmywanie naczyń. Wymagania: Wyposażenie: - minimum 1 zlew dwukomorowy lub jednokomorowy z ociekaczem; - minimum 7 naczyń kuchennych; - minimum 2 blaty robocze; - minimum 1 ścianka pionowa z wieszakami lub z drążkiem do zawieszania (lub wieszaki i drążek jednocześnie). Wymiary: długość minimum 240 cm; szerokość może być zróżnicowana, natomiast w żadnym miejscu nie może być mniejsza niż 50 cm. Wysokość konstrukcji wsporczej: dostosowana do dzieci przedszkolnych Rodzaj konstrukcji: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał wykończenia: drewno lub tworzywo sztuczne odporne na zarysowania i promieniowanie UW. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 3 Urządzenie symulujące projekcję filmową w postaci obrotowego bębna (cylindra) wraz z grafiką do obserwacji animowanych obrazów. Idea urządzenia: obserwacja animacji poklatkowej. Wymagania: Wyposażenie: minimum 1 bęben (cylinder) na konstrukcji stalowej. Wymiary: wysokość minimum 130 cm Rodzaj konstrukcji: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał bębna (cylindra): stal zabezpieczona antykorozyjnie i malowana nawierzchniowo lub z tworzywa z sztuczne odpornego na uszkodzenia w trakcie normalnego użytkowania (normalnego, tzn., że nie dewastacji/wandalizmu) oraz zarysowania i promieniowanie UW. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. W Szkole Podstawowej nr 13 w Rybniku przy ul. 1 Maja 51: Urządzenie nr 4 Rama z listwami lustrzanymi do regulacji położenia. Listwy lustrzane dwustronne, zabudowane poziomo, obracane wokół własnej osi. Idea urządzenia: zabawa dwóch osób, stojących po przeciwnej stronie ramy i regulowanych poziomych listew lustrzanych, których ustawienie wpływa na postrzeganie i ocenę uzyskanego obrazu. Wymagania: Wyposażenie: - minimum 15 poziomych listew lustrzanych Wymiary ramy stalowej: - wysokość: minimum 180 cm - szerokość: minimum 100 cm Rodzaj konstrukcji ramy: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał listew lustrzanych: stal o wykończeniu lustrzanym lub szkło bezpieczne, w obydwu przypadkach listwy bez ostrych krawędzi. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 5 Telefon akustyczny - 2 rury głosowe (tuby) i przewód podziemnym łączący. Idea urządzenia: rozchodzenie się i słyszalność fali dźwiękowej w przewodach (tzw. głuchy telefon”). Wymagania: Wyposażenie: - 2 rury głosowe Wymiary: - wysokość rur głosowych: minimum 150 cm - przewód łączący podziemny: minimum 500 cm Rodzaj konstrukcji rur głosowych: stalowa. Wykończenie konstrukcji stalowych: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Przewód podziemny poziomy: stal lub tworzywo sztuczne. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 6 Rama z zabudowanymi szybkami o zróżnicowanych kolorach - szybki w kształcie figur geometrycznych. Idea urządzenia: obserwacja natury i przedmiotów po przez pryzmat szybek o różnorodnych kolorach oraz nauka rozpoznawania kształtów geometrycznych figur. Wymagania: Wyposażenie: - minimum 8 szybek - minimum 6 barw szkła Wymiary ramy stalowej do montażu tablicy z kolorowymi szybkami: - wysokość: minimum 150 cm - szerokość: minimum 90 cm Rodzaj konstrukcji ramy: stalowa Tablica ze szybkami: stalowa lub z tworzywa sztucznego. Wykończenie konstrukcji stalowych: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Dostarczone i zabudowane urządzenia muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania na placach zabaw, a w przypadku tzw. „wyrobów rzemieślniczych” deklarację zgodności z normami europejskimi regulującymi wykonanie tego typu wyrobów. zad. 2 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej wraz z pracami towarzyszącymi - w ramach budżetu obywatelskiego pn.: „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 urządzeń stanowiących wyposażenie siłowni terenowej według poniższej specyfikacji oraz regulaminu korzystania z siłowni. Urządzenia należy zabudować na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rybniku przy ul. dr Mariana Różańskiego 14a. Przedmiotem zamówienia są urządzenia: orbitrek, wahadło, podciąg podwójny. Urządzenia i regulamin należy zabudować na fundamentach stałych, zgodnie z wytycznymi producenta zaoferowanych urządzeń. Zakres robót montażowych obejmuje:  zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia;  wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, ograniczonej obrzeżam betonowymi,  zabudowanie urządzeń i regulaminu siłowni. