Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChoczewo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-12
  • ZamawiającyGMINA CHOCZEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00230295
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366d803f-da18-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008345/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Choczewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-366d803f-da18-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Choczewo z siedzibą Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, tel. 585723913.
 przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail: IODO@choczewo.com.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo” –sygn. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.04.2024
 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający informuje, iż „Klauzula informacyjna ogólna dla interesantów Urzędu Gminy Choczewo” znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Choczewo w zakładce: „Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych”
http://bip.choczewo.com.pl/artykul/78/1098/klauzula-informacyjna-dot-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-choczewo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.04.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Zestaw zabawowy w miejscowości Słajkowo
Zestaw zabawowy dla dzieci. W skład zestawu wchodzą m. in.:
 Wieża 4- kątna z daszkiem
 Mini wspinaczka
 Podest
 Tablica ruchoma - liczydło
 Pomost wiszący
 Zjeżdżalnia
Wymiary urządzenia wys. 2,67 m x szer. 2,70 m x dł. 3,40 m. Wymiary strefy bezpiecznej – 6,9 m x 6,40 m. HIC – 1,0 m.
Sposób posadowienia zgodnie z zaleceniami producenta.
Konstrukcja zestawu zabawowego wykonana z profilu ze stali czarnej stalowych
o przekroju 60x60 mm. Stal oczyszczona w procesie piaskowania. Zabezpieczona przed korozją farbą proszkową, odporną na oddziaływanie czynników atmosferycznych.
Płyty ścianek HDPE wykonane z polietylenu o grubości 15 mm. Materiał odporny na działanie warunków atmosferycznych, niewymagający konserwacji, nie rozwarstwiający się.
Podesty wykonane z anty poślizgowej wodoodpornej sklejki, pokrytej filcem fenolowym, odpornej na ścieranie, grubości 15 mm.
Ślizgi wykonane z blachy nierdzewnej o grubości 2 mm, kształtowane w technice CNC.
Kamienie wspinaczkowe wykonane z kolorowych żywic poliestrowych i mieszanki kruszyw.
Elementy metalowe: drabinki, poręcze – oczyszczane w procesie piaskowania. Zabezpieczone przed korozją przez malowanie proszkowe farbami odpornymi na warunki atmosferyczne.
Wykonanie nawierzchni piaskowej o grubości warstwy 20 – 30 cm. Strefy bezpieczne wykonać z piasku o wielkości ziaren 0,2 – 2 mm.
• Zjazd linowy w miejscowości Sasino
Wymiary 24,22 m x 2,14 m, wysokość 3,58 m, strefa bezpieczeństwa 27,09 m x 5,79 m. Posadowienie urządzenia 0,6 m poniżej poziomu terenu na metalowych kotwach. Fundamentowanie zgodnie z instrukcją montażu. Słupy nośne z rury stalowej okrągłej 114 mm, osadzone bezpośrednio w gruncie. Podesty z powierzchnią antypoślizgową. Panele z polietylenu wysokociśnieniowego (HDPE). Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie i lakierowanie proszkowe. Siedzisko: guma EPDM z wkładem aluminiowym zawieszone na łańcuchu galwanizowanym w osłonie gumowej. Wózek: ze stali nierdzewnej. Odbój: gumowy zamocowany za pomocą elementów stalowych odpornych na warunki atmosferyczne i UV. Wykonanie nawierzchni piaskowej o grubości warstwy 20 – 30 cm. Strefy bezpieczne wykonać z piasku o wielkości ziaren 0,2 – 2 mm.
• Huśtawka podwójna- 5 szt. w miejscowościach Ciekocino- 2 szt. i Ciekocinko- 3 szt.
Wymiary ok. 3,20 m x 2,60 m, strefa bezpieczeństwa 5,0 m x 7,5 m. Huśtawka metalowa podwójna z prostymi siedziskami. Huśtawka mocowana w podłożu za pomocą kotw lub inny sposób gwarantujący bezpieczeństwo korzystającym. Nawierzchnię w ramach bezpieczeństwa należy wykonać z 30 cm warstwy piasku o wielkości ziaren 0,2 - 2 mm.
• Tablica regulaminowa- 4 szt. w miejscowościach Kopalino, Choczewko, Kurowo
i Zwartówko
Tablica informacyjna- szer. (0,5 m) x dł. (0,58 m) x wys. (2,00 m). Tablica informacyjna na slupach stalowych. Tablica zawiera instrukcję korzystania z urządzeń, telefony alarmowe i miejsce na uzupełninie danych administratora/ zarządcy obiektu. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali konstrukcyjnej węglowej ocynkowanej proszkowo. Wszystkie elementy złączeniowe wystawione na działanie warunków zewnętrznych – nierdzewne. Wystające łby śrub i nakrętki zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Wandaloodporne zaślepki śrub, wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową.
• Leżak parkowy metalowo- drewniany- 2 szt. w miejscowości Sasino.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Zestaw do ćwiczeń Street Workout- 2 szt. w miejscowościach Łętowo i Lublewo
Wymiary gabarytowe zestawu szer. (6,29 m) x dł. (10,83 m) x wys. (2,50 m). Urządzenie wielofunkcyjne służące do wzmacniania i rozwijania górnych partii mięśni i mięśni brzucha. Urządzenie przeznaczone jest dla osób o wzroście minimum 1,4 m. Zawiera w sobie urządzenia, takie jak drążki poziome i pionowe, drabinkę poziomą, pionową i ukośną, poręcze , uchwyty do podciągania, ławeczkę, linę do wpinania i przeplotnię poziomą.
Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali spawalniczej, dwukrotnie malowane proszkowo farbami epoksydowymi i poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Siedzisko wykonane z tworzywa HDPE. Śruby osłonięte zaślepkami. Zastosować kolorystykę z palety RAL np. (RAL 7004 kol. Szary) lub (RAL 1018 kol. żółty). Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy ok. 90 mm, grubość ścianki 3,6 mm, Pozostałe rury o średnicy ok. 35 mm, 40 mm, 50 mm oraz 60 mm. Łożyska kulkowe typu zamkniętego. Urządzenie z ograniczeniem ruchu. Posadowienie urządzenia według zaleceń producenta oraz części rysunkowej opracowania dokumentacji wykonawczej.
Strefa bezpieczeństwa 14,40 m x 9,4 m.
Wykonanie nawierzchni piaskowej o grubości warstwy 20 – 30 cm. Strefy bezpieczne wykonać z piasku o wielkości ziaren 0,2 – 2 mm.
• Tablica informacyjna – do zestawu Street Workout- 2 szt. w miejscowościach Łętowo i Lublewo
Tablica informacyjna- szer. (0,5 m) x dł. (0,58 m) x wys. (2,00 m). Tablica informacyjna na slupach stalowych. Tablica zawiera instrukcję korzystania z urządzeń, telefony alarmowe i miejsce na uzupełninie danych administratora/ zarządcy obiektu. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości stali konstrukcyjnej węglowej ocynkowanej proszkowo. Wszystkie elementy złączone wystawione na działanie warunków zewnętrznych – nierdzewne. Wystające łby śrub i nakrętki zabezpieczone są plastikowymi zaślepkami. Wandaloodporne zaślepki śrub, wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w ust. 1 ppkt. 2d), Wykonawca zobowiązany jest:
a) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swym rodzajem niniejszemu zamówieniu polegające na dostawie i montażu elementów placu zabaw.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 1 ppkt 2d) niniejszej SWZ:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – z wykorzystaniem załączonego wzoru – załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności związane ze złożeniem kompletnej oferty.
3) w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać
z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy będą obywały się za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami określono w rozdziale 13 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Reda
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Obsługa prawna pięciu Delegatur UKE.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Choczewo: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Jackowo gm. Choczewo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Choczewo: Przebudowa dróg wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Gminy Choczewo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Modernizacja placu zabaw w Świętej Katarzynie przy ul. Parkowej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa i montaż małej architektury I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI