Całodobowa ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku zlokalizowanego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Całodobowa ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku zlokalizowanego przy alei Zwycięstwa 16/17 i 21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-01-08
  • ZamawiającyWojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00570812
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku zlokalizowanego przy alei Zwycięstwa 16/17 i 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192985030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa 16/17

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-219

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@gdansk.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gdansk.wsa.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sąd Administracyjny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sądownictwo Administracyjne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa ochrona osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku zlokalizowanego przy alei Zwycięstwa 16/17 i 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecf11676-a0bd-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ecf11676-a0bd-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2 W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: m.jozwiak@gdansk.wsa.gov.pl
3 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
6 Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8 Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10 Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
11 Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia lub na adres email: m.jozwiak@gdansk.wsa.gov.pl.
12 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pana/Pani danych osobowych pozyskanych w związku z realizacją zawartych umów, zleceń lub zapytań ofertowych jest Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gdańsku, 80-219 Gdańsk, al. Zwycięstwa 16/17. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe są przetwarzane w celu zapewnienia prawidłowej realizacji postanowień zawartych umów, otrzymanych odpowiedzi do zapytań ofertowych, zapewnienia możliwości kontaktu z Państwem, a także spełnienia wymogów wynikających z obowiązków prawa powszechnie obowiązującego. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do realizacji umów, zleceń. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w załączonym pliku „Klauzula informacyjna".
Inspektorem danych osobowych w WSA w Gdańsku jest Pani Michalina Svatko, e-mail: iodo@gdansk.wsa.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG – 26/02/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie całodobowej ochrony osób i mienia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gdańsku zlokalizowanego przy alei Zwycięstwa 16/17 i 21 - zwanego obiektem chronionym, w sposób określony w projekcie umowy, w instrukcji ochrony, za pomocą pracowników ochrony - zatrudnionych w pełnym wymiarze godzin.
2. Wykonawca wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zapewnienia stałej ochrony obiektu w godzinach 700 - 1500 (w dni robocze) - 1 pracownik, w godzinach 1500 - 700 (w dni robocze) - 2 pracowników oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) - 2 pracowników. (Szczegółowe wymiar godzin pracy na poszczególnych stanowiskach określony zostanie w umowie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2027-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie własnej Grupy Interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony,
b. posiadają wiedzę i doświadczenie - Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje przez co najmniej 12 miesięcy, minimum 3 zamówienia, polegające na świadczeniu usług całodobowej ochrony osób i mienia, w każdym roku każda o wartości brutto minimum 500.000,00 zł, w obiektach użyteczności publicznej,
c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i organizacyjnym, w tym posiadają na terenie miasta Gdańska grupę interwencyjną ze statusem „SUFO”, dwuosobowy wyposażony w broń palną krótką (pistolet), ustawowe środki przymusu bezpośredniego, środki łączności bezprzewodowej, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zdolny do reakcji w terminie do 15 minut od powiadomienia,
d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada, ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usługi, przewidujące sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.500.000,00 zł,
e. mają wdrożony system jakości usług ochrony mienia i osób zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009, która uwzględnia jakość systemu usług. Zamawiający uzna też wcześniejszą normę przed aktualizacją, która na dzień składania ofert będzie zachowywała swoją ważność, lub inny ważny dokument równoważny, który będzie wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości usług.
f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w art. 108, ust.1 i art. 109, ust. 1, pkt 4,5,7,10 ustawy Prawo zamówień publicznych.
g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału określone w SWZ (na załączniku nr 3 do swz),
2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108, ust.1 i art. 109, ust. 1, pkt 4,5,7,10 ustawy Prawo zamówień publicznych. (na załączniku nr 3),
3. oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). (na załączniku nr 3),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do opracowania oferty (na załączniku nr 3),
2. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z postanowieniami umowy, która stanowi część specyfikacji i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na określonych w niej przez Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez Zamawiającego wyznaczonym (na załączniku nr 3),
3. oświadczenie, że podana w załączniku nr 1 do SWZ - Formularzu ofertowym - cena ofertowa obejmuje całość przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ (na załączniku nr 3),
4. oświadczenie, że Wykonawca będzie związany złożoną przez niego ofertą przez okres 30 dni od daty jej otwarcia (na załączniku nr 3),
5. aktualną koncesję MSWiA na świadczenie usługi ochrony osób i mienia,
6. polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (ważna na dzień składania ofert), przewidującą sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.500.000,00 zł.,
7. ważne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie świadczenia usług ochrony mienia i osób, że Wykonawca ma wdrożony i stosuje system jakości usług ochrony mienia i osób zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009, która uwzględnia jakość systemu usług. Zamawiający uzna też wcześniejszą normę przed aktualizacją, która na dzień składania ofert będzie zachowywała swoją ważność, lub inny ważny dokument równoważny, który będzie wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości usług.
8. wykaz pracowników ochrony fizycznej przewidzianych do realizacji zamówienia (na załączniku nr 6 do swz),
9. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na fizycznej ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane (lub, że są wykonywane) należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje (na załączniku nr 4 do swz).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wspólne ubieganie się o zamówienie.
a. w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy i wykonanie przedmiotu zamówienia,
c. w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik,
d. przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę zawierającą, co najmniej:
• zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
• określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
• określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2023 r. Dz. U.,poz.462).
3. Wpłatę wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego – Bank NBP O/Gdańsk nr konta: 18 1010 1140 0071 0013 9120 0000. „Wadium – nr sprawy: AG – 26/02/23”. Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przechowuje wniesione wadium na rachunku bankowym.
4. Wadium w jednej z wymienionych w punkcie 2 b- d form Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu 08.01.2024 r. a kończyć najwcześniej w dniu 07.01.2024 r.
6. Z treści gwarancji / poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 P.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innego właściwego rejestru, Wykonawca dołącza do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2 Postanowienia pkt. 1 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony umowy zobowiązują się do sporządzenia protokołu konieczności. Ww. zmiany nie mogą dotyczyć zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z wyjątkiem przypadków określonych w pkt.3.
2. Dopuszczalna jest zmiana treści umowy:
a. dotycząca zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w umowie. Stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających tę zmianę, a zmiana wynagrodzenia brutto nastąpi w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b. zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy.
3. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki prywatnej - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pożyczki prywatnej 10 000 zł na okres 14 miesięcy. Proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI