Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małeckich 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876290335
1.5.8.) Numer faksu: 876290322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elk@elk.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6946de-6551-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004732/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu e-Usług SMARTPZP pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu eUsług) dostępnym z poziomu modułu E-leaming dla wszystkich użytkowników Systemu podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednegouprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-220-2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku. Wykonawca musi dysponować monitoringiem systemów alarmowych umożliwiającym podłączenie obiektów Zamawiającego i całodobowo monitorować lokalny system alarmowy w chronionym obiekcie, przez stałą rejestrację sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych – (dotyczy wyłącznie systemów sygnalizacji włamania i napadu.) Wykonawca musi dysponować na terenie Ełku, przez 24 godziny na dobę, grupą interwencyjną składającą się z dwóch uzbrojonych (nie jest wymagalna broń palna) kwalifikowanych pracowników ochrony, która podejmie czynne działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie – całodobowo, o czasie dojazdu grupy interwencyjnej do 10 minut. Koszty związane z przyjazdem grupy interwencyjnej winny być uwzględnione w kosztach oferty.Czas pełnienia stałego dyżuru w budynku sądu przy ul. Małeckich 4:poniedziałek – piątek: 6.30 – 7.30 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej7.30 – 14.30 dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej14.30 – 19.30 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznejCzas pełnienia stałego dyżuru w budynku sądu przy ul. Konopnickiej 4:poniedziałek -piątek: 6.45 – 18.00 jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej