Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającySIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00284899
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilim.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

badania naukowe, prace rozwojowe, doradztwo, logistyka, działalność pozostała

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000032402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-139

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Drewna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386823656

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Winiarska 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-654

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386701226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-963

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Pojazdów Szynowych "TABOR"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 38711795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 181

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-055

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisja.przetargowa@lukasiewicz.ilim.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

2. Zamawiający tj. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, wyznaczony został w trybie art. 37 ust. 2 i 4 oraz art. 38 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm) jako Pełnomocnik Zamawiającego upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających:
1. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, Poznań
2. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14, Poznań
3. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Drewna, ul. Winiarska 1, Poznań
4. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, Starołęcka 31,Poznań
5. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Pojazdów Szynowych „TABOR”, ul. Warszawska 181, Poznań,

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-973220d6-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-973220d6-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ- XVII. SPOSÓB KOMUNIKACJI, WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ - PRZETWARZANIE
DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRZ/00015/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa usługa ochrony fizycznej, mienia, budynków i terenu wraz z monitoringiem oraz grupą interwencyjną w 5 Instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SWZ. W skład podmiotów wchodzą:
1. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, Poznań
2. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14, Poznań
3. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Drewna, ul. Winiarska 1, Poznań
4. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, Starołęcka 31,Poznań
5. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Pojazdów Szynowych „TABOR”, ul. Warszawska 181, Poznań,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia tzw. „prawa opcji” w przypadku gdy zapotrzebowanie będzie większe niż wstępnie zdeklarowane. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez zwiększenie ilości rbh o 40 % od zamówienia podstawowego tj:
1. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, Poznań:
ilość rbh: zamówienie podstawowe 9900 – ewentualne prawo opcji – 3960.
2. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14, Poznań :ilość rbh: zamówienie podstawowe 4320 – ewentualne prawo opcji - 1728.
3. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Drewna, ul. Winiarska 1, Poznań :ilość rbh: zamówienie podstawowe 5748 – ewentualne prawo opcji – 2299.
4. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, Starołęcka 31,Poznań : ilość rbh: zamówienie podstawowe 17520 – ewentualne prawo opcji - 7008.
5. Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Pojazdów Szynowych „TABOR”, ul. Warszawska 181, Poznań :ilość rbh: zamówienie podstawowe 17280 – ewentualne prawo opcji – 6912.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna łączna liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać to
100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
• Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.: posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020 poz. 838 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, wymagane przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U.2013r. poz. 1550);
b) ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa) na wymagalną minimalną sumę gwarancyjną. Suma ta musi wynosić co najmniej 10 000 000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ochroną ubezpieczeniową objęte będą szkody powstałe w okresie ubezpieczenia w związku z działalnością odpowiadającą zakresowi niniejszej Umowy. Zakresem ubezpieczenia objęte zostaną co najmniej:
i. szkody rzeczowe, osobowe oraz następstwa tych szkód wynikłe ze zdarzeń powstałych w związku z wykonywaniem Umowy; limit odpowiedzialności – do pełnej wysokości sumy gwarancyjnej;
ii. szkody spowodowane rażącym niedbalstwem; do pełnej wysokości sumy gwarancyjnej;
iii. szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi (completed operations); do pełnej wysokości sumy gwarancyjnej;
iv. szkody wyrządzone przez podwykonawców; do pełnej wysokości sumy gwarancyjnej;
v. szkody nie mające charakteru szkód rzeczowych lub osobowych, tzw. czyste straty finansowe z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 500.000,00 zł ( pięćset tysięcy zł);
vi. szkody w mieniu powierzonym lub będącym w pieczy, pod nadzorem lub kontrolą Ubezpieczonego; limit odpowiedzialności : 1 000 000 zł;
vii. szkody powstałe w mieniu przyjętym w celu wykonania usługi; limit odpowiedzialności : 2 000 000 zł;
viii. szkody powstałe w sprzęcie elektronicznym i komputerowym; limit odpowiedzialności: 500 000 zł;
ix. szkody powstałe z tytułu wypadków przy pracy, z limitem odpowiedzialności nie niższym niż
1 000 000,00 zł ( milion zł).
c) Franszyza lub udział własny będą ustalone jedynie dla szkód rzeczowych, w wysokości odpowiadającej aktualnym standardom rynkowym, nie wyższej jednak, niż 1 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz minimum dwóch usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. ochrony kompleksów biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 11 700 m2 każda, a wartość każdej z usług w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wyniosła minimum 300 000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy złotych netto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 do SWZ.
• Zamawiający na potwierdzenie spełniana tego warunku wymaga by Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej 2 pracowników wchodzących w skład grupy interwencyjnej posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i zaświadczenia o przeszkoleniu przez osobę upoważnioną Wykonawcy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182 poz. 1228 z późn. zm) - załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.3b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) aktualne uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj. aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2020 poz. 838 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
d) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i posiada jak poniżej:
a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, wymagane przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U.2013r. poz. 1550);
b) ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa) na wymagalną minimalną sumę gwarancyjną. Suma ta musi wynosić co najmniej 10 000 000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ochroną ubezpieczeniową objęte będą szkody powstałe w okresie ubezpieczenia w związku z działalnością odpowiadającą zakresowi niniejszej Umowy. Zakresem ubezpieczenia objęte zostaną - wykaz zgodnie z pkt 3b powyżej ( z powodu braku miejsca , ograniczenia pola zapisu, w formularzu e-zamówienia)

e) wykaz minimum dwóch usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. ochrony kompleksów biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 11 700 m2 każda, a wartość każdej z usług w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wyniosła minimum 300 000,00 zł netto (słownie: trzysta tysięcy złotych netto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 do SWZ;
f) wykaz osób - Zamawiający na potwierdzenie spełniana tego warunku wymaga by Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej 2 pracowników wchodzących w skład grupy interwencyjnej posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i zaświadczenia o przeszkoleniu przez osobę upoważnioną Wykonawcy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182 poz. 1228 z późn. zm). – załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności co jest przedmiotem postępowania), wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z treścią art. 455 ust.1 pkt 1 Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach:
a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy. Siła wyższa obejmuje, w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, zagrożenie epidemiologiczne, epidemia, zamieszki, wojny, pożary, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, strajk generalny lub branżowy, zagrożenie epidemiologiczne, epidemia;
b) gdy dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:
• może obniżyć koszt realizacji przedmiotu umowy,
• może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy,
• może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania przedmiotu umowy,
c) w razie, gdy podczas wykonania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy;
d) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia Aneksu do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego;
e) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta;
f) gdy zmiany wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko za zgodą Stron wyrażoną na piśmie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych, niż określone w ust. 1 niniejszego paragrafu sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy w szczególności:
a) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy,
b) zmiana danych teleadresowych zawartych w ofercie i umowie.
Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych
z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresie zgodnym z art.15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r, poz. 374, ze zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ilim_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXIII niniejszej SWZ.
2Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, którzy zaproszeni zostaną do negocjacji.
3W przypadku skorzystania z negocjacji, Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
4 Prowadzone negocjacje będą miały charakter poufny.
5 Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostaną odrzucone i którzy brali udział w negocjacjach, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
6 Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie ofert, z tym, że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
7Wykonawca będzie mógł złożyć ofertę dodatkową, która zawierać będzie nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegającej ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
8 Oferta dodatkowa nie będzie mogła być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
9 Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
10. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlegać będzie odrzuceniu.
11. Jeżeli Zamawiający uzna, że po otwarciu ofert, że nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ze względu na ograniczenia formularza, szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
1. Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm), zwanej dalej także „ustawą Pzp”, w trybie podstawowym z możliwymi negocjacjami na podstawie art. 275 ust. 2 w związku z art. 359 o wartości mniejszej niż kwota określona w art. 359 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XXIII niniejszej SWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby łączna miesięczna ulga z tytułu odpisu na PFRON, którą uzyska Zamawiający nie była mniejsza niż 20%.
7. Do wykonania przedmiotu Umowy będą kierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umów o pracę.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.