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej będzie polegało: - przygotowaniu podłoża (wykop i podbudowa pod nawierzchnie z kostki brukowej), - zabudowanie obrzeży betonowych o wysokości 20 cm, - ułożenie 10 cm warstwy z zagęszczonego piasku, - ułożenie 8 cm warstwy z drobnego łamanego kruszywa naturalnego, - ułożenie kostki brukowej (chodnikowej o kształcie prostokątnym) na podsypce piaskowej. Grunt wydobyty z wykopu należy zagospodarować lub zutylizować we własnym zakresie. Podstawowe wymagania: - należy zabudować urządzenia odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne; - urządzenia muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem, - zastosowane materiały muszą być odporne na promieniowanie UV; - minimalna gwarancja na urządzenia i roboty budowlane - 36 miesięcy. Konstrukcja urządzeń i regulaminu: - stalowa ocynkowana, zabezpieczona poprzez malowanie lub powłoką ochronną. Zakres zamówienia: 1. Dostawa i montaż urządzenia typu ORBITREK; w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, o wymiarach (szerokość/długość) 1,5 m x 2,5 m, ograniczonej obrzeżam betonowymi o wysokości 0,2 m (20 cm); - zabudowanie urządzenia. 2. Dostawa i montaż urządzenia typu WAHADŁO; w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, o wymiarach (szerokość/długość) 2,0 m x 2,0 m, ograniczonej obrzeżam betonowymi o wysokości 0,2 m (20 cm); - zabudowanie urządzenia. 3. Dostawa i montaż urządzenia typu PODCIĄG podwójny; w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, o wymiarach (szerokość/długość) 1,5 m x 3,0 m, ograniczonej obrzeżam betonowymi o wysokości 0,2 m (20 cm); - zabudowanie urządzenia. 4. Dostawa i montaż REGULAMINU, w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla konstrukcji (słupaka) na której będzie umieszczony regulamin; - zabudowanie konstrukcji i regulaminu. Uwaga dotycząca obu zadań: Termin usunięcia wad/wymiany wadliwych elementów: do 14 dni od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że urządzenia zostaną zabudowane na terenie płaskim (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) i dzięki temu nie będą istniały przeszkody dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się.

II.5) Główny kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37440000-4
45112720-8
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zad. 1 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 2 dostawy urządzeń dla placów zabaw, każda o wartości minimum 20.000 zł brutto. zad. 2 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 2 dostawy urządzeń siłowni terenowych, każda o wartości minimum 5.000 zł brutto. W przypadku, gdy wykonane zadania obejmowały zamówienia o różnym charakterze w wykazie wykonanych dostaw należy podać wartość dotyczącą zakresu wymaganego zgodnie z warunkiem. W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku zamówień rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw musi być spełniony: 1) przez Wykonawcę samodzielnie lub 2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie; 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. W sytuacji gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Naukowe place zabaw – dostawa i montaż urządzeń do zabaw i gier na terenie Przedszkola nr 13 i Szkoły Podstawowej nr 13 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zad. 1 Naukowe place zabaw – dostawa i montaż urządzeń do zabaw i gier na terenie Przedszkola nr 13 i Szkoły Podstawowej nr 13 w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 urządzeń zabawowych według poniższej specyfikacji, które należy również zabudować w dwóch lokalizacjach na terenie rybnickiej dzielnicy Chwałowice. W Przedszkolu nr 