Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367866962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nmt.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmt.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34bff3e8-569a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008814/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie, Oddział w Chlewiskach, ul. Szkolna 34
1.3.3 Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w głównej siedzibie Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://nmt.waw.pl/zamowienia-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu
https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Narodowe
Muzeum Techniki w Warszawie) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:przetargi@nmt.waw.pl; 2) komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452);3) http://nmt.waw.pl/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgodny z:a) rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452)b)
rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych w niniejszym postępowaniu stanowią przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwane dalej „RODO”, oraz przepisy ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.).
2. Administratorem danych osobowych ujawnionych w trakcie niniejszego postępowania, zwanych dalej „danymi osobowymi”, Narodowe Muzeum Techniki w Warszawie
z siedzibą przy Placu Defilad 1, 00-901 Warszawa.
3. Dane kontaktowe do Inspektora danych osobowych: e-mail iod@nmt.waw.pl
4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zawarcia umowy o zamówienie publiczne oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania obowiązków polegających na archiwizacji umowy oraz udostępnianiu informacji publicznych.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania w oparciu o ustawę z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
7. Obowiązek podania danych osobowych jest związany z udziałem w niniejszym postępowaniu, a skutkiem niepodania danych wymaganych w niniejszym ogłoszeniu będzie brak możliwości wybrania oferty danego wykonawcy.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu a administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
11. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane przekazują Zamawiającemu.
12. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu, jest uprawniona do dostępu do jej danych osobowych na podstawie art. 15 RODO.
13. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu jest uprawniona do sprostowania jej danych osobowych na podstawie art. 16 RODO.
14. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu, jest uprawniona do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
15. Każda osoba, której dane zostały przekazane Zamawiającemu jest uprawniona do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
16. Osobom, których dane zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
17. Osobom, których dane zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
18. Osobom, których dane zostały przekazane Zamawiającemu nie przysługuje na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.9.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na obszarze oraz w budynkach znajdujących się w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie przy Placu Defilad 1, doraźnych patrolach grupy interwencyjnej oraz nadzorem nad monitoringiem wizyjnym Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie – Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, gmach „G” Pałacu Kultury i Nauki na jednoosobowym posterunku przy wejściu do siedziby Zamawiającego (gmach „G” parter),
2) kontrolowanych obchodach powierzchni zajmowanych przez Zamawiającego w budynku PKiN,
3) nadzorze nad systemami przeciwpożarowymi,
4) kontroli ruchu osobowo-materiałowego oraz prowadzenia stosownej dokumentacji,
5) gospodarce kluczami będącymi w posiadaniu Zamawiającego z obowiązkiem prowadzenia ewidencji wydawanych/przyjmowanych kluczy,
6) współpracy z Dowódcą Służby Działu Ochrony i Zabezpieczeń Zarządu Pałacu Kultury i Nauki w zakresie działań w sytuacji ogłaszanych alarmów, zagrożeń pożarowych w obiekcie, jak również innych zdarzeń, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo w zajmowanych przez Zamawiającego części budynku PKiN lub obiektu PKiN,
7) nadzorze i kontroli nad realizacją prac, które mogą mieć wpływ na zagrożenia pożarowe lub mogące skutkować zaborem lub uszkodzeniem mienia ze szczególną uwagą na przedmioty będące muzealiami,
8) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla chronionego mienia i osób znajdujących się w chronionym obszarze,
9) podjęcie interwencji w stosunku do osób zakłócających spokój i porządek publiczny,
10) natychmiastowe wezwanie właściwych służb, np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego w przypadku zaistnienia zdarzeń, które mogą wymagać ich interwencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Zakres zamówienia objęty prawem opcji obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia, określony w załączniku nr 6 do SWZ, w okresie od 30.12.2022 r. do 30.12.2023 r.
3. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać według własnego uznania w przypadku zabezpieczenia w planie finansowym na kolejny rok środków finansowych na usługi usług ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia. Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o zamiarze skorzystania z prawa opcji nie później niż do 15 grudnia 2022 r.
4. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-30 do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na obszarze oraz w budynkach znajdujących się w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie przy Placu Defilad 1, doraźnych patrolach grupy interwencyjnej oraz nadzorem nad monitoringiem wizyjnym Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie – Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, gmach „G” Pałacu Kultury i Nauki na jednoosobowym posterunku przy wejściu do siedziby Zamawiającego (gmach „G” parter),
2) kontrolowanych obchodach powierzchni zajmowanych przez Zamawiającego w budynku PKiN,
3) nadzorze nad systemami przeciwpożarowymi,
4) kontroli ruchu osobowo-materiałowego oraz prowadzenia stosownej dokumentacji,
5) gospodarce kluczami będącymi w posiadaniu Zamawiającego z obowiązkiem prowadzenia ewidencji wydawanych/przyjmowanych kluczy,
6) współpracy z Dowódcą Służby Działu Ochrony i Zabezpieczeń Zarządu Pałacu Kultury i Nauki w zakresie działań w sytuacji ogłaszanych alarmów, zagrożeń pożarowych w obiekcie, jak również innych zdarzeń, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo w zajmowanych przez Zamawiającego części budynku PKiN lub obiektu PKiN,
7) nadzorze i kontroli nad realizacją prac, które mogą mieć wpływ na zagrożenia pożarowe lub mogące skutkować zaborem lub uszkodzeniem mienia ze szczególną uwagą na przedmioty będące muzealiami,
8) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla chronionego mienia i osób znajdujących się w chronionym obszarze,
9) podjęcie interwencji w stosunku do osób zakłócających spokój i porządek publiczny,
10) natychmiastowe wezwanie właściwych służb, np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego w przypadku zaistnienia zdarzeń, które mogą wymagać ich interwencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia objętego niniejszą umową możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Zakres zamówienia objęty prawem opcji obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia, określony w załączniku nr 6 do SWZ, w okresie od 30.12.2022 r. do 30.12.2023 r.
3. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać według własnego uznania w przypadku zabezpieczenia w planie finansowym na kolejny rok środków finansowych na usługi usług ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia. Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o zamiarze skorzystania z prawa opcji nie później niż do 15 grudnia 2022 r.
4. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania informacji o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-30 do 2022-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie każdej części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony
w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) w skali 12 miesięcy, w tym co najmniej jedną usługę ochrony osób i mienia w muzeum rejestrowanym wpisanym do Państwowego Rejestru Muzeów, o którym mowa w art. 13 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz. U. z 2020 r. poz. 902 ze zm.) oraz załączył dowody określające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
oraz
b) W zakresie każdej części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony w przypadku wykazania, że Wykonawca dysponuje dysponują oraz przeznaczą do realizacji usług:
co najmniej – 3 osób posiadających co najmniej dwuletnie doświadczenie pracy w muzeum rejestrowanym wpisanym do Państwowego Rejestru Muzeów, o którym mowa w art. 13 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz. U. z 2020 r. poz. 902 ze zm.);
co najmniej 1 osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w muzeum rejestrowanym wpisanym do Państwowego Rejestru Muzeów, o którym mowa w art. 13 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz. U. z 2020 r. poz. 902 ze zm.).
W przypadku ubiegania się o udzielenie dwóch części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odrębnych wykazów osób, o których mowa w lit. b tiret pierwszy dla każdej części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – załącznik własny;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – załącznik własny;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; załącznik własny.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
2) dokumenty potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,
3) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączone dowody określające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ,
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w załączniku nr 6 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 23:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej –nazwa –Narodowe Muzeum Techniki w Warszawie) i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca jest zobowiązany podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizję lokalną. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy przeprowadzą wizję lokalną obiektów, których dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty.
3. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej:
1) wizja lokalna w obiektach, o których mowa w pkt. III.3.1-2 może zostać przeprowadzona w dniu 9.12.2021 r. w godzinach 09:00-13:00,
2) Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji lokalnej w sposób przewidziany w SWZ w rozdziale VI podając datę i godzinę odpowiadającą Wykonawcy oraz dane do kontaktu w celu ustalenia terminu wizji,
3) przed rozpoczęciem wizji lokalnej przedstawiciele Wykonawców obowiązani będą potwierdzić swoją tożsamość poprzez przedstawienie dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość.