Ochrona fizyczna obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona fizyczna obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyMuzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018307
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170173912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bulwar Zygmunta Augusta 11

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2327273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumel@elblag.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.elblag.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d4e2ed-85cb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.muzeum.elblag.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiada konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ, dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 12.2), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: g.stasielowicz@muzeum.elblag.pl. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO - informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu, Bulwar Zygmunta Augusta 11, 82-300 Elbląg.2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Ochrona fizyczna obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, ul. Bulwar Zygmunta Augusta 11, oraz monitoring systemów sygnalizacjiwłamania i napadu (SWiN) sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) w okresie 1.04.2021. –31.03.2022r. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019), dalej ustawa Pzp;4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zgodnie zprzytoczonymi jw. przepisami RODO, po stronie Wykonawcy także powstaje obowiązek informacyjny w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od wykonawców, gdy zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których dane służą do wykazaniaspełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. W związku z powyższym, dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywaneZamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania danego zamówienia publicznego, a dotyczącego pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich dla przedmiotowego postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego niniejszym informuję, że wraz ze składaną ofertą Wykonawca winien przedłożyć stosowne oświadczenie w tej sprawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MAH.251.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 162600,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:Ochrona fizyczna obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, ul. Bulwar Zygmunta Augusta 11, 82-300 Elbląg oraz monitoring systemów sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP). Całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów i terenu Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu ul. Bulwar Zygmunta Augusta 11, 82-300 Elbląg, w granicachwyznaczonego i oznakowanego obszaru obiektu zgodnie z zatwierdzonym Planem Ochrony Zamawiającego, prowadzona w formie:- bezpośredniej ochrony fizycznej sprawowanej przez pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej -24h/dobę przez 7 dni w tygodniu, w każdy dzień roku, w tym w dni ustawowo wolne od pracy oraz inne wolne ustanowione Zarządzeniem Dyrektora, całodobowo. - całodobowej ochrony doraźnej polegającej na monitorowaniu sygnału napadu, włamania i alarmu pożarowego z lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w Muzeum łączem dwutorowym: - wydawanie i ewidencjonowanie wydawania kluczy do pomieszczeń w budynku Gimnazjum oraz Podzamcza w „Książce wydawania kluczy”,Budynki objęte dozorem wpisane są do rejestru zabytków oraz podlegają obowiązkowej ochronie i umieszczone są w Ewidencji Wojewody Warmińsko –Mazurskiego pod pozycją 277. Decyzja Nr DA33/2001r. z dnia 10.10.2001r. Wojewody Warmińsko-Mazurskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia przy ochronie fizycznej obiektu instytucji kultury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w części 11 SWZ); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wzór stanowi Załącznik nr 3. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej – koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz. U. z2020 r. poz. 838) o ochronie osób i mienia. Zgodnie z pismem KWP w Olsztynie, które stwierdza, że zgodnie z art. 5 ust. 1 i ust. 4 ppkt. a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2020 poz. 838) obiekty typu muzea winny być chronione przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił, na potwierdzenie spełniania tego warunku: Koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób imienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 838) – kopia potwierdzona zazgodn ość z oryginałem przed osoby mających prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający w związku z powyższym może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min.2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy), ważne na dzień składania oferty. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił, na potwierdzenie spełniania tego warunku: Dokument (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.Zamawiający w związku z powyższym może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: a. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje) minimum 1 usługę ochrony osób i mienia obiektu użyteczności publicznej*, o wartości wykonanej usługi, w okresie następujących po sobie 12 miesięcy, min. 190.000,00 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy). Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił, na potwierdzenie spełniania tego warunku, listę usług zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 7.b. Posiadanie stacji monitorowania alarmów wraz z grupą interwencyjną; Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił oświadczenie zawarte wpkt. 7.3.2 Załącznika nr 3 do SWZ „Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania”, na potwierdzenie spełniania tego warunku.c. Spełnianie warunku monitorowania systemów SAP zgodnie z dokumentemwydanym przez Komendę Główną PSP z lipca 2013r.: Ramowe wymagania organizacyjno-techniczne dotyczące uzgadniania przez komendanta Powiatowego (miejskiego) PSP sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy PSP lub wskazanym przez właściwego miejscowo Komendanta Powiatowego (miejskiego) PSP. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił oświadczenie zawarte w pkt. 7.3.3 Załącznika nr 3 do SWZ „Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania”, na potwierdzenie spełniania tego warunku.d. zatrudnia pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracownikówochrony. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są one wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U z 2020 r., poz. 838), zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 8.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił, na potwierdzenie spełniania tego warunku: Koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 838) – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przed osoby mającychprawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił, na potwierdzenie spełniania tego warunku: Dokument (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.4. zdolności technicznej lub zawodowej:a. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił, na potwierdzeniespełniania tego warunku, listę usług zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 7.b. Posiadanie stacji monitorowania alarmów wraz z grupą interwencyjną;Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił oświadczenie zawarte w pkt. 7.3.2 Załącznika nr 3 do SWZ „Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania”, na potwierdzenie spełniania tego warunku.c. Spełnianie warunku monitorowania systemów SAP zgodnie z dokumentem wydanym przez Komendę Główną PSP z lipca 2013r.: Ramowe wymaganiaorganizacyjno-techniczne dotyczące uzgadniania przez komendanta Powiatowego (miejskiego) PSP sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy PSP lub wskazanym przez właściwego miejscowo Komendanta Powiatowego (miejskiego) PSP. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił oświadczenie zawarte w pkt. 7.3.3 Załącznika nr 3 do SWZ „Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania”, na potwierdzenie spełniania tego warunku.d. zatrudnia pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i są one wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U z 2020 r., poz. 838), zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 8.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 4 – Oświadczenie wykonawcy o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich.Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcomZałącznik nr 6 – Wzór pisemnego zobowiązania podmiotu do oddania dodyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Załącznik nr 7 – Wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. Załącznik nr 8 – Wzór wykazu pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Załącznik nr 10 - Wzór oświadczenia dotyczącego przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – składane na wezwane Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale 11 wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie, wzór stanowiZałącznik nr 3. 3) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale 12 ust. 2 pkt. 4 ppkt. a SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli w wyniku oceny ofert okaże się, że oferta zawiera oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający je poprawi, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, gdy Zamawiający dokona poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych - w trakcie oceny ofert Zamawiającyuwzględni konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek. Jeżeli w postępowaniu zostaną złożone oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów Zamawiający wezwie Wykonawców w terminie określonym przez Zamawiającego do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę fabrycznie nowej pilarki panelowej - Maków Podhalański
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę fabrycznie nowej pilarki panelowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI