Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Część I: Przebudowa dróg w Jastkowicach w systemie zaprojektuj i wybudujCzęść II: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości PysznicaCzęść III: Przebudowa dróg wewnętrznych w gminie Pysznica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322
1.5.2.) Miejscowość: Pysznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 158410004
1.5.8.) Numer faksu: +48 158410017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I: Przebudowa dróg w Jastkowicach w systemie zaprojektuj i wybudujCzęść II: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości PysznicaCzęść III: Przebudowa dróg wewnętrznych w gminie Pysznica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fdfbb4-65fa-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg w miejscowościach Pysznica i Jastkowice
1.1.7 Przebudowa dróg na terenie Gminy Pysznica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pysznica.bip.gmina.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jestWójt Gminy Pysznica ul. Wolności 322 37-403 Pysznica 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych adres e-mail: iod@pysznica.pl3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych; 5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności: z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.9. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.III.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przebudowa drogi gminnej 101211R w Jastkowicach od km 0+000 do km 0+415 w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Projektowany zakres robót obejmuje min.: Opracowanie wielobranżowego (w razie potrzeby) projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami. Przygotowanie kompletnego wniosku, wraz z załącznikami. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót. Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. Projekty wykonawcze i STWiORB wymagają akceptacji Zamawiającego. Opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu oraz projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. Organizacja zaplecza budowy. Częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej. Przesunięcie słupów telekomunikacyjnych. Wykonanie odwodnienia w rejonie skrzyżowania. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej. Zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia terenu. Wykonanie utwardzonych asfaltowych poboczy Wykonaniem kanału technologicznego. Profilowanie terenu. Roboty ziemne. Wykonanie nowej nawierzchni drogi. Wykonanie wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej betonowej. Wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Urządzenie terenów zielonych.Przebudowa drogi wewnętrznej w Jastkowicach dz. nr ewid. 3256 od km 0+000 do km 1+351 w systemie "zaprojektuj i wybuduj”. Projektowany zakres robót obejmuje min.: Opracowanie wielobranżowego (w razie potrzeby) projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami. Przygotowanie kompletnego wniosku, wraz z załącznikami. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót. Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót. Projekty wykonawcze i STWiORB wymagają akceptacji Zamawiającego. Opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu oraz projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu robót. Organizacja zaplecza budowy. Oświetlenie uliczne. Częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi wewnętrznej gminnej. Wykonanie odwodnienia. Zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej. Zabezpieczenie kolidujących sieci uzbrojenia terenu. Profilowanie terenu. Roboty ziemne. Wykonanie nowej nawierzchni drogi. Wykonanie nowego chodnika. Wykonanie wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej betonowej. Wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Urządzenie terenów zielonych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Cena - Waga kryterium: 60 %2. Okres rękojmi i gwarancji jakości 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Cena - Waga kryterium: 60 %2. Okres rękojmi i gwarancji jakości 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zadanie 1. Przebudowa drogi gminnej nr 101218R - budowa chodnika w miejscowości Pysznica ul. Podborek dz. nr ewid 656/1, 470: Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna. Długość projektowanego odcinka chodnika od km 0+000 do km 0+028. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej - budowa odcinka chodnika: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie warstwy podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie oznakowania poziomego pionowego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej nr 101218R - budowa chodnika w miejscowości Pysznica ul. Podborek dz. nr ewid. 430, 251. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna. Długość projektowanego odcinka chodnika od km 0+000 do km 0+478. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej - budowa odcinka chodnika: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie warstwy podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie utwardzonych poboczy asfaltowych, wykonanie odwodnienia drogi i chodnika, wykonanie oznakowania poziomego pionowego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej nr 101227R - budowa chodnika w miejscowości Pysznica ul. Kręta dz. nr ewid. 3090. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna. Długość projektowanego odcinka chodnika od km 0+000 do km 0+490. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej - budowa odcinka chodnika: wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie warstwy podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika, wykonanie utwardzonych poboczy asfaltowych, wykonanie odwodnienia drogi i chodnika, wykonanie oznakowania poziomego pionowego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Cena - Waga kryterium: 60 %2. Okres rękojmi i gwarancji jakości 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Cena - Waga kryterium: 60 %2. Okres rękojmi i gwarancji jakości 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Zadanie 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 4764 oraz remont zjazdu, długość 310 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+310. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 703/5, 710/2, 711/2, 715/3, 719/8, 728/2, 729/2, 730/2, 734/1, długość 215 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+215. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 4. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 31 oraz remont zjazdu, długość 331 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+331. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica dz. nr ewid. 3061/5, długość 201 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Pysznica. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+201. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 6. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Pysznica i Jastkowice dz. nr ewid. 1048 w Pysznicy i 3307 w Jastkowicach, długość 107 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowościach Pysznica i Jastkowice. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+107. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 7. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jastkowice, dz. nr ewid. 3232, 3234, długość 396 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jastkowice. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+396. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 8. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jastkowice, dz. nr ewid. 3222 oraz remont zjazdu, długość 181 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Jastkowice. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+181. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.Zadanie 10. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Bąków, dz. nr ewid. 639, długość ok. 59 mb. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Bąków. Jest to droga gminna wewnętrzna. Długość projektowanego odcinka od km 0+000 do km 0+059. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej wewnętrznej: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy drogi gminnej wewnętrznej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Celem inwestycji jest: poprawa komfortu mieszkańców, poprawa warunków dla pieszych, poprawa komunikacji na istniejącym terenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Cena - Waga kryterium: 60 %2. Okres rękojmi i gwarancji jakości 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1. Cena - Waga kryterium: 60 %2. Okres rękojmi i gwarancji jakości 40 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7