13 w Rybniku przy ul. 1 maja 29: Urządzenie nr 1 Tablica (ścianka) do pisania (rysowania) przeźroczysta zabudowana na samonośnej konstrukcji stalowej. Idea urządzenia: możliwość odmalowania (odrysowania) przedmiotów i kształtów znajdujących się po drugiej stronie tablicy, przy użyciu farb lub pisaków zmywalnych. Wymagania: Wysokość konstrukcji wsporczej tablicy: minimum 160 cm (wysokość nad grunt) Wymiary tablicy do pisania (rysowania): minimum 90 cm x 90 cm Rodzaj konstrukcji: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał tablicy: szkło bezpieczne (hartowane albo klejone) lub sztywne lub półsztywne tworzywo sztuczne odporne na zarysowania i promieniowanie UW. Fundament dla konstrukcji: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 2 Kuchnia do zabawy – zestaw do symulacji zabawy w obsługę kuchni, do zabudowania na zewnątrz (na placu zabaw) wraz z wyposażeniem w naczynia. Idea urządzenia: zabawa dzieci w gotowanie potraw i zmywanie naczyń. Wymagania: Wyposażenie: - minimum 1 zlew dwukomorowy lub jednokomorowy z ociekaczem; - minimum 7 naczyń kuchennych; - minimum 2 blaty robocze; - minimum 1 ścianka pionowa z wieszakami lub z drążkiem do zawieszania (lub wieszaki i drążek jednocześnie). Wymiary: długość minimum 240 cm; szerokość może być zróżnicowana, natomiast w żadnym miejscu nie może być mniejsza niż 50 cm. Wysokość konstrukcji wsporczej: dostosowana do dzieci przedszkolnych Rodzaj konstrukcji: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał wykończenia: drewno lub tworzywo sztuczne odporne na zarysowania i promieniowanie UW. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 3 Urządzenie symulujące projekcję filmową w postaci obrotowego bębna (cylindra) wraz z grafiką do obserwacji animowanych obrazów. Idea urządzenia: obserwacja animacji poklatkowej. Wymagania: Wyposażenie: minimum 1 bęben (cylinder) na konstrukcji stalowej. Wymiary: wysokość minimum 130 cm Rodzaj konstrukcji: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał bębna (cylindra): stal zabezpieczona antykorozyjnie i malowana nawierzchniowo lub z tworzywa z sztuczne odpornego na uszkodzenia w trakcie normalnego użytkowania (normalnego, tzn., że nie dewastacji/wandalizmu) oraz zarysowania i promieniowanie UW. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. W Szkole Podstawowej nr 13 w Rybniku przy ul. 1 Maja 51: Urządzenie nr 4 Rama z listwami lustrzanymi do regulacji położenia. Listwy lustrzane dwustronne, zabudowane poziomo, obracane wokół własnej osi. Idea urządzenia: zabawa dwóch osób, stojących po przeciwnej stronie ramy i regulowanych poziomych listew lustrzanych, których ustawienie wpływa na postrzeganie i ocenę uzyskanego obrazu. Wymagania: Wyposażenie: - minimum 15 poziomych listew lustrzanych Wymiary ramy stalowej: - wysokość: minimum 180 cm - szerokość: minimum 100 cm Rodzaj konstrukcji ramy: stalowa Wykończenie konstrukcji: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Materiał listew lustrzanych: stal o wykończeniu lustrzanym lub szkło bezpieczne, w obydwu przypadkach listwy bez ostrych krawędzi. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 5 Telefon akustyczny - 2 rury głosowe (tuby) i przewód podziemnym łączący. Idea urządzenia: rozchodzenie się i słyszalność fali dźwiękowej w przewodach (tzw. głuchy telefon”). Wymagania: Wyposażenie: - 2 rury głosowe Wymiary: - wysokość rur głosowych: minimum 150 cm - przewód łączący podziemny: minimum 500 cm Rodzaj konstrukcji rur głosowych: stalowa. Wykończenie konstrukcji stalowych: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Przewód podziemny poziomy: stal lub tworzywo sztuczne. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych. Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Urządzenie nr 6 Rama z zabudowanymi szybkami o zróżnicowanych kolorach - szybki w kształcie figur geometrycznych. Idea urządzenia: obserwacja natury i przedmiotów po przez pryzmat szybek o różnorodnych kolorach oraz nauka rozpoznawania kształtów geometrycznych figur. Wymagania: Wyposażenie: - minimum 8 szybek - minimum 6 barw szkła Wymiary ramy stalowej do montażu tablicy z kolorowymi szybkami: - wysokość: minimum 150 cm - szerokość: minimum 90 cm Rodzaj konstrukcji ramy: stalowa Tablica ze szybkami: stalowa lub z tworzywa sztucznego. Wykończenie konstrukcji stalowych: zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo. Fundament: według wytycznych producenta urządzenia lub obliczeń własnych Dodatkowe wymagania: urządzenie powinno posiadać tabliczkę informacyjną. Dostarczone i zabudowane urządzenia muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania na placach zabaw, a w przypadku tzw. „wyrobów rzemieślniczych” deklarację zgodności z normami europejskimi regulującymi wykonanie tego typu wyrobów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37535200-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39566,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej wraz z pracami towarzyszącymi - w ramach budżetu obywatelskiego pn.: „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zad. 2 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w dzielnicy Północ; dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej wraz z pracami towarzyszącymi - w ramach budżetu obywatelskiego pn.: „Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 urządzeń stanowiących wyposażenie siłowni terenowej według poniższej specyfikacji oraz regulaminu korzystania z siłowni. Urządzenia należy zabudować na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rybniku przy ul. dr Mariana Różańskiego 14a. Przedmiotem zamówienia są urządzenia: orbitrek, wahadło, podciąg podwójny. Urządzenia i regulamin należy zabudować na fundamentach stałych, zgodnie z wytycznymi producenta zaoferowanych urządzeń. Zakres robót montażowych obejmuje:  zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia;  wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, ograniczonej obrzeżam betonowymi,  zabudowanie urządzeń i regulaminu siłowni. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej będzie polegało: - przygotowaniu podłoża (wykop i podbudowa pod nawierzchnie z kostki brukowej), - zabudowanie obrzeży betonowych o wysokości 20 cm, - ułożenie 10 cm warstwy z zagęszczonego piasku, - ułożenie 8 cm warstwy z drobnego łamanego kruszywa naturalnego, - ułożenie kostki brukowej (chodnikowej o kształcie prostokątnym) na podsypce piaskowej. Grunt wydobyty z wykopu należy zagospodarować lub zutylizować we własnym zakresie. Podstawowe wymagania: - należy zabudować urządzenia odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne; - urządzenia muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem, - zastosowane materiały muszą być odporne na promieniowanie UV; - minimalna gwarancja na urządzenia i roboty budowlane - 36 miesięcy. Konstrukcja urządzeń i regulaminu: - stalowa ocynkowana, zabezpieczona poprzez malowanie lub powłoką ochronną. Zakres zamówienia: 1. Dostawa i montaż urządzenia typu ORBITREK; w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, o wymiarach (szerokość/długość) 1,5 m x 2,5 m, ograniczonej obrzeżam betonowymi o wysokości 0,2 m (20 cm); - zabudowanie urządzenia. 2. Dostawa i montaż urządzenia typu WAHADŁO; w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, o wymiarach (szerokość/długość) 2,0 m x 2,0 m, ograniczonej obrzeżam betonowymi o wysokości 0,2 m (20 cm); - zabudowanie urządzenia. 3. Dostawa i montaż urządzenia typu PODCIĄG podwójny; w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla urządzenia; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, o wymiarach (szerokość/długość) 1,5 m x 3,0 m, ograniczonej obrzeżam betonowymi o wysokości 0,2 m (20 cm); - zabudowanie urządzenia. 4. Dostawa i montaż REGULAMINU, w tym: - zabudowanie lub wykonanie fundamentu dla konstrukcji (słupaka) na której będzie umieszczony regulamin; - zabudowanie konstrukcji i regulaminu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37440000-4, 45112720-8, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9755,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI