Postępowanie na świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie na świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w budynku Urzędu Skarbowego w Piszu przy ul. Okopowej 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-01-31
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00032281
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie na świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w budynku Urzędu Skarbowego w Piszu przy ul. Okopowej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi5.IAS.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie na świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w budynku Urzędu Skarbowego w Piszu przy ul. Okopowej 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c67d4d-7cfa-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy
Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl).Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.3. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarty w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarty w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług ochrony fizycznej, monitoringu oraz konserwacji systemów SSWiN, CCTV i SKD w budynku Urzędu Skarbowego w Piszu przy ul. Okopowej 2 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium cena wynosi 100, czyli tyle ile waga tego kryterium. Ocena punktowa oferty w kryterium cena zostanie przyznana według następującego wzoru:

Cn - najniższa cena spośród ocenianych ofert
C = ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt
Cb - cena oferty badanej

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów (maksymalna ilość).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – w
tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie usług ochrony osób i mienia.
2. warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej wykonywać
przedmiot zamówienia – w tym zakresie Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia opisanym w Rozdziale 3 SWZ na sumę nie mniejszą niż wskazana w Rozdziale 8
SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – sporządzone nie wcześniej
niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych
zamawiający wzywa wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy
obejmują:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i
mienia;
b) aktualny na dzień złożenia dokument (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia itp.)
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opisanym w Rozdziale 3 SWZ, na
sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota wskazana w Rozdziale 10 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SWZ;
2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego
dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo
do występowania w imieniu wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim
przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania
określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się
odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postępowaniu
oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować niepodleganie wykluczeniu z
postępowania. Warunek znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej
oraz posiadania odpowiednich zdolności technicznych i zawodowych będzie badany łącznie,
przy czym odpowiednie dokumenty składa wykonawca spełniający warunek.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka
cywilna, konsorcjum) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka
cywilna, konsorcjum) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego
zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu oraz
zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)
przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców;
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia (koncesja) do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane. Dokument wymieniony w ust. 3 pkt 2 ppkt b Rozdział 10 SWZ (polisa) składa wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie
wymienione w pkt ust. 1 pkt 1 Rozdział 10 SWZ składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w myśl art. 58 ustawy Pzp (por. Rozdział 8 ust. 3
SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy wymieniony jest w § 16 projektowanych
postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług doradcy do spraw zamówień publicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI